SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
racist, alleen omdat ze zwart zijn héquote:Op zondag 2 februari 2014 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
Spotten met verstandelijk gehandicapten betreur ik ten zeerste
Nee. Als ik al fan was, was ik zo onderhand wel over het trauma heen. Is meer dan 20 jaar geleden man, de hoogtijdagen van die playback-act.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:00 schreef SuicideErrorist het volgende:
TS is jarenlang Milli Vanilli fan geweest en is nu getraumatiseerd
Misschien kan je beter wegblijven van het internet als je hier al zo'n last van hebt.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Als ik al fan was, was ik zo onderhand wel over het trauma heen. Is meer dan 20 jaar geleden man, de hoogtijdagen van die playback-act.
Ik vind het gewoon bijzonder DOM om anno 2014 te doen alsof iemand die al meer dan 15 jaar dood is, nog gewoon leeft. Temeer omdat diegene ook nog eens op een trieste manier aan z'n einde is gekomen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:08 schreef HalveZware het volgende:
Waarom precies is Daft Punk NU ineens populair? die shit bestaat al wel weer even, en is nog nooit het luisteren waard geweest.
Dat er dus dit soort grappen gemaakt worden, vind ik wel humor... En als we elke keer 10 minuten sneu moeten doen over elke dooie houden we geen dag over.
waarom moest ik hierom lachenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:08 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Misschien kan je beter wegblijven van het internet als je hier al zo'n last van hebt.
Als ik wegblijf, worden dit soort domme grappen niet meer gemaakt?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:08 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Misschien kan je beter wegblijven van het internet als je hier al zo'n last van hebt.
Klopt. Discovery is inderdaad erg fijn. Dat nieuwe album is niet zo beroerd als de derde, maar ook niet heel bijzonder. Ik snap niet dat het zo de hemel in wordt geprezen. Het is lang niet zo goed als Discovery.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:10 schreef Sauslepel het volgende:
[..]![]()
![]()
Nooit het luisteren waard geweest, ga je schamen. Discovery is een bazenalbum. Het laatste album is mijns inziens wat minder memorabel, maar zeggen dat het nooit het luisteren waard geweest is grote onzin.
dit soort SBS muziek gaan verdedigen is pas echt onzinnig.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:10 schreef Sauslepel het volgende:
[..]![]()
![]()
Nooit het luisteren waard geweest, ga je schamen. Discovery is een bazenalbum. Het laatste album is mijns inziens wat minder memorabel, maar zeggen dat het nooit het luisteren waard geweest is grote onzin.
Je bent volgens mij zelf ook een beetje dom.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik wegblijf, worden dit soort domme grappen niet meer gemaakt?
Het is een prima album om een keer te luisteren, maar geenszins het niveau van discovery. Had toch wel iets meer verwacht nadat er zo'n lange tijd geen nieuw materiaal uitgebracht was.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Discovery is inderdaad erg fijn. Dat nieuwe album is niet zo beroerd als de derde, maar ook niet heel bijzonder. Ik snap niet dat het zo de hemel in wordt geprezen. Het is lang niet zo goed als Discovery.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |