We geloven je hoor, Stijn. Nee, echt. We geloven je, maak je geen zorgen.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf beschermd tegen posts van PizzaGeit en Sunri5e.
Had je ons niet tegen die posts kunnen beschermen?quote:Op zondag 22 januari 2017 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
verstandigquote:Op zondag 22 januari 2017 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd nu. Wat wil je ertegen doen tough guy?quote:Op zondag 22 januari 2017 14:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat wel enigszins tegen de mores van FOK! in... Kunnen we dit accepteren hier?
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Had je ons niet tegen die posts kunnen beschermen?
Het schijnt dat er meer mods dan alleen ik zijn. Niet doorvertellen.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je ze moest modden. Dat moet je lekker aan anderen overlaten.
Een boos FP-artikel schrijven. (vol met spelfouten)quote:Op zondag 22 januari 2017 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd nu. Wat wil je ertegen doen tough guy?
Vatbaar zijn voor wat slechte trollsquote:Op zondag 22 januari 2017 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viergever was de beste man aan Ajax-zijde vandaag, dat zegt wel wat.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die hebben minder geld. Ajax is diep triest net als psv ja. Younes, Veltman, Sinkgraven, El Ghazi. Wat een armoede zeg. ADO niveau.
Ja, dat.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vatbaar zijn voor wat slechte trolls![]()
Mod-onwaardig
uhm... Is dat relevant?quote:Op zondag 22 januari 2017 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd nu. Wat wil je ertegen doen tough guy?
Het is hem alleen om het blauwe kleurtje te doen en de macht om posts die hem niet aanstaan weg te halen. Het vuile werk laat hij weer aan de Surinamer over. Ik ga de vergelijking niet maken.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je ze moest modden. Dat moet je lekker aan anderen overlaten.
mad.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dit seizoen al 8 punten gechoked.
grunnpsvtweeclownshuilenbidibidibidi.jpegquote:
Feyenoord heeft nog maar 9 verliespunten. Armoedig zeg.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja Ajax, Feyenoord en PSV zijn alledrie armoedig. En wat daaronder zit slaat helemaal nergens meer op.
Dat is haast nog minder dan Heracles.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die hebben minder geld. Ajax is diep triest net als psv ja. Younes, Veltman, Sinkgraven, El Ghazi. Wat een armoede zeg. ADO niveau.
Jaquote:Op zondag 22 januari 2017 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
grunnpsvtweeclownshuilenbidibidibidi.jpeg
Coco was je voorquote:Op zondag 22 januari 2017 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
grunnpsvtweeclownshuilenbidibidibidi.jpeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |