SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
wij vinden Frankrijk een mooi en leuk vakantieland. Wat uiteraard niet wil zeggen dat we nooit ergens anders willen kijken, maar tot nu toe bevalt het prima.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zoals Yorick al zingt; when you're travelling, take the long road... you'll get there anyway
frankrijk is ook heerlijk !! Heb er veel vakanties met de vouwwagen/caravan doorgebrachtquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij vinden Frankrijk een mooi en leuk vakantieland. Wat uiteraard niet wil zeggen dat we nooit ergens anders willen kijken, maar tot nu toe bevalt het prima.
Alleen al het stokbrood en de croissants daar
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Frankrijk is een mooi land, alleen jammer van steeds die peaceman en peacewoman daar...
Alleen jammer dat er Fransen wonen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij vinden Frankrijk een mooi en leuk vakantieland.
wij zijn best gezelligquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Frankrijk is een mooi land, alleen jammer van steeds die peaceman en peacewoman daar...
Ik heb op de camping of in omgeving nog nooit last gehad van Fransen...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er Fransen wonen.
nee, dat is een vooroordeel uit lang vervlogen tijden. In de grote steden, bijv. Parijs, zijn het lompe, stugge lui, maar daarbuiten prima mensen. En tegenwoordig kunnen ze ook steeds meer en beter Engels. Dat is echt wel een verschil met 25 jaar geleden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er Fransen wonen.
Neuh alleen die irritante Nederlandersquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb op de camping of in omgeving nog nooit last gehad van Fransen...
true. Nederlands zijn redelijk aso in het buitenland.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh alleen die irritante Nederlanders
Toch een keer proberen... Ik ben wel een beetje verknocht aan Frankrijk. Maar moet wel zeggen dat zodra Twan en Lennon niet meer meegaan, ik toch verder weg wil en met vliegtuig.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Daniel![]()
Ik ben nog nooit echt in Frankrijk geweest, vakantie is in Duitsland, Italië en Spanje
niks kan op tegen Russen ( en Tsjechen)quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
true. Nederlands zijn redelijk aso in het buitenland.
Wij kamperen luxe. Stacaravanquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
frankrijk is ook heerlijk !! Heb er veel vakanties met de vouwwagen/caravan doorgebracht
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh alleen die irritante Nederlanders
Zuid Frankrijk?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:09 schreef Diaan73 het volgende:
Toch een keer proberen... Ik ben wel een beetje verknocht aan Frankrijk. Maar moet wel zeggen dat zodra Twan en Lennon niet meer meegaan, ik toch verder weg wil en met vliegtuig.
dat zou kunnen, maar als het je medelanders zijn, bekruipt je meer dan eens een gevoel van schaamte.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
niks kan op tegen Russen ( en Tsjechen)
daar gaan we nu al heen, dus dan bedoel je misschien Zuidelijker Frankrijk?quote:
Glampingquote:
met een puber en een kind van 8 zeker?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Glamping![]()
Gewoon ouderwets met je tentje op je rug en dan maar zien waar je slaapt
Je wilt een leuke vakantie en dan ga je met een kind van 8 en een puber?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
met een puber en een kind van 8 zeker?![]()
Ik wil een leuke vakantie hoor...
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je wilt een leuke vakantie en dan ga je met een kind van 8 en een puber?
ow wat lief dat jij op ze gaat passenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je wilt een leuke vakantie en dan ga je met een kind van 8 en een puber?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
ow wat lief dat jij op ze gaat passen
me reetquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
ow wat lief dat jij op ze gaat passen
quote:
Jij gaat op ze passen? Wat lief!quote:
Wilt u meer of minder Plastic Bertrand?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ca plane pour moi, da's mijn verzoekje
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ca plane pour moi, da's mijn verzoekje
daag 'm niet uitquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij Patrick Bruel gaat de mute gebezigd worden. Just saying.
vraag maar raakquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:20 schreef peaceman het volgende:
heeft de uitzending eigenlijk een thema?
"Van de hak op de tak"quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:20 schreef peaceman het volgende:
Het thema is; er is geen themaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:20 schreef peaceman het volgende:
oh dat is een leuk themaquote:
Computer says Oui!quote:
Dan maar in het kader van dit thema, en weg van Frankrijk richting Duitsland, emt de Neue Deutsche Welle:quote:
Ach, Mixxx heb je binnen een minuut aan de praatquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:22 schreef peaceman het volgende:
eigenlijk moet ik andere dingen doen: mixxx gaan testen.... zodat ik misschien binnenkort kan draaien...
ofwel je leidt me af Oscar!
dat effect heeft radio49 regelmatig: je komt nergens meer aan toequote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:22 schreef peaceman het volgende:
eigenlijk moet ik andere dingen doen: mixxx gaan testen.... zodat ik misschien binnenkort kan draaien...
ofwel je leidt me af Oscar!
valt met jou mee de laatste tijdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat effect heeft radio49 regelmatig: je komt nergens meer aan toe
ik heb wel wat gemaild gekregen ja, maar hoe en wat... ikke niet snappequote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, Mixxx heb je binnen een minuut aan de praat
Heb je de instellingen al? Anders stuur ik je een print screen van hoe alles moet staan.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:24 schreef peaceman het volgende:
Zeker voor de beladen eerste uitzending natuurlijk.
MP3 kwaliteit hangt van je MP3's afquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb wel wat gemaild gekregen ja, maar hoe en wat... ikke niet snappe![]()
Mixxx moet ik vooral testen qua pauzes en mp3 kwaliteit. Meeste is wel goed hoor, maar ik test het liever wel ff. Zeker voor de beladen eerste uitzending natuurlijk.
niet erg... eng..quote:
Oscar wil van zijn luisteraars afquote:
Ik ken het niet, dus gewoon eerste de beste gepaktquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh god, een remix
Nou ja, toe maar
dat snap ik, maar dat weet ik niet van elke mp3 afzonderlijk. 95% zal 320 zijn, maar niet alles.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
MP3 kwaliteit hangt van je MP3's af
En de pauzes... die klik je zelf aan
Ik speel nummers gewoon, ZONDER er doorheen te praten in z'n geheel
Mixxx geeft de kwaliteit aan in de lijst. Dus daar kan je zo op filterenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat snap ik, maar dat weet ik niet van elke mp3 afzonderlijk. 95% zal 320 zijn, maar niet alles.
Dat laatste kunnen wij niet controleren he?!![]()
maar je mag me best effe een printscreen sturen ja![]()
sta je nu te hakkuh ?quote:
Op de bar sacha !!quote:
waar zitten we nu dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
En zo hebben we Frankrijk weer vakkundig aan de kant geschoven
Ik heb het gemerkt...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat effect heeft radio49 regelmatig: je komt nergens meer aan toe
Nederlandquote:
okidoki!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mixxx geeft de kwaliteit aan in de lijst. Dus daar kan je zo op filteren
Ach ik heb gewoon mijn iTunes library ingeladen en dan lekker ad hoc bedenken wat ik er in gooiquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
okidoki!
Moet mijn speellijst ook nog afmaken... deels klaar al, maar heb tot nu toe teveel geselecteerd
dat zal ik ook vast wel doen, maar niet de eerste... die heeft namelijk wel een themaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach ik heb gewoon mijn iTunes library ingeladen en dan lekker ad hoc bedenken wat ik er in gooi
dat is te merkenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach ik heb gewoon mijn iTunes library ingeladen en dan lekker ad hoc bedenken wat ik er in gooi
Dab is 2016 hė? Het is nu 2017....quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek dabt even op de maat en krijgt spontaan hoofdpijn
Geen goed idee.
Via Mixxx kan je echt supermakkelijk de liedjes klaarzetten voor een thema... ideaal welquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zal ik ook vast wel doen, maar niet de eerste... die heeft namelijk wel een thema
Ow.. wat is nu in dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dab is 2016 hė? Het is nu 2017....
het is een verzonnen thema, dus dan is het lastigerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Via Mixxx kan je echt supermakkelijk de liedjes klaarzetten voor een thema... ideaal wel
Nee ok, maar ik bedoel je plukt ze zo uit je itunes lijst en dan sleep je ze naar het bestemde lijstjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is een verzonnen thema, dus dan is het lastiger
ja dat had ik al ontdekt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik bedoel je plukt ze zo uit je itunes lijst en dan sleep je ze naar het bestemde lijstje
En hij vinkt ze daarna af als je ze gehad hebt.
Ik dacht dat ik die hadquote:
Nooit van gehoord.. doe eens voor?quote:
Dat zou het moeten zijn idd.quote:
Rapaljequote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die had
Even snel geregeld.
tja...ik vind deze minderquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zou het moeten zijn idd.
Dit is Rapalje. Ook wel goed trouwens.
live echt een feestjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zou het moeten zijn idd.
Dit is Rapalje. Ook wel goed trouwens.
Kloptquote:
Ja daar zag ik een 8 minuten versie vanquote:
Ik heb gezocht maar kan er niets van vinden. Maar met beide armen tegelijk de dabbewegong voor je hoofd langs. Zoiets.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.. doe eens voor?
Klinkt als "sla maar wat in het wilde weg"quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb gezocht maar kan er niets van vinden. Maar met beide armen tegelijk de dabbewegong voor je hoofd langs. Zoiets.
Hahahaha ouwe lullen weten niet wat dat isquote:
Gelukkig niet, denk ik zoquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hahahaha ouwe lullen weten niet wat dat is
Nee dat ook weer niet. Je armen gekruisd en gebogen voor je en dan je hoofd er naartoe bewegen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt als "sla maar wat in het wilde weg"
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hahahaha ouwe lullen weten niet wat dat is
go with the flowquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat had ik al ontdekt.
Nu nog de volgorde... ben niet perfectionistisch ofzo hoor![]()
als ik de keus had, week zuipen of week sex dan weet ik het welquote:
Oftewel, er verandert niks dan voor jou toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
als ik de keus had, week zuipen of week sex dan weet ik het wel
proost
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
proost
plopquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
proost
Nee, eerst moet je vechten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
We blijven maar drinken.... werken....
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oftewel, er verandert niks dan voor jou toch?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oftewel, er verandert niks dan voor jou toch?
graagquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zal ik er nog een uurtje aan laten plakken? Of wil iemand anders zo?
plak maarquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zal ik er nog een uurtje aan laten plakken? Of wil iemand anders zo?
Jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zal ik er nog een uurtje aan laten plakken?
Boeiequote:Of wil iemand anders zo?
quote:
quote:
quote:
quote:
Bel 112?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou duidelijk. Als iemand er even een uurtje aan wil plakken. Mijn dank is groot.
ROODKAPJE!!!
JAAAAAA!!!
quote:
Van welke serie was dit dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat een prachtige serie was dit toch altijd
Animaniacsquote:
gaat geen belletje rinkelen bij mijquote:
hier ook niet hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
gaat geen belletje rinkelen bij mij
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
gaat geen belletje rinkelen bij mij
Die countries of the world klopt niet bijster veel van trouwensquote:
Countries of the worldquote:
niet meer inmiddelsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die countries of the world klopt niet bijster veel van trouwens
Neuh er zijn wat wijzigingen geweest sindsdienquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die countries of the world klopt niet bijster veel van trouwens
Moskauquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna nog een DJ Vinyl klassieker
Wie o wie raad hem?
gokje: Lonesoundquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie o wie raad hem?
Ik ben niet bekend met de klassiekers van DJ Vinyl.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie o wie raad hem?
is al geweestquote:
Al geweest, maar komt straks nog wel wat. Diaan was benieuwd.quote:
Die heb je meegemaakt toch net?quote:
Jij loopt achterquote:
Wil ik dit uitgelegd hebben?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen was ik net de kippen aan het witten denk ik
En ze spelen al zo onmeunig snel...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
Best leuk dit, maar duurt wel een beetje lang.
dat geloof ik nooitquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wil ik dit uitgelegd hebben?
Dit op 45 toeren single hebben en dan op 33 1/3 afspelenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En ze spelen al zo onmeunig snel...
vroegah hadden we de tijdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
Best leuk dit, maar duurt wel een beetje lang.
En ik vond het leuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Al geweest, maar komt straks nog wel wat. Diaan was benieuwd.
kennelijk precies ernaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die heb je meegemaakt toch net?Of kwam je er net na binnen?
quote:
Ach tis nog vroeg. En het is vrijdagquote:
Ja sinds 2016 kan je dat steeds vaker zeggen over een artiestquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Die zanger is toch overleden, ofnie?
helaas welquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Die zanger is toch overleden, ofnie?
Wel een foutequote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn collega die in Duitsland is geboren, vindt dit een verschrikkelijke plaat. Hij werd vorige week bij Radio2 gedraaid.
het enige liedje wat tijdens de top 2000 geen controverse oplevertquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Als er één liedje is dat mij vrolijk maakt, altijd en overal, is het deze.![]()
![]()
elke keer weer een feestjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
het enige liedje wat tijdens de top 2000 geen controverse oplevert
moet in de top 100quote:
Dat scheldende Kees bestandje was even zoekwerk waar ie ging scheldenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom is er steeds stilte tussen de nummers?
Ik las Amelandquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ow God, we zijn bij de carnaval aanbeland....
Die heb ik welquote:
Het is toch vrijdag vandaag? Niet zaterdag met Vout?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ow God, we zijn bij de carnaval aanbeland....
Dit valt nog mee in vergelijking met Voutquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is toch vrijdag vandaag? Niet zaterdag met Vout?
Daar kan ik straks wel wat van draaienquote:
Ik ben riazop nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is veel leuker
Wil je Lauw van Boef draaien voor Lennon?
preciesquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit valt nog mee in vergelijking met Vout
Dat is de enige user van Fok die in het Boef topic post... met alleen maar "Boef heeft vandaag 20.000 kliks op YouTube"quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is de enige user van Fok die in het Boef topic post... met alleen maar "Boef heeft vandaag 20.000 kliks op YouTube"
Ik zou zeggen, voed hem even een beetje op muzikaalquote:
ik denk dat ik spontaan mijn koptelefoon uit het raam flikker als Boef erop komtquote:
* OscarMopperkont onthoudt zich van enige aansprakelijkheidquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat ik spontaan mijn koptelefoon uit het raam flikker als Boef erop komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |