Dit is hun langste en zuurste Trumpbash ooit, zelfs treurige muziek erbij allesquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:40 schreef Bolasie het volgende:
Ik kijk één minuut en direct Trumpbash.
Goed dat ik niet vanaf het begin keek, dit is wel te verwachten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit is hun langste en zuurste Trumpbash ooit, zelfs treurige muziek erbij alles
Obama moet nu gewoon stand up comedian wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:40 schreef Pedroso het volgende:
Obama is een prima vent maar qua daadkracht één van de slechtste van de laatste decennia.
Maar schijnbaar is het belangrijker om goed te speechen, lekker soppen aan de tafel van DWDD.
Ik verwacht het welquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Doen ze ook nog een minuut stilte aan het einde van de uitzending?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Een Lucky waarin Trump een grappig stemmetje heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik ben het met die analyse van Obama niet helemaal eens.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:40 schreef Pedroso het volgende:
Obama is een prima vent maar qua daadkracht één van de slechtste van de laatste decennia.
Maar schijnbaar is het belangrijker om goed te speechen, lekker soppen aan de tafel van DWDD.
is dat die Duitsland verslaggever?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:44 schreef Chai het volgende:
Die Jelle is de enige die af en toe nog iets enigszins zinnigs inbrengt of niet? Maar wordt dan al gauw weer overstemd door de rest.
Of Henk van der Linden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik mis de duiding van Felix Rottenberg
Oh ken hem juist als Rusland verslaggever dacht ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is dat die Duitsland verslaggever?
Vooral barbara, man man. Die vat het echt allemaal persoonlijk op. Alsof Trump haar tegen haar wil in der kont heeft geneukt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:44 schreef Chai het volgende:
Die Jelle is de enige die af en toe nog iets enigszins zinnigs inbrengt of niet? Maar wordt dan al gauw weer overstemd door de rest.
Dat ene nummer van 4 minuten stilte ofzo, waar ze bij DWDD helemaal prat op gingen zal wel komen op het einde.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Die heeft Klaverquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:45 schreef Pedroso het volgende:
Bij Jinek ook de hele uitzending dit soort geneuzel ?
Het fokforum van masochisten.quote:
Ik gaf ze nog wel een kans. Tenenkrommend.quote:
Niet bepaald.quote:
Je hoopt toch dat er een wat relativerend en objectieve standpunt langskomt... Maar helaas weer niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het fokforum van masochisten.
Wij Nederlanders ergeren ons graag.
DWDD aan Trump.
Fokkers aan DWDD.
Et cetera
En toch blijven ze die etterende andere partij met graagte volgen.
Ik vind in elk geval nog dat Trumps oudste dochter er leuk uitziet.
Ik hoop dat ze een belangrijke rol krijgt.
Die kan ze krijgen, ze mag mijn vrouw wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:46 schreef Toby56 het volgende:
Ik vind in elk geval nog dat Trumps oudste dochter er leuk uitziet.
Ik hoop dat ze een belangrijke rol krijgt.
Precies.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:48 schreef Doublepain het volgende:
Dat hier belastinggeld naartoe gaat
Wat een kut land is dit ook
Barbara Baarsma is rechts, zeker niet links.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Vooral barbara, man man. Die vat het echt allemaal persoonlijk op. Alsof Trump haar tegen haar wil in der kont heeft geneukt.
Een minuut lang het beeld op zwart ipv Lucky.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Moet je naar de TROS of NOS kijken. Die lieten tussen 5 uur en 7 uur exclusief Trump fans aan het woord.quote:
Beter nemen we wat Russische nationalisme, dit soort gejank wacht niemand opquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Precies.
Net zo'n kutland als de USA.
Maar Donald en Geert gaan alles weer GOED maken.
Dus wees blijde en verheugt u.
Je moet vooral niet wachten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter nemen we wat Russische nationalisme, dit soort gejank wacht niemand op
Ik ben liever een loserquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je moet vooral niet wachten.
Je moet zelf iets doen.
Iemand die wacht is een loser.
Ik eigenlijk ook.quote:
Erg zuur allemaal. Als je zoiets bij de inauguratie van Obama zou plaatsen was je racist / rechtsextremist / white supremacist. Nu is het deugdelijk om doodswensen te plaatsen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:01 schreef Geranium_Opa het volgende:
[ afbeelding ]
Een linkse gutmensch die zijn ware aard toont.
Ik heb het programma 5 min aangekeken maar had meer het idee dat ik naar de Noord Koreaanse staatsomroep zat te kijken met betrekking tot het gesprek over Trump.
Dat is de hoofdredacteur van Linda en zeker niet links...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Erg zuur allemaal. Als je zoiets bij de inauguratie van Obama zou plaatsen was je racist / rechtsextremist / white supremacist. Nu is het deugdelijk om doodswensen te plaatsen.
Je bent in de war met Jildou van der Bijl denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is de hoofdredacteur van Linda en zeker niet links...
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:20 schreef Postbus100 het volgende:
Amerika heeft gekozen. Take it or leave it. Ook dit is Amerika. Ook dit is democratie.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:51 schreef asco het volgende:
Haha, alsof ook maar één Amerikaan het iets boeit wat wat voor Nederlander dan ook vindt van zijn land.
Amerika.![]()
![]()
Nederland.![]()
Europa.![]()
![]()
DWDD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |