quote:"I'm on one of the pictures and suddenly regret having uploaded it to the internet. Can you remove it?"
Yes. Just send an email to undouche.me@yolocaust.de
Hij kan mij mailen, dan storneer ik het topic.quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:56 schreef CoolGuy het volgende:
Belachelijk gemaakt worden, zoals als dat die 'gekkie' er niet om heeft gevraagd om belachelijk gemaakt te worden door 'm gekkie te noemen?
Maar even serieus, ik zie dit meer als kijk mij iets grappigs bedacht hebben dan het ware probleem aan te kaarten. Als het al een probleem is. Ik denk dat weinig mensen die plek bezoeken zonder even aan de Holocaust te denken. Dan heb je m.i. al een doel bereikt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:56 schreef CoolGuy het volgende:
Belachelijk gemaakt worden, zoals als dat die 'gekkie' er niet om heeft gevraagd om belachelijk gemaakt te worden door 'm gekkie te noemen?
10.000 per dag?? Damn.quote:About 10,000 people visit the Memorial to the Murdered Jews of Europe every day.
Ik denk dat hij wel degelijk het ware probleem aankaart. Maar de vraag is of je dat probleem ook daadwerkelijk als een probleem ziet. Ik zou dergelijke foto's op die locatie niet maken, maar ik lig er niet wakker van als anderen dat wel doen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 14:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar even serieus, ik zie dit meer als kijk mij iets grappigs bedacht hebben dan het ware probleem aan te kaarten. Als het al een probleem is. Ik denk dat weinig mensen die plek bezoeken zonder even aan de Holocaust te denken. Dan heb je m.i. al een doel bereikt.
Ik vraag me af hoe ze dat geteld hebben, waarschijnlijk ook passanten die even stil staan, een foto maken en weer doorlopen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 14:01 schreef LurkJeRot het volgende:
Hooooly shit die flexible girl, ik krijg het spontaan in mijn rug als ik die foto zie.
En ook:
[..]
10.000 per dag?? Damn.
Ja dan is het dus een onterechte klacht.quote:Op donderdag 19 januari 2017 14:12 schreef richolio het volgende:
Terechte klacht. In eerste instantie zag ik die overlay niet als je eroverheen hovert, maar best wel heftig dus.
Tof project hoor
Ik vind dit een moeilijke opmerkingquote:Op donderdag 19 januari 2017 14:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dan is het dus een onterechte klacht.
zo hey, idd raar dat er ook nog geen ballenbak in Auschwitz is inmiddels.quote:Op donderdag 19 januari 2017 14:00 schreef MCH het volgende:
Ik denk dat weinig mensen die plek bezoeken zonder even aan de Holocaust te denken.
De architect zelf vindt het best:quote:Op donderdag 19 januari 2017 14:52 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
zo hey, idd raar dat er ook nog geen ballenbak in Auschwitz is inmiddels.
je bent gewoon een mongool als je daar rofl gaat gedragen/lollz fotos gaat maken
Ja, die is al betaaldquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:13 schreef MCH het volgende:
[..]
De architect zelf vindt het best:
[ afbeelding ]
Hij heeft er toch geen zeggenschap meer over want verkocht dus wat doet zijn mening er sowieso toe?quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Die moest daarna ook weer aan het werk hoor.
Zo kun je alles wel dood redeneren, of heeft die Israëlische maker van Yolocaust wel zeggenschap omdat, je snapt me wel?quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft er toch geen zeggenschap meer over want verkocht dus wat doet zijn mening er sowieso toe?
Daar zijn nog heel wat internethelden voor veroordeeld toen toch?quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:22 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Net zoals Jethro:
[ afbeelding ]
Die is blijkbaar van mening dat het een plek is van bezinning en niet een plek om zo vrolijk mogelijk je selfie te maken voor Facebook, is zijn mening dan minder waard dan die van de architect die het uiteindelijk alleen maar heeft gemaakt omdat hij er een rekening voor kon sturen?quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel dood redeneren, of heeft die Israëlische maker van Yolocaust wel zeggenschap omdat, je snapt me wel?
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die is blijkbaar van mening dat het een plek is van bezinning en niet een plek om zo vrolijk mogelijk je selfie te maken voor Facebook, is zijn mening dan minder waard dan die van de architect die het uiteindelijk alleen maar heeft gemaakt omdat hij er een rekening voor kon sturen?
Dat geld de wereld rond laat gaan. Iemand die geen fuck meer geeft wat er met zijn creatie gebeurd als hij het eenmaal over heeft gedragen aan een ander komt op mij wel over als iemand die het meer om het geld doet.quote:
Dat zegt hij niet.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat geld de wereld rond laat gaan. Iemand die geen fuck meer geeft wat er met zijn creatie gebeurd als hij het eenmaal over heeft gedragen aan een ander komt op mij wel over als iemand die het meer om het geld doet.
Ik kan gedachtes lezen.quote:
nee hoor, ik zou die hele alinea eens (begrijpend) proberen te lezen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:13 schreef MCH het volgende:
[..]
De architect zelf vindt het best:
[ afbeelding ]
Hij kan er niks tegen doen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:11 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
nee hoor, ik zou die hele alinea eens (begrijpend) proberen te lezen.
hij ziet het als een graadmeter van hoe dom de maatschappij dan is, zeker als er geen reactie op volgt.quote:
Inderdaad, goed initiatief die site.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Prima site. Geeft treffend weer hoe weinig historisch besef en respect men tegenwoordig nog heeft.
Dit.quote:Op donderdag 19 januari 2017 14:03 schreef ikbenrond het volgende:
Terechte website. Alsof het een soort vakantie uitje is.
Gauw normaal doen.
So koekoek wie is die linker?quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:22 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Net zoals Jethro:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |