Ja als die zelf die tekst hebben geschreven zijn het echt debielen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:38 schreef Achterhoker het volgende:
Allemaal van die semi-hippe lui die een beetje populair willen doen. Vooral die met jumping on dead jews gaat echt veel te ver.
Dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja als die zelf die tekst hebben geschreven zijn het echt debielen.
Bewijs zal altijd lastig worden op internet, maar nieuw is het niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs van? Niemand schrijft toch vrijwillig dat ie op dode Joden springt?
Undouche?quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:44 schreef MCH het volgende:
Lol, volgens mij hebben mensen al gemaild naar undouche. Staan weer nieuwe foto's op, dat Aziatenclubje.
Dat vind ik juist de minst erge als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:55 schreef 111210 het volgende:
Goede site dit, moet je maar normaal doen, vooral dat yogo hipster kutjedan spoor je niet helemaal toch.
Ik ook. Die vroeg er niet noodzakelijkerwijs om om gefotografeerd te worden; de rest wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 01:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist de minst erge als ik eerlijk ben.
Yogo yogoquote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:55 schreef 111210 het volgende:
Goede site dit, moet je maar normaal doen, vooral dat yogo hipster kutjedan spoor je niet helemaal toch.
Die foto komt op mij eerder over als duidelijk geposeerd en door iemand anders een foto laten makenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 02:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook. Die vroeg er niet noodzakelijkerwijs om om gefotografeerd te worden; de rest wel.
Michel Vorm.quote:
Hallo supermensquote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:40 schreef HSG het volgende:
Die mensen zijn nou eenmaal dom en op dag zijn zij i.v.m. natuurlijke selectie allemaal dood.
Wel bijzonder dat je kan zeggen dat jouw kind het laatste slachtoffers van de holocaust is.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:24 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben mijn kind kwijtgeraakt in dat kutmonument. Ze was nog maar 2 jaar. Rende zo dat doolhof van stenen in. Omdat ze nog maar klein was konden we haar niet meer zien. Nog wel even gezocht maar helaas...
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat je kan zeggen dat jouw kind het laatste slachtoffers van de holocaust is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |