Volgens mij gaat dit niet over koningsdag. En nee. Ook dan is het triest. Misschien zelfs nog wel zieliger, daar je er niet voor kiest prinses te worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat gebeurt op Koningsdag net zo goed bij de Amalia's van deze wereld en dan mag het allemaal van dezelfde Fokkers.
Zeker. Heb van ze genoten. Charisma, humor.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heerlijke mensenIk gun het ze ook van harte
Kun je 't oneens zijn met zijn policies, je kunt er niet omheen dat het decent mensen zijn
Trump werd ook inde eerste ronden gezien als showman en niet iemand om als serieuze kandidaat , en daar rekening mee te houden , zelf de laatste dag gingen ze er nog van uit dta hij het nooit zou halen :-)quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wilders kan er hooguit 50 halen. Regeltjes. En ook die haalt ie niet, maar dat even terzijde.
Je eigen kleutergedrag is wel prima natuurlijk?quote:
Tuurlijk, het is fielaksquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je eigen kleutergedrag is wel prima natuurlijk?
All-inclusive vakantie, lekke handdoekje leggen 8 uur 's ochtends.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:37 schreef Moira. het volgende:
Obama's lekker van een vakantie genieten
haha u madquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:42 schreef Moira. het volgende:
Ik weet weer waarom ik POL onprettig vond. In deze tijden van divisie, een midden dat geen midden meer mag zijn maar standaard links of rechts moet zijn, waar alle tegengeluiden 'gejank' en 'mad' genoemd worden en er geen fatsoenlijke discussies meer lijken te bestaan, ben ik weer weg hier
Ga wel lekker in m'n eentje van deze historische topshow 'genieten'
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:42 schreef Moira. het volgende:
Ik weet weer waarom ik POL onprettig vond. In deze tijden van divisie, een midden dat geen midden meer mag zijn maar standaard links of rechts moet zijn, waar alle tegengeluiden 'gejank' en 'mad' genoemd worden en er geen fatsoenlijke discussies meer lijken te bestaan, ben ik weer weg hier
Haha huilen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:42 schreef Moira. het volgende:
Mad.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:42 schreef Moira. het volgende:
Jammer deze kritiek op de moderators hier. Euribob doet wel zijn best namelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:42 schreef Moira. het volgende:
Oh ik denk ook zeker dat het de grootste partij wordt. Geloof ik best. Alleen 70 zetels is dus uitgesloten, zoals gezegd. En 50 (het maximale dat hij mag) zie ik ook echt niet gebeuren.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:40 schreef RAVW het volgende:
[..]
Trump werd ook inde eerste ronden gezien als showman en niet iemand om als serieuze kandidaat , en daar rekening mee te houden , zelf de laatste dag gingen ze er nog van uit dta hij het nooit zou halen :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |