Tja het GAAT niet door want ze MOGEN het blokkeren.quote:Op woensdag 25 januari 2017 13:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoewel het mij ook niet zal verbazen als het Britse parlement de brexit blokkeert, is dit absoluut geen feit en zit 925 dus onzin te verkondigen.
Yeps.quote:Op woensdag 25 januari 2017 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja het GAAT niet door want ze MOGEN het blokkeren.
Ehhh....voorbarige conclusie?
Pas je wel op schutters op grazige weiden?quote:Op woensdag 25 januari 2017 13:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ow even boodschappen doen en Lennon ophalen van school
Ik vond hem leuk.quote:
Jezus wat flauw weerquote:
mênquote:
Overleeftquote:Op woensdag 25 januari 2017 13:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pas je wel op schutters op grazige weiden?
quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
http://trumpdonald.org/ klik op de trompet!
Helemaal met je eens.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
First world problems voor mensen uit Amsterdam.
De tering hoe fucking sneu en triest ben je dan, als je hier een probleem van maakt? Dan verdien je ook niet eens een kind.
Amstelveense verloskamer moet Amsterdams grondgebied worden - http://nos.nl/l/2154761
quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
First world problems voor mensen uit Amsterdam.
De tering hoe fucking sneu en triest ben je dan, als je hier een probleem van maakt? Dan verdien je ook niet eens een kind.
Amstelveense verloskamer moet Amsterdams grondgebied worden - http://nos.nl/l/2154761
Ja joh, what's next? Een verloskamer dat grondgebied van Turkijie of Marokko of Amerika moet worden?quote:
Weet je wat ik hoop voor die mensen? Dat ze een dagje uit zijn in Rotterdam en dat het kind daar ter wereld komtquote:
Dat zou pas erg zijn inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Weet je wat ik hoop voor die mensen? Dat ze een dagje uit zijn in Rotterdam en dat het kind daar ter wereld komt
Een wereld verloskamers zonder grenzen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja joh, what's next? Een verloskamer dat grondgebied van Turkijie of Marokko of Amerika moet worden?
Ik denk echt dat die kinderen dan ter adoptie worden afgestaan. Dom kutvolkquote:Op woensdag 25 januari 2017 15:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Weet je wat ik hoop voor die mensen? Dat ze een dagje uit zijn in Rotterdam en dat het kind daar ter wereld komt
quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
Hij is leuk, al is ie al maanden oudquote:Op woensdag 25 januari 2017 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
Echt? Ik heb hem vandaag voor het eerst gezien.quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij is leuk, al is ie al maanden oud
Stamt uit de tijd van de voorverkiezingen, ben hem eerder al tegengekomen met StumbleUponquote:Op woensdag 25 januari 2017 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt? Ik heb hem vandaag voor het eerst gezien.
Melting ik kan ook nog een neusspray makenquote:Op woensdag 25 januari 2017 17:09 schreef Melting het volgende:
Verstopte neus, opgezette klieren en non stop hoesten, van verkoudheid worden wij moe. Het is iets waar je zo snel mogelijk vanaf wil. Aangezien hoestdrank naar een slap aftreksel van dropshot smaakt, nemen wij daar liever geen shotjes van. Gelukkig is een chillere oplossing nu hier; whisky!
Dr. William Schaffner, van het Vanderbilt University Medical center, legt ons haarfijn uit dat whisky je bloedvaten uitzet en daardoor je infectie als sneeuw voor de zon verdwijnt. Het kan met pure whisky, maar je kunt er ook Grog van mixen.
Voor dit brouwsel heb je verder alleen nog whisky, citroen, honing en gekookt water nodig – op zich best basic stuff dus je hoeft de deur waarschijnlijk niet eens uit. In de video hieronder zie je precies hoe je dit wondermiddeltje moet maken. Ben je dus ziek? Zet het gewoon lekker op een zuipen.
@Mad.... dus bij verkoudheid..... nog meer whisky drinken.
quote:Op woensdag 25 januari 2017 17:21 schreef Rafeiro het volgende:
Je proeft en ruikt dan een paar weken niks meer, maar ademen kan je wel
Redelijk wel, eigenlijk wel. Nog 44 uur en dan zit chemo 3 erop en ben ik op 1/3 van de hele kuurquote:
't is koud buiten, dus dan praat type ik niet zo veelquote:
Okee dan!quote:Op woensdag 25 januari 2017 17:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Redelijk wel, eigenlijk wel. Nog 44 uur en dan zit chemo 3 erop en ben ik op 1/3 van de hele kuur
Ik mag niet klagen, ik ben gelukkig er niet doodziek door. Wel bijwerkingen maar daar is goed mee om te gaan.quote:Op woensdag 25 januari 2017 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!![]()
En de bijwerkingen er van, zijn die nog te doen?
Ahhh gelukkig, dat scheelt!quote:Op woensdag 25 januari 2017 17:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen, ik ben gelukkig er niet doodziek door. Wel bijwerkingen maar daar is goed mee om te gaan.
uh nee ben gelukkig weer gewoon thuis binnenquote:
Lucky verzorgd mij heel erg goedquote:Op woensdag 25 januari 2017 18:02 schreef Karzai het volgende:
lucky verzorgt je nog goed, en ja je moet even door die behandelingen heen tis ongetwijfeld zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |