Zeker wetenquote:Op woensdag 25 januari 2017 18:14 schreef Karzai het volgende:
We wachten met smart, je komt er wel doorheen!
quote:Op woensdag 25 januari 2017 18:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Ha muis! Wordt maar snel weer beter, want we motten meer muis op de madio!
Hmmz.. vergelijk je mij nou met een tse-tse-vlieg of mis ik iets?quote:Op woensdag 25 januari 2017 18:18 schreef MaryMouse het volgende:
Spijkerbroek
Ow ja, show over tse-tse-vlieg moet ook nog
Die uitdaging had jij mij toch gegevenquote:Op woensdag 25 januari 2017 18:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hmmz.. vergelijk je mij nou met een tse-tse-vlieg of mis ik iets?
Hmm.. dat klinkt wel als iets dat ik zou doen, ja.quote:Op woensdag 25 januari 2017 18:21 schreef MaryMouse het volgende:
Die uitdaging had jij mij toch gegeven
Hot Toddyquote:Op woensdag 25 januari 2017 17:09 schreef Melting het volgende:
Verstopte neus, opgezette klieren en non stop hoesten, van verkoudheid worden wij moe. Het is iets waar je zo snel mogelijk vanaf wil. Aangezien hoestdrank naar een slap aftreksel van dropshot smaakt, nemen wij daar liever geen shotjes van. Gelukkig is een chillere oplossing nu hier; whisky!
Dr. William Schaffner, van het Vanderbilt University Medical center, legt ons haarfijn uit dat whisky je bloedvaten uitzet en daardoor je infectie als sneeuw voor de zon verdwijnt. Het kan met pure whisky, maar je kunt er ook Grog van mixen.
Voor dit brouwsel heb je verder alleen nog whisky, citroen, honing en gekookt water nodig – op zich best basic stuff dus je hoeft de deur waarschijnlijk niet eens uit. In de video hieronder zie je precies hoe je dit wondermiddeltje moet maken. Ben je dus ziek? Zet het gewoon lekker op een zuipen.
@Mad.... dus bij verkoudheid..... nog meer whisky drinken.
Muisquote:
Fixedquote:
......is een stukje stiller geworden na het overlijden van Gorden Kayequote:
De opnames waren al een tijdje klaar.quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
......is een stukje stiller geworden na het overlijden van Gorden Kaye
Maar dan met 7 Up i.p.v. water...quote:Op woensdag 25 januari 2017 18:27 schreef knokkels het volgende:
Hot Toddy!
[ afbeelding ]
Extreem goed als je griep hebt. Ga je goed van zweten.
70 jaar geleden? Ik ben nog niet zo oud hoor, begon in 1982quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De opnames waren al een tijdje klaar.
Een jaar of 70 geleden ongeveer al...
Tweede Wereldoorlog eindigde toch echt in 1945...quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
70 jaar geleden? Ik ben nog niet zo oud hoor, begon in 1982
quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tweede Wereldoorlog eindigde toch echt in 1945...
ejjjjjquote:Op woensdag 25 januari 2017 18:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zeker weten
En show ideeën genoeg en ben ook aan het samenstellen. Gaat alleen traag
Ze ontwijkt je gewoon!quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ejjjjj![]()
Ik loop je iedere keer precies mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |