Welnee. DWDD heeft altijd meer rechtse duiders uitgenodigd dan linkse. Jort Kelder voorop.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:01 schreef DrDentz het volgende:
DWDD heeft de hoop op een grote PvdA opgegevennu moet de VVD gesteund worden
Juistquote:Op maandag 23 januari 2017 20:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Welnee. DWDD heeft altijd meer rechtse duiders uitgenodigd dan linkse. Jort Kelder voorop.
Dat zijn de feiten.
Er was geen enkele vraag over Teeven of Steur...quote:
Dan heb je niet de hele uitzending gekeken.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er was geen enkele vraag over Teeven of Steur...
En terecht, vanzelfsprekend. Moest wel even aan je denkenquote:
Oscars, Conan, Jimmy Fallon, dat zijn de livestreams die gevolgd moeten worden bij DWDDquote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:42 schreef RipCity het volgende:
Groen-links koppies : https://instagram.com/p/BPpiwS4BuqD/
Jimmy Fallonquote:Op dinsdag 24 januari 2017 18:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oscars, Conan, Jimmy Fallon, dat zijn de livestreams die gevolgd moeten worden bij DWDD
Ze kunnen 'm niet hard genoeg afkraken.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ook nog ff Rutte afkraken... Haha wat een zure show is dat.
Fleddy Melculyquote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:05 schreef Dagoduck het volgende:
T-shirt met Iron Maiden-lettertypeZeker bij de H&M gekocht
![]()
Jij ook, toch raar dat het niet je favoriete film is.quote:
Sowwquote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij ook, toch raar dat het niet je favoriete film is.
Alleen als je het vergelijkt met andere Nederlandse films als Shouf Shouf Zombibi en Gangsterboysquote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:09 schreef Pedroso het volgende:
Waarom krijgt die film van Koolhof geen 20 Oscars ? Schijnt een meesterwerk te zijn.
Er komen toch wel blote tieten in voor he, anders kan het geen goede Nederlandse film zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alleen als je het vergelijkt met andere Nederlandse films als Shouf Shouf Zombibi en Gangsterboys
ga jij niet naar het filmhuis? Over de problematiek van vrouwen in Iran.quote:
En in de pauze groene thee drinken en de eerste helft analyseren? Nee dat interesseert me geen reet!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ga jij niet naar het filmhuis? Over de problematiek van vrouwen in Iran.
Gayn*ggasquote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Gaat deze film over de katoenplantage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze blijft er wel goed uitzien
De eerste dag is gratis, dan mogen alle asielzoekers kijken. Dat vind jij wel leuk.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Hier wil ik heen, hoeveel kost een kaartje?
Syrische meisjesquote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De eerste dag is gratis, dan mogen alle asielzoekers kijken. Dat vind jij wel leuk.
het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik had ooit voor een Floortje-vrije NPO gestemd door Powned te steunen, het lukte, LLink werd opgeheven, zetten ze haar gewoon bij een andere omroep.. hoe krijgen we haar weg?
Linda de Mol en Hans Kraaij jr. voelden zich daar ook niet te groot voor.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Wat is er mis met Funniest Home Videos?
Deze juffrouw moet gewoon normaal doen en niet denken dat ze sumbody is omdat ze zo'n prijsje gewonnen heeftquote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Linda de Mol en Hans Kraaij jr. voelden zich daar ook niet te groot voor.
Wie ?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Deze juffrouw moet gewoon normaal doen en niet denken dat ze sumbody is omdat ze zo'n prijsje gewonnen heeft
Die is over het algemeen wel te doen. Gisteren dus niet.quote:
Met neptieten of toen ze nog echte had?quote:Op woensdag 25 januari 2017 08:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is over het algemeen wel te doen. Gisteren dus niet.
Thanks. Leuke vrouw.quote:
behalve dat opvallende kapsel danquote:
mij ook! en ein-de-lijk iemand die op TV openlijk durft te zeggen dat het allemaal niet zo zwart wit is (was)quote:
CIDI zal straks wel in zijn nek zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
mij ook! en ein-de-lijk iemand die op TV openlijk durft te zeggen dat het allemaal niet zo zwart wit is (was)
De Gutmenschen van nu, zijn de NSB'ers van toen. Precies hetzelfde slag, je merkt het ook op dit forum.quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:29 schreef DrDentz het volgende:
Gutmenschen weten wel zeker dat ze aan de goede kant van de geschiedenis staan, die hebben deze serie helemaal niet nodig.
Dat idee heb ik dus ook, meteen TR plaatsen bij een opmerking die ze niet zint, feiten en meningen verdraaien, persoonlijke aanvallen, etc.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:54 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
De Gutmenschen van nu, zijn de NSB'ers van toen. Precies hetzelfde slag, je merkt het ook op dit forum.
Exact. Heel naar volk, dat het nogal achter de ellenbogen heeft, en waar je IRL met een hele grote boog omheen zou lopen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook, meteen TR plaatsen bij een opmerking die ze niet zint, feiten en meningen verdraaien, persoonlijke aanvallen, etc.
Man man. Of je scheert niet een heel politiek spectrum over één kant. Het is links, dus per definitie slecht? Toch?quote:Op donderdag 26 januari 2017 07:57 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Exact. Heel naar volk, dat het nogal achter de ellenbogen heeft, en waar je IRL met een hele grote boog omheen zou lopen.
Ik geloof ook helemaal niet dat er achter al dat linkse geleuter oprecht goede bedoelingen schuilgaan. Het is stiekem allemaal eigenbelang.
Dat is het hoofd van Dolf.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:11 schreef Joezi het volgende:
raar pakje heeft Mark aan, een soort colbertje met een stropdas
Gezegde: met boeven vang je boeven.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze man heeft gewoon een iemand die steeds naar hem lekt. Dat hoeven we niet te veel te verheerlijken.
Ayrton Senna.quote:
Ik vind het wel boeiend.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit duurt mij allemaal wat lang.
Vraag het dan niet, Sjaak.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
owja, lijkt beetje marco borsato zo in het klein
En dan moet je nog naar dat walgelijke Limburgse dialect luisteren ookquote:Op donderdag 26 januari 2017 19:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit duurt mij allemaal wat lang.
http://www.dumpert.nl/med(...)_verneukt_jinek.htmlquote:Op donderdag 26 januari 2017 19:29 schreef Karina het volgende:
Oh Jinek heb ik gemist, gelukkig nu zeker het beste stukje?
TOPSHOWquote:Op donderdag 26 januari 2017 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kreeg een lokquote tijdens dit stukje, waarom?
quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:30 schreef thedeedster het volgende:
Bijna half uur over de minister en de bonnetjes.
Het PvdA offensief is begonnen!
Welnee.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:30 schreef thedeedster het volgende:
Bijna half uur over de minister en de bonnetjes.
Het PvdA offensief is begonnen!
Ja, moest ik ook aan denken.quote:
Misirlou.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:35 schreef Karina het volgende:
Dit doet me denken aan een of andere filmmuziek?
Ik vind het wel leuk maar zoiets zou een eigen programma moeten hebben of een item in een muziekprogramma.quote:
Ik vraag me af waarom we een liedje van 32 jaar geleden en een concertopname van 4 jaar geleden bespreken.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk maar zoiets zou een eigen programma moeten hebben of een item in een muziekprogramma.
Ja dat wel, zeker iets met rechtenquote:Op donderdag 26 januari 2017 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom we een liedje van 32 jaar geleden en een concertopname van 4 jaar geleden bespreken.
Mooie alliteratiequote:Op donderdag 26 januari 2017 19:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, moest ik ook aan denken.
Mooie overgang, van Jules bij Jinek naar Jazz.
Nooit van gehoord maar ik hoor haar funk zeggen dus dan zal het wel tof zijnquote:
Je vergeet er eentje: Dolf rent.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:42 schreef Joezi het volgende:
Dolf laaft. Dolf loont. Is water. Brood. Dolf lacht. Dolf huilt. Dolf in. Dolf uit. Legt bloot. Daagt uit. Dolf kookt. Dolf bruist. Dolf troost. Dolf bijt. Dolf bloedt. Heeft schijt. Is zwart. Is wit. Is rood. Niet grijs. Dolf vloekt. Dolf moet. Verbroedert. Zoekt. Dolf vindt. Dolf wijst. Dolf schokt. Dolf eist. Dolf hoog. Dolf laag. Dolf voor. Dolf na. Dolf rookt. Dolf jaagt. Is eigen baas. Vereent. Verzoent. Begeestert. Woedt. Bevrijdt. Bewijst. Begrijpt. Vervoert. Dolf spreidt.
Potdorie.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:42 schreef Joezi het volgende:
Dolf laaft. Dolf loont. Is water. Brood. Dolf lacht. Dolf huilt. Dolf in. Dolf uit. Legt bloot. Daagt uit. Dolf kookt. Dolf bruist. Dolf troost. Dolf bijt. Dolf bloedt. Heeft schijt. Is zwart. Is wit. Is rood. Niet grijs. Dolf vloekt. Dolf moet. Verbroedert. Zoekt. Dolf vindt. Dolf wijst. Dolf schokt. Dolf eist. Dolf hoog. Dolf laag. Dolf voor. Dolf na. Dolf rookt. Dolf jaagt. Is eigen baas. Vereent. Verzoent. Begeestert. Woedt. Bevrijdt. Bewijst. Begrijpt. Vervoert. Dolf spreidt.
Kijk je toch lekker niet?quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:46 schreef Achterhoker het volgende:
Schakel net in en zie gelijk die rotkop van Dolf. 3x Dolf in een week is teveel. Een keer per jaar komt meer in de buurt.
ook heel veel van hetzelfde.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:47 schreef richolio het volgende:
Nee, dit is echt niets. Terwijl Ed Sheeran vroeger best wel wat oké dingen had gemaakt, zonde.
Ja inderdaad die moet zijn mond houden.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:50 schreef superniger het volgende:
Nu gaan ze weer een liedje verkrachten.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ook heel veel van hetzelfde.
wanneer was dit?quote:
Of ze nodigen Dolf gewoon niet 3x per week uit.quote:
Naja. Misschien schakel ik ook ff in dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:57 schreef Tourniquet het volgende:
Ordeverstoringen in live-uitzendingen onderwerp in DWDD n.a.v. Jules Deelder bij Jinek. Lekker meta weer.
Wat is meta eigenlijk precies?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:57 schreef Tourniquet het volgende:
Ordeverstoringen in live-uitzendingen onderwerp in DWDD n.a.v. Jules Deelder bij Jinek. Lekker meta weer.
DWDD speelde eigenlijk wel meteen al de Lubach-kaart.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:03 schreef tong80 het volgende:
DWDD komt als laatste in de wereld ook met Luback.
Dat ze het in een talkshow hebben over een talkshow.quote:
Jij post ook hont waarschijnlijk. Friet blijft zakpatat in jouw geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |