SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had ik vast niet meer verder gefietst.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:29 schreef muzas het volgende:
Je had best ff aan kunnen schuiven voor een biertje kaasmans
wat gebeurt?quote:Op zondag 29 januari 2017 13:58 schreef ratatat het volgende:
Ik dacht vanochtend wel even met de A's mee te rijden. Dat duurde niet al te lang
Al eens bij de Mol geweest?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:58 schreef ratatat het volgende:
[..]
Het ging mij een paar tikjes te hard.
Groene banden gaan nooit lekquote:
Nee, dat is toch op zaterdag? Mij werd vandaag verteld dat het daar wat relaxter is met 150+ man aan de start. Nu was het met zo'n 20 man aan de start, wind schuin op de kant en in het begin een lekkere bui eroverheen. Ahoy zag er ook wel lekker druk uit gisteren.quote:
ja wel over 2 categorieën. Dus gemiddeld 75 A en 75 B klasse. Je rijdt er goed mee. Dat is in het voorjaar wel belangrijk voor de snelheid.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:24 schreef ratatat het volgende:
[..]
Nee, dat is toch op zaterdag? Mij werd vandaag verteld dat het daar wat relaxter is met 150+ man aan de start. Nu was het met zo'n 20 man aan de start, wind schuin op de kant en in het begin een lekkere bui eroverheen. Ahoy zag er ook wel lekker druk uit gisteren.
quote:Op zondag 29 januari 2017 17:44 schreef dop het volgende:
100km gemaakt door de polder.
Temperatuur was goed wegen nat en modderig
[ afbeelding ]
Nieuwe liefde
Is de foto gemaakt met een postzegel?quote:Op zondag 29 januari 2017 17:44 schreef dop het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe liefde
chineese telefoon je weet tochquote:Op zondag 29 januari 2017 17:58 schreef Andyy het volgende:
[..]
[..]
Is de foto gemaakt met een postzegel?
Nee, nog steeds niks te zienquote:Op zondag 29 januari 2017 18:00 schreef dop het volgende:
[..]
chineese telefoon je weet toch
zo beter?
Hij is nog steeds zo kleinquote:Op zondag 29 januari 2017 18:04 schreef dop het volgende:
http://dumpt.com/img/links.php?file=/aikqivdgjf6fy2cp7kz4.jpeg
Volgens mij moet je je onderste ribben chirurgisch laten verwijderen voor je daar op kan fietsen.quote:Op zondag 29 januari 2017 17:44 schreef dop het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe liefde
Of hij is een tandartsquote:Op zondag 29 januari 2017 18:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je onderste ribben chirurgisch laten verwijderen voor je daar op kan fietsen.
Bijkomend voordeel: kan je jezelf wel mooi pijpen.
nee maar was wel om me heen aan het kijken deze kwam goedkoop voorbij.quote:
Om scherp te zijn bij de primavera uiteraard.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:04 schreef Tommeke het volgende:
Waarom in januari al koersen?
Professor P. A. Troon, grijp in!
Heel goed! Ik rij volgend weekend ook alweer een koersje, dus ik moet ook niet huilenquote:Op zondag 29 januari 2017 18:20 schreef ratatat het volgende:
[..]
Om scherp te zijn bij de primavera uiteraard.
Mooi dop is dat op je werk genomen zeker?quote:Op zondag 29 januari 2017 17:44 schreef dop het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe liefde
jep had nachtdienst afgelopen week geen tijd om thuis fatsoenlijke foto te makenquote:Op zondag 29 januari 2017 18:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooi dop is dat op je werk genomen zeker?
Mooie fiets hoor!quote:Op zondag 29 januari 2017 18:50 schreef dop het volgende:
[..]
jep had nachtdienst afgelopen week geen tijd om thuis fatsoenlijke foto te maken
Hmja.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Had ik al gemerkt, toen we gingen biken was je na 1.5 leeg.
quote:Op zondag 29 januari 2017 17:44 schreef dop het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe liefde
Jullie waren iig direct aan de horizon verdwenen, ik kon stof happenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:05 schreef kaasplankje het volgende:
Lekker met ddx en een 5tal Belgen de 200 van Bunnik gereje. Ik was de laatste 30km wel een beetje op maar das niet zo erg. Ik had ook niet heel veel gegeten. Niet teveel kopwerk gedaan, erg weinig zelfs maar wilde mijn HF laag houden wat grotendeels goed gelukt is met 32.2 avg over 200km.
Goede training en leuke dag. Ik had wel benen van Bankirai hardhout van de krachttraining van eergisteren.
enne ddx ging nog ff op de fiets naar huis.
Ah mooi, vond jij de route leuk?quote:Op zondag 29 januari 2017 20:41 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Jullie waren iig direct aan de horizon verdwenen, ik kon stof happen.
Met m'n 4 teamgenoten voor de fleche het brevet uitgereden. Niet het hele stuk samen overigens. Carsten miste de start en moest in de achtervolging. Lars heeft berenkrachten, op vrijdagavond draaide hij de zadelpenbout helemaal over. Dat heb ik nog provisorisch kunnen herstellen met een M4 boutje. Zij zijn eerst in Utrecht bij een fietsenwinkel langs geweest maar die was nog dicht. Ff voor de controle sloten ze aan waarna we in Pijnacker een goede fietsenmaker vonden die een passend boutje (voor een Follis tandem) op voorraad hadden.
Ik ken die regio amper dus dan blijft het zeker leuk. Voor jou is het natuurlijk deels je achtertuin.quote:Op maandag 30 januari 2017 07:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ah mooi, vond jij de route leuk?
Mooie fiets!quote:Op zondag 29 januari 2017 17:44 schreef dop het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe liefde
Idd bijna walgelijk. Net als Ivo die zoveel fietsen als dat hij schaamhaar heeft.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:50 schreef Oksel het volgende:
Die Dop. Je ziet wel weer waar 't geld zit. Babyboom generatie. 't Kan niet op.
Zeker net bij de waxbar geweest.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:02 schreef Oksel het volgende:
Is maar goed dat ik niet zoveel fietsen als schaamhaar heb.
Traine jonge! Heb je al een klimcassette?quote:Op maandag 30 januari 2017 12:16 schreef Leonos het volgende:
Ingeschreven voor Veenendaal - Veenendaal
Ja ik zou dan defy sora disc Di2 triple adviseren.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Traine jonge! Heb je al een klimcassette?
Maar dan ook echt helemaal nep ja. Prima bak.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:16 schreef kaasplankje het volgende:
Die colnago is wel aardig, maar die is nep.
Zit er ook imitatie Campa op dan?quote:Op maandag 30 januari 2017 12:39 schreef Oksel het volgende:
[..]
Maar dan ook echt helemaal nep ja. Prima bak.
Ja, noemen ze Shimano.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zit er ook imitatie Campa op dan?
Thnx. Deze keer maar eens een Sportful-broek proberen.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Precies hetzelfde.
Komt ook uit dezelfde fabriek volgens mij.
De 105 zeker? Of durf je de 135 al aan dan?quote:Op maandag 30 januari 2017 12:16 schreef Leonos het volgende:
Ingeschreven voor Veenendaal - Veenendaal
105 natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2017 13:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De 105 zeker? Of durf je de 135 al aan dan?
Inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2017 13:11 schreef Oksel het volgende:
Jammer dat ze geen 60 hebben, had ik ook ingeschreven.
Reisje Gran Canaria ofzo !quote:Op maandag 30 januari 2017 13:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oei. Misschien even een paar dagen hoogtestage inlasten voor die tijd.
kan je op Grand Canario opp 2600m slapen dan??quote:Op maandag 30 januari 2017 14:26 schreef ratatat het volgende:
[..]
Koopje dus. Een weekje Gran Canaria is een stuk duurder.
Wel als je zo'n tent meeneemtquote:Op maandag 30 januari 2017 14:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kan je op Grand Canario opp 2600m slapen dan??
Wrom niet?quote:Op maandag 30 januari 2017 16:55 schreef Najieto het volgende:
http://www.cbsnews.com/ne(...)ors-and-pro-cycling/
Zou het dan toch waar zijn dat er gefietst werd met motortjes verstopt in de fiets..?
Tuurlijk, lekker bergop herstellen terwijl de rest in het rood zit.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:55 schreef Najieto het volgende:
http://www.cbsnews.com/ne(...)ors-and-pro-cycling/
Zou het dan toch waar zijn dat er gefietst werd met motortjes verstopt in de fiets..?
Ik had zondag precies hetzelfde. Had veel zin om weer eens te fietsen, maar had me iets vergist in de temperatuur en regen/wind... Vooral het gebrek aan goede winterhandschoenen nekte me.quote:Op zondag 29 januari 2017 17:04 schreef Oksel het volgende:
Ik ging ook vol goede moed op de racefiets. Direct helemaal natgeregend.. 1 graad buiten. Was snel weer thuis.
Rule #5.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:25 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik had zondag precies hetzelfde. Had veel zin om weer eens te fietsen, maar had me iets vergist in de temperatuur en regen/wind... Vooral het gebrek aan goede winterhandschoenen nekte me.
Na 20 minuten dacht ik "Voor wie doe ik dit eigenlijk" en toen ben ik omgedraaid. Heb het ook niet op Strava gezet, te gênant![]()
(En toen kwam ik thuis en bleek dat mijn vriend een brownie voor me had meegenomen, vandaag compensatoir 2x gesport)
Ik verwachtte een Look.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:04 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Even een fapje gepleegd hoor
Regels zijn voor watjes. Echte bazen bepalen zelf wat te doen.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:57 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Haha even gegoogledMaar je mag me best een watje vinden hoor
Daarom heb ik mijn banden voor volgend jaar al in de kelder liggen.quote:Het voordeel is dat de band volledig uitgehard is, omdat ze in de jaren 90 geproduceerd zijn. De renners die vaak lek reden, crosten op materiaal van nog geen half jaar oud."
"Hoe beter de band is uitgehard, hoe sterker hij is. Hoe meer tijd tussen productie van de band en het effectieve gebruik, hoe minder gevoelig hij is voor lekkage."
Dat lijkt me niet haalbaar voor Muzas, die gooit die vol met bier toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:51 schreef kaasplankje het volgende:
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/veldrijden/1.2879197
[..]
Daarom heb ik mijn banden voor volgend jaar al in de kelder liggen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Belgisch filmpje over de 200 met enkele bekende gezichten
Behalve als het gaat om spacers. Toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 06:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Regels zijn voor watjes. Echte bazen bepalen zelf wat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |