Lees onderstaande eens?quote:Op woensdag 25 januari 2017 12:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoe kan ik integreren als ik geboren ben in Nederland? Ben jij ook geïntegreerd?
Ze zeggen wel eens dat domme vragen niet bestaan, maar jouw vraag is niet alleen dom, maar ook nog achterlijk.
Exact. Het niet goedkeuren van homoseksualiteit komt voort uit haar sociaal culturele kring. Dat is haar aangeleerd, net zoals het sprookjesboek waar haar geloof op is gebaseerd.quote:Op woensdag 25 januari 2017 12:54 schreef SpecialK het volgende:
Hoewel ik het met het sentiment van je eens ben is er natuurlijk wel wat voor te zeggen dat er zat 2e en 3e en ja ook 4e generatie mensen in Nederland rondlopen die zich volledig en lauter begeven in de kringen van hun culturele afkomst. De meeste zullen minimaal op school worden geconfronteerd met Nederlanders en Nederlandse culturele waarden maar zelfs dat is bij bepaalde mensen niet eens van toepassing.
Dat is natuurlijk in een bepaalde zin een gebrek aan integratie.
Sorry, maar je zwalkt alle kanten op. In de post waarop ik reageerde, sprak je expliciet over het haten van homoseksualiteit en verdedigde je homohaat. Nu is die haat ineens "afkeer" geworden.quote:Op woensdag 25 januari 2017 12:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik denk dat jij heel goed duidelijk moet hebben dat er een verschil is tussen een afkeer jegens iets hebben en respecteren. Ik heb afkeer jegens bepaalde zaken, maar dat wil niet zeggen dat ik iets of iemand niet respecteer. Vanuit mijn opvatting heb ik een afkeer tegen homoseksualiteit, maar ik heb vrienden die homo's zijn en waar ik het prima mee kan vinden. Sterker nog, ze vertrouwen mij bepaalde dingen meer toe dan anderen mensen omdat ik bepaalde principes hoog in het vaandel heb staan ( geheimen goed bewaren, vertrouwen, etc).
Misschien dat je het nu iets begrijpt. Die homo's weten overigens maar al te goed dat ik homoseksualiteit niet goedkeur. Ik begrijp ook dat die mensen er niks aan kunnen doen en zo geboren zijn en het lastig is om dan niet toe te geven aan die gevoelens.
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bevölkerungsaustauschprogramm of replacement migration is gewoon VN-beleid hoor!
http://www.un.org/esa/pop(...)ration/migration.htm
Hoezo kan iemand voor de vrijheid van een seksuele geaardheid zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2017 12:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
1: Ik ben voor de vrijheid van homoseksualiteit. Je kan iemand niet verplichten van een vrouw te houden. Dat druist echt tegen al mijn principes in.
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:54 schreef Munktar het volgende:
Volgens mij zijn ze helemaal niet homofoob, want
What happens in the desert stays in the desert
Zou niet weten waarom ik zou zwalken. Het is niet dat men me hier kent of zo. En wat men hier van me denkt zal me aan mijn reet roesten.quote:Op woensdag 25 januari 2017 13:23 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Als je het aandoenlijk vindt snap ik niet helemaal hoe dat samen gaat met dat je homoseksualiteit haat (zoals in je eerdere comment), en het is al helemaal niet zo dat je dan homofoob bent. Je bent een beetje aan het zwalken, en dat snap ik ook wel in jouw situatie.
Nou, ben jij wel goed genoeg geïntegreerd? Net zoals er ook zat 'echte' Hollanders zijn die ook niks met homoseksualiteit hebben en er ook een afkeer van hebben. Maar dat heeft bij hen dan weer niks te maken met integratie?quote:Op woensdag 25 januari 2017 13:36 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Lees onderstaande eens?
Jouw toon is overigens wel typerend.
[..]
Exact. Het niet goedkeuren van homoseksualiteit komt voort uit haar sociaal culturele kring. Dat is haar aangeleerd, net zoals het sprookjesboek waar haar geloof op is gebaseerd.
Ik zwalk niet af en zie ook geen reden dat te doen. Ik heb meerdere mensen die homo zijn. In mijn eerste beginpost benoemde ik dat niet, maar waarom zou ik ze allemaal moeten benoemen?quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, maar je zwalkt alle kanten op. In de post waarop ik reageerde, sprak je expliciet over het haten van homoseksualiteit en verdedigde je homohaat. Nu is die haat ineens "afkeer" geworden.
In je vorige post sprak je over het verafschuwen van de daad "met je hart en verstand". Nu zeg je ineens dat je wél begrijpt dat mensen er niks aan kunnen doen en zo geboren zijn en dat het dan lastig is om niet toe te geven aan die gevoelens. Jouw zogenaamde hart en verstand vervult jou met haat op het moment dat mensen toegeven aan gevoelens waarmee ze geboren zijn. En dat alleen omdat jou van kinds af aan een intolerante houding is aangeleerd vanuit je geloof.
In je vorige post schreef je dat je op je werk een tijd terug contact hebt gehad met een homo, nu heb je ineens meerdere vrienden die homo zijn. Ook een beetje merkwaardig allemaal.
Bottom-line: religieus gevoede homohaat heeft vrij spel, is acceptabel en is in veel kringen gewoon de norm. Een topic over een homohatende imam ontpopt zich in de zoveelste zeikdiscussie over de oorzaken van homoseksualiteit, met de gebruikelijke zijsprongetjes naar voortplanting en pedofilie. Dat terwijl religie (en dus ook homohaat) een keuze is en homoseksualiteit niet.
Als hij het zo haat kan hij er toch wat tegen doen? Het is een god. Dat maakt hem ook gelijk verantwoordelijk voor het bestaan van homo's.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
En met afkeer bedoel ik dan ook dat ik het haat omdat Allah het haat.
Allah zegt : “En Wij zullen u waarlijk op de proef stellen.''quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als hij het zo haat kan hij er toch wat tegen doen? Het is een god. Dat maakt hem ook gelijk verantwoordelijk voor het bestaan van homo's.
Heel liefdevol.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Allah zegt : “En Wij zullen u waarlijk op de proef stellen.''
De een krijgt homoseksualiteit, de ander verlies van kind en weer ander wordt geboren in een land zonder fatsoenlijk water.
Moslimhaat is helemaal ok dus?quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
In elk geval, is het gewoon een geval van ik respecteer ze en kan er prima mee omgaan, maar ik heb er wel een afkeer van. En met afkeer bedoel ik dan ook dat ik het haat omdat Allah het haat. Begrijp ook niet wat er mis is met iets haten. Vooral niet als je verder niks doet met je haat en je deze mensen gewoon normaal behandeld.
Dan zal ie wel een pleurishekel aan moslims hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
De een krijgt homoseksualiteit, de ander verlies van kind en weer ander wordt geboren in een land zonder fatsoenlijk water.
Right. Ik moet meteen aan onderstaande denken.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Islamhaat dan. De mensen moet je van haar liefdevol behandelen - maar de religie mag je dan idd intens haten.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:36 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Moslimhaat is helemaal ok dus?
Je zwalkt omdat je zegt in je ene post dat je het haat en in de andere dat je het aandoenlijk kan vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ik zou zwalken. Het is niet dat men me hier kent of zo. En wat men hier van me denkt zal me aan mijn reet roesten.
Dat moet jou toch bekend voorkomen, ouwe trolluser dat je er bent.quote:Op donderdag 26 januari 2017 07:50 schreef Dven het volgende:
Kijk ze eenz allemaal over elkaar struikelen om de moslimtroll maar af te mogen blaffen, tot het genante aan toe![]()
Vervang het woord homo met het woord moslim in je haatdragende en opruiende teksten en jij staat als eerste vooraan te krijsen dat het allemaal kut is. Je bent hypocriet.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik zwalk niet af en zie ook geen reden dat te doen. Ik heb meerdere mensen die homo zijn. In mijn eerste beginpost benoemde ik dat niet, maar waarom zou ik ze allemaal moeten benoemen?
In elk geval, is het gewoon een geval van ik respecteer ze en kan er prima mee omgaan, maar ik heb er wel een afkeer van. En met afkeer bedoel ik dan ook dat ik het haat omdat Allah het haat. Begrijp ook niet wat er mis is met iets haten. Vooral niet als je verder niks doet met je haat en je deze mensen gewoon normaal behandeld.
Overigens heb ik nergens gesproken over pedofilie ( zie de link niet met homoseksualiteit) en noch heb ik gezegd dat het niet-aangeboren is, sterker nog, eerder zei ik al dat het aangeboren is en ze er in die zin niets aan kunnen doen.
Die uitspraak kwam ook ter sprake in een interview met Tofik Dibi over homoseksualiteit.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Een God die mensen niet laat zijn wie ze zijn is een valse God.quote:Op donderdag 26 januari 2017 10:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die uitspraak kwam ook ter sprake in een interview met Tofik Dibi over homoseksualiteit.
Het startpunt was dat Allah homoseksualiteit afkeurt, maar wel dus mensen zoals jij ook al zegt "op de proef stelt". Omdat homoseksualiteit dus volgens Allah zondig is, doet een homo er het beste aan zijn gevoelens te onderdrukken. Er werd Tofik toen de vraag gesteld of hij het niet knap vond dat sommige homo's hun gevoelens een leven lang wisten te onderdrukken omdat ze dat niet in overeenstemming met hun geloof achten. De interviewer wilde toe naar het antwoord: "ja, ik vind het knap dat iemand zijn impulsen kan beheersen." Zo zie je hoe sommige gelovigen op een heel sneaky manier hun opvatting over homoseksualiteit en het uiten daarvan proberen te verkopen. Altijd oppassen met gelovigen. Vaak wolven in schaapskleren..
De opmerkingen over het verloop van het topic waren in algemene zin bedoeld, dus niet aan jou gericht.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik zwalk niet af en zie ook geen reden dat te doen. Ik heb meerdere mensen die homo zijn. In mijn eerste beginpost benoemde ik dat niet, maar waarom zou ik ze allemaal moeten benoemen?
Overigens heb ik nergens gesproken over pedofilie ( zie de link niet met homoseksualiteit) en noch heb ik gezegd dat het niet-aangeboren is, sterker nog, eerder zei ik al dat het aangeboren is en ze er in die zin niets aan kunnen doen.
Allah heeft ook pedofielen en necrofielen, alcoholisten en moordenaars geschapen, veel daarvan is ook aangeboren en of genetisch aangelegd, gaan ze nu maatschappij deze mensen ook omarmen?quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De opmerkingen over het verloop van het topic waren in algemene zin bedoeld, dus niet aan jou gericht.
Je schrijft hier duidelijk op dat je homoseksualiteit haat omdat Allah het haat. Een klassiek-religieus standpunt, ware het niet dat ook nog beaamt dat het is aangeboren.
Aangezien je Allah als de Schepper ziet, beaam je dus dat Allah bepaalde mensen homo heeft gemaakt (het is immers aangeboren). Dus ondanks het feit dat Allah mensen homo heeft gemaakt, haat jij homoseksualiteit. Je haat dus datgene dat Allah heeft gecreëerd, ook nog eens op verzoek van diezelfde Allah.
Een raar fenomeen, religie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |