Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die is blijkbaar van mening dat het een plek is van bezinning en niet een plek om zo vrolijk mogelijk je selfie te maken voor Facebook, is zijn mening dan minder waard dan die van de architect die het uiteindelijk alleen maar heeft gemaakt omdat hij er een rekening voor kon sturen?
Dat geld de wereld rond laat gaan. Iemand die geen fuck meer geeft wat er met zijn creatie gebeurd als hij het eenmaal over heeft gedragen aan een ander komt op mij wel over als iemand die het meer om het geld doet.quote:
Dat zegt hij niet.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat geld de wereld rond laat gaan. Iemand die geen fuck meer geeft wat er met zijn creatie gebeurd als hij het eenmaal over heeft gedragen aan een ander komt op mij wel over als iemand die het meer om het geld doet.
Ik kan gedachtes lezen.quote:
nee hoor, ik zou die hele alinea eens (begrijpend) proberen te lezen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:13 schreef MCH het volgende:
[..]
De architect zelf vindt het best:
[ afbeelding ]
Hij kan er niks tegen doen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:11 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
nee hoor, ik zou die hele alinea eens (begrijpend) proberen te lezen.
hij ziet het als een graadmeter van hoe dom de maatschappij dan is, zeker als er geen reactie op volgt.quote:
Inderdaad, goed initiatief die site.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Prima site. Geeft treffend weer hoe weinig historisch besef en respect men tegenwoordig nog heeft.
Dit.quote:Op donderdag 19 januari 2017 14:03 schreef ikbenrond het volgende:
Terechte website. Alsof het een soort vakantie uitje is.
Gauw normaal doen.
So koekoek wie is die linker?quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:22 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Net zoals Jethro:
[ afbeelding ]
Ja als die zelf die tekst hebben geschreven zijn het echt debielen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:38 schreef Achterhoker het volgende:
Allemaal van die semi-hippe lui die een beetje populair willen doen. Vooral die met jumping on dead jews gaat echt veel te ver.
Dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja als die zelf die tekst hebben geschreven zijn het echt debielen.
Bewijs zal altijd lastig worden op internet, maar nieuw is het niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs van? Niemand schrijft toch vrijwillig dat ie op dode Joden springt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |