Zolang er maar geen smerige dingen of idiote teksten in staan en er geen Dirk Kuyt in staat maakt het me niet uit.quote:
Hier moet ik wel iets mee kunnenquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang er maar geen smerige dingen of idiote teksten in staan en er geen Dirk Kuyt in staat maakt het me niet uit.
STIL ES, wij zijn nu in rouw om Utreg jaquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Ødegaard in de basis, Heerenveen gaat winnen
#COYBIWAB
Cambuur - Sparta als finale zou ik wel toejuichen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:57 schreef Tagliano het volgende:
Sparta-Cambuur als halve finale zou wel grappig zijn, maar dan moet Heerenveen wel de andere finalist zijn om nog een enigszins spannende finale te krijgen
Moet het niet #COYBIWABAP zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Ødegaard in de basis, Heerenveen gaat winnen
#COYBIWAB
Ook prima, maar dat lijkt me niet echt realistischquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Cambuur - Sparta als finale zou ik wel toejuichen.
Krijgen die wel genoeg mensen op de been om mee te gaan naar De Kuip?quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Cambuur - Sparta als finale zou ik wel toejuichen.
Ja.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen die wel genoeg mensen op de been om mee te gaan naar De Kuip?
Vast wel. Zelfs Heracles Heracles kon genoeg gloryhunters optrommelen. Cambuur heeft ook wel een aardige fanbase, Sparta als Rotterdamse club gaat dat makkelijk lukken.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen die wel genoeg mensen op de been om mee te gaan naar De Kuip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |