abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168637759
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 11:39 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

In MUZ over muziek praten of zelfs over muziekstatistiek is niet onwenselijk.
Ah, je zegt het zelf al.... er over PRATEN. Iets waar hier overduidelijk niet gebeurd. Het is niks anders dan posts maken over clicks, er zit geen enkele onderbouwing bij, laat staan iets om over te discussieren :W

Sorry bosbeetle, maar je faalt hier hard. :W
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168638437
Er wordt inderdaad niet over muziek gepraat, een update over hoeveel clicks artiesten hebben is geen discussie materiaal
TS gaat ook inhoudelijk nergens op in

Sluiten SVP
  Moderator vrijdag 3 februari 2017 @ 13:05:29 #103
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168638603
Mocht je het niet leuk vinden dan kijk je er niet in. Als we riazop dit niet meer mag doen worden we gedwongen om ook de top zoveel topics waarin mensen alleen maar lijstjes posten te sluiten etc.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168638755
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Mocht je het niet leuk vinden dan kijk je er niet in. Als we riazop dit niet meer mag doen worden we gedwongen om ook de top zoveel topics waarin mensen alleen maar lijstjes posten te sluiten etc.
Wat een slap excuus. :') Echt, geef gewoon toe dat je faalt wat betreft het modereren inzake dit topic. :W
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator vrijdag 3 februari 2017 @ 13:15:45 #105
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168638808
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:13 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Wat een slap excuus. :') Echt, geef gewoon toe dat je faalt wat betreft het modereren inzake dit topic. :W
Dat is wat jij falen noemt, het beleid van FOK! is dat FOK! voor iedereen is ook voor mafklappers, kaastosti's en filosofen. Het uitsluiten van mensen omdat ideeën niet matchen met een andere groep is nooit de insteek van FOK! geweest. We hebben hier juist geen strenge bindende regels zodat er ook afwijkende geluiden hoorbaar kunnen zijn. Jij mag dat falen noemen ik noem het een internet plek waar iedereen welkom is.

Hier in MUZ kan het net zo goed over zanger rinus als over anton webern gaan, en zo ook over muziekstatistiek, muziektheorie en wat luister je nu topics. Hou het divers, en mochten bepaalde topics niet in jouw straatje liggen dan kijk je een straatje verder in een topic dat je wel aan het hart gaat.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168638905
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:15 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat is wat jij falen noemt, het beleid van FOK! is dat FOK! voor iedereen is ook voor mafklappers, kaastosti's en filosofen. Het uitsluiten van mensen omdat ideeën niet matchen met een andere groep is nooit de insteek van FOK! geweest. We hebben hier juist geen strenge bindende regels zodat er ook afwijkende geluiden hoorbaar kunnen zijn. Jij mag dat falen noemen ik noem het een internet plek waar iedereen welkom is.
:')

Dit heeft niks met uitsluiten van mensen te maken. Je negeert compleet het feit dat er in het verleden topics gesloten zijn "omdat ze niks bijdroegen". Dit topic en ook die andere van riazop zijn overduidelijke voorbeelden van NUL toegevoegde waarde.

TS komt alleen maar met "Deze kansloze rappers hebben 10 miljoen clicks in 1 dag". Geen onderbouwing. Geen begeleidende tekst om enige vorm van discussie op gang te brengen. Elke vraag die aan riazop gesteld wordt, wordt genegeerd of met een ontwijkend antwoord beantwoord.

Dus nogmaals, de moderatie in deze faalt als een faalhaas. En ook jij negeert posts van mensen, komt niet met onderbouwde antwoorden. Je schuilt je achter een fok policy die maar random uitgevoerd wordt.

quote:
Hier in MUZ kan het net zo goed over zanger rinus als over anton webern gaan, en zo ook over muziekstatistiek, muziektheorie en wat luister je nu topics. Hou het divers, en mochten bepaalde topics niet in jouw straatje liggen dan kijk je een straatje verder in een topic dat je wel aan het hart gaat.
Leuk deze toevoeging. Ik herinner mij nog wel het gemierenneuk van de modjes in het R49 topic. :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator vrijdag 3 februari 2017 @ 13:21:39 #107
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168638944
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:19 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

:')

Dit heeft niks met uitsluiten van mensen te maken. Je negeert compleet het feit dat er in het verleden topics gesloten zijn "omdat ze niks bijdroegen". Dit topic en ook die andere van riazop zijn overduidelijke voorbeelden van NUL toegevoegde waarde.

TS komt alleen maar met "Deze kansloze rappers hebben 10 miljoen clicks in 1 dag". Geen onderbouwing. Geen begeleidende tekst om enige vorm van discussie op gang te brengen. Elke vraag die aan riazop gesteld wordt, wordt genegeerd of met een ontwijkend antwoord beantwoord.

Dus nogmaals, de moderatie in deze faalt als een faalhaas. En ook jij negeert posts van mensen, komt niet met onderbouwde antwoorden. Je schuilt je achter een fok policy die maar random uitgevoerd wordt.
Jij reageert ook niet op je vragen want ik heb je gevraagd om aan te geven welk topic in MUZ gesloten is vanwege "geringe bijdrage" ?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator vrijdag 3 februari 2017 @ 13:23:29 #108
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168638989
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuk deze toevoeging. Ik herinner mij nog wel het gemierenneuk van de modjes in het R49 topic.
Klopt en daarin hebben we de teugels wat laten vieren omdat we hier in MUZ nooit een echte slowchat reeks gehad hadden. Trouwens in R49 in MUZ gezet omdat er teveel heibel geschopt werd in ONZ en er ook daar constant gevraagd werd om één bepaald iemand uit te sluiten. En nogmaals dat zijn zaken waar we hier op FOK! niet voor staan.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168639003
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:21 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Jij reageert ook niet op je vragen want ik heb je gevraagd om aan te geven welk topic in MUZ gesloten is vanwege "geringe bijdrage" ?
En wederom faal je. Ik heb even dit topic doorgespit, maar ik zie nergens jouw vraag staan aan mij die jij hierboven noemt.

:W
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168639015
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:23 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Klopt en daarin hebben we de teugels wat laten vieren omdat we hier in MUZ nooit een echte slowchat reeks gehad hadden. Trouwens in R49 in MUZ gezet omdat er teveel heibel geschopt werd in ONZ en er ook daar constant gevraagd werd om één bepaald iemand uit te sluiten. En nogmaals dat zijn zaken waar we hier op FOK! niet voor staan.
Nee de betreffende relschopper is door de fok crew zelfs omarmt :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator vrijdag 3 februari 2017 @ 13:25:20 #111
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168639035
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:24 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

En wederom faal je. Ik heb even dit topic doorgespit, maar ik zie nergens jouw vraag staan aan mij die jij hierboven noemt.

:W
Klopt omdat ik die reactie in de MUZ FB heb gezet omdat daar deze discussie thuishoort maar daar reageer je niet.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168639046
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:23 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Klopt en daarin hebben we de teugels wat laten vieren omdat we hier in MUZ nooit een echte slowchat reeks gehad hadden. Trouwens in R49 in MUZ gezet omdat er teveel heibel geschopt werd in ONZ en er ook daar constant gevraagd werd om één bepaald iemand uit te sluiten. En nogmaals dat zijn zaken waar we hier op FOK! niet voor staan.
Daarbij vraag ik niet om uitsluiting van riazop. Dat maak jij er van. Dus je faalt wederom. Ik, en met mij nog een paar mensen hier, geven aan dat deze topics niks anders zijn dan een riazop fapt op cijfers topic.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168639059
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:25 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Klopt omdat ik die reactie in de MUZ FB heb gezet omdat daar deze discussie thuishoort maar daar reageer je niet.
Ja, ergens anders een vraag stellen zonder mij er op te attenderen :') _____!!!!
Zal ik dan maar in een random topic in GC een vraag aan jou stellen? :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator vrijdag 3 februari 2017 @ 13:27:59 #114
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168639083
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:25 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Daarbij vraag ik niet om uitsluiting van riazop. Dat maak jij er van. Dus je faalt wederom. Ik, en met mij nog een paar mensen hier, geven aan dat deze topics niks anders zijn dan een riazop fapt op cijfers topic.
Klopt dus laat hem lekker hier op cijfers fappen samen met de mensen die het leuk vinden om op cijfers te fappen. Er zijn ook topics waar mensen hun scrobbles delen en daar op die statistiek fappen, daar is toch niets kwaads aan.

Is het zo moeilijk om te accepteren dat er ook topics op het forum staan die je niet leuk vind?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator vrijdag 3 februari 2017 @ 13:28:16 #115
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168639091
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:26 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ja, ergens anders een vraag stellen zonder mij er op te attenderen :') _____!!!!
Zal ik dan maar in een random topic in GC een vraag aan jou stellen? :')
Ik heb je gewoon gequote hoor.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168639831
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:19 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]



TS komt alleen maar met "Deze kansloze rappers hebben 10 miljoen clicks in 1 dag". ... Elke vraag die aan riazop gesteld wordt, wordt genegeerd of met een ontwijkend antwoord beantwoord.
heb je inmiddels al een vraag over het topic zelf?

topic= " de populairste Nederlandstalige muziek van 2017"
pi_168639954
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 11:39 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

In MUZ over muziek praten of zelfs over muziekstatistiek is niet onwenselijk.
Kun je "praten over muziek of muziekstatistiek" nog wat nader definiëren? Als ik zit te poepen, loos ik dan een drol of praat ik met mijn wc-pot?

(Vrij vertaald: onze niet-belangeloze TS doet niks anders dan alleen statistieken dumpen)
  Moderator vrijdag 3 februari 2017 @ 14:24:32 #119
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168640030
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 14:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Kun je "praten over muziek of muziekstatistiek" nog wat nader definiëren? Als ik zit te poepen, loos ik dan een drol of praat ik met mijn wc-pot?

(Vrij vertaald: onze niet-belangeloze TS doet niks anders dan alleen statistieken dumpen)
Hij heeft hier al aan jou verteld dat hij meer met regeaton heeft dan met reggea :)

Maar inderdaad het is een beetje eenzijdig, de fok variant van een one-issue partij. Maar nogmaals niet ernstig genoeg om iets tegen te doen, omdat het binnen de policy valt.

Trouwens wat we er aan kunnen doen is hem laten bannen voor een dag en dan?


Wij mods zijn hier niet om persoonlijke irritaties van mensen te modereren, iedereen vind wel eens wat irritant. De gemiddelde mens ergert zich er een tijdje aan en gaat dan wat anders doen. Dat is veel beter voor je bloeddruk dan een persoonlijke vete aan te gaan met een gebruiker van een internetsite.

Ik neem aan dat je ook geen mensen op twitter volgt die je irriteren, om vervolgens bij twitter te gaan klagen dat de persoon irritant twittert?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168640203
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 14:24 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Hij heeft hier al aan jou verteld dat hij meer met regeaton heeft dan met reggea :)

Maar inderdaad het is een beetje eenzijdig, de fok variant van een one-issue partij. Maar nogmaals niet ernstig genoeg om iets tegen te doen, omdat het binnen de policy valt.

Trouwens wat we er aan kunnen doen is hem laten bannen voor een dag en dan?

Wij mods zijn hier niet om persoonlijke irritaties van mensen te modereren, iedereen vind wel eens wat irritant. De gemiddelde mens ergert zich er een tijdje aan en gaat dan wat anders doen. Dat is veel beter voor je bloeddruk dan een persoonlijke vete aan te gaan met een gebruiker van een internetsite.

Ik neem aan dat je ook geen mensen op twitter volgt die je irriteren, om vervolgens bij twitter te gaan klagen dat de persoon irritant twittert?
Irritante mensen op Twitter zijn te blokkeren. TS is overal en verziekt diverse topics met z'n fetisj. Overigens heb ik geen "persoonlijke vete" met TS (Mutant01-achtige uitspraak), stoor me gewoon aan zijn postgedrag (velen met mij) en het feit dat hij geen open kaart speelt over zijn motieven.

Die open kaart ga ik binnenkort dan wel voor hem spelen.
  Moderator vrijdag 3 februari 2017 @ 14:56:01 #121
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168640500
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 14:36 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

stoor me gewoon aan zijn postgedrag (velen met mij) en het feit dat hij geen open kaart speelt over zijn motieven.
Dat mag, maar moet je daarvoor elk topic van hem ontsporen (al was het in dit geval oscarmopperkont), storen kan ook gewoon zonder er telkens een lange discussie over te voeren, gelardeerd met met jouw mening dat dit niet is zoals dit forum gerund moet worden.

Voor eventuele issues omtrent beleid zijn de verschillende FBs en zelfs een FB forum.

Op dit moment is het geklaag over riazop in diverse topics storender dan zijn posts.

Voor het eventuele vervolg van deze discussie verwijs ik dan ook naar: MUZ / [FB & FAQ] Straight out of FOK!ton

(eventuele posts omtrent dit onderwerp in dit topic worden na deze post verwijderd)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168640903
quote:
4 dagen
pi_168640942
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 15:18 schreef riazop het volgende:

[..]

4 dagen


Youtube liegt niet.
pi_168645542
Dit is geen topic meer maar een blog waar riazop of metaan statistieken post over Nederlandse rappers. Weinig discussiëren aan, wel boeiend verhaal over de persoon riazop.
pi_168646330
Nevermind.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')