SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:47 schreef Tuned22 het volgende:
Hang op! Klik weg! Bel uw psychiater..!!
Quote voor nageslachtquote:
Elf!quote:
stond niet op queuequote:Op vrijdag 20 januari 2017 04:53 schreef moemoe het volgende:
Wat ben je in vredesnaam aan het doen met de muziek knokkels.
Sin Stress = Geen stressquote:Op vrijdag 20 januari 2017 04:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sin stress is jouw keuze
* moemoe ziet Elfje wit wegtrekken
Veel witter dan ik ben, word ik niet hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 04:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sin stress is jouw keuze
* moemoe ziet Elfje wit wegtrekken
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 04:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel witter dan ik ben, word ik niet hoor.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 04:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel witter dan ik ben, word ik niet hoor.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 20 januari 2017 04:57 schreef moemoe het volgende:
[..].
Mijn verzoekje zal je wel bevallen.
chillquote:
ik had hem juist gecut na dj eigenaardigheidenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:00 schreef Elfletterig het volgende:
Na "DJ Eigenaardigheden" ging het mis. Wel een goede artiestennaam, trouwens
darn!@quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:00 schreef Elfletterig het volgende:
Oei... je knalt er een paar keer achter elkaar uit, Knokkels...
We horen je nu niet praten, maar we horen Gup
Dat -ie z'n slotje vergeet, zegt niks. Dat zegt ongeveer net zo veel als dat jij en ik ademhalenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:06 schreef moemoe het volgende:
Hoe nuchter is knokkels precies op dit tijdstip?
aww shit ikwas er mee bezigg maar ik was even afgeleidquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ah nee... ik zie het al. Knokkels is gewoon z'n slotje weer vergeten....
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat -ie z'n slotje vergeet, zegt niks. Dat zegt ongeveer net zo veel als dat jij en ik ademhalen
I know, maar hij maakte in de DM ook nog een eigenaardig foutjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat -ie z'n slotje vergeet, zegt niks. Dat zegt ongeveer net zo veel als dat jij en ik ademhalen
10 secondenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga je nog wel even verlengen dan? Je hebt twee luisteraars...
Mijn belangrijkste kloon is ook eigenaardig.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
I know, maar hij maakte in de DM ook nog een eigenaardig foutje.
You're sexy. no denyingquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
I know, maar hij maakte in de DM ook nog een eigenaardig foutje.
quote:
Ik ben trouwens nog even aan het bijkomen van de schrik. Dat moemoe in het holst van de nacht leeft, wisten we. Maar dat jij nu ook al op dit uur opduikt...quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet dommie, je zag me aan voor een ander brownie.
zunne kleinequote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet dommie, je zag me aan voor een ander brownie.
Dat is toch niet zo raar in het geval van knokkels?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog even aan het bijkomen van de schrik. Dat moemoe in het holst van de nacht leeft, wisten we. Maar dat jij nu ook al op dit uur opduikt...
Groot gemis. Naughty Boy, een artiest die recent met hem heeft gewerkt, wist nog wel te melden dat er nog mooie muziek van GM gaat komen. Hij was namelijk bezig om een nieuw album op te nemen.quote:
Normaal hoor ik op dit tijdstip alleen Piet/Stien, maar die blijkt tegenwoordig overdag uit te zenden of zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo raar in het geval van knokkels?
Ik heb wel vaker een nacht-show van hem spontaan meegepakt.
Ik was wel echt groot fan: MUZ / George Michael: 26-6-2007 live in de Amsterdam Arenaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Groot gemis. Naughty Boy, een artiest die recent met hem heeft gewerkt, wist nog wel te melden dat er nog mooie muziek van GM gaat komen. Hij was namelijk bezig om een nieuw album op te nemen.
Een tweelingen is niet jarig in deze periodequote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iets met U, die gisteren jarig was, toevallig?
ik was 10 juni jarigquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iets met U, die gisteren jarig was, toevallig?
deze dame weetquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een tweelingen is niet jarig in deze periode.
Ik heb tegenwoordig iets meer dan normaal aanloop hierquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Normaal hoor ik op dit tijdstip alleen Piet/Stien, maar die blijkt tegenwoordig overdag uit te zenden of zo.
En Knokkels is de laatste tijd sowieso een beetje aanwezig in het topic.![]()
(Maar fijn dat je nu draait hoor)
Goed dat je toch bent gegaanquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was wel echt groot fan: MUZ / George Michael: 26-6-2007 live in de Amsterdam Arena
Piet overdag?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Normaal hoor ik op dit tijdstip alleen Piet/Stien, maar die blijkt tegenwoordig overdag uit te zenden of zo.
En Knokkels is de laatste tijd sowieso een beetje aanwezig in het topic.![]()
(Maar fijn dat je nu draait hoor)
Zoals altijd: Piet heeft zin in een genre, opent een map op zijn computer en draait dat net zolang tot hij het zat is.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Piet overdag?
Hoe klinkt dat dan? Nog steeds dezelfde muziek?
je begint pas mee te tellen na een uur of 25.5quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoals altijd: Piet heeft zin in een genre, opent een map op zijn computer en draait dat net zolang tot hij het zat is.
Ik moet zeggen dat ik zelf na een uurtje of 3 - 3,5 toch echt wel klaar ben met radiomaken, hoe leuk ik het ook vind. Ik heb al tientallen shows gedaan inmiddels, waaronder recent een driedelige serie met alleen muziek uit Noorwegen. En ik heb ook - heel eigenwijs - de Top 50 van mijn jaarlijst uitgezonden op oudejaarsdag
Blijft leuk jaquote:
Bij elkaar opgeteld zit ik inmiddels wel aan een uurtje of 100quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
je begint pas mee te tellen na een uur of 25.5
25.5 uur in één sitting natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij elkaar opgeteld zit ik inmiddels wel aan een uurtje of 100
Een vriendin van me kwam met dit nummer. Die stem!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, klinkt leuk.
Is dit een soundtrack?
bringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:40 schreef moemoe het volgende:
Over sprookjes gesproken, er komt spontaan een verzoekje in me op.
Ik weet niet of jullie me zullen bedanken hiervoor...
Dan pas?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:43 schreef moemoe het volgende:
Verdorie, echt ik moet een keer DJ worden.
In 2048.
eerste criterium: 2 weken: check!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:43 schreef moemoe het volgende:
Verdorie, echt ik moet een keer DJ worden.
In 2048.
lol nee, dat nietquote:
50 alquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:32 schreef Elfletterig het volgende:
Zoals altijd: Piet heeft zin in een genre, opent een map op zijn computer en draait dat net zolang tot hij het zat is.
Ik moet zeggen dat ik zelf na een uurtje of 3 - 3,5 toch echt wel klaar ben met radiomaken, hoe leuk ik het ook vind. Ik heb al tientallen shows gedaan inmiddels, waaronder recent een driedelige serie met alleen muziek uit Noorwegen. En ik heb ook - heel eigenwijs - de Top 50 van mijn jaarlijst uitgezonden op oudejaarsdag
Een paar maar. Iedereen was Top 2000 aan het luisteren. Ik geloof dat er één keertje iets van 11 of 12 had. Meestal zo rond de 5 - 7.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:47 schreef moemoe het volgende:
Hoeveel luisteraars had je dan bij je Top 50 Elfje?
(Ik vraag me af wanneer Stromae eindelijk eens gaat samenwerken met The Opposites....)quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Blijft leuk ja
(Ik vraag me trouwens af wanneer Caro Emerald eindelijk eens met een nieuw album komt...)
Ja, ik vond het wel een tikje dubieus, die plaat...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:47 schreef moemoe het volgende:
Wat probeer je ons duidelijk te maken hiermee knokkels?
* moemoe ziet de vrouwen vluchten
Goedena.... nou ja, inmiddels bijna goedemorgenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:48 schreef spijkerbroek het volgende:
"and then ... he FUCKED HER ALL NIGHT"
Subtiele tekst wel.
Yo, goeienavond enzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:50 schreef Elfletterig het volgende:
Goedena.... nou ja, inmiddels bijna goedemorgen
2 weken Radio 49 luisteren bedoel je?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
eerste criterium: 2 weken: check!
Als je bepaalde woorden laat vallen, worden die meestal wel opgepikt door de dienstdoende DJ - of je het nu wilt of niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:52 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek wacht rustig op de eerste dj op radio49 die Lambada draait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |