MAD MAD MADquote:Op zondag 22 januari 2017 14:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
(omdat Brammesssssssss. De man die de wenst uitte dat het vliegtuig met Ajax spelers na Rostov uit zou neerstorten.)
Haha ja man en nu weer terug naar je eigen topic hahaha ja man ja tog hahahaquote:Op zondag 22 januari 2017 14:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar echt, als Feyenoord gister zoveel geluk had tegen Willem II als Ajax vandaag had Feyenoord echt met 20-0 gewonnen
*verwijderdquote:Op zondag 22 januari 2017 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het was een vraag, ik heb die post niet verwijdert en ben dus niet bekend met de achterliggende gedachte
Dit is het topic van ons allemaal.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Haha ja man en nu weer terug naar je eigen topic hahaha ja man ja tog hahaha
PSV blijft voorlopig op de achtergrond , en aan het eind van het seizoen staat ze gewoon weer bovenaan.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:23 schreef Pascalus het volgende:
Nu PSV punten zien verspelenof nee die moeten nog niet
jan joodquote:Op zondag 22 januari 2017 14:25 schreef Scrummie het volgende:
"Ongekend spannend". Jan Joost, hef jezelf op.
Ik heb in al mijn lessen nooit geleerd dat Onnoman een homo is. Geen probleem verder he. Doe lekker je ding, zolang je er mij niet mee lastig valt.quote:
Jan Jood heeft een "kleine" voorkeur voor een "bepaalde club"...quote:Op zondag 22 januari 2017 14:25 schreef Scrummie het volgende:
Nu krijgen we een of andere SOA potquote:Op zondag 22 januari 2017 14:23 schreef Pascalus het volgende:
Nu PSV punten zien verspelenof nee die moeten nog niet
5 puntenquote:Op zondag 22 januari 2017 14:25 schreef Scrummie het volgende:
Als je 90% van zijn posts moet editten of verwijderen in een live topic, gaat er soms wel eens iets extras mee.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:22 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is deze post verwijderd?
Sterker nog, ik doe het behoorlijk vaakquote:Op zondag 22 januari 2017 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niet, FrontPage-medewerkers maken wel vaker spelfouten.
Het is je vergeven.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je 90% van zijn posts moet editten of verwijderen in een live topic, gaat er soms wel eens iets extras mee.
Tja Ajax, Feyenoord en PSV zijn alledrie armoedig. En wat daaronder zit slaat helemaal nergens meer op.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:24 schreef hafcfan het volgende:
Ajax heeft echt een kut elftal. Wat een armoede
Zijn hier al beelden van?quote:Op zondag 22 januari 2017 14:10 schreef Befbekje het volgende:
Als Ajax wint vraag ik een permban aan..
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV blijft voorlopig op de achtergrond , en aan het eind van het seizoen staat ze gewoon weer bovenaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |