vroeger waren die muziekjes gewoon beterquote:Op zondag 22 januari 2017 21:47 schreef chufi het volgende:
Ik vind het wel lekkere ouwe bekende muziekjes
True en de mensen relaxter zonder ADHD en zo .. dat bestond nog geeneensquote:Op zondag 22 januari 2017 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
vroeger waren die muziekjes gewoon beter
![]()
![]()
die stickertjes moesten nog gevonden wordenquote:Op zondag 22 januari 2017 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
True en de mensen relaxter zonder ADHD en zo .. dat bestond nog geeneens
Wat fijn!!quote:Op zondag 22 januari 2017 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
Het gaat bizar goed, weinig last van de chemo en tegen alle verwachtingen in nog geen haarverlies!
Ze zijn zelfs haar appartement aan het opknappen
er zijn natuurlijk zoveel verschillende vormenquote:Op zondag 22 januari 2017 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat fijn!!
Mijn collega zit nu ook in de chemokuren... zij is wel heel moe en had na 2 chemo's al haaruitval.
Avondquote:
taggetigquote:
quote:Op zondag 22 januari 2017 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zegt mijn slager ook regelmatig.
Klopt. Zij heeft eerst 4 een kuur om de 3 weken gehad en vanaf vorige week 12 weken lang elke week. Best heftig. Ze mag eigenlijk al met pensioen maar werkt nog 2 dagen per week. In oktober gaat ze helemaal met pensioen.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn natuurlijk zoveel verschillende vormen
Heb me daarom destijds nogal gestoord aan deze grap: KLB / Zwakzinnige grapquote:Op zondag 22 januari 2017 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Maar nog steds leuk. Eén van die twee heeft zelfmoord gepleegd.
quote:Op zondag 22 januari 2017 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt. Zij heeft eerst 4 een kuur om de 3 weken gehad en vanaf vorige week 12 weken lang elke week. Best heftig. Ze mag eigenlijk al met pensioen maar werkt nog 2 dagen per week. In oktober gaat ze helemaal met pensioen.
Ja, dat snap ik wel.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb me daarom destijds nogal gestoord aan deze grap: KLB / Zwakzinnige grap
hij was er of vroeg bij of een laatbloeierquote:Op zondag 22 januari 2017 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan was jij wel jong dan toch? Als het ook mijn jeugdherinneringen zijn.
Dat hadden we trouwens al door jaquote:Op zondag 22 januari 2017 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is trouwens weer terug, maar dat hadden jullie al door
Goedenavond MadMaster, trouwens
Yeps. Zo wil je je laatste werkjaar niet doorbrengen... maar helaas niets aan te doen.quote:
Ow echt?quote:Op zondag 22 januari 2017 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is trouwens weer terug, maar dat hadden jullie al door
Goedenavond MadMaster, trouwens
Ach, vanaf mijn 4e interesseerde muziek mij al.... dus ach...quote:Op zondag 22 januari 2017 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan was jij wel jong dan toch? Als het ook mijn jeugdherinneringen zijn.
Ik reken even voor mijzelf...quote:Op zondag 22 januari 2017 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, vanaf mijn 4e interesseerde muziek mij al.... dus ach...
Leuk toch?quote:Op zondag 22 januari 2017 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, vanaf mijn 4e interesseerde muziek mij al.... dus ach...
Jaren 60/70quote:Op zondag 22 januari 2017 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk toch?![]()
Zo vind ik ook muziek uit de jaren 60 en 70 leuk en toen was ik ook nog niet geboren of erg jong. Dat is wel een beetje hetzelfde bedenk ik me net.
Ik ben van taggetig zoals al gezegd. Maar het betrof net een liedje uit 1990/91 waar dat jeugdherinneringen op sloegquote:Op zondag 22 januari 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Was je hier al 4, Oscar?
Volgens mijn berekening niet...
Dan heb ik dat jaar goed onthouden.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben van taggetig zoals al gezegd. Maar het betrof net een liedje uit 1990/91 waar dat jeugdherinneringen op sloeg
+1 al ben ik natuurlijk wel een kind uit de jaren 70.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jaren 60/70
* OscarMopperkont wou soms wel dat ie in een andere decennium was geboren
Het scala is naar aanleiding van karzai zijn opmerking dat ie de oudere deuntjes lekker vond klinkenquote:Op zondag 22 januari 2017 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb ik dat jaar goed onthouden.
Ik dacht dat je nu alleen songs uit je jeugd draaide, maar het scala is kennelijk wat breder...
Ook uit onze jeugd.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb ik dat jaar goed onthouden.
Ik dacht dat je nu alleen songs uit je jeugd draaide, maar het scala is kennelijk wat breder...
Om eerlijk te zijn, ik ook.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het scala is naar aanleiding van karzai zijn opmerking dat ie de oudere deuntjes lekker vond klinken
Jawel hoor, op 726quote:Op zondag 22 januari 2017 22:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit nummer is
Staat volgens mij niet eens in de Top 2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |