Ah. In dat geval: gas en zuurstof xDquote:Op zondag 22 januari 2017 19:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Van jou verwachten we toch een deur bestand tegen zwaar weer, met zo'n heavy duty vergrendeling met zo'n stoer draaiwiel??
Geen smaak.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:21 schreef Kreator het volgende:
Ik wil die Ducati van vanmorgen. Even sparen nog.
Ik laat het graag netjes achter.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sinds wanneer werkt een deur in trappen niet meer?
Die ducati staat al sinds ie uit is gekomen op mn verlanglijstje.. Half jaar terug in canada er op gereden, toen wist ik 't wel zeker.. Alleen nu die nieuwe KTM Superduke.. Hmm..quote:
Dat geluidquote:Op zondag 22 januari 2017 19:23 schreef mjan het volgende:
Een monster vind ik trouwens wel leuk, maar zo'n diavel is toch niks joh.
Ik weet nog wel een garage in Brabantquote:Op zondag 22 januari 2017 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat geluid![]()
Die zit positie(voetjes naar voren)
Dat vermogen![]()
En je ziet hem bijna nergens! Althans.. Ik ben er nog geen in nederland tegen gekomen.
Ach. Die diavel is wel de koolraap onder de motoren hoorquote:Op zondag 22 januari 2017 19:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je een Duc niet waardeert, dan mag je niet over smaak praten.
Waar een diavel in staat.quote:
Zo veelzijdig ja? Dat wist ik niet. Ik vond em alleen maar mooi.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ach. Die diavel is wel de koolraap onder de motoren hoor
Ruzie boks. Lig al een tijdje op bed.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil NU Fano satesaus met alles uit de frituur, potje janken en slapen...
En een cul meet in Groningen ofzo...
Lekker in een *IK WEET NIET* bui
En ruzie met lief omdat ik zei dat ik toch wel motorrijbewijs wil.. Kwader kan je hem niet krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Jij valt wel op Italiaanse posertjes?quote:Op zondag 22 januari 2017 19:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo veelzijdig ja? Dat wist ik niet. Ik vond em alleen maar mooi.
Is dit een olie-vuur postquote:Op zondag 22 januari 2017 19:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Zeg met als dit motoren geklets....
Is er hier een fusie met PTA op komst, zodat Ludolf legaal kan wissen
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ruzie boks. Lig al een tijdje op bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
Hoi.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Zeg met als dit motoren geklets....
Is er hier een fusie met PTA op komst, zodat Ludolf legaal kan wissen
quote:
Welke fiets heb jij?quote:
Ftfy.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Qua motoren en vrouwen wel ja. En qua eten. Er gaat weinig boven Italië in z'n algemeenheid.
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:30 schreef mjan het volgende:
[..]Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Bleh. (Als in: niet tof)quote:
Mijn motor staat al minstens een jaar stil.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:32 schreef mjan het volgende:
[..]Jij bent nooit meer in het motortopic
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:47 schreef Anne het volgende:
Roep maar raak!
TS begint;
Óf mijn motor verkopen, óf erop rijden, óf verkopen en er wat anders voor terugkopen (en op rijden). In ieder geval niet weer bijna een jaar stil laten staan en hem alleen zo nu en dan even starten en laten lopen. Zondegeld.
Alpje toch nog?quote:Op zondag 22 januari 2017 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn motor staat al minstens een jaar stil.
Maar! Uit het PTA goede voornemens-topic;
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ruzie boks. Lig al een tijdje op bed.Jeetje, wat een rotstreek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rare snuiter was dat.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:36 schreef Kreator het volgende:
Sowieso mogen ze dat hele PTA van mij wel opdoeken. Wie verzint überhaupt zo'n forum.
Idd. De oprichter en bedenker mogen ze wel eens een permban geven.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:36 schreef Kreator het volgende:
Sowieso mogen ze dat hele PTA van mij wel opdoeken. Wie verzint überhaupt zo'n forum.
Ik vind ze wel tof. Fietsen ook. Ik heb een toffe fiets.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:36 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]nee ik zie opties
![]()
En motoren interesseren me geen biet
Een kortemensjesfietsquote:Op zondag 22 januari 2017 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
Goedgekeurd?
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een kortemensjesfietsen een kortemensjesmotor
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tonight I think I'll walk alone
Wat een piem0l trouwens.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil ook een fiets kopen. Maar ja, we zijn ineens nog 1500 euro (kosten vakantie en gemiste winst bedrijf) armer dan ik dacht
Dat betekent nog minder geld voor het huis.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:46 schreef Myraela het volgende:
Ik zou zelf ook gewoon een vakantie boeken. Kan hij het ook voelen.
Lekker danquote:Op zondag 22 januari 2017 19:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil ook een fiets kopen. Maar ja, we zijn ineens nog 1500 euro (kosten vakantie en gemiste winst bedrijf) armer dan ik dacht
Kan hij zijn reis niet nog annuleren? En het maakt inderdaad niets goed, maar nu ben je het geld kwijt en heb je zelf helemaal niets en zit je met een kutgevoel. Maarja, ik ben dan ook gewoon een impulsieve trut en hou nooit echt rekening met de gevolgen.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat betekent nog minder geld voor het huis.
En dat maakt niet goed dat hij voor het eerst in 14 jaar heeft gelogen.
M'n ouders hebben een beaglequote:
Ik rijd veel te weinig, helemaal na het enkel akkefietje..quote:Op zondag 22 januari 2017 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn motor staat al minstens een jaar stil.
Maar! Uit het PTA goede voornemens-topic;
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:41 schreef mjan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Wederhelftenquote:Op zondag 22 januari 2017 19:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe mee met niet-gezellige-wederhelft.
Beaglequote:Op zondag 22 januari 2017 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
M'n ouders hebben een beagle
[..]
Ik rijd veel te weinig, helemaal na het enkel akkefietje..
Echt he.quote:
Dit is nog wel van een andere orde dan een vakantie boeken zonder overleg, tijdens een verbouwing.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Echt he.
'Ik wil dit niet' 'Ok, prima, wat wil je dan?' 'Weet ik niet, maar neit dit'
ONHANDIG DAAR KAN IK NIKS MEE LULLO
Ik las ook daarna pas de rest van het topic.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is nog wel van een andere orde dan een vakantie boeken zonder overleg, tijdens een verbouwing.
quote:Op zondag 22 januari 2017 20:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tonight I think I'll walk alone
Ik vind het voornamelijk een voordeel, eigenlijk. Nu dan.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:04 schreef Kreator het volgende:
Soms is het hebben van geen wederhelft best een voordeel.
Meestal niet.
Wat zijn de voordelen dan? Ik was afgelopen week zonder hem op vakantie en dan merk ik dat het met andere mensen toch een stuk minder soepel gaat.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:06 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het voornamelijk een voordeel, eigenlijk. Nu dan.
Zo was ik vijftien jaar geledenquote:Op zondag 22 januari 2017 20:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Echt he.
'Ik wil dit niet' 'Ok, prima, wat wil je dan?' 'Weet ik niet, maar neit dit'
ONHANDIG DAAR KAN IK NIKS MEE LULLO
'S nachts gewoon de hele deken hebben.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen dan? Ik was afgelopen week zonder hem op vakantie en dan merk ik dat het met andere mensen toch een stuk minder soepel gaat.
(1) Geen rekening houden metquote:Op zondag 22 januari 2017 20:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen dan? Ik was afgelopen week zonder hem op vakantie en dan merk ik dat het met andere mensen toch een stuk minder soepel gaat.
Ik ben juist degene die altijd dekens en eten pikt, dus ik heb daar nooit last van.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
'S nachts gewoon de hele deken hebben.
Niemand die je Daim taart stiekem opeet.
Verder weet ik het ook niet.
Meerdere ook nog.quote:
Met niemand rekening hoeven houden, poepen met de deur wagenwijd open, je chocolade niet hoeven delen, dwars kunnen liggen in bed, je chocolade niet hoeven delen, need I say more?quote:Op zondag 22 januari 2017 20:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
En waar beschrijf je nu de vrouw zonder vaste relatie?quote:Op zondag 22 januari 2017 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met niemand rekening hoeven houden, poepen met de deur wagenwijd open, je chocolade niet hoeven delen, dwars kunnen liggen in bed, je chocolade niet hoeven delen, need I say more?
Op TV kijken wat jij wilt.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
'S nachts gewoon de hele deken hebben.
Niemand die je Daim taart stiekem opeet.
Verder weet ik het ook niet.
Ik kan wel een foto van mezelf posten. Maar dat is nogal offtopic.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
En waar beschrijf je nu de vrouw zonder vaste relatie?
Die leuke jurkjes en dat vrolijke koppie heb ik al eens gezien.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan wel een foto van mezelf posten. Maar dat is nogal offtopic.
offtopic? Hier in deze SC? Kan niet.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan wel een foto van mezelf posten. Maar dat is nogal offtopic.
In jouw relatie, ja.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die leuke jurkjes en dat vrolijke koppie heb ik al eens gezien.
Maar ik bedoel meer: ik neem binnen een relatie alle genoemde punten gewoon waar.
Heerlijk. Geen TLC meer. Of jersey shore.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Op TV kijken wat jij wilt.
Dat is het enige voordeel dat ik kan bedenken van mijn wederhelft in het buitenland hebben..
Oh. En minder afwas.
Ditquote:Op zondag 22 januari 2017 20:16 schreef z80 het volgende:
Voordeel van alleen zijn:
Nooit rekening te hoeven houden met een ander. eten/drinken wat en wanneer je daar zin in hebt. naar bed gaan als je wil gaan slapen. En op vakantie daar kijken luisteren eten drinken kopen waar je zelf zin in hebt.
Discovery Channel bedoel je.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heerlijk. Geen TLC meer. Of jersey shore.
Wat een ellende was dat.
Weet je wat dat kostquote:
Ja leuk, maar ik ben een vrouw en ik deel liever geen chocolade. En ik poep ook niet met de deur open als er een vent op de bank zit en zo.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die leuke jurkjes en dat vrolijke koppie heb ik al eens gezien.
Maar ik bedoel meer: ik neem binnen een relatie alle genoemde punten gewoon waar.
Ik hou van Discovery. En nat Geo. En Netflix.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Discovery Channel bedoel je.
Herhalingen? Nou en; er is niks anders op TV. Uhuh.
En samen chocolade etenquote:Op zondag 22 januari 2017 20:23 schreef Kreator het volgende:
Voor mij persoonlijk: hoeveel voordelen er ook zijn van alleen wonen (en die zijn er genoeg...), de paar nadelen wegen zwaarder.
Samen vakantie, thuis praten over dingen, niet élke dag nadenken over het eten, seks, Knuffelen, leuke dingen doen.
Ik ken er meer die dat binnen een relatie rustig doen.... ook wanneer niet alleen hun eigen vent in huis isquote:Op zondag 22 januari 2017 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik ben een vrouw en ik deel liever geen chocolade. En ik poep ook niet met de deur open als er een vent op de bank zit en zo.
Nouquote:Op zondag 22 januari 2017 20:23 schreef Kreator het volgende:
Voor mij persoonlijk: hoeveel voordelen er ook zijn van alleen wonen (en die zijn er genoeg...), de paar nadelen wegen zwaarder.
Samen vakantie, thuis praten over dingen, niet élke dag nadenken over het eten, seks, Knuffelen, leuke dingen doen.
quote:Op zondag 22 januari 2017 20:06 schreef mjan het volgende:
[..]Omdat we nog maar 2 minuten rijden bij de vriend met wie hij weg gaat vandaan waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Nerdgrapjes? Oow qua inwonend man-mens.quote:
Ja leukquote:Op zondag 22 januari 2017 20:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ken er meer die dat binnen een relatie rustig doen.... ook wanneer niet alleen hun eigen vent in huis is
Oh, het was nog eens een moetje ookquote:Op zondag 22 januari 2017 20:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat we nog maar 2 minuten rijden bij de vriend met wie hij weg gaat vandaan waren.
Beetje lullig voor de vriend met wie hij gaat om nu niet te gaan.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan hij zijn reis niet nog annuleren? En het maakt inderdaad niets goed, maar nu ben je het geld kwijt en heb je zelf helemaal niets en zit je met een kutgevoel. Maarja, ik ben dan ook gewoon een impulsieve trut en hou nooit echt rekening met de gevolgen.
Discovery zend toch ook vooral real life tv uit tegenwoordig?quote:Op zondag 22 januari 2017 20:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hou van Discovery. En nat Geo. En Netflix.
Je bent bij deze nerd welkomquote:
Dat gaat wel te furrrquote:Op zondag 22 januari 2017 20:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ken er meer die dat binnen een relatie rustig doen.... ook wanneer niet alleen hun eigen vent in huis is
quote:Op zondag 22 januari 2017 20:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat we nog maar 2 minuten rijden bij de vriend met wie hij weg gaat vandaan waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tonight I think I'll walk alone
Eens.quote:
Ik ga me bezatten. Ik heb toevallif wijn gekregen dit weekend.quote:
Daar zou ik dus echt geen seconde om wakker liggen.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Beetje lullig voor de vriend met wie hij gaat om nu niet te gaan.
Ja helaas wel. Ik kijk er steeds minder naar.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Discovery zend toch ook vooral real life tv uit tegenwoordig?
Je weet nu toch al per ongeluk waar ik woonquote:
EINDELIJK!!! Iemand die dat óók zegt!!quote:Op zondag 22 januari 2017 20:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Discovery zend toch ook vooral real life tv uit tegenwoordig?
Proost! Ik neem.een biertje.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga me bezatten. Ik heb toevallif wijn gekregen dit weekend.
Die transitie is volgens mij al jaren aan de gang. Voorheen hadden ze inderdaad goede documentaires, maar tegenwoordig pik ik die wel op via Netflix.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:30 schreef Anne het volgende:
[..]
EINDELIJK!!! Iemand die dat óók zegt!!
Als ik dan zoiets wil kijken op ern andere zender 'mag' het niet (denk aan "Vier handen op één buik" bijvoorbeeld), maar bij Discovery Channel draait het tegenwoordig inderdaad ook om de meuk, ruzies en soap eromheen in plaats van om het echte werk aan bijvoorbeeld de auto's.
En ik mis de gave documentaires die ze altijd hadden.
Ja, die duiken nog wel eens op.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:32 schreef Anthraxx het volgende:
Wheeler's Dealers gek genoeg wel, maar weet niet eens of dat nog bestaat.
Alles beter dan het leegklauwen van storage unitsquote:
Ik ben vergeten je mee te nemen naar de Groe voor een Marckensteijn.quote:
Geeft niks. Het is om de hoek. Kom morgen wel weer langs.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben vergeten je mee te nemen naar de Groe voor een Marckensteijn.
Tot morgen.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geeft niks. Het is om de hoek. Kom morgen wel weer langs..
Die komt heel vaak op de radio. Vind het altijd raar om dan de clip erbij te zien.quote:
Oh, te lang geen radio geluisterd danquote:Op zondag 22 januari 2017 20:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die komt heel vaak op de radio. Vind het altijd raar om dan de clip erbij te zien.
En een paptaartquote:Op zondag 22 januari 2017 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben vergeten je mee te nemen naar de Groe voor een Marckensteijn.
Nopequote:Op zondag 22 januari 2017 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch wel een jantje van sluis laten drinken :p?
Bier uit sluisquote:Op zondag 22 januari 2017 20:52 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet eens wat een jantje van sluis is.
Dat kloptquote:Op zondag 22 januari 2017 20:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zien er niet uit, je hele handen kleven maar ze zijn echt lekker
Die belgse bakker in sluis is ook goedquote:Op zondag 22 januari 2017 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt.
Vooral die met room van de bakker in Sluis zijn lekker.
Daar ben ik nog niet geweest. Zal m onthouden.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die belgse bakker in sluis is ook goedOp 't walplein, bij die rotonde..
Ik heb in de klas gezeten met een zoon van die andere bakkerquote:Op zondag 22 januari 2017 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet geweest. Zal m onthouden.
Ik neem mijn taken serieus.quote:
S?quote:Op zondag 22 januari 2017 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb in de klas gezeten met een zoon van die andere bakker
Maar waarom zou hij ook níet gaan?quote:Op zondag 22 januari 2017 20:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Beetje lullig voor de vriend met wie hij gaat om nu niet te gaan.
Ik vond het echt heel respectloos. Als je een leuk nichtje hebt en de liefde is echt, dan is daar niks mis mee.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:05 schreef mjan het volgende:
Ik doelde op het 'ken jij het buurmeisje van boer Jan'-gehalte. Inteelt was niet zozeer het goede woord.
Achja, en de rest is ook kansrekening. Dus, hoe groot is die kans nou?quote:Op zondag 22 januari 2017 21:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond het echt heel respectloos. Als je een leuk nichtje hebt en de liefde is echt, dan is daar niks mis mee.
Zo ben ik, een en al veroordeling.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond het echt heel respectloos. Als je een leuk nichtje hebt en de liefde is echt, dan is daar niks mis mee.
Omdat het veel geld kost. En tijd. En dat heeft hij allebei niet veel.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij ook níet gaan?
Het lullige waarmee jij te maken hebt, is het feit dat hij het je niet heeft gezegd.
Maar hun vakantie is afgesproken en lijkt me een done deal. Heeft je vriend kennelijk behoefte aan en dat is in de kern, denk ik, ook niet je frustratie. Toch? Maar laat die twee vrienden in godsnaam lekker gaan samen, zeg.
Zo ben jij altijd. Een beetje de onruststoker van dit topic.quote:
Daarom. Ik bewijs iedereen een dienst.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo ben jij altijd. Een beetje de onruststoker van dit topic.
Ach ja, die moet je ook hebben om de leuke, rustige, begripvolle users te herkennen.
Hij hoeft echt de keuze voor broodbeleg niet te bespreken met mij hoor.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:34 schreef RobinOok het volgende:
Volgens mannenlogica heeft hij niet gelogen, hij heeft het alleen een beetje lang uitgesteld om het je te vertellen, Lucky. En nu iedereen hier erover valt krijg ik een beetje de neiging om het voor hem op te nemen. Mag een man echt helemaal niks meer zonder zijn partner beslissen/doen? De verbouwing duurt zo lang, moet alles dan on hold? Hij werkt er toch ook hard genoeg voor? En misschien heeft die vriend het hard nodig en doet ie het vooral daarvoor?
Nou ja, ik zou er in ieder geval geen zin in hebben om ruzie over te maken.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ja. Uit mijn hoofd zijn blauw en rood en dan met name blauw goed voor de groei.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:14 schreef fietsie het volgende:
@Krea kan het zijn dat aquariumplanten harder groeien door blauwe led's?
quote:Op zondag 22 januari 2017 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij hoeft echt de keuze voor broodbeleg niet te bespreken met mij hoor.Je hoeft je niet te verdedigen hoor. Jij bent de enige die erbij was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan me voorstellen dat je je dan genept voelt. Dat iemand iets wil is 1, maar de rest van het verhaal is raar.
Ah ok, verklaart waarschijnlijk waarom mijn bak ineens vol planten zitquote:Op zondag 22 januari 2017 21:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Uit mijn hoofd zijn blauw en rood en dan met name blauw goed voor de groei.
Oh, ja dan is het wel 'inteelt', jaquote:Op zondag 22 januari 2017 21:05 schreef mjan het volgende:
Ik doelde op het 'ken jij het buurmeisje van boer Jan'-gehalte. Inteelt was niet zozeer het goede woord.
[..]
Hij hoeft echt de keuze voor broodbeleg niet te bespreken met mij hoor.Nou, ik zou ook fucking boos zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
verjaagd door een papagaaiquote:Op zondag 22 januari 2017 21:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
waar is je baviaan nou gebleven
brownies op?quote:Op zondag 22 januari 2017 21:55 schreef minilot het volgende:
Gegeten, 'The OA' eindelijk af gekeken (hmm, nog even over nadenken) en nu tijd voor iets vaags
Fijne avond iedereen! En tot slot: ik denk er net zo over als Duderinnetje: praat hier af en toe gerust lekker over motoren. Heb er zelf ook niks mee, maar het enthousiasme is leuk!
Nee, da's morgenavond! Ik sleep twee volle powerbanks mee: ik hou jullie realtime op de hoogte.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goede reis Mini. Zit je al in de bus?
Er zijn nog zes brownies.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
brownies op?
En de vijf bewegingen geoefend?
Poep jij niet met de deur open als je een wederhelft hebt?quote:Op zondag 22 januari 2017 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met niemand rekening hoeven houden, poepen met de deur wagenwijd open, je chocolade niet hoeven delen, dwars kunnen liggen in bed, je chocolade niet hoeven delen, need I say more?
[..]
Hij hoeft echt de keuze voor broodbeleg niet te bespreken met mij hoor.Ik doe alleen een beetje advokaat van de duivel spelen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar stel nu, jullie hebben dat allemaal samen besloten en daarna denkt hij "eigenlijk ben ik het er toch niet mee eens. Eigenlijk wil ik toch op vakantie". Is dat dan (makkelijk) bespreekbaar?
Nou ja, hoe dan ook is het een kutsituatie nu. De suggestie om ook weg te gaan vind ik eigenlijk wel een goeie. Alletwee uit de verbouwingsshit.Mijn website: Aziatische-ingrediënten.nl
Ah.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, da's morgenavond! Ik sleep twee volle powerbanks mee: ik hou jullie realtime op de hoogte.
heb ik nietquote:Op zondag 22 januari 2017 22:01 schreef minilot het volgende:
Enneh, wie de op Discovery de informatieve docu's mist: kijk naar BBC4! Daar is veel tofs
Yep. Bff en ik poepen bij elkaar ook nog steeds met de deur open. We waren ooit huisgenoten dus dat ontstond zo destijds.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Poep jij niet met de deur open als je een wederhelft hebt?
Ik bel nog gezellig met mijn zus tijdens t kakken.
quote:Op zondag 22 januari 2017 21:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Poep jij niet met de deur open als je een wederhelft hebt?
Ik bel nog gezellig met mijn zus tijdens t kakken.
Ik ken mensen die tijdens het plassen aan hun trekken kwamen.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:06 schreef mjan het volgende:
[..]Dit kan ik echt niet. Zelfs bij plassen trek ik het niet als er iemand naast staat. Laat staan dat ik er tegen moet praten.
Ik wist dat deze opmerking er aan zat te komenquote:Op zondag 22 januari 2017 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken mensen die tijdens het plassen aan hun trekken kwamen.
Maar dat is lang geleden...
Sorry, maar het riep een herinnering op, ergens uit de jaren '80...quote:Op zondag 22 januari 2017 22:09 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik wist dat deze opmerking er aan zat te komen
Nou ja, hij dacht dus dat het niet meer bespreekbaar was ofzo. En dat is niet goed.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:00 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik doe alleen een beetje advokaat van de duivel spelen he?
Maar stel nu, jullie hebben dat allemaal samen besloten en daarna denkt hij "eigenlijk ben ik het er toch niet mee eens. Eigenlijk wil ik toch op vakantie". Is dat dan (makkelijk) bespreekbaar?
Nou ja, hoe dan ook is het een kutsituatie nu. De suggestie om ook weg te gaan vind ik eigenlijk wel een goeie. Alletwee uit de verbouwingsshit.
Is het nog mogelijk erover te praten? Niet om te annuleren, maar om enigszins te begrijpen waarom?quote:Op zondag 22 januari 2017 21:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed, maar eens een soepje maken en hopen/zorgen dat ik me hier bij neer kan leggen. Boos blijven schiet ook niet op.
Dat is gedaan. We zijn beide verdrietig. Hij geeft me wel gelijk op zich.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is het nog mogelijk erover te praten? Niet om te annuleren, maar om enigszins te begrijpen waarom?
Nee ik bel alleen familie vanaf de wc. En heel soms mijn ex. Maar daar had ik vroeger de deur ook altijd bij open. Dat is nu wel klaar.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:08 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik heb ooit eens baan gehad bij soort van telefooncentrale voor doktershulp.
Daar belde iemand naar toe terwijl ze op de plee zat, hoorde het kletteren. Ik heb het gesprek opgehangen
quote:Op zondag 22 januari 2017 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is gedaan. We zijn beide verdrietig. Hij geeft me wel gelijk op zich.
Ben blij trouwens hoor met jullie input hier. Daarom vertelde ik het ook.
Oef, best herkenbaar voor mij, zoiets.. Maar snap ook wel heel goed hoe frustrerend en rot het voor jou moet zijn.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij beweert impulsief ja gezegd te hebben tegen het plan van die vriend. Toen bleek dat ik het geen goed plan vond, durfde hij niet meer te zeggen dat het al geregeld was.
Dus eigenlijk is de grootste schade dat je erachter bent gekomen dat je lief een beetje een laffe, bange poepeschijterd is.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou ja, hij dacht dus dat het niet meer bespreekbaar was ofzo. En dat is niet goed.
Hij beweert impulsief ja gezegd te hebben tegen het plan van die vriend. Toen bleek dat ik het geen goed plan vond, durfde hij niet meer te zeggen dat het al geregeld was. Maar hij deed net alsof hij het ook geen goed plan vond en dat we samen tot de beslissing waren gekomen om niet te gaan. Ik heb hem niets verboden ofzo. Maar ja, het was dus al geregeld.
Hoe gaat jouw J. daarmee om?quote:Op zondag 22 januari 2017 22:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Oef, best herkenbaar voor mij, zoiets.. Maar snap ook wel heel goed hoe frustrerend en rot het voor jou moet zijn.
Nou dat zou ik best een ding vinden. Van mijn lief, of van mezelf, als ik blijkbaar zo eng was.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:18 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is de grootste schade dat je erachter bent gekomen dat je lief een bange poepeschijterd is.
Jij zou midden jn een verbouwing terwijl je in een caravan woont een vakantie van 1500 euro boeken zonder je partner, zonder te overleggen en erover liegen?quote:Op zondag 22 januari 2017 22:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Oef, best herkenbaar voor mij, zoiets.. Maar snap ook wel heel goed hoe frustrerend en rot het voor jou moet zijn.
Dit zou voor mij ook het probleem zijn.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nou dat zou ik best een ding vinden. Van mijn lief, of van mezelf, als ik blijkbaar zo eng was.
Ik heb het draadje meegelezen en ik begrijp beide partijen wel.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou ja, hij dacht dus dat het niet meer bespreekbaar was ofzo. En dat is niet goed.
Dit specifieke voorval niet, want ik zou werkelijk nooit zonder mijn lief op vakantie willen. Maar in eerste instantie niet eerlijk durven zijn over impactvolle zaken en jezelf daardoor verder in de nesten werken, dat is me vaker gebeurd dan me lief is.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij zou midden jn een verbouwing terwijl je in een caravan woont een vakantie van 1500 euro boeken zonder je partner, zonder te overleggen en erover liegen?
Dit zou voor mij randje einde relatie zijn. Misschien wel over het randje, afhankelijk van de rest van de strapatsen.
Yep.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:24 schreef mjan het volgende:
[..]
Dit zou voor mij ook het probleem zijn.
Hoop dat jullie er samen uitkomen. Ik kan het vanuit J. ook wel begrijpen, maar dat maakt de situatie niet minder pijnlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Dat is het gekke, hij is helemaal niet impulsief. Hij heeft nog nooit iets gedaan dat hier ook maar op lijkt. Hij heeft me zeker niet met opzet willen kwetsen. Hij is gewoon stom geweest en heeft serieuze spijt. Maar ja, het is wel gebeurd. Het komt vast wel weer goed hoor. Ik denk dat ik wel wat tijd nodig heb.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:33 schreef RobinOok het volgende:
Dat is volgens mij ook wat zo moeilijk is in zo'n situatie. Als je niet zo bent, dan kun je je niet voooooorstellen dat iemand zoiets zo impulsief beslist en al helemaaaaaaaaaal niet dat die het daarna niet gewoon opbiecht maar zijn kop in het zand steekt. Maar ja, toch gebeuren die dingen, doen mensen dat, zonder dat het de grootste klootzakken zijn. (kijk maar naar Mini) Of in ieder geval zonder dat ze daar ook maar 1 moment jou mee hebben willen kwetsen, ook al is dat wel de uitkomst...
Maar je bent er mooi klaar mee als het je partner is.
Lijkt me het belangrijkste. Komt vast goed. Iedereen doet wel eensniets stoms. Vooral mannen.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij heeft me zeker niet met opzet willen kwetsen. Hij is gewoon stom geweest en heeft serieuze spijt. .
het is best wel dure vakantie, gaan de heren iets spectaculairs doen?quote:Op zondag 22 januari 2017 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is het gekke, hij is helemaal niet impulsief. Hij heeft nog nooit iets gedaan dat hier ook maar op lijkt. Hij heeft me zeker niet met opzet willen kwetsen. Hij is gewoon stom geweest en heeft serieuze spijt. Maar ja, het is wel gebeurd. Het komt vast wel weer goed hoor. Ik denk dat ik wel wat tijd nodig heb.
En nu ben ik er klaar mee voor vandaag. Bedanot nogmaals voor de input allemaal. Werkte wel verhelderend.
Is inclusief gemiste inkomsten van ons bedrijf.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:53 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
het is best wel dure vakantie, gaan de heren iets spectaculairs doen?
Zo'n lul ben ik nou niet hoor.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ludolf, ik zal eens kijken of ik die gastedit nog kan vinden. Ging over een vraag om torrentsites.
Excuses aanvaard. Fijn dat je ze aanbiedt.
Mannenquote:Op zondag 22 januari 2017 22:52 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Lijkt me het belangrijkste. Komt vast goed. Iedereen doet wel eensniets stoms. Vooral mannen.
oh mehquote:Op zondag 22 januari 2017 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is inclusief gemiste inkomsten van ons bedrijf.
Jullie zijn net zo lang samen als wij, en ook de eerste jaren geLAT.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Ook al heb je een relatie hoef je nog niet te hokken. Ben pas 5 jaar geleden gaan samenwonen na al sinds 98 een relatie met hem te hebben.
Ook single zijn heeft grote voordelen.
Je seksisme verbaast me een beetje Robin. Eerder ook al met je 'mannenlogica'.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:52 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Lijkt me het belangrijkste. Komt vast goed. Iedereen doet wel eensniets stoms. Vooral mannen.
Ik quote em wel even voor het nageslacht.quote:Op maandag 23 januari 2017 08:35 schreef mjan het volgende:
Vandaag overleggen over het zsm opnemen van vakantiedagen.
Ik post het even hier als stok achter de deur voor mezelf
Overleggen of je ze opneemt of vertellen dat je het gaat doen en gaat overleggen wanneer?quote:Op maandag 23 januari 2017 08:35 schreef mjan het volgende:
Vandaag overleggen over het zsm opnemen van vakantiedagen.
Ik post het even hier als stok achter de deur voor mezelf
quote:Op maandag 23 januari 2017 09:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Overleggen of je ze opneemt of vertellen dat je het gaat doen en gaat overleggen wanneer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens zag ik net in de agenda van mijn opperhoofd dat hij vandaag niet aanwezig is, dus daar gaat mijn plan!Tonight I think I'll walk alone
Dan is het goedquote:Op maandag 23 januari 2017 00:39 schreef RobinOok het volgende:
Haha, goeie.
Het is ook niet serieus. Ik maakte een grapje.
Geen roest te bikken?quote:Op maandag 23 januari 2017 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, 2u met hond wezen fietsen, paspoort aangevraagd, gestofzuigd..
En nu verveel ik me
[vaderstem]quote:Op maandag 23 januari 2017 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
En nu verveel ik me
quote:
Die heb ik al hoor papaquote:Op maandag 23 januari 2017 09:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[vaderstem]
Maak een checklist van wat je allemaal nog moet regelen en doen
[/vaderstem]
je moest nog een pak regelen, en een uniform geloof ik ookquote:Op maandag 23 januari 2017 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik al hoor papa
Kan pas verder zodra m'n nieuwe paspoort er is
Zal eens kijken om mn moodboard voor mn huis hier te posten
Je mag mijn huis wel schoonmaken.quote:Op maandag 23 januari 2017 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
En nu verveel ik me
But whyquote:Op maandag 23 januari 2017 10:01 schreef Maarten het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan mijn eigen posts niet eens meer vinden. Rip, Krea.
Ja daar heb ik al een afspraak voor, later deze weekquote:Op maandag 23 januari 2017 09:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
je moest nog een pak regelen, en een uniform geloof ik ook![]()
![]()
Ik weet wel iemand die 't doetquote:
*buigt hoofd en houdt stilte*quote:Op maandag 23 januari 2017 10:01 schreef Maarten het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan mijn eigen posts niet eens meer vinden. Rip, Krea.
Betaald zekerquote:Op maandag 23 januari 2017 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja daar heb ik al een afspraak voor, later deze week
[..]
Ik weet wel iemand die 't doet
Dan heb ik niets gezegd. Welke winkel gaat nu uiteindelijk je uniform doen?quote:Op maandag 23 januari 2017 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja daar heb ik al een afspraak voor, later deze week
Yupquote:
Een club uit Rotterdam die ook voor oa de HAL werkt.quote:Op maandag 23 januari 2017 10:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd. Welke winkel gaat nu uiteindelijk je uniform doen?
Meestal verhogen ze de prijzen in aanloop naar de BTW wekenquote:Op maandag 23 januari 2017 10:06 schreef Samzz het volgende:
De BTW weken van MediaMarkt komen er weer aan. Mooi moment om een nieuwe wasmachine te bestellen
.
Had je niet meegekregen dat Mediamarkt de afgelopen weken de prijzen flink heeft verhoogd voorafgaande aan deze actie?quote:Op maandag 23 januari 2017 10:06 schreef Samzz het volgende:
De BTW weken van MediaMarkt komen er weer aan. Mooi moment om een nieuwe wasmachine te bestellen
.
Voel me redelijk wat beter, hoest nog steeds met taai slijm en snotter ook nog. Koorts is weg, pijn ookquote:Op maandag 23 januari 2017 10:05 schreef Lot_1 het volgende:
Hoe is het vandaag met alle zieken? Heeft de kibbesoep geholpen Piet? En hoe gaat het met de pijn nu Isa?
Anne, ben je alweer wat opgeknapt en hoe is het met de schoonouders?
Ja weet ik. Maar alsnog is de machine goedkoper dan via CoolBlue.quote:Op maandag 23 januari 2017 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Meestal verhogen ze de prijzen in aanloop naar de BTW weken.
Welke wasmachine kijk je naar?quote:Op maandag 23 januari 2017 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar alsnog is de machine goedkoper dan via CoolBlue.
Fijnquote:Op maandag 23 januari 2017 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voel me redelijk wat beter, hoest nog steeds met taai slijm en snotter ook nog. Koorts is weg, pijn ook
iBood in de gaten houdenquote:Op maandag 23 januari 2017 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Expert heeft soms (bij vlagen) echt goede prijsstelling.quote:Op maandag 23 januari 2017 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Samsung Ecobubble.quote:Op maandag 23 januari 2017 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke wasmachine kijk je naar?
En de lokale witgoed leverancier? Die zet hem op de goede plek en neemt de oude direct mee.quote:Op maandag 23 januari 2017 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik; Expert kan soms verrassend uit de hoek komen.quote:Op maandag 23 januari 2017 10:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En de lokale witgoed leverancier? Die zet hem op de goede plek en neemt de oude direct mee.
Meestal weinig duurder dan BCC/Saturn/MM
Dit is zeker een afweging waard, zeker als er trappen zijnquote:Op maandag 23 januari 2017 10:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En de lokale witgoed leverancier? Die zet hem op de goede plek en neemt de oude direct mee.
Meestal weinig duurder dan BCC/Saturn/MM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |