Als dat zo makkelijk en verantwoord was dan had de brandweer dat zelf ook wel gedaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
En er was niemand die even een cm het water in loopt om die hond er aan zijn halsband uit te trekken
Dat zeggen ze vaker tegen mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Zo groot![]()
http://www.ad.nl/binnenla(...)-apeldoorn~acbf7be0/
Tegen de moeder van d1v4d ook.quote:
Hmmm, tieten, schieten en dinosaurussen. Misschien ga ik het wel kopen, straks maar even wat videos bekijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:36 schreef timmmmm het volgende:
Yoki, check ARK survival evolved eens
Gamemeneer youtubekanaal checken. Die vent is sowieso een topshow. Volgens mij wel echt een spel wat met meer veel leuker is, dus gewoon doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hmmm, tieten, schieten en dinosaurussen. Misschien ga ik het wel kopen, straks maar even wat videos bekijken.
Jij moet mijn gamegrpepje joined, die zijn ok helemaal gek van ARKquote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:36 schreef timmmmm het volgende:
Yoki, check ARK survival evolved eens
Hey vriend!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij moet mijn gamegrpepje joined, die zijn ok helemaal gek van ARK
Ik ga hem nu aanschaffen. Verjaardagscadeautje. Heb jij ook ark?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij moet mijn gamegrpepje joined, die zijn ok helemaal gek van ARK
Nee heb ik nietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga hem nu aanschaffen. Verjaardagscadeautje. Heb jij ook ark?
Wat geweldadig weer.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Koop dan. Lekker met mij en Yoki dino's temmen en dodo's kapotslaan
heb geen geld op bank staanquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
kwaliteitspostquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tip, pas als hij helemaal gedownload is kan je hem spelen.quote:
Goeden tip. Als de kat straks wakker is, check ik ff of ik em ergens aan een kabel kan hangen om het wat op te doen schietenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tip, pas als hij helemaal gedownload is kan je hem spelen.
Als je halverwege het spel start, zodra dat mogelijk is, crasht hij.
heb jij ook gekochtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Had gehoopt dat die dino's wat schattiger zouden zijn.
Volgens mij zitten er veel te veel verschillende wezens in dat spel als ik die trailer kijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Had gehoopt dat die dino's wat schattiger zouden zijn.
Beter dan No men sky dusquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er veel te veel verschillende wezens in dat spel als ik die trailer kijk.
Daar heb je geen kut aan joh, dat soort sites. Gewoon gameplaybeelden beoordelen. Hen vandaag GameMeneer een uur ARK zien soelen en het lijkt me gewoon een topshowquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:54 schreef LTVDK het volgende:
Alleen waarom zijn er geen reviews van te vindenhttp://www.metacritic.com/game/playstation-4/ark-survival-evolved
Domino's?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:36 schreef timmmmm het volgende:
Mijn middagdutje is voorbij dus we gaan eens kijken of ie al gedownloae is
wat n idiotequote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Specu al gespot?
http://hewillnotdivide.us/
quote:
quote:
Ben jij gezakt voor je examen Nederlands ofzo, dit lijkt echt helemaal nergens op. Zelfs sp3c heeft betere spelling en interpunctiequote:
Beetje raar dat jij gaat zitten doen alsof ik die mensen kapot zou willen schieten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Specu al gespot?
http://hewillnotdivide.us/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |