Ik ga ook heerlijk genieten van de warmte de komende dagenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Van mij mag het....en zo niet, dan niet. Lig er niet zo wakker van, maar aan de andere kant denk ik wel dat die dubbele cijfers fijn zijn de komende dagen, dus stiekem geef ik daar inmiddels de voorkeur aan.
Goed? Slecht? Qua winter.quote:
Streng of zachte winters...quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een zachte winter helpt tegen ongedierte
Wel eerlijk zijn hé. Van de bovenluchtenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geweldig
Kleur heeft een indruk van temperatuur.
Die hebben direct invloed op de temperatuur eronderquote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wel eerlijk zijn hé. Van de bovenluchten
Datz troo sonquote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hebben direct invloed op de temperatuur eronder
Naar de kleur moet je niet kijken op die kaart. Die geeft in ieder geval niet de temperatuur aan.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geweldig
Kleur heeft een indruk van temperatuur.
Niet direct nee, maar als er met een gelijke luchtdruk verschillende geopotentiele hoogtes zijn, dan is de temperatuur van de luchtlagen zeker een hoofdrolspeler.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Naar de kleur moet je niet kijken op die kaart. Die geeft in ieder geval niet de temperatuur aan.
Ik kijk op deze kaarten alleen naar de luchtdruk. In deze tijd van het jaar zorgt deze setting bijna voor 100% koud weer.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet direct nee, maar als er met een gelijke luchtdruk verschillende geopotentiele hoogtes zijn, dan is de temperatuur van de luchtlagen zeker een hoofdrolspeler.
Ja, punt is dat we die afschuwelijke oostenwind weer hebben (al valt daar ook over te twisten). Maar die kan gepaard gaan met 2, maar ook met -5 graden.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk op deze kaarten alleen naar de luchtdruk. In deze tijd van het jaar zorgt deze setting bijna voor 100% koud weer.
Hoe koud is dan afwachten idd
Ik wil het niet meemakenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:51 schreef INViCTuS het volgende:
Iemand nog naar de Mount Everest? Richting -50 en wind bijna 200 km/h. Hoe koud zou dat aanvoelen?
https://kachelmannwetter.com/images/scale/modhim.png
[ afbeelding ]
Denk dat je zo dood bent zonder beschermde kledij.quote:
dat gaat niet lukken idd.quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Bij nader inzien gaat geen enkel kledingstuk je helpen tegen 200km/h.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |