SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sMake love, not war ☮
Pleur er nu nieuwe shit in.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als er reggae wordt gedraaid, schijnt altijd de zon.
Zo ben ik begonnen vanmiddag, vind dat Dancehall gedoe ook wel mooi op zijn tijd.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind die laidback reggae wel wat fijner om naar te luisteren, merk ik.
Inderdaad op zijn tijd en wmb niet te lang.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zo ben ik begonnen vanmiddag, vind dat Dancehall gedoe ook wel mooi op zijn tijd.
Deze is toch weer helemaal tof.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad op zijn tijd en wmb niet te lang.
Ja, die was tof.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Deze is toch weer helemaal tof.
Ik zit aan de thee.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft koffie ingeschonken
Bedankt voor de muziek.quote:
Begint weer ouderwets Voutquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:00 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Bedankt voor de muziek.
Voor mij voorlopig de laatste keer.
Waarom?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:00 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Bedankt voor de muziek.
Voor mij voorlopig de laatste keer.
Wie weet vertel ik dat nog een keer.quote:
Speciaal voor Symph deze.quote:
Reef Beest.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe heet de artiest achter dit meesterwerkje (vorige nummer) ook alweer? Gabberwijffie?
Ja hoor..... als ik hem heb.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een verzoekje dat perfect in dit genre past, mag dat?
Okay.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:07 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Wie weet vertel ik dat nog een keer.
Dat is ook iets serieuzer dan dit spul.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
In mijn platenkast ligt alleen wat Engelstalige gabber, zoals de Party Animals
mag ik ondertiteling ?quote:
Mwoa...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:13 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat is ook iets serieuzer dan dit spul.
quote:
Dat was donderdag.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben ik in de war? Ik dacht golden oldies vanavond
In zekere zin zijn dit natuurlijk ook golden oldies...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben ik in de war? Ik dacht golden oldies vanavond
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:15 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]Gaat me iets te snel.
Deze versta je vast wel.
Happy hardcore.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mwoa...
Anderhalf jaar geleden moest ik invallen bij een coverband die op een bruiloft moest spelen. Het bruidspaar wilde tussendoor een blokje happy hardcore gedraaid hebben. Ik kon alles gewoon uit mijn eigen collectie puttenEn het dak ging er helemaal af. Party Animals, Tokyo Getto Pussy, Nakatomi, noem maar op...
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In zekere zin zijn dit natuurlijk ook golden oldies...
Jij kent hem?quote:
wie kent hem nietquote:
Jaquote:
quote:
Goede vraag!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
Wie praat mij bij?Wie of wat is Erik uit Zaandam?
leuk voor bij de kleutersquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:20 schreef Dj_Vout het volgende:
* Dj_Vout ziet just me op school op dit nummer helemaal los gaan.
En dan einde schooldag vallen ze in slaap.... vermoeiend hè, zo'n schooldag?quote:
ze komen wel in beweging danquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
En dan einde schooldag vallen ze in slaap.... vermoeiend hè, zo'n schooldag?
heb je weer aan de tondeuse van Melting gezeten ?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
heb je weer aan de tondeuse van Melting gezeten ?
Stuf.....quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
Is -ie nou over Gup aan het zingen?!
Oh, heb ik even gemist dan.quote:
Je moet de hakkers, van Hak hebben.quote:
Je moet niet het onderste uit de kan willen hè?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn hemel... in de juiste toonsoort zingen was te veel gevraagd?
Sorry dat ik zo veeleisend ben....quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:28 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Je moet niet het onderste uit de kan willen hè?
Is dat Junior toen hij achter zijn verrassing kwam?quote:
Hij was wel blij, maar niet zó blijquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:32 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Is dat Junior toen hij achter zijn verrassing kwam?
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
Hij was wel blij, maar niet zó blij
Hij was echt verbaasd maar vond het een super verrassingquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Mooi dat hij blij was. Had het vast niet verwacht.
dat is heul geen varken !quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
Hij was echt verbaasd maar vond het een super verrassing
deze slechte moeder was alleen vergeten een kadootje te kopen
Ik had geen varken bij hand.quote:
We zien elkaar over 2 weken dan krijg ik mijn moederdagkadootje én verjaarskadootje van vorig jaarquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:34 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Je was gewoon zo druk met regelen. Komt vast nog wel een keer goed.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
We zien elkaar over 2 weken dan krijg ik mijn moederdagkadootje én verjaarskadootje van vorig jaar
valt wel mee, was alleen lastig plannen en Merel kreeg nog een kind tussendoorquote:
Smoesjes.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
valt wel mee, was alleen lastig plannen en Merel kreeg nog een kind tussendoor
Een wat?quote:
dan gaat een mevrouw kijken welke kleuren het beste bij mij passenquote:
Roze...... alleen roze!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:39 schreef just me het volgende:
[..]
dan gaat een mevrouw kijken welke kleuren het beste bij mij passen
Ik heb ooit een collega gehad die zulk werk deed. Daar heb ik nog een paar bruikbare tips aan overgehouden.quote:
Wat heb je er aan dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ooit een collega gehad die zulk werk deed. Daar heb ik nog een paar bruikbare tips aan overgehouden.
Het heeft alles met je huidskleur te maken. Heb je een bleke, blanke huid, dan kun je het beste kiezen voor kleuren tussen rood (blauwe kant op) tot en met blauw - en dan niet al te fel. Roze / zalmkleurig kan dan inderdaad. Lichtblauw, paars-achtig, donkerblauw etc.quote:
Melting is van vroeger uit een metalhead, dus alles zwart. Fifty shades of black.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het heeft alles met je huidskleur te maken. Heb je een bleke, blanke huid, dan kun je het beste kiezen voor kleuren tussen rood (blauwe kant op) tot en met blauw - en dan niet al te fel. Roze / zalmkleurig kan dan inderdaad. Lichtblauw, paars-achtig, donkerblauw etc.
Wat er dus niet uitziet is oranjerood, oranje, geel, groen (mosgroen), etc. Groen dat meer naar blauw neigt, zou wel kunnen.
ik ben echt benieuwd waar ze bij mij mee komt. Ik draag nu veel "aardse" kleuren, als ze met rose of hemelsblauw aankomtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het heeft alles met je huidskleur te maken. Heb je een bleke, blanke huid, dan kun je het beste kiezen voor kleuren tussen rood (blauwe kant op) tot en met blauw - en dan niet al te fel. Roze / zalmkleurig kan dan inderdaad. Lichtblauw, paars-achtig, donkerblauw etc.
Wat er dus niet uitziet is oranjerood, oranje, geel, groen (mosgroen), etc. Groen dat meer naar blauw neigt, zou wel kunnen.
Dan verstaat ze d'r vak gewoon niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd waar ze bij mij mee komt. Ik draag nu veel "aardse" kleuren, als ze met rose of hemelsblauw aankomt
Wat voor type huid heb je?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd waar ze bij mij mee komt. Ik draag nu veel "aardse" kleuren, als ze met rose of hemelsblauw aankomt
een gevoeligequote:
In de winter blauw van de kou en in de zomer zo rood als een kreeft.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
Grappig, al die teksten die erover gaan dat iemand een aspirientje krijgt...
Bleek dus? Nog net niet spierwit?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
een gevoelige
nee hoor, wel vaak rood zeg maar![]()
nee ik zie er nooit bleek uit, dat komt door dat rode in mijn gezichtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bleek dus? Nog net niet spierwit?
Oké... dan weet ik niet precies wat ze gaat adviseren. Hangt er een beetje van af hoe je die huidskleur beschouwt. Haarkleur speelt ook een rol. Ik heb erg blond haar.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik zie er nooit bleek uit, dat komt door dat rode in mijn gezicht
tja... mijn haar is echt wel vijftig tinten grijsquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké... dan weet ik niet precies wat ze gaat adviseren. Hangt er een beetje van af hoe je die huidskleur beschouwt. Haarkleur speelt ook een rol. Ik heb erg blond haar.
Dus kleur advies: grijs.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
tja... mijn haar is echt wel vijftig tinten grijs
we hebben hier al een muis en één muis is genoegquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben hier al een muis en één muis is genoeg
Ik heb een grijze auto.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
Grijs is echt het saaiste dat er is, ook voor auto's bijvoorbeeld. Wit en zwart zijn kleurloos - en daar kies je dan een compromis tussen...
Voorlopig laatste keer.quote:
gaat het seizoen nu alweer beginnen ?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
gaat het seizoen nu alweer beginnen ?
We gaan hem gewoon bewerken...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh check.Ik dacht dat het al over was.
Of ja..... eigenlijk is het de auto van Melting, maar ik mag hem ook gebruiken.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt? Ik had bij jou een paarse auto met grote roze en groene stippen verwacht.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt? Ik had bij jou een paarse auto met grote roze en groene stippen verwacht.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We gaan hem gewoon bewerken...
Ahh... dat verklaart natuurlijk een boelquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Of ja..... eigenlijk is het de auto van Melting, maar ik mag hem ook gebruiken.
Niets tegen mijn auto hè?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ahh... dat verklaart natuurlijk een boel
quote:
Papa had een ronde steen.quote:
Ow!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:02 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Papa had een ronde steen.![]()
Geen idee wat hij er mee moest....
Grote problemen, dit.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:02 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Papa had een ronde steen.![]()
Geen idee wat hij er mee moest....
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grote problemen, dit.
Denk je nog even aan mijn verzoekje, trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |