maar eentje die gewicht mistquote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:58 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Main card (FOX at 8 p.m. ET)
Valentina Shevchenko (134.4) vs. Julianna Pena (135.0)
Donald Cerrone (170.8) vs. Jorge Masvidal (171.0)
Andrei Arlovski (246) vs. Francis Ngannou (253.6)
Alex Caceres (145.0) vs. Jason Knight (145.6)
Undercard (FOX Sports 1 at 5 p.m. ET)
Nate Marquardt (185.6) vs. Sam Alvey (185.6)
Raphael Assuncao (135.4) vs. Aljamain Sterling (135.8)
Bobby Nash (170.8) vs. Li Jingliang (170.4)
Luis Henrique da Silva (205.8) vs. Jordan Johnson (205)
Eric Spicely (185.8) vs. Alessio Di Chirico (185.6)
Marcos Rogerio de Lima (209.6 * Fined 20 percent) vs. Jeremy Kimball (204)
Undercard (UFC Fight Pass at 4 p.m. ET)
Alexandre Pantoja (126) vs. Eric Shelton (125.8)
Jason Gonzalez (156) vs. J.C. Cottrell (155.8)
Weigh-ins Live
https://www.facebook.com/(...)9479/?type=3&theater
18 februari maar werd al gefinisht door Werdum, 'Big Foot' en Hendo dus hopelijk voegt Mitrione zich aan dit rijtje UFC vechters toe net als Maldonado die ook van hem won.quote:
Dit. En dan ook gewoon goed KO. Fedor was echt fantastisch back in the day maar nu voelt het als BJ Penn die zich wilt bewijzen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:17 schreef Nober het volgende:
[..]
18 februari maar werd al gefinisht door Werdum, 'Big Foot' en Hendo dus hopelijk voegt Mitrione zich aan dit rijtje UFC vechters toe net als Maldonado die ook van hem won.
Masvidal is heel erg underrated inderdaad. Ik weet niet of ik hem (licht) favoriet zou noemen maar ik zou zeker niet verbaasd zijn als hij wint. De variabele is dat Cerrone, hoe graag hij ook kickbokst, in mijn ogen meer een grappler is dan een striker. En masvidal heeft tegen mindere grapplers afgetikt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:26 schreef Kerftminister het volgende:
Damn vroege card, hopelijk kan ik de spoilers zaterdagnacht ontwijken.
Kijk enorm uit naar Ngannou, volg m sinds zn eerste UFC gevecht en begin hem elk gevecht meer en meer te waarderen, fantastische persoonlijkheid ook
Cowboy tegen Masvidal is ook om van te smullen, Masvidal in mijn ogen licht favoriet, Brown kreeg Cowboy naar de grond en daar schrok ik een beetje van. Masvidal is qua striking vele malen beter dan Brown namelijk.
Die kan je skippen, wat een kuteventquote:
Zelfs Helwani vliegt daarheen voor dat interview.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:42 schreef THEFXR het volgende:
Conor met zijn PPV interview en die sukkels trappen er nog in ook, 5000 tickets uitverkocht.
1000 meter? Niet zoals destijds met Werdum vs Velasquez volgens mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:00 schreef Platinumgoat het volgende:
Lekker begin hoor!
Hoogte gaat wel een rol spelen in veel gevechten, als zelfs flyweights na 1,5 ronde al out of gass zijn dan ben ik benieuwd hoe dat bij de zwaargewichten zal zijn. Hierdoor verwacht ik meer finishes dan gebruikelijk.
helwani gets payed, bruhquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Zelfs Helwani vliegt daarheen voor dat interview.
[..]
1000 meter? Niet zoals destijds met Werdum vs Velasquez volgens mij.
Dankzij Conor hebben we na Khabib vs Tony al vier interim belts door hem, vast een record. Opflikkeren met die mafkees.quote:
Inderdaad minder extreem, maar het heeft zeker effect op het lichaam.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Zelfs Helwani vliegt daarheen voor dat interview.
[..]
1000 meter? Niet zoals destijds met Werdum vs Velasquez volgens mij.
hiphopper played it safe and got fucked in the assquote:Op zondag 29 januari 2017 00:47 schreef Nober het volgende:
Nu Assuncao vs Sterling en daarna Marquardt vs Alvey en dan slapen.
Blijf toch nog even kijken, Ngannougenotquote:Op zondag 29 januari 2017 01:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hiphopper played it safe and got fucked in the ass
Kun jij nog redelijk vroeg gaan slapenquote:Op zondag 29 januari 2017 02:49 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Het is mooi geweest Andrei.
Dat uur langer maakt ook niet meer uit.quote:Op zondag 29 januari 2017 02:54 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Kun jij nog redelijk vroeg gaan slapen
Titel contender kijk ik wel, hopelijk wint Pena en springt ze uit de octagon op zoek naar Nunes die er ook is.quote:Op zondag 29 januari 2017 03:19 schreef Aethereal het volgende:
![]()
Hier komt Dean goed weg.
Blijf je trouwens ook op voor WMMA of vind je dat echt te ver gaan?
Ook precies wat Ngannou zat te oefenen in de locker room he?quote:Op zondag 29 januari 2017 02:49 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Het is mooi geweest Andrei.
[ afbeelding ]
Nog slechter dan Rodriguez vs Penn? Dat is dan wel een prestatie.quote:Op zondag 29 januari 2017 04:00 schreef Platinumgoat het volgende:
Herb verkloot t weer eens. Lekker event, volgende week man alleen maar meevallen wnt dat is op papier echt slechtste card ooit
Niet gezien?quote:Op zondag 29 januari 2017 10:28 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Ook precies wat Ngannou zat te oefenen in de locker room he?
Op insta komt hij voorbij:quote:
die mag ze voortaan lekker thuis latenquote:
is een geval manipulatie, dana moet wel mad zijn, als conor roept "fuck the ufc"om de merknaam te beschermen.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:39 schreef Floris_Stempel het volgende:
Ome Dana was niet blij met die actie van Conor....
ze kan ook strippenquote:Op zondag 29 januari 2017 23:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
die mag ze voortaan lekker thuis laten
Conor wil alleen nog even flink cashen in een bokspartij dan zou ik als UFC promoter ook niet blij zijn.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:39 schreef Floris_Stempel het volgende:
Ome Dana was niet blij met die actie van Conor....
Top-10 rank ja, maar arlovski laat zich de laatste tijd gewoon in elkaar slaan voor geld, overwinning tegen hem zegt vrij weinig.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:40 schreef escalatie het volgende:
NgannouWat een natuurtalent is dat. Bewijst tegen een top 10 vechter dat hij de real deal is. Ik kan niet wachten tot hij tegen iemand uit de top 5 mag. Eindelijk weer een HW vechter om naar uit te kijken.
Pena is lekker op haar plek gezet. En cowboy verloor wel erg simpel door beter boksen van Masvidal.
Nu sta je sowieso al snel in de top 10 als je een paar partijen wint als HW.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Top-10 rank ja, maar arlovski laat zich de laatste tijd gewoon in elkaar slaan voor geld, overwinning tegen hem zegt vrij weinig.
Niettemin zit ik ook op de Ngannou hypetrain
'tuurlijk, dat bedoelde ik ook eigenlijk te zeggen. Conor denkt gewoon écht dat hij de enige is die de UFC drijvend houdt. Wat ie vergeet is dat als hij niet meer aan de bak komt, de UFC nog steeds zal bestaan. Wat mij betreft mag ie lekker gaan boksen en het MMA weer lekker MMA laten zijn, zonder al dat WWE-shit.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Conor wil alleen nog even flink cashen in een bokspartij dan zou ik als UFC promoter ook niet blij zijn.
Conor binnenkort in hetzelfde schuitje als GSP, toekijkend met een UFC contract. Je gaat niet fucken met die lui.
Ngannou vs Lewis wordt echt een berepartij. Laat maar komen!quote:Op maandag 30 januari 2017 10:28 schreef escalatie het volgende:
[..]
Nu sta je sowieso al snel in de top 10 als je een paar partijen wint als HW.
Maar ik wil Ngannou wel eens zien tegen Rothwell of anders tegen de winnaar van Browne tegen Lewis.
quote:Op maandag 30 januari 2017 11:47 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
Ngannou vs Lewis wordt echt een berepartij. Laat maar komen!
Hoeveel partijen zou Conor nog hebben onder zijn huidige contract? Die zal hij toch eerst moeten uitdienen voor hij mag boksen (voor een niet-UFC promotie).quote:Op maandag 30 januari 2017 11:44 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
'tuurlijk, dat bedoelde ik ook eigenlijk te zeggen. Conor denkt gewoon écht dat hij de enige is die de UFC drijvend houdt. Wat ie vergeet is dat als hij niet meer aan de bak komt, de UFC nog steeds zal bestaan. Wat mij betreft mag ie lekker gaan boksen en het MMA weer lekker MMA laten zijn, zonder al dat WWE-shit.
19:00 -- We'll recap the weekend that was in MMA.twitter:arielhelwani twitterde op maandag 30-01-2017 om 14:00:10Link for #themmahour with Rumble, Rampage, Black Beast, Shevchenko, Ngannou, Bader, Hill -- https://t.co/6RANVVEn7e https://t.co/Tx2MuYveIK reageer retweet
je snap het niet? MONEY, MONEY, CASH, DOLLARS, DUKU, GELD, FERRARI'S AND SHITquote:Op maandag 30 januari 2017 14:05 schreef escalatie het volgende:
[..]
Hoeveel partijen zou Conor nog hebben onder zijn huidige contract? Die zal hij toch eerst moeten uitdienen voor hij mag boksen (voor een niet-UFC promotie).
Verder heb ik echt 0 interesse in een bokspartij met hem of boksen in het algemeen. Ik snap die hype niet zo. Een beetje profbokser van niveau mag geen probleem hebben met hem. De beste ooit gaat hem vernederen.
Hopelijk strippen ze hem voor UFC 209 en was Alvarez zijn laatste gevecht.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je snap het niet? MONEY, MONEY, CASH, DOLLARS, DUKU, GELD, FERRARI'S AND SHIT
Liever niet, nog genoeg fights met McGregor die ik zou willen zienquote:Op maandag 30 januari 2017 22:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Hopelijk strippen ze hem voor UFC 209 en was Alvarez zijn laatste gevecht.
twitter:arielhelwani twitterde op dinsdag 31-01-2017 om 00:01:11The segment with @Rampage4real and his girl was so much fun. Hope it helped, Quinton! Please keep us posted on tonight! Xoxoxo ??????? reageer retweet
Liever niet, ben er helemaal klaar mee.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Liever niet, nog genoeg fights met McGregor die ik zou willen zien
Na zijn gevecht met Aldo heeft ie een nieuw contract getekend, geloof ik. De UFC kennende is dat voor vijf of zes partijen. Dat betekent dat ie nu op de helft zit.quote:Op maandag 30 januari 2017 14:05 schreef escalatie het volgende:
[..]
Hoeveel partijen zou Conor nog hebben onder zijn huidige contract? Die zal hij toch eerst moeten uitdienen voor hij mag boksen (voor een niet-UFC promotie).
Verder heb ik echt 0 interesse in een bokspartij met hem of boksen in het algemeen. Ik snap die hype niet zo. Een beetje profbokser van niveau mag geen probleem hebben met hem. De beste ooit gaat hem vernederen.
Lewis liep te klagen dat niemand met hem wil striken, nou dan heb je aan ngannou wel een goeie.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:47 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
Ngannou vs Lewis wordt echt een berepartij. Laat maar komen!
Hij heeft twee paspoorten, dus zal wel goedkomen.quote:
heeft bill het 3 uur over mma?quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:08 schreef Nober het volgende:
Denk dat Dana wel even een hartig woordje heeft gewisseld met Trump over Mousasi.
Bill Burr
Nee, hij heeft Walk Your Way Out op Netflix voor je in de aanbieding en ook F is for Family (2015).quote:
dit is toch het mma topic?quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, hij heeft Walk Your Way Out op Netflix voor je in de aanbieding en ook F is for Family (2015).
Op Rory na is het toch allemaal niks.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 01:40 schreef Nober het volgende:
Thomson, Davis, Koscheck, Henderson, MacDonald, Sonnen, Mitrione nu ook Bader, Larkin en Story naar Bellator?
De leegloop gaat er dan toch komen....
Henderson versloeg Masvidal, was dus gewoon een WW contender en voormalig LW champ.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 09:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op Rory na is het toch allemaal niks.
ik denk dat coker al zijn geld verkwist aan die ex-ufc-ersquote:Op vrijdag 3 februari 2017 01:40 schreef Nober het volgende:
Thomson, Davis, Koscheck, Henderson, MacDonald, Sonnen, Mitrione nu ook Bader, Larkin en Story naar Bellator?
De leegloop gaat er dan toch komen....
Eh nee. Henderson versloeg Masvidal niet. Henderson kreeg de zoveelste lucky Split decision van blinde judges uit zijn carrière.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Henderson versloeg Masvidal, was dus gewoon een WW contender en voormalig LW champ.
Zal wel meevallen aangezien de vechters zelf hun eigen sponsors weer kunnen meebrengen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat coker al zijn geld verkwist aan die ex-ufc-ers
11-4 in beslissingen (73.33%).quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Eh nee. Henderson versloeg Masvidal niet. Henderson kreeg de zoveelste lucky Split decision van blinde judges uit zijn carrière.
nah, die sponsermarkt is heel hard gedaaldquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:32 schreef Nober het volgende:
Zal wel meevallen aangezien de vechters zelf hun eigen sponsors weer kunnen meebrengen.
twitter:erikmorsink twitterde op donderdag 02-02-2017 om 12:06:50@IronLadyMMA Hallo Germaine. Hier Erik Morsink van Hart van Nederland. Wil je mij a.u.b. bellen? 020 - 800 7 6 77 reageer retweet
Dat zeg ik:quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:32 schreef Nober het volgende:
MAIN CARD (FS1, 10 p.m. ET)
Dennis Bermudez (145.5) vs. Chan Sung Jung (145.5)
Alexa Grasso (116) vs. Felice Herrig (115.5)
Abel Trujillo (156) vs. James Vick (155.5)
Volkan Oezdemir (206) vs. Ovince Saint Preux (205)
Marcel Fortuna (210.5) vs. Anthony Hamilton (258.5)
Jessica Andrade (115.5) vs. Angela Hill (116)
PRELIMINARY CARD (FS1, 8 p.m. ET)
Curtis Blaydes (264.5) vs. Adam Milstead (233.5)
Chris Gruetzemacher (145) vs. Chas Skelly (146)
Ricardo Lucas Ramos (135) vs. Michinori Tanaka (135)
Bec Rawlings (117.5)* vs. Tecia Torres (115.5)
PRELIMINARY CARD (UFC Fight Pass, 7 p.m. ET)
Alex Morono (170) vs. Niko Price (170.5)
Daniel Jolly (204.5) vs. Khalil Rountree (205)
* Rawlings missed the strawweight limit and will be fined 20 percent of her purse, which goes to Torres.
Faceoffs
https://www.facebook.com/(...)os/1244650165582134/
[..]
Zal wel meevallen aangezien de vechters zelf hun eigen sponsors weer kunnen meebrengen.
[..]
11-4 in beslissingen (73.33%).
0-2 Bellator
9-1 UFC
1-1 WEC
1-0 Evolution MMA
Henderson faalt overal. Hij kan niet finishen, heeft in Bellator nog niks voor elkaar gekregen. Was echt zonde van het geld. Hetzelfde gaat gebeuren met MacDonald en als Bader overstapt zie ik hem ook niet ver komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Henderson versloeg Masvidal, was dus gewoon een WW contender en voormalig LW champ.
Bijnaam Ironlady want ze wil winnen. Dat zijn teksten!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:41 schreef superniger het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)echtster-germaine-de
filmpje in de link
Binnenkort live op de NOS met Dione, Dennis v/d Geest en Van Galen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:39 schreef superniger het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)s-stuk-te-slaan.html
We zijn mainstream.
man, man, heeft de stagiaire het geschreven???quote:Wat zijn de regels?
Bij het Ultimate Fighting Championship worden vechtsporten als kickboksen, jiu-jitsu en worstelen dwars door elkaar gebruikt. Bijzonder aan freefighting is dat er zowel staand als liggend in de kooi gevochten mag worden.
Met onder andere een knockout of jurybesluit kan Germaine winnen. Ondanks de naam freefighting zijn er veel regels binnen de sport. Zo zijn kopstoten, bijten, haren trekken en aanvallen op de keel of ruggengraat verboden.
Tazmaniac zou eens wat CV'tjes moeten mailen naar de mainstream media als UFC Expert.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
man, man, heeft de stagiaire het geschreven???![]()
![]()
![]()
Laatst las ik een artikel in de Trouw of Volkskrant en daar hadden ze het nog over kooivechten en kooivechters. Net als freefighting een domme achterhaalde term waarmee je natuurlijk nooit een fatsoenlijk imago kunt krijgen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
man, man, heeft de stagiaire het geschreven???![]()
![]()
![]()
Larkin niks? Ff zand uit je ogen vegen, als die in de UFC blijft is het gewoon na Maia de volgende die voor de titel gaat.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 09:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op Rory na is het toch allemaal niks.
ik snap nooit dat jullie geld inzetten op een corrupte org?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Larkin niks? Ff zand uit je ogen vegen, als die in de UFC blijft is het gewoon na Maia de volgende die voor de titel gaat.
Hopelijk dit weekend goed geld verdienen, dik gezet op combi met Tecia Torres, Curtis Blaydes en Hamilton. Hamilton moet blijkbaar tegen een matige MW, Rawlings is sowieso enorm matig en Milstead schijnt een vrij slecht camp gehad te hebben, daarnaast is Blaydes een monster.
Ook nog los een vijfje op Trujillo, al heb ik altijd mn vraagtekens toch bij hem.
Waar zet jij je bets?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Larkin niks? Ff zand uit je ogen vegen, als die in de UFC blijft is het gewoon na Maia de volgende die voor de titel gaat.
Hopelijk dit weekend goed geld verdienen, dik gezet op combi met Tecia Torres, Curtis Blaydes en Hamilton. Hamilton moet blijkbaar tegen een matige MW, Rawlings is sowieso enorm matig en Milstead schijnt een vrij slecht camp gehad te hebben, daarnaast is Blaydes een monster.
Ook nog los een vijfje op Trujillo, al heb ik altijd mn vraagtekens toch bij hem.
It's still real to me, damnit!!quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik snap nooit dat jullie geld inzetten op een corrupte org?
Unibet gewoon, geen zin om verschillende bookies voor alles te gebruiken. Mn hele tegoed wat erop staat is toch winst, bet alleen maar met winst en hoop dan het een en ander op te bouwen. Mn MMA bets gaan vaak wel goed maar dan verneuk ik daarna alles weer met voetbal.quote:
Zijn tegenstander is 1.91cm, tijd voor lengtedivisies want dit slaat nergens op! Hopelijk slaat Trujilo hem helemaal kapot.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
UFC is niet corrupt alleen die judge snappen er soms geen kut van met hun boxingscores.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik snap nooit dat jullie geld inzetten op een corrupte org?
Het beste is om de NY tijd te gaan leven dan is 19:00 zo gek nog niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen ze dit niet gewoon op een normaal tijdstip uitvechten
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn tegenstander is 1.91cm, tijd voor lengtedivisies want dit slaat nergens op! Hopelijk slaat Trujilo hem helemaal kapot.
waarom altijd dat wantrouwen en ongeloof tov mij?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn tegenstander is 1.91cm, tijd voor lengtedivisies want dit slaat nergens op! Hopelijk slaat Trujilo hem helemaal kapot.
[..]
UFC is niet corrupt alleen die judge snappen er soms geen kut van met hun boxingscores.
Maar ik sla terug.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom altijd dat wantrouwen en ongeloof tov mij?![]()
http://www.smh.com.au/spo(...)20151230-glwyer.html
elke keer weer sla ik je om je oortjes
Australische gokwet is anders, da's alles.quote:UFC executive vice-president Tom Wright told Fairfax Media he was baffled by the regulator's decision and said the organisation had a series of robust integrity measures in place.
Mr Wright said the UFC's global compliance unit dealt with "each and every complaint", while all competitors were required to sign a code of conduct that was strictly enforced. He said the organisation had staged 40 events in five continents over the past year without a hint of corruption.
LOL, dat is zijn job om dat te zeggen, UFC is maffia, das al erg lang bekendquote:Op zondag 5 februari 2017 00:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ik sla terug.
[..]
Australische gokwet is anders, da's alles.
Dit gaat over casino's niet over de UFC.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
LOL, dat is zijn job om dat te zeggen, UFC is maffia, das al erg lang bekend
Dennis ook nietquote:Op zondag 5 februari 2017 10:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die KO van de zombie zag ik niet aankomen
Nou zeg! Wat een comeback. Andrade vs Hill: toppartij!quote:Op zondag 5 februari 2017 10:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die KO van de zombie zag ik niet aankomen
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 05-02-2017 om 18:10:43Tomorrow on #themmahour: @dc_mma @demianmaia @YoelRomeroMMA @FrankieEdgar @DavidcBranchMMA @VivaDelRio in studio and you! See ya then. reageer retweet
Zou leuk zijn als ze wintquote:
quote:Op maandag 6 februari 2017 16:43 schreef Floris_Stempel het volgende:
Die neus van Miesha is niet veel opgeknapt na de operatie....zeker als je zo'n plastic chick naast je hebt zitten valt ie dubbel op....
Alistair Overeem haalde de NOS niet, alleen een stukje in VI toen Hans die partij moest aankondigen aangezien het op FOX Sports kwam en hij moeite had met het uitspreken van Miocic.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:08 schreef Floris_Stempel het volgende:
Vanavond in 'Nieuwsuur' ook weer een segment over De Randamie.
Vrouwelijke vechters doen het op de een of andere manier erg goed in de Nederlandse media.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:07 schreef Nober het volgende:
1 p.m. ET -- We'll be joined by James Vick to talk about his win over Abel Trujillo Saturday night.
1:25 p.m. -- UFC light heavyweight champion Daniel Cormier will look ahead to his title defense against Anthony Johnson at UFC 210.
1:45 p.m. -- Welterweight contender Demian Maia will talk about what's next for him.
2:05 p.m. -- Frankie Edgar will discuss his 10-year anniversary with the UFC and what's next for him.
2:25 p.m. -- Yoel Romero will talk about potentially fighting for the title next against Michael Bisping.
2:45 p.m. -- David Branch will discuss his current rocky relationship with World Series of Fighting and what's next for him.
3:05 p.m. -- Alberto Del Rio, the former WWE champion turned Combate Americas president, will visit us in studio.
4:05 p.m. -- We'll look ahead to UFC 208 and talk other MMA news.
Plus, we'll be taking your calls on anything and everything.
[..]
Alistair Overeem haalde de NOS niet, alleen een stukje in VI toen Hans die partij moest aankondigen aangezien het op FOX Sports kwam en hij moeite had met het uitspreken van Miocic.
Geen idee waarom RTL Boulevard, NOS en Nieuwsuur nu wel interesse hebben in 'Ultimate Fighting'.
die Maia blijven ze echt naaien, gast had allang een shot moeten krijgenquote:Op maandag 6 februari 2017 18:07 schreef Nober het volgende:
1 p.m. ET -- We'll be joined by James Vick to talk about his win over Abel Trujillo Saturday night.
1:25 p.m. -- UFC light heavyweight champion Daniel Cormier will look ahead to his title defense against Anthony Johnson at UFC 210.
1:45 p.m. -- Welterweight contender Demian Maia will talk about what's next for him.
2:05 p.m. -- Frankie Edgar will discuss his 10-year anniversary with the UFC and what's next for him.
2:25 p.m. -- Yoel Romero will talk about potentially fighting for the title next against Michael Bisping.
2:45 p.m. -- David Branch will discuss his current rocky relationship with World Series of Fighting and what's next for him.
3:05 p.m. -- Alberto Del Rio, the former WWE champion turned Combate Americas president, will visit us in studio.
4:05 p.m. -- We'll look ahead to UFC 208 and talk other MMA news.
Plus, we'll be taking your calls on anything and everything.
[..]
Alistair Overeem haalde de NOS niet, alleen een stukje in VI toen Hans die partij moest aankondigen aangezien het op FOX Sports kwam en hij moeite had met het uitspreken van Miocic.
Geen idee waarom RTL Boulevard, NOS en Nieuwsuur nu wel interesse hebben in 'Ultimate Fighting'.
Ze is een betere kickbokser dus 100% winst.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:47 schreef Burrito het volgende:
Hoe schatten jullie de kansen van Randamie in?
staand beter, maar worstelen en op de grond slechter.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:47 schreef Burrito het volgende:
En Holm is van Groggy Jackson, dus die gaat worstelen. Waarom zou je staand willen winnen als je ergens anders veel beter bent?quote:Op maandag 6 februari 2017 20:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
staand beter, maar worstelen en op de grond slechter.
20-80 in het voordeel van Holm.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:47 schreef Burrito het volgende:
the curse of the grapplerquote:Op maandag 6 februari 2017 19:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die Maia blijven ze echt naaien, gast had allang een shot moeten krijgen
Ja Holm is eigenlijk erg goed op de grond zagen we al tegen Miesha Tate.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
En Holm is van Groggy Jackson, dus die gaat worstelen. Waarom zou je staand willen winnen als je ergens anders veel beter bent?
Hopelijk pakt De Randemie haar alsnog
Ja. dat zagen we inderdaad. Tweede ronde van dat gevecht niet gezien?quote:Op maandag 6 februari 2017 21:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja Holm is eigenlijk erg goed op de grond zagen we al tegen Miesha Tate.
Wij hebben dat wel gezien maar kennelijk is Holm favoriet op de grond.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja. dat zagen we inderdaad. Tweede ronde van dat gevecht niet gezien?
Bij de gevechten van Overeem zie ik soms een Britse vlag bij de aankondiging van het gevecht.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vrouwelijke vechters doen het op de een of andere manier erg goed in de Nederlandse media.
Ik heb het idee dat je mijn punt mistquote:Op maandag 6 februari 2017 22:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Wij hebben dat wel gezien maar kennelijk is Holm favoriet op de grond.
Ik betwijfel ook of Holm het überhaupt wel naar de grond wil brengen, zo denderend is ze daar niet. Maar goed, een paar rake tikken van Germaine kunnen haar wel rare dingen laten doenquote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Germaine gaat die titel pakken, hands down. 100% van overtuigd.
Zij laat zich deze kans komend weekend door niets en niemand afpakken.
Staand is ze superieur, dus als ze TDD heeft geoefend kan er weinig mis gaan.
Het is een groot voordeel met bovenstaande dat nog niemand champ is. Bij een 'saai gelijkspel' zou de decision altijd naar de huidige kampioen gaan ook al is de ander de meer actieve vechter. Nu is er geen champ en zie ik een decision (mocht die er komen) naar Germaine gaanquote:Op dinsdag 7 februari 2017 16:00 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Ik betwijfel ook of Holm het überhaupt wel naar de grond wil brengen, zo denderend is ze daar niet. Maar goed, een paar rake tikken van Germaine kunnen haar wel rare dingen laten doenHopelijk wordt Germaine niet te agressief en Holm niet te passief, anders kan het wel eens vervelend worden.
Badr Hari verliest bij Hoge Raad en wil straf nu snel uitzittenquote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:52 schreef superniger het volgende:
http://nos.nl/artikel/215(...)straf-uitzitten.html
item van nieuwsuur.
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 19:35 schreef Paxlie het volgende:
Sowieso ziet GdR alles aankomen want Holm kreunt 2 seconden voor elke stoot.
Holly 'Ies' Holm, volgens mij viel dat wel mee tegen Rousey maar die wilde graag geraakt worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 19:35 schreef Paxlie het volgende:
Sowieso ziet GdR alles aankomen want Holm kreunt 2 seconden voor elke stoot.
Holly heeft van die off days dat ze nog geen kip raakt, tegen rousey was ze heel erg on.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Holly 'Ies' Holm, volgens mij viel dat wel mee tegen Rousey maar die wilde graag geraakt worden.
Prima!quote:
Rogan stopt danquote:Op dinsdag 7 februari 2017 23:23 schreef Haunter het volgende:
[..]
Prima!![]()
Ik las in een comment bij een YouTube filmpje dat Rutten's contract in juni afloopt en hij dan naast Rogan zou gaat zitten. Geen idee hoe betrouwbaar dat is. Dana White had het in ieder geval in een recente Q&A ook over z'n ideale commentator duo die hij in juni waarschijnlijk beschikbaar heeft.
Ik zie 'm ook wel weer verlengen eigenlijk. Hij is in recentelijk in z'n podcasts verrassend genoeg enorm positief over de overname van UFC door WME. En ook dat hij alleen de grote events doet bevalt hem goed. Ik hoop in ieder geval dat hij nog een tijdje doorgaat.quote:
Dat was bijna gênant, weliswaar een late invaller, maar het leek alsof ze een wedstrijd in de Viva gewonnen had en als prijs in de octagon tegen De Randamie mocht staan. Zij is trouwens met MMA gestopt.quote:Op woensdag 8 februari 2017 10:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die tegenstander van Germaine in Rotterdam kon er echt geen pepernoot van, dus daar moeten we niet te veel vertrouwen op baseren.
Anna "panda" elmose. die is van 135 naar 115 pound gegaanquote:Op woensdag 8 februari 2017 10:12 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
Dat was bijna gênant, weliswaar een late invaller, maar het leek alsof ze een wedstrijd in de Viva gewonnen had en als prijs in de octagon tegen De Randamie mocht staan. Zij is trouwens met MMA gestopt.
Klopt. En na een potje tegen Amanda Cooper heeft ze de handschoenen aan de wilgen gehangen...tenminste, da's het laatste wat ik van haar hoorde.quote:Op woensdag 8 februari 2017 10:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Anna "panda" elmose. die is van 135 naar 115 pound gegaan
.[ afbeelding ]
twitter:AnnaElmose twitterde op donderdag 08-12-2016 om 23:50:05Anna Elmose Retires from MMA ‘I lost the fight, but I’ve won in life’ https://t.co/ssioaguLBB reageer retweet
Ik vond Rutten destijds het prima doen in Pride, maar ik denk niet dat zijn manier van commentaar geven toen (de grapjes en zo), zou passen in het UFC format. Dat is toch wat stijver en meer Amerikaans. Maar goed, dat is meer dan 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 23:23 schreef Haunter het volgende:
[..]
Prima!![]()
Ik las in een comment bij een YouTube filmpje dat Rutten's contract in juni afloopt en hij dan naast Rogan zou gaat zitten. Geen idee hoe betrouwbaar dat is. Dana White had het in ieder geval in een recente Q&A ook over z'n ideale commentator duo die hij in juni waarschijnlijk beschikbaar heeft.
En toch was Elmose toen heel dicht bij een takedown...quote:Op woensdag 8 februari 2017 10:12 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
Dat was bijna gênant, weliswaar een late invaller, maar het leek alsof ze een wedstrijd in de Viva gewonnen had en als prijs in de octagon tegen De Randamie mocht staan. Zij is trouwens met MMA gestopt.
Wie gaat dan de reclames doen zoals Goldie dat altijd deed?quote:Op woensdag 8 februari 2017 11:14 schreef escalatie het volgende:
[..]
Ik vond Rutten destijds het prima doen in Pride, maar ik denk niet dat zijn manier van commentaar geven toen (de grapjes en zo), zou passen in het UFC format. Dat is toch wat stijver en meer Amerikaans. Maar goed, dat is meer dan 10 jaar geleden.
'k Ben dan ook bang dat Jackson Wink daar een dingetje van gaan maken....quote:Op woensdag 8 februari 2017 11:20 schreef escalatie het volgende:
[..]
En toch was Elmose toen heel dicht bij een takedown...
Rogan zit altijd aan de focus drugs zo intens is hij, zelfs schreeuwend door die mic, dat is de epic ervaring die je nooit met een andere zult krijgen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:45 schreef Paxlie het volgende:
Je hebt een Goldie nodig (Jon Anik, Brian Stann) en iemand die het echt heel goed kan uitleggen en uit zijn plaat gaat a la Rogan. Dan denk ik vooral aan Dan Hardy, maar ook Cruz en DC.
Frank Mir en Stephan Bonnar deden het bij WEC ook heel aardigquote:Op woensdag 8 februari 2017 19:45 schreef Paxlie het volgende:
Je hebt een Goldie nodig (Jon Anik, Brian Stann) en iemand die het echt heel goed kan uitleggen en uit zijn plaat gaat a la Rogan. Dan denk ik vooral aan Dan Hardy, maar ook Cruz en DC.
Sinds Mir een aanvaring met Dana heeft gehad, mocht hij het niet meer doenquote:Op donderdag 9 februari 2017 09:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Frank Mir en Stephan Bonnar deden het bij WEC ook heel aardig
Ze heeft wel flinke female body builder trekjesquote:Op donderdag 9 februari 2017 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
Sow die benen bij die jurk, bij Holly
Je zou het een beetje kunnen rekken allemaal totdat Hottie 3-0 is en haar nog tegen Joanna laten vechten na Andrade.quote:Op donderdag 9 februari 2017 15:26 schreef Nober het volgende:
#1 Gadelha, 0-2 tegen Joanna
#2 Karolina, verloor ook van Joanna
#3 Esparza, kan er niks van
#4 Andrade 3-0 at 115
#5 Namajunas, verloor van Karolina en Esparza
#6 Torres, verloor van Namajunas
#7 Waterson 2-0 in de UFC
Als Joanna wint van Andrade kan je er wel mee stoppen.
Ik trek die stem van Bonnar echt slecht. Wat een jankstem. Mir is als analyst echt fantastisch inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2017 09:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Frank Mir en Stephan Bonnar deden het bij WEC ook heel aardig
Ja, heel gaaf. Ik kijk weer uit naar de Red King.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:01 schreef THEFXR het volgende:
Paul Daley vs. Rory McDonald in London.
Yes, tering goede matchup
Jawel. Dit is echt zo'n card die stiekem toch wel leuk kan worden. En daarbij, zo vaak vecht een NL niet voor de titel.quote:
2015 beldequote:
Nah man. Als iemand KO gaat is het brunson. Ik denk decision voor Brunson.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 17:09 schreef incognitoomuch het volgende:
Brunson by KO zaterdag.
Sorry Silva,ik had het je graag gegund...
Prima volgorde foto's!!quote:
Falen als heavyweight met weightcutten. Dan verdien je gewoon om direct gecut te worden van de UFC.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 17:03 schreef Nober het volgende:
Main card (PPV at 10 p.m. ET)
Holly Holm (144.4) vs. Germaine de Randamie (143.6)
Anderson Silva (185.0) vs. Derek Brunson (186)
Jacare Souza (185.8) vs. Tim Boetsch (185.8)
Glover Teixeira (205.2) vs. Jared Cannonier (204.4)
Dustin Poirier (155.2) vs. Jim Miller (154.6)
Undercard (FOX Sports 1 at 8 p.m. ET)
Randy Brown (170.6) vs. Belal Muhammad (170.2)
Wilson Reis (125.2) vs. Ulka Sasaki (125.4)
Nik Lentz (155.8) vs. Islam Makhachev (155.0)
Ian McCall (125.2) vs. Jarred Brooks (125.0)
Undercard (UFC Fight Pass at 6:30 p.m. ET)
Marcin Tybura (245.4) vs. Justin Willis (Deemed medically unfit to compete, fight off)
Ryan LaFlare (170.6) vs. Roan Carneiro (170)
Phillipe Nover (145.6) vs. Rick Glenn (145.8)
Justin Willis
1 uur ·
Hey everyone, I want you to hear from me first, I did everything I could to make weight for the fight this weekend but due to the short notice my body shut down during the weight cut and the UFC doctors wouldn't clear me to fight. I will be back in the UFC with a full camp very soon. Thank you to everyone at the UFC, all of their staff have been great. I want the same opponent or anybody else will suffice. I will be ready. God Bless.
https://www.facebook.com/Jwill99/posts/10158189991995092
Stel dat hij 300lbs weegt kan je dan 35lbs (16kg) afvallen in 10 dagen?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 19:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Falen als heavyweight met weightcutten. Dan verdien je gewoon om direct gecut te worden van de UFC.
Je mag als heavyweight wel een beetje je lichaam onderhouden ook als je geen wedstrijd gepland hebt vind ik. Met 300lbs ben je gewoon te dik en kan er sowieso wel wat vet vanaf, ook beter voor je cardio.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 19:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Stel dat hij 300lbs weegt kan je dan 35lbs (16kg) afvallen in 10 dagen?
Nate woog 200lbs voor zijn laatste gevecht, it's all good.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 19:33 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je mag als heavyweight wel een beetje je lichaam onderhouden ook als je geen wedstrijd gepland hebt vind ik. Met 300lbs ben je gewoon te dik en kan er sowieso wel wat vet vanaf, ook beter voor je cardio.
is dat op fox sports?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Replay tv van Ziggo. Lekker in de ochtend de event terugkijken.
Ja op alle zenders. Moet je wel horizon nemen.quote:
die heb ik niet, las dat ie vaak vast hingquote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja op alle zenders. Moet je wel horizon nemen.
Nee, dat is al lang niet meer zo.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die heb ik niet, las dat ie vaak vast hing
jouw vriendin is 10/10 daarom zie je het nietquote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
Echt, wat vinden jullie zo bijzonder aan die Dern? Geweldige BJJ, maar ik zie echt niet wat er zo aantrekkelijk is aan haar.
Nichtje van Typhoon moet vechtenquote:
Stond ook op RTL of de NOS (weet het niet meer) dus ik denk het wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:25 schreef Nober het volgende:
Where's the sea of Dutchman!?
1:00 Early Prelims
2:00 Prelims
4:00 Main Card
[..]
Nichtje van Typhoon moet vechten
Is dat wel familie? Ik kan hier niets over vinden.
waarom deze tijden?, het wordt aan de east coast gehoudenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:25 schreef Nober het volgende:
Where's the sea of Dutchman!?
1:00 Early Prelims
2:00 Prelims
4:00 Main Card
[..]
Nichtje van Typhoon moet vechten
19:00 PPV voor de westkust, prima tijd?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom deze tijden?, het wordt aan de east coast gehouden
Komt prima over in haar interviews en ze geniet gewoon van het hele gebeuren. Had het wel fijn gevonden als ze een opkomstnummer van Typhoon zou gebruiken.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:02 schreef E-Dubble het volgende:
Een van de weinige keren dat ik niet voor een Nederlandse ben. Kan die germaine echt niet uitstaan. Haar stem,muziekkeuze en die tatoeages vind ik drie keer niks. komt gewoon superdom over op mij maargoed ze maakt natuurlijk veel kans
Super tof wijf juist manquote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:02 schreef E-Dubble het volgende:
Een van de weinige keren dat ik niet voor een Nederlandse ben. Kan die germaine echt niet uitstaan. Haar stem,muziekkeuze en die tatoeages vind ik drie keer niks. komt gewoon superdom over op mij maargoed ze maakt natuurlijk veel kans
Hmja ik vind het nogal geforceerd overkomen, het is ook niet echt een persoonlijkheid wat is gemaakt voor de hoeveelheid aandacht ze nu krijgt. Ik ben in ieder geval geen fanquote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Komt prima over in haar interviews en ze geniet gewoon van het hele gebeuren. Had het wel fijn gevonden als ze een opkomstnummer van Typhoon zou gebruiken.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:26 schreef superniger het volgende:
Hopelijk verliest GDR. Laat mma maar lekker een niche sport.blijven.
yepyepquote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:25 schreef Nober het volgende:
Dat zal het zijn, jaquote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jouw vriendin is 10/10 daarom zie je het niet
Niet te geloven....quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:36 schreef Nober het volgende:
Ik lees dat we wat later beginnen want Ian McCall is ziek.
zijn gewoon las vegas tijdenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:01 schreef Nober het volgende:
[..]
19:00 PPV voor de westkust, prima tijd?
Fox begint om 4 uur met uitzenden dus denk dat het wel klopt.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom deze tijden?, het wordt aan de east coast gehouden
Oost en West zal met elkaar rekening moeten houden door die drie uur aan tijdsverschil.quote:
die amerikaantjes vinden haar geweldig, zeker beter dan bitch rouseyquote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:02 schreef E-Dubble het volgende:
bellator is niet verplicht hun over te nemen, maar ze doen het steeds wel, ze moeten zich meer concentreren op pronotie.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:22 schreef Nober het volgende:
Na Bader, Larkin en Story nu ook Cirkunov weg bij de UFC, ook Boetsch en Duffy zijn binnenkort free agent.
Naja Bader en Larkin zou ik zonder twijfel naar mijn MMA promotie halen als ik de kans had!quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bellator is niet verplicht hun over te nemen, maar ze doen het steeds wel, ze moeten zich meer concentreren op pronotie.
Dat Viacom heeft geld zat dus als ze willen dan kunnen ze WME-IMG makkelijk aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:40 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Naja Bader en Larkin zou ik zonder twijfel naar mijn MMA promotie halen als ik de kans had!
Stem, tattoeages en muziekkeuze vind ik totaal niet relevant. Ik let meer op hoe iemands houding is, en hoe iemand tactisch vecht en hoe de techniek is.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:02 schreef E-Dubble het volgende:
Volgens mij worden er erg weinig fucks gegeven, maar goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die amerikaantjes vinden haar geweldig, zeker beter dan bitch rousey
ik had gehoord dat viacom de naam van Spike tv gaat veranderen naar paramount.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:40 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Naja Bader en Larkin zou ik zonder twijfel naar mijn MMA promotie halen als ik de kans had!
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:36 schreef Nober het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:55 schreef THEFXR het volgende:
dit geloven jullie nooit!
Ian mcall is ziek dus zijn gevecht gaat niet door![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sjezus..quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:36 schreef Nober het volgende:
I fucked up so badlyquote:Op zondag 12 februari 2017 00:15 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
TT had beter De Randamie voor de titel kunnen zijn dan Cerrone
twitter:MMAFighting twitterde op zondag 12-02-2017 om 03:31:04Will Brooks vs. Charles Oliveira at UFC 210, just announced. reageer retweet
twitter:MMAFighting twitterde op zondag 12-02-2017 om 03:34:03Michelle Waterson vs. Rose Namajunas set for UFC on FOX 24 on April 15 in KC. reageer retweet
twitter:MMAFighting twitterde op zondag 12-02-2017 om 03:32:16Cub Swanson vs. Artem Lobov to headline UFC Fight Night in Nashville on April 22. reageer retweet
4:00 is de main card tijd, De Randamie komt als laatste en da's normaal gesproken niet voor 6:00 uur.quote:Op zondag 12 februari 2017 04:12 schreef Attitude het volgende:
iemand tijdsindicatie voor me holm - randamie? ik dacht 4.00?
ok bedankt, dan was ik in de war. wordt wel latertje zo.quote:Op zondag 12 februari 2017 04:13 schreef Nober het volgende:
[..]
4:00 is de main card tijd, De Randamie komt als laatste en da's normaal gesproken niet voor 6:00 uur.
Maar er komen mooie partijen aan te beginnen met Poirier vs Miller.quote:Op zondag 12 februari 2017 04:15 schreef Attitude het volgende:
[..]
ok bedankt, dan was ik in de war. wordt wel latertje zo.
of ik nog wakker blijft? zit nu ook met schuin oog naar nba te kijkenquote:Op zondag 12 februari 2017 04:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar er komen mooie partijen aan te beginnen met Poirier vs Miller.
Ziet er niet naar uit.quote:Op zondag 12 februari 2017 04:27 schreef Geo4kant het volgende:
Porrier doet het goed, en dan dadelijk.. zakt ie door zijn knietjes.
quote:
Nog meer voorspellingen, Nostradamus?quote:
Randemie verliestquote:Op zondag 12 februari 2017 05:11 schreef Broempoe het volgende:
[..]
[..]
Nog meer voorspellingen, Nostradamus?
Jacaré SUBquote:Op zondag 12 februari 2017 05:11 schreef Broempoe het volgende:
[..]
[..]
Nog meer voorspellingen, Nostradamus?
Tegen Rawlings zeker?quote:Op zondag 12 februari 2017 05:12 schreef THEFXR het volgende:
die vuile slet van een managa krijgt een fight, ik zou mijn hond er nog vanaf trappen
Zaten Paige, CM Punk en Super Sage Northcutt erbij?quote:Op zondag 12 februari 2017 05:12 schreef THEFXR het volgende:
UFC heeft gisteren 100 vechters ontslagen, het grootste gedeelte onbekende
Zegt niets over dat dit Boetsch laatste gevecht is van zijn UFC contract.quote:Op zondag 12 februari 2017 05:20 schreef Geo4kant het volgende:
Ingesproken op de automatische piloot by Joe
Gaygard hoopt natuurlijk dat hij verliestquote:Op zondag 12 februari 2017 05:23 schreef THEFXR het volgende:
als dit geen finish wordt van die kroko, piss on him
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |