Je ziet wel vaker dat keepers op een iets lager niveau een stuk zekerder zijn en beter keepen. Zag je bij Vermeer bijvoorbeeld ook.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik verbaas mij eigenlijk meer om dat laatste.
Eens. En Utrecht is een tokkie club met een nare trainer.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het Heerenveen meer gun dan Utrecht, omdat beide spelen ze leuk maar ik vind Heerenveen gewoon een leukere club. En is alweer een tijd terug voor hun dat ze Europees speelden.
Goulashquote:Op zondag 22 januari 2017 17:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kijk, zo hoort het... Wat voor soep?
Dan komt de Twitter Politie langs.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:00 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je soep niet in de magnetron kunnen opwarmen???
Al zullen ze beide wel worden leeggekocht zodat je er Europees nog niks aan hebtquote:Op zondag 22 januari 2017 16:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens. En Utrecht is een tokkie club met een nare trainer.
Opwarmen is wat anders dan makenquote:Op zondag 22 januari 2017 17:00 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je soep niet in de magnetron kunnen opwarmen???
Omdat hij er niks van kan, dan ga je je als een debiel gedragen, net als bepaalde users hier.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom gedraagt De Jong zich zo vreselijk debiel op het veld. Bij elk duel, elke situatie voert hij een act op.
Haha, nare trainerquote:Op zondag 22 januari 2017 16:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens. En Utrecht is een tokkie club met een nare trainer.
Walgelijke kerel.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, nare trainer.
Misschien wel de beste trainer in de Eredivisie.
vGaal is een arrogante lul (althans, zo komt hij over), schijnt ook een enorm goede trainer te zijn.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, nare trainer.
Alsof dat iets zegt.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, nare trainer.
Dan kan hij nog wel een nare uitstraling hebben.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, nare trainer.
Van die spelers die het idee hebben dat ze een team moeten dragen doen dat vaak als het voetballend niet lukt.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Omdat hij er niks van kan, dan ga je je als een debiel gedragen, net als bepaalde users hier.
Het was ook niet als grap bedoeld. Interessant hoe je zo bang bent om uitgelachen te worden dat je de intenties achter posts gewoonweg uit het oog verliest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |