waar zitten we nu dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
En zo hebben we Frankrijk weer vakkundig aan de kant geschoven
Ik heb het gemerkt...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat effect heeft radio49 regelmatig: je komt nergens meer aan toe
Nederlandquote:
okidoki!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mixxx geeft de kwaliteit aan in de lijst. Dus daar kan je zo op filteren
Ach ik heb gewoon mijn iTunes library ingeladen en dan lekker ad hoc bedenken wat ik er in gooiquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
okidoki!
Moet mijn speellijst ook nog afmaken... deels klaar al, maar heb tot nu toe teveel geselecteerd
dat zal ik ook vast wel doen, maar niet de eerste... die heeft namelijk wel een themaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach ik heb gewoon mijn iTunes library ingeladen en dan lekker ad hoc bedenken wat ik er in gooi
dat is te merkenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach ik heb gewoon mijn iTunes library ingeladen en dan lekker ad hoc bedenken wat ik er in gooi
Dab is 2016 hė? Het is nu 2017....quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek dabt even op de maat en krijgt spontaan hoofdpijn
Geen goed idee.
Via Mixxx kan je echt supermakkelijk de liedjes klaarzetten voor een thema... ideaal welquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zal ik ook vast wel doen, maar niet de eerste... die heeft namelijk wel een thema
Ow.. wat is nu in dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dab is 2016 hė? Het is nu 2017....
het is een verzonnen thema, dus dan is het lastigerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Via Mixxx kan je echt supermakkelijk de liedjes klaarzetten voor een thema... ideaal wel
Nee ok, maar ik bedoel je plukt ze zo uit je itunes lijst en dan sleep je ze naar het bestemde lijstjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is een verzonnen thema, dus dan is het lastiger
ja dat had ik al ontdekt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik bedoel je plukt ze zo uit je itunes lijst en dan sleep je ze naar het bestemde lijstje
En hij vinkt ze daarna af als je ze gehad hebt.
Ik dacht dat ik die hadquote:
Nooit van gehoord.. doe eens voor?quote:
Dat zou het moeten zijn idd.quote:
Rapaljequote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die had
Even snel geregeld.
tja...ik vind deze minderquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zou het moeten zijn idd.
Dit is Rapalje. Ook wel goed trouwens.
live echt een feestjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zou het moeten zijn idd.
Dit is Rapalje. Ook wel goed trouwens.
Kloptquote:
Ja daar zag ik een 8 minuten versie vanquote:
Ik heb gezocht maar kan er niets van vinden. Maar met beide armen tegelijk de dabbewegong voor je hoofd langs. Zoiets.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.. doe eens voor?
Klinkt als "sla maar wat in het wilde weg"quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb gezocht maar kan er niets van vinden. Maar met beide armen tegelijk de dabbewegong voor je hoofd langs. Zoiets.
Hahahaha ouwe lullen weten niet wat dat isquote:
Gelukkig niet, denk ik zoquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hahahaha ouwe lullen weten niet wat dat is
Nee dat ook weer niet. Je armen gekruisd en gebogen voor je en dan je hoofd er naartoe bewegen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt als "sla maar wat in het wilde weg"
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hahahaha ouwe lullen weten niet wat dat is
go with the flowquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat had ik al ontdekt.
Nu nog de volgorde... ben niet perfectionistisch ofzo hoor![]()
als ik de keus had, week zuipen of week sex dan weet ik het welquote:
Oftewel, er verandert niks dan voor jou toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
als ik de keus had, week zuipen of week sex dan weet ik het wel
proost
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
als ik de keus had, week zuipen of week sex dan weet ik het wel
proost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |