Reef Beest.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe heet de artiest achter dit meesterwerkje (vorige nummer) ook alweer? Gabberwijffie?
Ja hoor..... als ik hem heb.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een verzoekje dat perfect in dit genre past, mag dat?
Okay.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:07 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Wie weet vertel ik dat nog een keer.
Dat is ook iets serieuzer dan dit spul.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
In mijn platenkast ligt alleen wat Engelstalige gabber, zoals de Party Animals
mag ik ondertiteling ?quote:
Mwoa...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:13 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat is ook iets serieuzer dan dit spul.
quote:
Dat was donderdag.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben ik in de war? Ik dacht golden oldies vanavond
In zekere zin zijn dit natuurlijk ook golden oldies...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben ik in de war? Ik dacht golden oldies vanavond
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:15 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]Gaat me iets te snel.
Deze versta je vast wel.
Happy hardcore.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mwoa...
Anderhalf jaar geleden moest ik invallen bij een coverband die op een bruiloft moest spelen. Het bruidspaar wilde tussendoor een blokje happy hardcore gedraaid hebben. Ik kon alles gewoon uit mijn eigen collectie puttenEn het dak ging er helemaal af. Party Animals, Tokyo Getto Pussy, Nakatomi, noem maar op...
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In zekere zin zijn dit natuurlijk ook golden oldies...
Jij kent hem?quote:
wie kent hem nietquote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |