Gewoon 2 ankers aan je poten vastbinden als je eenmaal boven bent.quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Bij nader inzien gaat geen enkel kledingstuk je helpen tegen 200km/h.
Zie de groene kaart hierboven!quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:21 schreef dick_laurent het volgende:
Ok, dus we gaan weer de diepvrieskou in zo te zien.....
Crapzooi.... ik zag 't al aankomen. Vanmorgen ook nog gewoon rete koud op de fiets trouwens. Dus die beloofde "zachte" dagen heb ik ook nog niks van gemerkt.
Denk dat de hoogte je eerder te pakken heeft.quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Bij nader inzien gaat geen enkel kledingstuk je helpen tegen 200km/h.
Ben je wel zo beneden.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:10 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Gewoon 2 ankers aan je poten vastbinden als je eenmaal boven bent.
Met -5 graden voel ik m'n handen al na 5 minuten niet meer. Met -50 graden bevries ik hoogstwaarschijnlijk gwn compleet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:23 schreef aloa het volgende:
Gevoelstemperatuur -50 met een windsnelheid van 200 km....dan zit je op -75![]()
En idd op die hoogte krijg je geen hap lucht meer binnen.
De verschillen zijn wel heel groot (groene lijntjes).quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:26 schreef aloa het volgende:
Lange termijn blijft koud(er).
[ afbeelding ]
Controle en operrun. Controlerun is de run zonder verstoringen en de oper draait onder een hogere resolutie.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:30 schreef SecretPret het volgende:
[..]
De verschillen zijn wel heel groot (groene lijntjes).
Wat houdt die rooie en blauwe lijn in eigenlijk?
Beter nu dan vorige weekquote:Op woensdag 1 februari 2017 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Overleden ketel... niet fijn
Dan is het ook nog eens kutweer, dus koelt het nog harder af.
Niemand met een beetje verstand neemt die twee voor de lange termijn serieus.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Controle en operrun. Controlerun is de run zonder verstoringen en de oper draait onder een hogere resolutie.
Ik had toch liever die 12 graden en zon gehad die op de planning staatquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had toch liever die 12 graden en zon gehad die op de planning staat stond
Morgen en vrijdag. Vandaag zou het helemaal nog niet zo "warm" worden.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had toch liever die 12 graden en zon gehad die op de planning staat
Dat is wat anders, maar klopt wel. Ik neem de lange termijn sowieso nauwelijks serieus.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand met een beetje verstand neemt die twee voor de lange termijn serieus.
Bedoelde meer dat hij beter nu stuk kan zijn dan toen het nog best stevig vroor in de nachtquote:Op woensdag 1 februari 2017 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had toch liever die 12 graden en zon gehad die op de planning staat
Dat snapte ik welquote:Op woensdag 1 februari 2017 10:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat hij beter nu stuk kan zijn dan toen het nog best stevig vroor in de nacht
Morgen wordt het hier volgens de weersverwachting 9 graden en grijs.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Morgen en vrijdag. Vandaag zou het helemaal nog niet zo "warm" worden.
Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt in deze woning, maar bij mijn vorige woning ging 'ie ook stuk in een van de koudere nachten in de winter. Dat huis was al oud.quote:
Ik ga op zijn vroegst maandag pas beginnen met juichen als het zover komtquote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik sla alvast popcorn in voor de enorme teleurstelling die komt
Dan gaat het zeker niet gebeurenquote:Op woensdag 1 februari 2017 11:39 schreef SecretPret het volgende:
Weeronline.nl geeft al een koude voorspelling.
Ik blijf de moed erin houden!!!quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan gaat het zeker niet gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |