Eens. Goeie trainer.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:24 schreef Caland het volgende:
Wat Streppel doet vind ik veel knapper dan 'wondertrainer' Ten Hag.
dat is je eigen schuld ik heb het nog zo tegen je gezegdquote:Op zondag 22 januari 2017 18:23 schreef Zorro het volgende:
Ik ben mad. Ik heb na enig, hoewel weinig, twijfelen Goocheljohannes niet in mijn manager gezet
quote:Op zondag 22 januari 2017 18:24 schreef Coco. het volgende:
Zijn er nog mensen die denken dat PSV kampioen wordt?
Inderdaad, ook veel leuker voetbal.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:24 schreef Caland het volgende:
Houd lekker je bakkes.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga jij eens een FrontPage-bericht schrijven ofzo.
En Hake met een heel nieuw team.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:24 schreef Caland het volgende:
Die twee gebroeders.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:24 schreef Coco. het volgende:
PSVvELquote:Op zondag 22 januari 2017 18:24 schreef Coco. het volgende:
Ach ja aan hem ontslaan zitten vast ook wel weer hake en ogen héquote:Op zondag 22 januari 2017 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hake kan er echt totaal niets van. Dat is echt een klote trainer.
Ik heb je nu hoog zitten.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had ik toch nog gelijk, wat PSV betreft
Doet het anders zeer knap qua resultaten. Alleen Streppel en Gio doen het wat dat betreft veel beter.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is vooral goed georganiseerd, gegroepeerd. Voetballend stelt het nog niet veel voor. Klich en Mokotjo vormen samen wel een uitstekend duo.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was idd niet je slimste post op FOK!quote:Op zondag 22 januari 2017 18:27 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zei voor deze wedstrijd nog dat PSV een grotere concurrent voor Ajax zou worden dan Feyenoord
Kopsterkquote:Op zondag 22 januari 2017 18:24 schreef Coco. het volgende:
Ik sluit niet uit dat hij een kloon van iemand is.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
zou hij dat serieus denken, of is het een act?
Kopsterkquote:Op zondag 22 januari 2017 18:24 schreef Coco. het volgende:
Dat valt te controleren natuurlijk...quote:Op zondag 22 januari 2017 18:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat hij een kloon van iemand is.
klopt ook. Feyenoord blijft 1, PSV is een grotere concurrent voor de 2e plaats dus.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:27 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zei voor deze wedstrijd nog dat PSV een grotere concurrent voor Ajax zou worden dan Feyenoord
Logisch. Maar ik was onder de indruk dat je me al hoog had zitten voor mijn magische voorspelling.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |