suggereer je nu dat het nuttig is om vast vloeiend Duits te leren?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voelen Diaan en Peaceman zich tenminste een thuis
Een andere taal leren kan nooit kwaad. Neem Spaans, als je dat spreekt kan je opeens met een paar honderd miljoen mensen meer communicerenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
suggereer je nu dat het nuttig is om vast vloeiend Duits te leren?
Waarom woon je er dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:43 schreef peaceman het volgende:
[..]ik heb niet heel veel met Duitsland
Die komen er zo aanquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:38 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wij rijden gewoon over de snelweg hoorquote:
Door de Duitse muziek?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voelen Diaan en Peaceman zich tenminste een thuis
quote:
quote:
ik zou best op 20 minuten rijden van Dld willen wonenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is zeker nog 20 minuten rijden hoor.....
ik vind die andere major Tom leukerquote:
waarom?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zou best op 20 minuten rijden van Dld willen wonen
Die bierdragers bij concerten?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind die andere major Tom leuker
DB natuurlijk...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die bierdragers bij concerten?
eens, eens, eens, eens, eens, en eensquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
prima land, aardige mensen, mooie natuur, goed eten, goed inkopen doen, ik kom er graag
wij komen er zelden. Niks mis met het land, de mensen, de natuur of het eten, maar ons trekt het minder.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
prima land, aardige mensen, mooie natuur, goed eten, goed inkopen doen, ik kom er graag
Wij komen er denk ik 3 keer per jaar, waarvan 2x op doorreis naar en van Frankrijk. En 1x rond Oud & Nieuw.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en nu ben je er met Symph op vakantie geweestquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Heel veel jaar geleden had ik de kans om in Duitsland te gaan wonen
Oscar met een splaakgeblekquote:
yup en dat was heel leuk, we zouden in de volgende vakantie wel weer willen gaan, maar dat gaat financieel toch even nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
en nu ben je er met Symph op vakantie geweest
Aw wat zielig!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oscar met een splaakgeblek
ik wil komende zomer weer eens lekker op vakantiequote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup en dat was heel leuk, we zouden in de volgende vakantie wel weer willen gaan, maar dat gaat financieel toch even niet
ook in Dld hebben ze kringloopwinkels, we hebben in de herfstvakantie de auto volgeladen met vazenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij komen er denk ik 3 keer per jaar, waarvan 2x op doorreis naar en van Frankrijk. En 1x rond Oud & Nieuw.
Boodschappen doen, doe ik daar niet graag. Winkelen ook niet. Dat laatste sws niet, shop liever online.
wij gaan naar Zuid Frankrijk, zin in!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil komende zomer weer eens lekker op vakantie
regel dat!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
zal in de lente eens kijken of dat geldboompje aangeslagen isquote:
lekker hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij gaan naar Zuid Frankrijk, zin in!
Ik zeg: doen!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil wel een stekje als het gelukt isquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:58 schreef just me het volgende:
[..]
zal in de lente eens kijken of dat geldboompje aangeslagen is
[..]
lekker hoor
vorige zomer ging Merel bevallen, was lastig plannenquote:
uiteraardquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik wil wel een stekje als het gelukt is
Niks mis vrolijkheid op deze "droevige" dagquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Zijn vrolijke deuntjes het thema?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ook in Dld hebben ze kringloopwinkels, we hebben in de herfstvakantie de auto volgeladen met vazen
Zoals Yorick al zingt; when you're travelling, take the long road... you'll get there anywayquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij gaan naar Zuid Frankrijk, zin in!
Daniël Lohues - Prachtig mooie dagquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks mis vrolijkheid op deze "droevige" dag
gaaf hèquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgende week gaan we 'm zien en horen
Ja dat snap ik wel. Dan wil je niet weg zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
vorige zomer ging Merel bevallen, was lastig plannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |