Als dat zo makkelijk en verantwoord was dan had de brandweer dat zelf ook wel gedaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
En er was niemand die even een cm het water in loopt om die hond er aan zijn halsband uit te trekken
Dat zeggen ze vaker tegen mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Zo groot![]()
http://www.ad.nl/binnenla(...)-apeldoorn~acbf7be0/
Tegen de moeder van d1v4d ook.quote:
Hmmm, tieten, schieten en dinosaurussen. Misschien ga ik het wel kopen, straks maar even wat videos bekijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:36 schreef timmmmm het volgende:
Yoki, check ARK survival evolved eens
Gamemeneer youtubekanaal checken. Die vent is sowieso een topshow. Volgens mij wel echt een spel wat met meer veel leuker is, dus gewoon doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hmmm, tieten, schieten en dinosaurussen. Misschien ga ik het wel kopen, straks maar even wat videos bekijken.
Jij moet mijn gamegrpepje joined, die zijn ok helemaal gek van ARKquote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:36 schreef timmmmm het volgende:
Yoki, check ARK survival evolved eens
Hey vriend!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij moet mijn gamegrpepje joined, die zijn ok helemaal gek van ARK
Ik ga hem nu aanschaffen. Verjaardagscadeautje. Heb jij ook ark?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij moet mijn gamegrpepje joined, die zijn ok helemaal gek van ARK
Nee heb ik nietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga hem nu aanschaffen. Verjaardagscadeautje. Heb jij ook ark?
Wat geweldadig weer.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Koop dan. Lekker met mij en Yoki dino's temmen en dodo's kapotslaan
heb geen geld op bank staanquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
kwaliteitspostquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tip, pas als hij helemaal gedownload is kan je hem spelen.quote:
Goeden tip. Als de kat straks wakker is, check ik ff of ik em ergens aan een kabel kan hangen om het wat op te doen schietenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tip, pas als hij helemaal gedownload is kan je hem spelen.
Als je halverwege het spel start, zodra dat mogelijk is, crasht hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |