Het heeft alles met je huidskleur te maken. Heb je een bleke, blanke huid, dan kun je het beste kiezen voor kleuren tussen rood (blauwe kant op) tot en met blauw - en dan niet al te fel. Roze / zalmkleurig kan dan inderdaad. Lichtblauw, paars-achtig, donkerblauw etc.quote:
Melting is van vroeger uit een metalhead, dus alles zwart. Fifty shades of black.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het heeft alles met je huidskleur te maken. Heb je een bleke, blanke huid, dan kun je het beste kiezen voor kleuren tussen rood (blauwe kant op) tot en met blauw - en dan niet al te fel. Roze / zalmkleurig kan dan inderdaad. Lichtblauw, paars-achtig, donkerblauw etc.
Wat er dus niet uitziet is oranjerood, oranje, geel, groen (mosgroen), etc. Groen dat meer naar blauw neigt, zou wel kunnen.
ik ben echt benieuwd waar ze bij mij mee komt. Ik draag nu veel "aardse" kleuren, als ze met rose of hemelsblauw aankomtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het heeft alles met je huidskleur te maken. Heb je een bleke, blanke huid, dan kun je het beste kiezen voor kleuren tussen rood (blauwe kant op) tot en met blauw - en dan niet al te fel. Roze / zalmkleurig kan dan inderdaad. Lichtblauw, paars-achtig, donkerblauw etc.
Wat er dus niet uitziet is oranjerood, oranje, geel, groen (mosgroen), etc. Groen dat meer naar blauw neigt, zou wel kunnen.
Dan verstaat ze d'r vak gewoon niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd waar ze bij mij mee komt. Ik draag nu veel "aardse" kleuren, als ze met rose of hemelsblauw aankomt
Wat voor type huid heb je?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd waar ze bij mij mee komt. Ik draag nu veel "aardse" kleuren, als ze met rose of hemelsblauw aankomt
een gevoeligequote:
In de winter blauw van de kou en in de zomer zo rood als een kreeft.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
Grappig, al die teksten die erover gaan dat iemand een aspirientje krijgt...
Bleek dus? Nog net niet spierwit?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
een gevoelige
nee hoor, wel vaak rood zeg maar![]()
nee ik zie er nooit bleek uit, dat komt door dat rode in mijn gezichtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bleek dus? Nog net niet spierwit?
Oké... dan weet ik niet precies wat ze gaat adviseren. Hangt er een beetje van af hoe je die huidskleur beschouwt. Haarkleur speelt ook een rol. Ik heb erg blond haar.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik zie er nooit bleek uit, dat komt door dat rode in mijn gezicht
tja... mijn haar is echt wel vijftig tinten grijsquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké... dan weet ik niet precies wat ze gaat adviseren. Hangt er een beetje van af hoe je die huidskleur beschouwt. Haarkleur speelt ook een rol. Ik heb erg blond haar.
Dus kleur advies: grijs.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
tja... mijn haar is echt wel vijftig tinten grijs
we hebben hier al een muis en één muis is genoegquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben hier al een muis en één muis is genoeg
Ik heb een grijze auto.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
Grijs is echt het saaiste dat er is, ook voor auto's bijvoorbeeld. Wit en zwart zijn kleurloos - en daar kies je dan een compromis tussen...
Voorlopig laatste keer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |