je kunt je hoofd niet altijd in de vuilnisbak stoppenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont kijkt gewoon geen tv meer, geen krant.... scheelt al een hoop ellende in je leven
is het daar net zo'n rotzooi als in de wereld dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:23 schreef just me het volgende:
[..]
je kunt je hoofd niet altijd in de vuilnisbak stoppen
Neuh, maar wat heb ik aan de berichten over ellende ver weg? Er is nog nooit een nieuwsbericht geweest dat mijn persoonlijke leven heeft beïnvloed. Dus waarom zou ik mijzelf er mee belasten?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:23 schreef just me het volgende:
[..]
je kunt je hoofd niet altijd in de vuilnisbak stoppen
code oranje ook niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh, maar wat heb ik aan de berichten over ellende ver weg? Er is nog nooit een nieuwsbericht geweest dat mijn persoonlijke leven heeft beïnvloed. Dus waarom zou ik mijzelf er mee belasten?
ik zou het niet weten, ben nog nooit bij Oscar op visite geweest in die vuilnisbakquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
is het daar net zo'n rotzooi als in de wereld dan?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet helaas weg, muziek maken. Succes met je show, Oscar
Succes met muziek makenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet helaas weg, muziek maken. Succes met je show, Oscar
Je bedoelt al die vrolijke berichten van storm des doods en vervolgens valt er maar 1 blaadje op de grond. Neuh. Daar blijf ik niet voor thuis.quote:
Living on the edgequote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je bedoelt al die vrolijke berichten van storm des doods en vervolgens valt er maar 1 blaadje op de grond. Neuh. Daar blijf ik niet voor thuis.
Mja, tenzij er een tornado of orkaan aan komt, zal je mij niet snel thuis zien blijven.quote:
ik heb begin deze maand nog een popquiz gemist vanwege code oranjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, tenzij er een tornado of orkaan aan komt, zal je mij niet snel thuis zien blijven.
Ga liever naar de pier met storm en andere mooi natuurkrachten.
Dat is jaarlijks ons voornemen voor het nieuwe jaar. Zoveel mogelijk genieten!! ✌🏻quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:20 schreef just me het volgende:
[..]
laten we dan maar genieten van de mooie dingen die er wel zijn
En er is genoeg om van te genietenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is jaarlijks ons voornemen voor het nieuwe jaar. Zoveel mogelijk genieten!! ✌🏻
Dat is juistquote:
mopperen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En er is genoeg om van te genieten
ik ken maiden redelijk, maar deze nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is juist
Die ken je toch wel?
zoals ik gisteren heel blij was met het plakwerkje van mijn kleindochterquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is jaarlijks ons voornemen voor het nieuwe jaar. Zoveel mogelijk genieten!! ✌🏻
de optimist: wat schattig, ze moet gek op je zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:29 schreef just me het volgende:
[..]
zoals ik gisteren heel blij was met het plakwerkje van mijn kleindochter![]()
ik had van de week ook al een kaart met hartjes van haar gekregen
Uit onderzoek is gebleken dat mopperen juist goed voor je is. Omdat je het anders binnenhoudt. En dat is niet goed voor je. Dus kan je je beter soms even laten gaan.quote:
Tja, dat moet he? Alles wat niet links is is de duivel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:30 schreef Rafeiro het volgende:
Lol, zat dat Trump gebeuren te kijken en niet meteen weggeklikt toen DWDD begon, maar wat een zielig anti Trump gezever daar zeg
volledig mee eensquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat mopperen juist goed voor je is. Omdat je het anders binnenhoudt. En dat is niet goed voor je. Dus kan je je beter soms even laten gaan.
Bij mij wel: de vuurwerkramp in Enschede. Ik woonde erg dichtbij en mocht een week mijn huis niet meer in.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh, maar wat heb ik aan de berichten over ellende ver weg? Er is nog nooit een nieuwsbericht geweest dat mijn persoonlijke leven heeft beïnvloed. Dus waarom zou ik mijzelf er mee belasten?
Ja ok, maar dat is wel iets extreems. Maar al die ver weg ellende. Je kan er niks mee. Je kan er niks aan veranderen. Dus waarom zou je het als ballast tot je nemen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij mij wel: de vuurwerkramp in Enschede. Ik woonde erg dichtbij en mocht een week mijn huis niet meer in.
Zeker weten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En er is genoeg om van te genieten
oh dat heb ik toen live op de fok! chat meegemaaktquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij mij wel: de vuurwerkramp in Enschede. Ik woonde erg dichtbij en mocht een week mijn huis niet meer in.
hier ben ik het niet mee eens. Je kan er wel degelijk iets aan doen. Al is het enkel maar mensen erover na te laten denken voorbij hun vooroordelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat is wel iets extreems. Maar al die ver weg ellende. Je kan er niks mee. Je kan er niks aan veranderen. Dus waarom zou je het als ballast tot je nemen.
Ja dat was erg schattig.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:29 schreef just me het volgende:
[..]
zoals ik gisteren heel blij was met het plakwerkje van mijn kleindochter![]()
ik had van de week ook al een kaart met hartjes van haar gekregen
Dat snap ik wel. Ik lig er ook niet wakker van, maar kan iets wel erg of triest vinden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat is wel iets extreems. Maar al die ver weg ellende. Je kan er niks mee. Je kan er niks aan veranderen. Dus waarom zou je het als ballast tot je nemen.
Mja, ik heb weinig last van vooroordelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
hier ben ik het niet mee eens. Je kan er wel degelijk iets aan doen. Al is het enkel maar mensen erover na te laten denken voorbij hun vooroordelen.
dan behoor je tot een zeer kleine minderheid.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, ik heb weinig last van vooroordelen.
het één sluit het ander niet uit.quote:En daarbij, ik merk gewoon dat mijn leven een stuk leuker is zonder al die wereld ellende.
Misschien egoïstisch, maar ik richt mij liever op dingen in mijn directe omgeving om mensen te helpen.
Was best heftig en onduidelijk wat er aan de hand was. Ik zag pas 's avonds op tv hoe erg het was. Wij dachten toen we uit huis weggingen dat we de volgende dag wel weer thuis zouden zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:33 schreef just me het volgende:
[..]
oh dat heb ik toen live op de fok! chat meegemaakt
Nee dat is zo. Maar waarom zou ik mijn leven ballasten met iets triests wat heel ver weg is en waar ik niks mee kan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ik lig er ook niet wakker van, maar kan iets wel erg of triest vinden.
ja vreselijk om dan te zien hoe erg het dan isquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was best heftig en onduidelijk wat er aan de hand was. Ik zag pas 's avonds op tv hoe erg het was. Wij dachten toen we uit huis weggingen dat we de volgende dag wel weer thuis zouden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |