quote:Op zondag 22 januari 2017 17:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ten hag staat 6e... Wat is daar zo bijzonder aan?
quote:Op zondag 22 januari 2017 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik haat PSV by far niet. Ik zie eerder met lede ogen aan (Hoi Kapiteintje) hoe een verzameling kermisklanten de koppositie van de Eredivisie al sinds dag 1 volhoudt.
Waarom wil je dit zo graag bevestigd hebben?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dat groepje kermisklanten doet dat nog terecht ook...
Leuke wedstrijd tot nu.quote:
Ik zoek geen bevestiging. Ik stel enkel een feit vast.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom wil je dit zo graag bevestigd hebben?
Altijd diezelfde gasten met een minderwaardigheidscomplex
Een open deur trap je in, vandaar mijn (overigens nog steeds terechte) conclusie.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:10 schreef RvLaak het volgende:
Ik zoek geen bevestiging. Ik stel enkel een feit vast.
quote:Op zondag 22 januari 2017 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een open deur trap je in, vandaar mijn (overigens nog steeds terechte) conclusie.
quote:Op zondag 22 januari 2017 17:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat ik hiermee bevestiging zoek, lijkt me een sterk staaltje projectie van jouw kant.
Zo bijzonder is dit niet. Op feyenoord na hebben ze allemaal minder geld en een mindere selectie.quote:
Die gaan de Jong er echt niet naastzetten hoor.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV zou er goed aan doen om Vincent Janssen te huren dan wel te kopen vanaf de komende zomer, misschien nu zelfs.
Ah, de oude vertrouwde 'projectie'. Altijd handig om onder een terechte beschuldiging uit te komen.quote:
Die gozer verdient toch 2 miljoen per jaar nu?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:12 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die gaan de Jong er echt niet naastzetten hoor.
die jongen is zo matig dit seizoen..quote:Op zondag 22 januari 2017 17:12 schreef Coco. het volgende:
De Jong schiet op doel.
De Jong scoort niet.
Je gelooft nog steeds in de #JanssenHype?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV zou er goed aan doen om Vincent Janssen te huren dan wel te kopen vanaf de komende zomer, misschien nu zelfs.
Nee.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Tja, als het nu eenmaal de waarheid is...quote:Op zondag 22 januari 2017 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de oude vertrouwde 'projectie'. Altijd handig om onder een terechte beschuldiging uit te komen.
2,5 schijnbaar.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gozer verdient toch 2 miljoen per jaar nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |