Dat is zwakzinnige enix, kan hij blijkbaar ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:57 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Een beetje begrip voor Chevy heb ik wel; een grappenmaker die telkens joint als K@#$&RARTHUR lijkt me ook niets
Dit vind ik beter passen als je dit op jezelf betrekt eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Severs moeten altijd de grote arthur-show worden als jij joint.
Dat mag, alhoewel ik niet helemaal snap waarom ik er een Arthur-show van zou maken, ik mag jou niet eens.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit vind ik beter passen als je dit op jezelf betrekt eigenlijk.
Dat laatste verandert ook om de twee weken, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag, alhoewel ik niet helemaal snap waarom ik er een Arthur-show van zou maken, ik mag jou niet eens.
Nee joh.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat laatste verandert ook om de twee weken, maar dat terzijde.
vindtquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
dat vind je "vriend" Bob overigens ook
Ja kan op zich primaquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:58 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
4 vs. 4 met de twee spec als captain in het volgende potje?
Bij echt voetbal heb je ook corners en ingooien, ook maar gelijk doen dan? Wat een dom argument zeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja kan op zich prima
Misschien ook score limit eens uit gaan zetten en gewoon alleen nog een time limit. Bij echt voetbal heb je ook geen score limit.
Niet elk potje, maar ook corners en ingooien zijn ook wel eens leuk om te doen ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij echt voetbal heb je ook corners en ingooien, ook maar gelijk doen dan? Wat een dom argument zeg.
Nee johquote:
Je mist het punt, maar geeft niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet elk potje, maar ook corners en ingooien zijn ook wel eens leuk om te doen ja.
Soms even wat anders is niet verkeerd.
Ik heb doorgaans betere dingen te doen dan een kansloze cyberautist te treiteren. Maar als je liever in je eigen waanideeėn wil geloven vind ik het ook prima. Halve zoolquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is zwakzinnige enix, kan hij blijkbaar ook niets aan doen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:07 schreef Enix het volgende:
[..]
Ik heb doorgaans betere dingen te doen dan een kansloze cyberautist te treiteren. Maar als je liever in je eigen waanideeėn wil geloven vind ik het ook prima. Halve zool
Wel een ironische post dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:07 schreef Enix het volgende:
[..]
Ik heb doorgaans betere dingen te doen dan een kansloze cyberautist te treiteren. Maar als je liever in je eigen waanideeėn wil geloven vind ik het ook prima. Halve zool
Zonder gezeur aubquote:
Enix uitlokken is anders ook grappigquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Even tussendoor hoor: Chevy is een geweldenaar.quote: