kloptquote:Op zondag 22 januari 2017 02:53 schreef -Magica- het volgende:
Mannen die zeggen dat ze 1,80 zijn, zijn meestal 1,79of nog kleiner
geplaatst op 1:11quote:Op zondag 22 januari 2017 01:11 schreef Sheffield het volgende:
[..]
In 1 minuut en 11 seconden deze reactie.![]()
![]()
![]()
![]()
Als je een complex hebt dan kan dat ongetwijfeld zo lijken.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:51 schreef -Magica- het volgende:
Slaat nergens op wat je zegt, 1/4 groter dan 1,80
Observation bias inderdaad. En toch zijn best wel veel vrouwen die ik tegenkom langer dan ik (ik ben 1,82). Ik zou niet weten welk percentage. Waarschijnlijk niet 1 op de 4 inderdaad, maar voor mijn gevoel zeker wel meer dan 1 op 10.quote:Op zondag 22 januari 2017 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een complex hebt dan kan dat ongetwijfeld zo lijken.
Waar woon je? Ik winkel bijvoorbeeld weleens in Delft, en als je daar in de Jumbo rondloopt waar ook veel studenten winkelen, zijn de meeste jonge vrouwen vaak al 1 meter 80 of langer. Oudere vrouwen zijn vaak wel korter inderdaad, net als buitenlandse vrouwen van andere etniciteit.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:51 schreef -Magica- het volgende:
Slaat nergens op wat je zegt, 1/4 groter dan 1,80
Volgens de meting bij de dokter ben ik 1 meter 81.5, maar ik maar daar 1 m 80 van, dat is wat makkelijker, tis toch nauwelijks verschil.quote:Op zondag 22 januari 2017 07:49 schreef possetje het volgende:
[..]
klopt
ts heeft ws schoenen met extra dikke zolen zodat hij langer lijkt als hij werkelijk is!
Zoals ik al zei hangt het af waar je woont. Ik merk in Delft bij de jonge Nederlandse vrouwen dat dit wel het geval is, bij oude en buitenlandse vrouwen niet, die zijn vaak wel een stukje korterquote:Op zondag 22 januari 2017 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een complex hebt dan kan dat ongetwijfeld zo lijken.
Ja, maar ik val op negerinnen. Die zijn vaak ook langer dan mij, tenzij je meer naar die hindoestaans-surinaamse meiden gaatquote:Op zondag 22 januari 2017 19:46 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik winkel bijvoorbeeld weleens in Delft, en als je daar in de Jumbo rondloopt waar ook veel studenten winkelen, zijn de meeste jonge vrouwen vaak al 1 meter 80 of langer. Oudere vrouwen zijn vaak wel korter inderdaad, net als buitenlandse vrouwen van andere etniciteit.
Dat is toch juist vrouwelijk. Ik moet er niet aan denken om een boom van een vrouw te hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:28 schreef jaha het volgende:
Lang zijn is niet persé erg handig. Ik vind lange vrouwen ook niet persé sexy. Het maakt me eigenlijk niet heel veel uit, ik vind het wel fijn als ze iets groter of breder dan me zijn zolang het niet te veel is. Kleine en tengere vrouwen zijn zo meisjesachtig, komen erg breekbaar over en dan hou ik vanzelf meer mijn handen thuis.
Precies, en een lange vrouw betekent legs 4 daysquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:34 schreef jaha het volgende:
Een langere vrouw kan heel erg aantrekkelijk zijn, als ze dan maar niet te dik is.
Leuk om te horen dat je dus niet op je vriendin valt, weet ze dat zelf ook al?quote:Op zondag 22 januari 2017 09:15 schreef Mcfc het volgende:
Ik ben zelf 1.94 dus in mijn ogen zijn weinig vrouwen lang :p
Mijn vriendin is 1.82 lang en dat is ondanks dat ik haar prachtig vind in mijn ogen te lang.
Mijn ideale vrouw is rond de 1.65 a 1.70 maar ik val dan normaal gesproken ook op kleine vrouwen.
ik betwijfel oprecht of dit statistisch gezien kloptquote:Op zondag 22 januari 2017 19:46 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik winkel bijvoorbeeld weleens in Delft, en als je daar in de Jumbo rondloopt waar ook veel studenten winkelen, zijn de meeste jonge vrouwen vaak al 1 meter 80 of langer. .
Ik val wel degelijk op mijn vriendin anders had ik niet samen met haar geweest, ze heeft qua uiterlijk en innerlijk alles mee.quote:Op woensdag 25 januari 2017 01:29 schreef 111210 het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat je dus niet op je vriendin valt, weet ze dat zelf ook al?
Als je heel Nederland neemt niet, maar ik liep dan in Delft(randstad), in een winkel waar vooral blanke jonge studenten winkelen, en van die groep zijn veel vrouwen 1 meter 80 of langer. Zie ook wel vrouwen van 1 meter 90. De meeste mannen zijn daar trouwens ook sowieso 1 meter 90 of zelfs langer.quote:Op woensdag 25 januari 2017 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik betwijfel oprecht of dit statistisch gezien klopt
Volgens de officiele telling is de gemiddelde man 1 meter 84.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:58 schreef sirdanilot het volgende:
De gemiddelde lengte van mannen in nederland ligt rond de 1,80 en die van vrouwen rond de 1,68. Dus ik denk dat je een beetje te veel focust op langere vrouwen, TS.
http://mens-en-samenlevin(...)lengte-per-land.html
Denk wel dat als ze alleen etnisch nederlandse en friese mensen zouden tellen, het wel een stuk hoger zou liggen allebei.
Dat is waar, zwarte vrouwen (Surinaams/Antilliaans) zijn ook vaak best lang, maar het zijn dan ook vaak Creolen.quote:Op zondag 22 januari 2017 22:15 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja, maar ik val op negerinnen. Die zijn vaak ook langer dan mij, tenzij je meer naar die hindoestaans-surinaamse meiden gaatMaar ook genoeg andere antilliaanse, surinaamse en afrikaanse meiden onder mijn lengte. Altijd positief kijken
![]()
Maar zo zie je maar dat ook zij vaak lang zijn, als je naar andere etniciteiten kijkt
Hoe lang moet een vrouw zijn om lang te zijn in Nederland?quote:Op woensdag 25 januari 2017 01:18 schreef Bonjoooouuurr het volgende:
[..]
Precies, en een lange vrouw betekent legs 4 days
Waarom zou het in Gelderland anders zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:12 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
Als je heel Nederland neemt niet, maar ik liep dan in Delft(randstad), in een winkel waar vooral blanke jonge studenten winkelen, en van die groep zijn veel vrouwen 1 meter 80 of langer. Zie ook wel vrouwen van 1 meter 90. De meeste mannen zijn daar trouwens ook sowieso 1 meter 90 of zelfs langer.
Als je in Gelderland of Limburg woont is dat waarschijnlijk wel anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwestie van smaakquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:09 schreef Dven het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn ongeacht de lengte over het algemeen redelijk onaantrekkelijk.
Straal je niet pas écht dominantie uit als je als relatief korte man zo'n Nederlandse koe van 1.90 inclusief stalpoten onder de duim kan houden?quote:Op woensdag 25 januari 2017 01:45 schreef rubbereend het volgende:
Verder vind ik lengte echt geen reden om een vrouw wel of niet aantrekkelijk te vinden. Mannen die graag een kleinere vrouw hebben willen volgens mij een soort van natuurlijke domminatie uitstralen
Het lijkt me evident dat ik enkel namens mijzelf spreek, niet?quote:
Zeker. Maar je zegt het alsof het een feit is. Ik vind Nederlandse vrouwen ook minder aantrekkelijk dan Spaanse, maar er zijn mannen (ook veel buitenlandse) die Nederlandse vrouwen wel aantrekkelijk vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Het lijkt me evident dat ik enkel namens mijzelf spreek, niet?
Het is ook weer zo veel moeite om iedere keer 'ik vind' ergens bij te moeten zeggen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 12:24 schreef Mamsell het volgende:
[..]
Zeker. Maar je zegt het alsof het een feit is. Ik vind Nederlandse vrouwen ook minder aantrekkelijk dan Spaanse, maar er zijn mannen (ook veel buitenlandse) die Nederlandse vrouwen wel aantrekkelijk vinden.
Die twee woorden maken vaak wel veel uit.quote:Op woensdag 25 januari 2017 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is ook weer zo veel moeite om iedere keer 'ik vind' ergens bij te moeten zeggen.
Vind jijquote:Op woensdag 25 januari 2017 12:28 schreef Mamsell het volgende:
[..]
Die twee woorden maken vaak wel veel uit.
Wat? Precies andersom lijkt me. Lange mensen zijn vaak wat slanker en hebben dus een hogere oppervlak over inhoud ratio, dat is niet handig bij koud weer..quote:Op dinsdag 24 januari 2017 17:06 schreef sirdanilot het volgende:
Friezen zijn het langste volk ter wereld. Er is binnen nederland ook een groot verschil tussen etnische Friezen en etnische franken (dat zijn dus brabanders en limburgers, en dus ook vlamingen, vandaar dat belgen iets korter zijn gemiddeld).
Alle landen die in de top 5 staan van langste gemiddelde lichaamslengte, liggen in noord europa. Zweden, Noorwegen, Estland, Denemarken, en dus ook Nederland.
Zal ook wel een reden zijn dat de Duitsers zich op een gegeven moment Übermenschen zijn gaan noemen. Maar ja, waarom zou lang per se beter zijn? In het koude noord europa is het op zich wel logisch. Maar als je in het oerwoud in Afrika woont is kort zijn juist een stuk handiger.
bronquote:Op woensdag 25 januari 2017 12:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lange mensen zijn vaak wat slanker
Ogen open en naar buiten gaanquote:
Omdat als je (nl) vrouw bent het dom is om te zeggen dat jouw soort onaantrekkelijk isquote:Op woensdag 25 januari 2017 12:24 schreef Mamsell het volgende:
[..]
Dat kan niet volgens jou? Waarom?
Dus als ik (ook) vind dat "mijn soort" onaantrekkelijk is moet ik dat niet eerlijk toegeven omdat het dom is dat ik "mijn soort" en dus mijzelf (gesteld dat ik nl ben) onaantrekkelijk vind? Waarom vind je dat het dom is om toe te geven dat je niet aantrekkelijk bent als je vindt dat je niet aantrekkelijk bent?quote:Op woensdag 25 januari 2017 13:21 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Omdat als je (nl) vrouw bent het dom is om te zeggen dat jouw soort onaantrekkelijk is
Dan gooi je dus als het ware je eigen glazen in. Je kan en mag het toegeven, maar de meeste nederlandse vrouwen zullen stellig ontkennen dat ze onaantrekkelijk zijnquote:Op woensdag 25 januari 2017 13:30 schreef Mamsell het volgende:
[..]
Dus als ik (ook) vind dat "mijn soort" onaantrekkelijk is moet ik dat niet eerlijk toegeven omdat het dom is dat ik "mijn soort" en dus mijzelf (gesteld dat ik nl ben) onaantrekkelijk vind? Waarom vind je dat het dom is om toe te geven dat je niet aantrekkelijk bent als je vindt dat je niet aantrekkelijk bent?
Mmh kan ja. Ik had het intuïtief precies andersom gedacht, maar blijkbaar daalt je A/V ratio als je langer bent (http://stats.areppim.com/calc/calc_bsa.php), wat dus lange mensen inderdaad een voordeel geeft in koud klimaat en andersomquote:Op woensdag 25 januari 2017 13:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik denk dat lange mensen vooral slanker lijken
Omdat ze zichzelf misschien niet onaantrekkelijk vinden. En ik zou het niet eigen glazen ingooien willen noemen. Je neemt me zoals ik ben.quote:Op woensdag 25 januari 2017 13:51 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dan gooi je dus als het ware je eigen glazen in. Je kan en mag het toegeven, maar de meeste nederlandse vrouwen zullen stellig ontkennen dat ze onaantrekkelijk zijn
Goed zo, alleen iemand die zichzelf liefheeft kan een ander liefhebben!quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:05 schreef Mamsell het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet onaantrekkelijk btw (kon het niet nalaten dit even te vermelden)
Zoals alle Nederlandse mannen hier die vinden dat zij beter verdienen, omdat ze zelf echt niet onaantrekkelijk zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2017 13:51 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dan gooi je dus als het ware je eigen glazen in. Je kan en mag het toegeven, maar de meeste nederlandse vrouwen zullen stellig ontkennen dat ze onaantrekkelijk zijn
Er is geen echte scheidslijn te vinden. Persoonlijk vind ik >1,77 lang.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:17 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
Hoe lang moet een vrouw zijn om lang te zijn in Nederland?
Ik verdien ook meer als dat ik krijg.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:31 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Zoals alle Nederlandse mannen hier die vinden dat zij beter verdienen, omdat ze zelf echt niet onaantrekkelijk zijn?
Nederlandse mannen zijn vaak onaantrekkelijk ja. Beetje gay en allesquote:Op woensdag 25 januari 2017 14:31 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Zoals alle Nederlandse mannen hier die vinden dat zij beter verdienen, omdat ze zelf echt niet onaantrekkelijk zijn?
Een beetje maar, bij sommige druipt het er gewoon vanaf.quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:46 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nederlandse mannen zijn vaak onaantrekkelijk ja. Beetje gay en alles
Precies. Mooiboys die beweren hetero te zijn en dan op hun 40ste uit de kast komenquote:Op woensdag 25 januari 2017 17:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Een beetje maar, bij sommige druipt het er gewoon vanaf.
quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou het in Gelderland anders zijn?Kon niet zoveel over regionale verschillen vinden, alleen dit.
Ik denk dat de correlatie van lengte met intelligentie, opleiding en algeheel 'succes' belangrijker is dan de geografische spreiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij valt het iig op dat ik met 1,82 m echt één van de allerkleinsten was bij een bijeenkomst van een paar honderd advocaten. Ook op mijn technische universiteit was 90% van de mannen een stuk langer.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Hoe zie jij voor de rest uit, zou men jouw kwa uitzien aan de receptie kunnen zetten, dan maakt het geen flik uit hoe lang jij bent!quote:Op woensdag 25 januari 2017 17:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik denk dat de correlatie van lengte met intelligentie, opleiding en algeheel 'succes' belangrijker is dan de geografische spreiding.
Mij valt het iig op dat ik met 1,82 m echt één van de allerkleinsten was bij een bijeenkomst van een paar honderd advocaten. Ook op mijn technische universiteit was 90% van de mannen een stuk langer.
Haha, ja viel mij toen ook op met die minister. Niet serieus te nemen gewoonquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe zie jij voor de rest uit, zou men jouw kwa uitzien aan de receptie kunnen zetten, dan maakt het geen flik uit hoe lang jij bent!
http://www.standaard.be/cnt/dmf20141011_01315880
Mooi boegbeeld toch of niet?
Dat hoeft aan het verstand niks af te doen hoor, echter al welkomst dame zou ik er toch eentje zetten met ietsje meer voorkomen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:50 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Haha, ja viel mij toen ook op met die minister. Niet serieus te nemen gewoon
Ja dat heb ik dus ook met mn 1 meter 80. Bijna alle mannen zijn toch wel redelijk langer, en een zichtbare minderheid van de vrouwen ook.quote:Op woensdag 25 januari 2017 17:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik denk dat de correlatie van lengte met intelligentie, opleiding en algeheel 'succes' belangrijker is dan de geografische spreiding.
Mij valt het iig op dat ik met 1,82 m echt één van de allerkleinsten was bij een bijeenkomst van een paar honderd advocaten. Ook op mijn technische universiteit was 90% van de mannen een stuk langer.
Okay, hoe lang ben jij, en hoe verhoud jij je tot andere (jonge) mannen?quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:39 schreef Bonjoooouuurr het volgende:
[..]
Er is geen echte scheidslijn te vinden. Persoonlijk vind ik >1,77 lang.
Lange damesquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:59 schreef Aesthetics_ het volgende:
Heb het gevoel dat de helft van alle studentes langer is dan 1,80 tegenwoordig
Nou, dat gevoel heb ik dus ook.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:59 schreef Aesthetics_ het volgende:
Heb het gevoel dat de helft van alle studentes langer is dan 1,80 tegenwoordig
Welk deel van nederland?quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:14 schreef ps4proknopje het volgende:
Reis elke dag met trein ben zelf 1m88 en zie zelden echt lange vrouwen, zo nu en dan wel eentje die er echt uit stekt met van die lange groeihormoon benen, maar je overdrijft een beetje meeste zit rond de 1m75
Ik denk eerlijk gezegd dat juist jij het verkeerd inschat, door je eigen focus. Ik deel jouw observatie ook totaal niet.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:24 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
Welk deel van nederland?
Ik denk dat als je zelf 1 m 88 bent het wat moeilijker inschatten is misschien, het verschil tussen 1 75 en 1 80 bijvoorbeeld.
Tja de reacties zijn nogal wisselend hier. De een ziet de helft van vrouwelijke studenten als langer dan 1 meter 80, de ander schat het veel lager in.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:33 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat juist jij het verkeerd inschat, door je eigen focus. Ik deel jouw observatie ook totaal niet.
Ik woon in Rotterdam, maar kom ook veel in Amsterdam en Utrecht. Zelf ben ik 1,87 en meisjes die echt lang zijn zie ik ook bij uitzondering. Ik heb het idee dat ze op de uni wel wat langer zijn dan in het algemeen, maar ook weer niet zo lang. Vooral wat minder uitschieters naar beneden (zeg maar de meisjes van 1,60).quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:42 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
Tja de reacties zijn nogal wisselend hier. De een ziet de helft van vrouwelijke studenten als langer dan 1 meter 80, de ander schat het veel lager in.
Maar welk deel van Nederland? Want dat verschilt wel, of het Brabant of Groningen is
Ja ik zie vooral de meiden op de uni. Maar ik merk wel in Rotterdam in de metro dat veel jonge universiteitsmeiden(voor zover ik dat kan herkennen) even lang zijn of ietsje langer. Vaak zijn zwarte jonge vrouwen ook best lang.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:57 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam, maar kom ook veel in Amsterdam en Utrecht. Zelf ben ik 1,87 en meisjes die echt lang zijn zie ik ook bij uitzondering. Ik heb het idee dat ze op de uni wel wat langer zijn dan in het algemeen, maar ook weer niet zo lang. Vooral wat minder uitschieters naar beneden (zeg maar de meisjes van 1,60).
Dat onderste is zo waar. Een vrouw van 1.80 is in mijn ogen best groot, omdat ik relatief klein ben. Maar als ik een vrouw van 1.60 zie denk ik van die is klein. En aangezien die jongen van 1.88 langer is, is voor hem 1.80 normaal en 1.60 bijna een dwerg te noemen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:14 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
Ja ik zie vooral de meiden op de uni. Maar ik merk wel in Rotterdam in de metro dat veel jonge universiteitsmeiden(voor zover ik dat kan herkennen) even lang zijn of ietsje langer. Vaak zijn zwarte jonge vrouwen ook best lang.
Maar zelfs vrouwen van 1 meter 85 zijn nog korter dan jij bent, uiteraard. Ik zie als man van 1 meter 80 een vrouw van 1 meter 80 anders dan jij ze ziet.
Hoe lang ben je dan?quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dat onderste is zo waar. Een vrouw van 1.80 is in mijn ogen best groot, omdat ik relatief klein ben. Maar als ik een vrouw van 1.60 zie denk ik van die is klein. En aangezien die jongen van 1.88 langer is, is voor hem 1.80 normaal en 1.60 bijna een dwerg te noemen.
Wel jammer eigenlijk, want ik zie mezelf niet echt lopen met een vrouw die langer is. Sta door de weeks ook in de metro en loop natuurlijk door de school heen. Dan zie ik veel lange zwarte vrouwen en aangezien dat zo'n beetje mijn voorkeur heeft valt er al heel veel af. Daarnaast val ik op indiase en arabiche, maar dat is met familie nog niet zo eenvoudig. Dus ja, maar het is niet dat ik dagelijks hinder ervan ondervind. Ben wel blij met mijn lengte eigenlijk![]()
Nou, volgens mij zijn de meeste zwarte vrouwen, zelfs de Surinaamse/Antilliaanse in Nederland wel korter dan dat.quote:
Dat klopt wel denk ik, maar ik denk dat jij ze ook meer registreert dan de kortere dames, juist omdat het een lengte is waar je bij stilstaat. Dat heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:14 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
Ja ik zie vooral de meiden op de uni. Maar ik merk wel in Rotterdam in de metro dat veel jonge universiteitsmeiden(voor zover ik dat kan herkennen) even lang zijn of ietsje langer. Vaak zijn zwarte jonge vrouwen ook best lang.
Maar zelfs vrouwen van 1 meter 85 zijn nog korter dan jij bent, uiteraard. Ik zie als man van 1 meter 80 een vrouw van 1 meter 80 anders dan jij ze ziet.
Ja het is ook denk ik dat ik in de puberteit relatief langer was en snel gestopt ben met groeien.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:37 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Dat klopt wel denk ik, maar ik denk dat jij ze ook meer registreert dan de kortere dames, juist omdat het een lengte is waar je bij stilstaat. Dat heb ik dan weer niet.
Misschien zijn de halfbloedjes dan langer ofzo. Zal er eens op gaan letten. Maar inderdaad, er zijn sws ook wel genoeg kortere van hun. Maar opzich geeft het dus eigenlijk niet, ik kijk sws naar de kortere. Nu alleen kijken of er eentje een beetje leuk isquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:37 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zijn de meeste zwarte vrouwen, zelfs de Surinaamse/Antilliaanse in Nederland wel korter dan dat.
Ik bedoel zie er ook weleens van 1 m 85, maar veel meer van 1 60/70
Jouw liefde voor Arabische en donkere dames begint ziekelijke vormen aan te nemen. Bij zowat elk topic moet je dit even gezegd hebben. Misschien tijd om eens hulp te gaan zoeken.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dat onderste is zo waar. Een vrouw van 1.80 is in mijn ogen best groot, omdat ik relatief klein ben. Maar als ik een vrouw van 1.60 zie denk ik van die is klein. En aangezien die jongen van 1.88 langer is, is voor hem 1.80 normaal en 1.60 bijna een dwerg te noemen.
Wel jammer eigenlijk, want ik zie mezelf niet echt lopen met een vrouw die langer is. Sta door de weeks ook in de metro en loop natuurlijk door de school heen. Dan zie ik veel lange zwarte vrouwen en aangezien dat zo'n beetje mijn voorkeur heeft valt er al heel veel af. Daarnaast val ik op indiase en arabiche, maar dat is met familie nog niet zo eenvoudig. Dus ja, maar het is niet dat ik dagelijks hinder ervan ondervind. Ben wel blij met mijn lengte eigenlijk![]()
Het is ook geen klacht. Was gewoon iets wat me opviel. Heb niets tegen lange mensen/vrouwen (zou wel een probleem zijn, echt 50% van de mensen die ik ontmoetquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
Boeienddddddddd! Waar men zich druk over maakt.
Zie echt gewoon normale dames met normale lengtes.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:53 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
Het is ook geen klacht. Was gewoon iets wat me opviel. Heb niets tegen lange mensen/vrouwen (zou wel een probleem zijn, echt 50% van de mensen die ik ontmoet
Waar zit je dan ongeveer in Nederland?quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zie echt gewoon normale dames met normale lengtes.
Sinds wanneer arabische, dat post ik toch niet zoveel. Of is dat maar net wat je graag wilt zienquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jouw liefde voor Arabische en donkere dames begint ziekelijke vormen aan te nemen. Bij zowat elk topic moet je dit even gezegd hebben. Misschien tijd om eens hulp te gaan zoeken.
Ik zit in Twente en in een studentenstad ja.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:02 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
Waar zit je dan ongeveer in Nederland?
ZIt je op een plek met veel studenten? Hoe lang ben je zelf? Want als je zelf 1 80 bent dan ja, dan lijkt iedere vrouw normaal bijna.
Ga maar ns in de metro in Rotterdam rond collegezaaltijd, dan zie je veel meiden van boven de 1 80.
Wel op de jonge vrouwen letten natuurlijk, niet op vrouwen van 60
Oe ja man, wil ik oh zo graag.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:02 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Sinds wanneer arabische, dat post ik toch niet zoveel. Of is dat maar net wat je graag wilt zien
Twente is wel zeer Oost-nederland. En niet naar de andere Marokkaanse meiden kijken he, ik bedoel de boerenblanke vrouwen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik zit in Twente en in een studentenstad ja.
Ikzelf ben 1.70 en dan ben ik lang vinden ze in Marokko. Steek overal uit daar.
Ja ik heb hier weleens gezegd dat ik een arabische crush heb. So what?! Kun je er niet mee omgaan meisje. Ben je een beetje mad dat een blanke boi een arabisch meisje probeert te krijgen?quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oe ja man, wil ik oh zo graag.
Jouw verhaal over je crash en zo kan ik nog tig reacties aanhalen. Ziekelijk gewoon.
Je bent blank? Joh, ik nam altijd aan dat je hindoestaans was om de een of andere redenquote:Op woensdag 25 januari 2017 23:12 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja ik heb hier weleens gezegd dat ik een arabische crush heb. So what?! Kun je er niet mee omgaan meisje. Ben je een beetje mad dat een blanke boi een arabisch meisje probeert te krijgen?
Lol, zelfontkenning. Jezelf blank noemen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:12 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja ik heb hier weleens gezegd dat ik een arabische crush heb. So what?! Kun je er niet mee omgaan meisje. Ben je een beetje mad dat een blanke boi een arabisch meisje probeert te krijgen?
Dat is natuurlijk onzin, want als 9 van de 10 vrouwen ergens op afknappen, dan zijn het wel kerels die kleiner zijn dan zij.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik ben 1 meter 80, dus net zo lang als jij. Verder studeer ik in Amsterdam en hier zijn genoeg studentes die boven mij uitsteken (pak em beet 10% gok ik). Verder klopt het ook wel dat de meeste studenten langer zijn dan ik, maar niet zo aanzienlijk dat het opvalt ofzo. Ik denk dat je de situatie een beetje overdrijft hoor. Er zijn genoeg mannen van 1 meter 70 die een moord zouden doen voor jouw lengte. Met 1,70 zijn de meeste vrouwen al langer dus dat is wel echt een graadje vervelender.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:52 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
Okay, hoe lang ben jij, en hoe verhoud jij je tot andere (jonge) mannen?
Ben wel benieuwd, misschien woon ik gewoon op n plek met veel gozers van >1 meter 90 en meiden van >1 meter 80
Overigens wil ik nog even zeggen dat ik ook wel hetzelfde heb meegemaakt in de puberteit. Ik was al op mn 15e gestopt met groeien dus het was wel even wennen toen ik op eem gegeven moment niet meer bij de langere hoorde. Ik begrijp je oplettendheid enzo, maar beter besteed je gewoon niet te veel aandacht aan je lengte.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:38 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
Ja het is ook denk ik dat ik in de puberteit relatief langer was en snel gestopt ben met groeien.
Dus nu ik volwassen ben en de andere mensen langer zijn doorgegroeid merk ik opeens al die vrouwen op die even lang zijn als ik, en dat ik vaak de kortste man men in een groep mannelijke studenten.
Grote kerels en flinke kerels hebben vaak een kleintje hoor, denk dat ze dan nog eerder afknappen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, want als 9 van de 10 vrouwen ergens op afknappen, dan zijn het wel kerels die kleiner zijn dan zij.
Haha, nee hoor. 100% arischquote:Op woensdag 25 januari 2017 23:14 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
Je bent blank? Joh, ik nam altijd aan dat je hindoestaans was om de een of andere reden
Ok, maar het is wel zo dat ik eigenlijk schier nooit een koppel zie waar de vrouw zichtbaar langer is dan de man.quote:Op donderdag 26 januari 2017 02:10 schreef LeesFoknl het volgende:
Snap het probleem niet. In bed maakt het niks uit of ze 10 cm langer is. En anders zaag je er gewoon een stukje af (liefst van onder).
Denk echt dat kracht energie en zelfvertrouwen, uitstraling, plezier in het leven hebben en tevreden met jezelf (accepteer jezelf) opwegen tegen minstens 12 cm lengte.
Count ur blessings!
![]()
https://www.google.nl/sea(...)thoKHSoCDRkQ_AUIBigBquote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:37 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
Ok, maar het is wel zo dat ik eigenlijk schier nooit een koppel zie waar de vrouw zichtbaar langer is dan de man.
Als t n vrouw van 1 90, loopt er altijd een gast naast van 2 meter ongeveer.
Hoor ook vaak van vrouwen, hoe lang ze zelf ook zijn, dat een kortere man (korter dan zij zijn) echt nooit wat gaat worden, dat het een instant afwijzing is.
Kijk, als je als vrouw 1 60 bent, maar als je al 1 90 bent.
Hoewel, genoeg erg lange mannen hier, dus onrealistisch is t zeker niet.
Het is 'groter dan'. Overigens is 'schier nooit' Vlaams (misschien ook zuid-Nederlands) voor 'bijna nooit'.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)thoKHSoCDRkQ_AUIBigB
Kun jij in ieder geval niet meer nooit schrijven als jij op de link geklikt hebt.
https://www.google.nl/sea(...)vrouw+groter+dan+manquote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:09 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Het is 'groter dan'. Overigens is 'schier nooit' Vlaams (misschien ook zuid-Nederlands) voor 'bijna nooit'.
Nou nog hopen dat als, jouw die vrouw niet afwijzen doet.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:48 schreef TheMechanic het volgende:
Niet dat ik een vrouw van gemiddelde lengte af zou wijzen, maar... lekker apart is goed!
Vrouwen onder de 25? Ja, dan lijkt me dat best een aardige schatting. Zeker de helft is boven de 1.80.quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:23 schreef Sarasi het volgende:
Alsof er 10cm verschil zit tussen vrouwen in Friesland en vrouwen in Rotterdam.![]()
Rotterdam bestaat voor de helft uit import, grotendeels uit midgetlanden.quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:23 schreef Sarasi het volgende:
Alsof er 10cm verschil zit tussen vrouwen in Friesland en vrouwen in Rotterdam.![]()
[..]
En toch denkt OP dat vrouwen in Rotterdam groter zijn dan in het noorden/oosten van Nederland. Bovendien zegt OP in een latere comment dat hij het heeft over blanke vrouwen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Rotterdam bestaat voor de helft uit import, grotendeels uit midgetlanden.
Mooi toch. Is er ten minste nog een plaats in nederland met mooie vrouwenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Rotterdam bestaat voor de helft uit import, grotendeels uit midgetlanden.
zuiden/oosten van het land. In het Noorden zijn ze nog groter dan in Rotterdam en Amsterdam.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:33 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En toch denkt OP dat vrouwen in Rotterdam groter zijn dan in het noorden/oosten van Nederland. Bovendien zegt OP in een latere comment dat hij het heeft over blanke vrouwen.
Mwa, dat zit allemaal wel redelijk binnen de foutmarge. Zeker als je kijkt naar puur de autochtonen zijn alleen de zuidelijke provincies gemiddeld erg kleinquote:Op zondag 29 januari 2017 14:47 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
zuiden/oosten van het land. In het Noorden zijn ze nog groter dan in Rotterdam en Amsterdam.
En ik heb het inderdaad over jonge blanke vrouwen.
Vooral zuidelijk ja, maar ik merkte toen ik in Gelderland rondliep en op de trein wachtte etc. dat ik niet zo tegen ruggen en nekken van zowel vrouwen als mannen zat aan te kijken.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, dat zit allemaal wel redelijk binnen de foutmarge. Zeker als je kijkt naar puur de autochtonen zijn alleen de zuidelijke provincies gemiddeld erg klein
quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou het in Gelderland anders zijn?Kon niet zoveel over regionale verschillen vinden, alleen dit.
Dit zijn de lengtes van vrouwen, neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Vrouwen in het zuiden zijn absoluut niet gemiddeld 1 meter 79, ze halen vaak de 1 meter 70 niet eensquote:Op zondag 29 januari 2017 17:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit zijn de lengtes van vrouwen, neem ik aan?
Gelderland heeft de kleinste mannen en vrouwen op Zeeland/NB en Limburg na ja, kloptquote:Op zondag 29 januari 2017 17:07 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
Vooral zuidelijk ja, maar ik merkte toen ik in Gelderland rondliep en op de trein wachtte etc. dat ik niet zo tegen ruggen en nekken van zowel vrouwen als mannen zat aan te kijken.
Haha, leg uit!quote:Op maandag 30 januari 2017 11:08 schreef Jacquelientje het volgende:
Ik ben 1.53m en ben daar heeeel blij mee!
Is het nog wel aan?quote:Op zondag 22 januari 2017 09:15 schreef Mcfc het volgende:
Mijn vriendin is 1.82 lang en dat is ondanks dat ik haar prachtig vind in mijn ogen te lang.
Mijn ideale vrouw is rond de 1.65 a 1.70
Wat bedoel je nou, dat wij kleine auto´s hebben?quote:Op zondag 29 januari 2017 16:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, dat zit allemaal wel redelijk binnen de foutmarge. Zeker als je kijkt naar puur de autochtonen zijn alleen de zuidelijke provincies gemiddeld erg klein
Ik 1,55. Zouden wij mekaar eens kunnen treffen?quote:Op maandag 30 januari 2017 11:08 schreef Jacquelientje het volgende:
Ik ben 1.53m en ben daar heeeel blij mee!
Uiteraard we gaan zelfs trouwenquote:
Vanwaar is 165/170 je ideale lengte? Is dat een soort van lengte waarbij ze je staand zou kunnen pijpen?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:03 schreef Mcfc het volgende:
[..]
Uiteraard we gaan zelfs trouwen
Alleen omdat haar lengte niet volledig naar mijn wens wil niet zeggen dat ik niet van haar hou of dat ik gelijk kap met de relatie dan had ik er al niet aan moeten beginnen
Haha wie weet.. trouwens de mooiste vrouwen uit Maastricht, helemaal waar! Ik kom er ook vandaan!quote:Op dinsdag 31 januari 2017 02:36 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ik 1,55. Zouden wij mekaar eens kunnen treffen?
Het is gewoon leuk haha.. zou echt niet lang willen zijn! Daarbij wordt ik vaak kleintje of kabouter genoemd vind ik wel grappig 😜quote:
In het land der blinden is...quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:49 schreef Jacquelientje het volgende:
[..]
Haha wie weet.. trouwens de mooiste vrouwen uit Maastricht, helemaal waar! Ik kom er ook vandaan!
Haha.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:51 schreef Jacquelientje het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk haha.. zou echt niet lang willen zijn! Daarbij wordt ik vaak kleintje of kabouter genoemd vind ik wel grappig 😜
ideale lengte!quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:51 schreef Jacquelientje het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk haha.. zou echt niet lang willen zijn! Daarbij wordt ik vaak kleintje of kabouter genoemd vind ik wel grappig 😜
Hangt van de man afquote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:28 schreef Jacquelientje het volgende:
[..]
Haha dat zou je denken maar zo klein is 1,53m ook weer niet hoor
Hahaha ja dat zou je haast gaan denken als ik bijna 2 meter lang ben.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vanwaar is 165/170 je ideale lengte? Is dat een soort van lengte waarbij ze je staand zou kunnen pijpen?
Ik heb het ook hoor en mijn vriendin is ook langer. Praktisch gezien is dichter bij je eigen lengte toch beter, maar gevoelsmatig is een beetje kort toch net wat leuker.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:33 schreef Mcfc het volgende:
[..]
Hahaha ja dat zou je haast gaan denken als ik bijna 2 meter lang ben.
Maar eerlijk gezegd weet ik niet waar het vandaan komt is een gevoel zeg maar.
Kan niet duidelijk uitleggen eigenlijk waarom dat zo is.
Aha, je kent de medische term voor je aandoening dus!?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:28 schreef Jacquelientje het volgende:
[..]
Haha dat zou je denken maar zo klein is 1,53m ook weer niet hoor
Is goed voor jequote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:52 schreef Jacquelientje het volgende:
[..]
Zelfs als een man 2 meter is moet ik nog door de knieën hoor.....
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:52 schreef Jacquelientje het volgende:
[..]
Of de lengte van de penisquote:
Jij vindt het gewoon leuk om door de knieën gaan ongeacht de lengte van de man.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:52 schreef Jacquelientje het volgende:
[..]
Ik mis hier juist aantrekkelijke langere meisjes/vrouwen. Er zijn wel veel langere homo's in de omgeving waar ik kijk. Jij hebt dus niet zoveel pech als ik.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:05 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
Ik ben zelf 1 meter 80 lang als man, en merk dat ik vergeleken met andere jonge mannen in de streek zuid/noord-holland aan de korte kant ben.
Maar ik merk zelfs dat als ik winkel of in de metro sta in de Randstad dat veel Nederlandse vrouwen langer zijn dan ik op platte schoenen. Goed 1/4 van de jonge vrouwen die ik zie is meer dan 1 meter 80, en ik zie vaak vrouwen van 1 meter 90 rondlopen.
Wanneer vinden jullie een vrouw te lang? Vinden jullie lange vrouwen onaantrekkelijk, juist aantrekkelijk of maakt de lengte niet uit, of ze nou 2 meter of 1 meter 45 is?
Wanneer is een Nederlandse vrouw lang? In Vlaanderen is een vrouw van 1.85 m ongehoord, maar hier is het heel normaal bijv.
Dit. Het is niet alsof je er iets aan kunt veranderen, ofzo.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
Je kan opereren, zodat je langer wordt. Zoals dat meisje deed, die heel graag stewardess wilde worden maar paar cm langer ervoor moest zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:59 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Dit. Het is niet alsof je er iets aan kunt veranderen, ofzo.
Ik zoek gewoon wel een andere man of baan danquote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kan opereren, zodat je langer wordt. Zoals dat meisje deed, die heel graag stewardess wilde worden maar paar cm langer ervoor moest zijn.
Precies, maar de homo's zijn bang voor vrouwen die langer als hen zijn. Want dan kunnen ze geen grote mond meer opzetten.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:54 schreef john2406 het volgende:
Is wel handig een lange vrouw, die komt dan ook boven in de kastjes.
En ziet daar ook het stof liggen, vraag is alleen zien ze het alleen of doen ze er ook iets aan?
Een grote mond kan altijd, maar het ziet er zo sullig uit om een langere vrouw te hebbenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:37 schreef torentje het volgende:
[..]
Precies, maar de homo's zijn bang voor vrouwen die langer als hen zijn. Want dan kunnen ze geen grote mond meer opzetten.
Meeste nederlandse mannen zijn sws vaak wel gay, daarom heb ik niet zo veel met de meesten. Ik match er niet echt mee in de omgangquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:33 schreef torentje het volgende:
Behalve natuurlijk als de homo's nooit op de langsten durfden te schelden en te krijsen, maar slechts op de kleineren. Daarom zouden langere vrouwen hier bijzonder welkom zijn, want die zouden dan de homo's weg kunnen meppen.
Hoe is het verder met jouw fetisj?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:46 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Meeste nederlandse mannen zijn sws vaak wel gay, daarom heb ik niet zo veel met de meesten. Ik match er niet echt mee in de omgang
Maar lange vrouwen zijn in geen enkel opzicht echt nodig
Goed, flirt nog steeds met negerinnenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe is het verder met jouw fetisj?
Gelderland, maar ervaar het in heel Nederland zo. In het noorden al helemaal.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:06 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
Nou, dat gevoel heb ik dus ook.
Welk deel van nederland zit je?
Voor die watjes uit het noorden lijkt mij dat ook niet gepast een lange vrouw.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:38 schreef Aesthetics_ het volgende:
[..]
Gelderland, maar ervaar het in heel Nederland zo. In het noorden al helemaal.
Dan verschillen we wel van mening op dit punt. Want hoe wil jij de homo's die op kortere mannen schelden en tieren, dan respect bijbrengen.? Daar heeft met aantrekkelijke vrouwen met langere leden bij nodig. Toch.?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:46 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Meeste nederlandse mannen zijn sws vaak wel gay, daarom heb ik niet zo veel met de meesten. Ik match er niet echt mee in de omgang
Maar lange vrouwen zijn in geen enkel opzicht echt nodig
Das heel simpel. Zo'n homo klap je dan gewoon even als die scheldt op kortere mannenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 08:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan verschillen we wel van mening op dit punt. Want hoe wil jij de homo's die op kortere mannen schelden en tieren, dan respect bijbrengen.? Daar heeft met aantrekkelijke vrouwen met langere leden bij nodig. Toch.?
Dat lukt een kortere man of vrouw toch nooit, aangezien de korteren geen langere armen of benen hebben.?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:23 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Das heel simpel. Zo'n homo klap je dan gewoon even als die scheldt op kortere mannen
Een kleiner iemand kan altijd nog sterker zijn dan een langer iemandquote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat lukt een kortere man of vrouw toch nooit, aangezien de korteren geen langere armen of benen hebben.?
Heeft vooral met snelheid te doen en niet met sterkte.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:56 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Een kleiner iemand kan altijd nog sterker zijn dan een langer iemand
Lowkicks, leverstoot. Als je dichtbij gaat staan kunnen hun weinig behalve een knietje. Maar ik denk dat jij vooral bang bent van die "homo's"quote:Op zondag 5 februari 2017 09:31 schreef torentje het volgende:
Snelheid helpt nooit tegen die langere homo's. Hebben namelijk te lange armen en benen.
Je vrouw die je moet beschermenquote:Op zondag 5 februari 2017 10:54 schreef torentje het volgende:
Bang is niet het juiste woord. Maar met mijn te korte armen en benen kan ik die homo's geen respect bijbrengen. Ben dus slechts realistisch. Daarom zoek ik langere aantrekkelijke vrouwen, want dat is de vrees van de homo's.
Mag ze dan wel hakken dragen?quote:Op zondag 5 februari 2017 13:54 schreef Libertarisch het volgende:
Ik ben ook 1,80 (ja, echt 1,80. Geen 1,79) en ik zie niet zo veel vrouwen die langer zijn maar er zijn er wel veel rond mijn lengte. En die vinden het vaak dan ook leuk om hakken te dragen dus dan torenen ze ineens boven je uit![]()
Gemiddelde lengte van de Nederlandse vrouw is waarschijnlijk iets boven de 1,70 maar als je hakken er bij op telt wordt het een ander verhaal.
Ik vind het niet sexy als een vrouw langer is dan ik, dus mijn enige eis wat betreft lengte is dat ze niet langer is dan 1,80...
Liever niet..gewoon platte schoentjes als ze al lang is aubquote:
Lange vrouwen!quote:Op zondag 5 februari 2017 14:49 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Liever niet..gewoon platte schoentjes als ze al lang is aub
Ik weet niet hoe het met andere heren zit, maar als ik uit ga en ik zie van die vrouwen van 1,90+cm inclusief hakken vind ik dat echt een turn-off. Daar wil je toch niet mee staan zoenen met je 1,80.
Ik vind het juist wel wat hebben dat als een vrouw lang is ze er dan ook vol voor gaat. Hoge hakken dus en boven iedereen uit torenen. Bij voorkeur moet ze dan wel erg slank zijn en ze moet goed en zelfverzekerd op de hakken lopen. Veel zwart en rood in haar outfit en een wat streng gezicht en je kan me wegdragen.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:49 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Liever niet..gewoon platte schoentjes als ze al lang is aub
Ik weet niet hoe het met andere heren zit, maar als ik uit ga en ik zie van die vrouwen van 1,90+cm inclusief hakken vind ik dat echt een turn-off. Daar wil je toch niet mee staan zoenen met je 1,80.
Waarom laten jullie de kleine vrouwen niet over aan kleine mannen? Lekker egoïstisch ook hequote:Op zondag 22 januari 2017 09:15 schreef Mcfc het volgende:
Mijn ideale vrouw is rond de 1.65 a 1.70 maar ik val dan normaal gesproken ook op kleine vrouwen.
Is makkelijk bij het pijpen. Dat snap je toch wel. Bij vrouwen met gelijke lengte moeten mannen altijd een trappetje erbij pakken.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:15 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Waarom laten jullie de kleine vrouwen niet over aan kleine mannen? Lekker egoïstisch ook hezie echt opvallend vaan 1.90+ mannen met een 1.60 vrouw, echt heel vaak!
Die "ik-houd-ervan-om-gedomineerd-te-worden" fetisj kan je ook voor thuis bewarenquote:Op zondag 5 februari 2017 17:08 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel wat hebben dat als een vrouw lang is ze er dan ook vol voor gaat. Hoge hakken dus en boven iedereen uit torenen. Bij voorkeur moet ze dan wel erg slank zijn en ze moet goed en zelfverzekerd op de hakken lopen. Veel zwart en rood in haar outfit en een wat streng gezicht en je kan me wegdragen.
Maar zo blijft er weinig over voor de kleine mannen.. bij wie komen zij dan terecht. Best zielig eigenlijk, een lange vent van 2m kan ook een 1.80+ vrouw hebben, maar nee, ze willen toch de 1.60-1.65 waardoor niet veel voor de kleine mannen overblijft.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is makkelijk bij het pijpen. Dat snap je toch wel. Bij vrouwen met gelijke lengte moeten mannen altijd een trappetje erbij pakken.
De echte charme is natuurlijk om haar te temmen.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Die "ik-houd-ervan-om-gedomineerd-te-worden" fetisj kan je ook voor thuis bewaren
Bij ons op het werk loopt zo'n reuzin. Ze is al 1.80 ofzo iets en dan torenhoge hakken. Om bang van te wordenquote:
Je kan beter dit beklag doen bij die vrouwen van 160-165. Die stemmen er ook mee in.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:21 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Maar zo blijft er weinig over voor de kleine mannen.. bij wie komen zij dan terecht. Best zielig eigenlijk, een lange vent van 2m kan ook een 1.80+ vrouw hebben, maar nee, ze willen toch de 1.60-1.65 waardoor niet veel voor de kleine mannen overblijft.
Ik doe niet aan temmen maar aan klemmen.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:28 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
De echte charme is natuurlijk om haar te temmen.![]()
Heeft niets met ballen te maken, maar gebrek aan lange armen en benen om de langere krachtigere geoefendere oudere gore homo's respect bij te brengen.quote:Op zondag 5 februari 2017 11:01 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Je vrouw die je moet beschermen
Lever je balletjes maar weer in...
Frustrated much?quote:Op zondag 5 februari 2017 18:06 schreef torentje het volgende:
[..]
Heeft niets met ballen te maken, maar gebrek aan lange armen en benen om de langere krachtigere geoefendere oudere gore homo's respect bij te brengen.
Doe eens even normaal. Dat gehaat op homo's is nergens voor nodig.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:06 schreef torentje het volgende:
[..]
Heeft niets met ballen te maken, maar gebrek aan lange armen en benen om de langere krachtigere geoefendere oudere gore homo's respect bij te brengen.
1 meter 80 een reuzin? Dan moet je ns in het noorden rondlopen, veel vrouwen van 1 m 90+ op platte schoenen.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:31 schreef donutring het volgende:
[..]
Bij ons op het werk loopt zo'n reuzin. Ze is al 1.80 ofzo iets en dan torenhoge hakken. Om bang van te worden
Tja, korte vrouwen willen wel lange mannen(langer dan zij, veel veel langer dan zij). Maar lange vrouwen willen een man die ook langer is dan zij, en absoluut niet korter.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je kan beter dit beklag doen bij die vrouwen van 160-165. Die stemmen er ook mee in.
Je werkt in Costa Rica?quote:Op zondag 5 februari 2017 17:31 schreef donutring het volgende:
[..]
Bij ons op het werk loopt zo'n reuzin. Ze is al 1.80 ofzo iets en dan torenhoge hakken. Om bang van te worden
Iets met staand kunnen pijpen ws.quote:
De vrouw in kwestie beweert alsnog door haar knietjes te moeten. Maar dat doet/zegt ze volgens mij alleen maar omdat ze dat geil vindt om te moeten doen.quote:
1,80 m = reus!?? Dude, hier in de supermarkt is al minstens de helft van de cassières boven de 1,80 mquote:Op zondag 5 februari 2017 17:31 schreef donutring het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
1,80 m = reus!?? Dude, hier in de supermarkt is al minstens de helft van de cassières boven de 1,80 mOkay das ook een ander uiterste. Waar woon jij helemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Provincie Utrechtquote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:45 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
Okay das ook een ander uiterste. Waar woon jij helemaal?
Dat is geen uiterste, maar bovenkant-normaal.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:45 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
Okay das ook een ander uiterste. Waar woon jij helemaal?
Lange cassieres daar in de AH.quote:
Nou ja, helft van de vrouwen boven de 1 meter 80 is wel lang.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is geen uiterste, maar bovenkant-normaal.
Daarnaast zijn de AH-cassières afkomstig uit de wat betere milieus, terwijl bij de Jumbo en Aldi voornamelijk de lagere sociale klasses, slecht doorvoed en met genetische gebreken de kassa's bevolken.
Dat verbaast me want hier is minstens de helft echt super leuk.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:52 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
[..]
Lange cassieres daar in de AH.
Zien er kennelijk ook veel beter uit dan in andere steden, want ik zie zelden hemelse cassieres in de AHs
Dat is ook wel veel lengteverschilquote:Op zondag 22 januari 2017 08:48 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het slaat nergens op maar toch wil ik geen meid die groter dan mij is, dat voelt gewoon raar, zelf ben ik 193 en mijn partner 156
Bedankt voor deze analyse van de caissières van de provincie Utrecht!quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is geen uiterste, maar bovenkant-normaal.
Daarnaast zijn de AH-cassières afkomstig uit de wat betere milieus, terwijl bij de Jumbo en Aldi voornamelijk de lagere sociale klasses, slecht doorvoed en met genetische gebreken de kassa's bevolken.
Net geen trap nodig.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:34 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Dat is ook wel veel lengteverschilHebben jullie daar geen last van?
Ik ben 1,54 en mijn vriend is 1,81 en dat gaat nog net goed
Okee, dan vertel mij eens, wie dan de oorzaak is dat er geen langere schone vrouwen zijn hier in Nederland.? Want wat ik al decennia zie, zijn geen schone langere vrouwen.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe eens even normaal. Dat gehaat op homo's is nergens voor nodig.
Neem een trapje mee en kijk ze eens recht in de ogen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 06:04 schreef torentje het volgende:
[..]
Okee, dan vertel mij eens, wie dan de oorzaak is dat er geen langere schone vrouwen zijn hier in Nederland.? Want wat ik al decennia zie, zijn geen schone langere vrouwen.
Succes!quote:Op woensdag 8 februari 2017 09:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze analyse van de caissières van de provincie Utrecht!
Dus als je lange goedopgeleide bovengemiddeld schone telwonder moet je bij de AH jagen.
Voor alle overige korte mormels kun je bij de andere supermarkten terecht.
Ik ga binnenkort eens op safari.
Lange bok' vrouw' van 1.80+ gespotquote:Op zondag 22 januari 2017 02:53 schreef -Magica- het volgende:
Mannen die zeggen dat ze 1,80 zijn, zijn meestal 1,79of nog kleiner
Nee hoor, ben 1,67quote:Op woensdag 15 februari 2017 07:18 schreef corehype het volgende:
[..]
Lange bok' vrouw' van 1.80+ gespot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |