Ja want doordat ik het zelf niet kan mag ik er geen kritiek op hebben?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Meisje is 17 of zo, ga er maar aan staan.
Vertraging voor de subtitles hansquote:
Jawel, de uistraling van een lege bullebak...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Gek genoeg vind ik trump echt geen uitstraling hebben. Geen charisma. Dat is eigenlijk wel uitzonderlijk voor een president.
Ja, geen idee welke alleen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wacht, heus, ze komt echt uit zo'n programma?
*pats* m'n glas breekt.
Huilen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel, de uistraling van een lege bullebak...
Friek is echt de slechtste en meest doorzichtige troll die ooit op dit forum heeft rondgehangen.quote:
Beetje de bink uithangenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Gek genoeg vind ik trump echt geen uitstraling hebben. Geen charisma. Dat is eigenlijk wel uitzonderlijk voor een president.
America's got talentquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
Welke Xfactor heeft deze gewonnen?
Nopequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Slaat allemaal nergens op.
Godverdommequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:30 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
America's got talent![]()
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jackie_Evancho?wprov=sfla1
Tweede![]()
Dat klopt, maar ook daar geldt, eerst resultaat en dan pas een mening vormen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook al zou Trump een frisse wind in the Oval Office zijn, zijn appointments zijn oprecht om te janken en voorspellen weinig goeds.
't Moet natuurlijk ook wel een beetje oprecht en overtuigend klinken he.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nonsens, het was een uitstekende speech. Veel herkenbare punten voor veel Amerikanen: armoede aangekaart, radicale islam als probleem benoemd en de Verenigde Staten gewoon op de eerste plaats gezet (zoals elk land dat bij zichzelf doet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |