Zolang er maar geen smerige dingen of idiote teksten in staan en er geen Dirk Kuyt in staat maakt het me niet uit.quote:
Hier moet ik wel iets mee kunnenquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang er maar geen smerige dingen of idiote teksten in staan en er geen Dirk Kuyt in staat maakt het me niet uit.
STIL ES, wij zijn nu in rouw om Utreg jaquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Ødegaard in de basis, Heerenveen gaat winnen
#COYBIWAB
Cambuur - Sparta als finale zou ik wel toejuichen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:57 schreef Tagliano het volgende:
Sparta-Cambuur als halve finale zou wel grappig zijn, maar dan moet Heerenveen wel de andere finalist zijn om nog een enigszins spannende finale te krijgen
Moet het niet #COYBIWABAP zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Ødegaard in de basis, Heerenveen gaat winnen
#COYBIWAB
Ook prima, maar dat lijkt me niet echt realistischquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Cambuur - Sparta als finale zou ik wel toejuichen.
Krijgen die wel genoeg mensen op de been om mee te gaan naar De Kuip?quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Cambuur - Sparta als finale zou ik wel toejuichen.
Ja.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen die wel genoeg mensen op de been om mee te gaan naar De Kuip?
Vast wel. Zelfs Heracles Heracles kon genoeg gloryhunters optrommelen. Cambuur heeft ook wel een aardige fanbase, Sparta als Rotterdamse club gaat dat makkelijk lukken.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen die wel genoeg mensen op de been om mee te gaan naar De Kuip?
quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:05 schreef Caland het volgende:
Volgens mij kwam 'ie niet eens tegen zijn hand aan.
Called it.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:05 schreef Caland het volgende:
Volgens mij kwam 'ie niet eens tegen zijn hand aan.
Hij maakt zich wel breed en hij komt met arm tegen bal, maar dat is meer doordat Haller hem raaktquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij raakt 'm niet eens met de hand.
Van Boekel, hoerenjongquote:
Utrecht tokkiesquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Boekel, hoerenjong
Van Boekel, hoerenjong
Je moeder is je moeder niet, je vader is een travestiet
Van Boekel, hoerenjong
(Dit is echt de tekst)
Wat is Galgenwaardvolk toch treurigquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Boekel, hoerenjong
Van Boekel, hoerenjong
Van Boekel, hoerenjong
(Dit is echt de tekst)
quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Boekel, hoerenjong
Van Boekel, hoerenjong
Van Boekel, hoerenjong
(Dit is echt de tekst)
quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Boekel, hoerenjong
Van Boekel, hoerenjong
Van Boekel, hoerenjong
(Dit is echt de tekst)
Ik krijg wel pijn in mijn buik van het elftal van AZ.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:12 schreef skysherrif het volgende:
odegaard in de basis dus straks, best zin in dat wedstrijdje
Geen idee. Vast oude fossielen die niet tegen vernieuwing kunnen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:13 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/MariovanderEnde/status/824334074936434688
Waar slaat dit op?
Ach, er zijn genoeg mensen die roepen dat dit soort ontwikkelingen niet kunnen omdat er altijd twijfelgevallen blijven bestaan. Tsja, wat moet je ermeequote:Op woensdag 25 januari 2017 20:13 schreef Caland het volgende:
Waar slaat dit op?
mario is zelf de weg kwijtquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:13 schreef Caland het volgende:
Waar slaat dit op?
Ze zijn er ook in onze leeftijdscategoriequote:Op woensdag 25 januari 2017 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee. Vast oude fossielen die niet tegen vernieuwing kunnen.
Bij twijfelgevallen moet een videoref ook helemaal niet optreden, zie rode kaart Kali.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, er zijn genoeg mensen die roepen dat dit soort ontwikkelingen niet kunnen omdat er altijd twijfelgevallen blijven bestaan. Tsja, wat moet je ermee
Mensen kunnen nu eenmaal slecht tegen veranderingquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zijn er ook in onze leeftijdscategorie
Hahahahah wtfquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Boekel, hoerenjong
Van Boekel, hoerenjong
Van Boekel, hoerenjong
(Dit is echt de tekst)
Ik weet zeker dat het me dit weekend een x luktquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik trap er niet meer in bij jou..
Zaterdagavond ben ik er niet, maar dan zit jij vast bij Heracles.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het me dit weekend een x lukt
Nog steeds teleurgesteld zeker dat Ajax hem liet lopen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:17 schreef OmniRocket het volgende:
Haller is ook geen 3 miljoen meer waard
Haller mist liever kansen als het erom gaat.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:17 schreef OmniRocket het volgende:
Heb je een feestje?quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdagavond ben ik er niet, maar dan zit jij vast bij Heracles.
Ik ga niet meer. Die aids bespaar ik mezelf.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdagavond ben ik er niet, maar dan zit jij vast bij Heracles.
Misschien iets voor PSV.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:17 schreef OmniRocket het volgende:
Als ikquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Troupęe is akelig even oud als mij.
Wat vind jij nou van John Stegeman? Die man is echt vreselijk labiel bij een mindere periode.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga niet meer. Die aids bespaar ik mezelf.
Ja, leukquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jij bent ouder dan Stijn
Klopt en een vreselijk eigenwijze man. Lekker 4-3-3 spelen met Van Miechem/Kuwas/Navratil terwijl Vermij prima naast Armenteros kan. Maar zie hem er binnenkort wel uitvliegen. Alle fans zijn klaar met hem.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van John Stegeman? Die man is echt vreselijk labiel bij een mindere periode.
NIET LEUKquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Barazite een keer met een Kabouter Plop-muts voetballen?
Maar goed, wie haal je ervoor terug. Veel smaken zijn er niet.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt en een vreselijk eigenwijze man. Lekker 4-3-3 spelen met Van Miechem/Kuwas/Navratil terwijl Vermij prima naast Armenteros kan. Maar zie hem er binnenkort wel uitvliegen. Alle fans zijn klaar met hem.
quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Barazite een keer met een Kabouter Plop-muts voetballen?
Klopt. Weinig goeie trainers. Al lijkt de Gier me wel een goeie.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar goed, wie haal je ervoor terug. Veel smaken zijn er niet.
Ja, die kan best eens de stap omhoog maken. Zelf dacht ik nog aan Darije Kalezic, al lijkt me dat een te wreed figuur voor de Almelose culturen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Weinig goeie trainers. Al lijkt de Gier me wel een goeie.
Een figuur als Dijkhuizen wellichtquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, die kan best eens de stap omhoog maken. Zelf dacht ik nog aan Darije Kalezic, al lijkt me dat een te wreed figuur voor de Almelose culturen.
Kan, bij NAC was het probleem voornamelijk dat hij wekelijks een shitload extra spelers had en een vrij grote selectie.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een figuur als Dijkhuizen wellicht
Boeit niemand. Groetjes Luckass.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:35 schreef GGMM het volgende:
Jongens (en Ajacied422), ik kijk nu ook!
Kan je het misschien vertellen aan je buurvrouw?quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:35 schreef GGMM het volgende:
Lief dagboekquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:35 schreef GGMM het volgende:
Welkom!quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:35 schreef GGMM het volgende:
Je bent geen vluchtelingquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:37 schreef GGMM het volgende:
Wat een onaardige reacties.
Jullie mogen wel wat aardiger doen als jullie willen dat ik me welkom voel.
Ik zie dat je nu niet meer fan van mij bent, maar van Braddie.quote:
Hoeveel clubs zijn er daadwerkelijk beter geworden van Marokkaanse voetballers?quote:
Ziyech vind ik nog wel een aardig ballertjequote:Op woensdag 25 januari 2017 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoeveel clubs zijn er daadwerkelijk beter geworden van Marokkaanse voetballers?
Serieuze vraag.
Hoi vriend. Fijn om te zien dat jij ook aanwezig bent in dit topicquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je nu niet meer fan van mij bent, maar van Braddie.
Ik ga niet zeggen dat ik teleurgesteld ben, maar pijn doet het wel.
Ajax dit seizoen sowieso.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieuze vraag.
Assaidi, Ziyechquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieuze vraag.
Boussabon was ook wel aardigquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieuze vraag.
Die had het toch knap gedaan bij Roda blijkt nu maar weer.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, die kan best eens de stap omhoog maken. Zelf dacht ik nog aan Darije Kalezic, al lijkt me dat een te wreed figuur voor de Almelose culturen.
Op de lange termijn dan he. Voor nu wel ja, maar het gros van de Maroc boys gaat met ruzie weer weg om als nomade terug te keren in NL.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ziyech vind ik nog wel een aardig ballertje
FC Chababquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieuze vraag.
Heracles, maar dat was ook nadat er 3 x gezeik was.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieuze vraag.
Kalezic deed daar alles goed behalve het soort voetbalquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die had het toch knap gedaan bij Roda blijkt nu maar weer.
Spelers blijven in zijn algemeen al niet zo heel lang meer bij clubs, dus je zou je dan ook af kunnen vragen welke club op lange termijn überhaupt iets aan een speler heeftquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op de lange termijn dan he. Voor nu wel ja, maar het gros van de Maroc boys gaat met ruzie weer weg om als nomade terug te keren in NL.
Ze krijgen er wel dikke karma voor terug ib de vorm van 8 goals.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kalezic deed daar alles goed behalve het soort voetbal. Waanzin ten top.
En degradatie, hopelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze krijgen er wel dikke karma voor terug ib de vorm van 8 goals.
Nog een week om versterkingen te halen. Caanen zal met dat geld vast weer in zijn schimmige netwerk rondkijken.quote:
Nee dat zou niet zo slim zijn, denk eerder dat ze spelers halen.quote:
Jij bent toch voor Feyenoord?quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Elke keer als ik Haller zie spelen ben ik blij dat Ajax hem niet gehaald heeft.
Ik heb inslagenreuring ook al even niet meer zien postenquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het ontzettend jammerquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet de kwaliteiten van Haller inzienquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo kom je wel steeds over :-pquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo mentaal gehandicapt ben ik nou ook weer niet.
Scorpie ook niet. Die wilde dat Ajax voor Slagveer gingquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb inslagenreuring ook al even niet meer zien posten
Welke kwaliteiten?quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet de kwaliteiten van Haller inzien
Ik duik zo af en toe opquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lurk jij veel want ik zie je nu pas voor het eerst posten
Hadden jullie die vetzak van een Verhoeven maar moeten houden. Die zet je in de goal en niks komt er meer langs.quote:
Mad.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:02 schreef OmniRocket het volgende:
Oh het wordt gevaarlijk... met een overtreding zorg je dat de wedstrijd stopt... wat een onzin
Roeloftwitter:roelof_luinge twitterde op woensdag 25-01-2017 om 20:39:45Uitstekende beslissing met de proef van de videoscheidsrechter. Zit die van der Ende weer negatief te doen. Misselijkmakend. reageer retweet
Leuk stukkie.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ad.nl/sport/in-limburg-is-alles-vloeibaar~ad05247d/
Mossougod.
Ik denk dat jij de verkiezingen voeltquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:06 schreef Paul het volgende:
Klotezooi dit, heb er geen goed gevoel over
Cambuur heeft Nienhuis, wat kan er nou helemaal misgaan?quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:06 schreef Paul het volgende:
Klotezooi dit, heb er geen goed gevoel over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |