quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:40 schreef Elfletterig het volgende:
Harry, elders op FOK! ook wel bekend als Specularium, heeft sinds vandaag een nieuwe UI. Het ding is echt een FA onwaardig. Het is een soort levende druif, het slaat echt nergens op. Kunnen er smaak- en fatsoens-richtlijnen komen voor UI's van FA's? Bedankt alvast.
Klacht: Harry heeft lelijke UI
Wat zat er in dat pakketjE?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Tis een kut dag vandaag.
Post.nl zegt langs geweest te zijn met mijn pakketje. Niet dus. En Planet Coaster is in de aanbieding maar heb geen goede pc
op Steam? Ik zou nog ff wachten... ik vind de korting nog te magerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Tis een kut dag vandaag.
Post.nl zegt langs geweest te zijn met mijn pakketje. Niet dus. En Planet Coaster is in de aanbieding maar heb geen goede pc
31 euro ofzo toch? Zag het op pepper. Heb jij het spel?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
op Steam? Ik zou nog ff wachten... ik vind de korting nog te mager
Normaal 37, dus dat maakt het verschil ook niet echt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
31 euro ofzo toch? Zag het op pepper. Heb jij het spel?
hij staat op me want-list, maar normaliter haal ik niets boven de 20quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
31 euro ofzo toch? Zag het op pepper. Heb jij het spel?
Wat suggereer je daarmeequote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Normaal 37, dus dat maakt het verschil ook niet echt.
trouwens slecht teken dat die al in de aanbieding is, waar je eerst 60 voor betaalde.
Hmm denk dat je dan nog even moet wachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij staat op me want-list, maar normaliter haal ik niets boven de 20![]()
twijfel nog bij deze... (ik vind al snel alles leukwant ik wil ook transport fever
60? Volgens mij is ie altijd 37,99 geweest hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Normaal 37, dus dat maakt het verschil ook niet echt.
trouwens slecht teken dat die al in de aanbieding is, waar je eerst 60 voor betaalde.
Nou niet alleen daarvoor. Cities draait ook niet lekker. En je zou ook kunnen zeggen als je al een nieuwe pc koopt kan die 31 euro er nog wel van afquote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:44 schreef Fokker89 het volgende:
Helemaal als je een nieuwe PC wilt kopen daarvoor.
De pre release was 60, veel te duur achteraf dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
60? Volgens mij is ie altijd 37,99 geweest hoor
die 37 dan ook wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou niet alleen daarvoor. Cities draait ook niet lekker. En je zou ook kunnen zeggen als je al een nieuwe pc koopt kan die 31 euro er nog wel van af
Ja klopt. Maar heb eergister ook een retour Thailand gekocht dus misschien maar beter even van niet.quote:
Nou danquote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar heb eergister ook een retour Thailand gekocht dus misschien maar beter even van niet.
ja dat zijn wel belachelijke bedragen dan... zelf probeer ik niets boven de 20 te kopen en haal toch regelmatig wat nieuws, al dan niet op Steam of via een key-site. Ook Early Access games.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De pre release was 60, veel te duur achteraf dus.
GTA 5 blijft erg lang duur zijn ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja dat zijn wel belachelijke bedragen dan... zelf probeer ik niets boven de 20 te kopen en haal toch regelmatig wat nieuws, al dan niet op Steam of via een key-site. Ook Early Access games.
Battlefield 1 en GTA 5 moet ik dan ook nog steeds op wachten
Met alles wat je daarbij moet kopen is die MSI bij Wehkamp goedkoper en beter.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Staat iets op fok
V&A / [TK] High-end gaming PC
Oh mist iets.
Maar die is 888 euroquote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met alles wat je daarbij moet kopen is die MSI bij Wehkamp goedkoper en beter.
Alleen een schijf.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met alles wat je daarbij moet kopen is die MSI bij Wehkamp goedkoper en beter.
En windhoos. Wehkamp pc heeft betere processor, garantie, windhoos, SSD + 2 TBquote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alleen een schijf.
Verder prima ding voor rond de 300 euro.
Tjah, Windows zit je natuurlijk wel mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En windhoos. Wehkamp pc heeft betere processor, garantie, windhoos, SSD + 2 TB
575 + windhoos = 700, + 128GB SSD en 2 TB schijf kom je al heel dichtbij de 888,-
Voor 300 euro zou ik hem wel kopen, maar dan komt er dus nog een +- 300 euro aan kosten bij om hem "af" te maken.
2 jaartjes, Met 16GB en een tegen die tijd een andere videokaart een jaartje of 4. Maar high end wordt het nooit heh. Je snapt de 1200 euro regel inmiddels wel. Als je een up to date gamePC wilt dan moet je gewoon 100 euro per maand afschrijven, dan blijf je altijd een goede PC houden die mee kan komen met de nieuwste shit.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar die ik nu heb is ook al 4/5 jaar oud geloof ik. Hoe lang zou die van de Wehkamp mee gaan denken jullie?
Dus dit is niks?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
2 jaartjes, Met 16GB en een tegen die tijd een andere videokaart een jaartje of 4. Maar high end wordt het nooit heh. Je snapt de 1200 euro regel inmiddels wel. Als je een up to date gamePC wilt dan moet je gewoon 100 euro per maand afschrijven, dan blijf je altijd een goede PC houden die mee kan komen met de nieuwste shit.
666 euro.. nicequote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dit is niks?![]()
https://www.wehkamp.nl/el(...)eg=0#extraInformatie
Misschien moet ik het uit mijn hoofd zettenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
666 euro.. niceMaar ik krijg wel een instant meh.. komt door AMD (geen fanboy gelul) en de GTX950, moet ik me even in verdiepen maar dat lijkt mij weer zo'n "ik wil graag een videokaart zijn videokaart" en ik zou dus even moeten uitzoeken of die AMD processor iets voorstelt want ik doe alleen Intel. Daarnaast is er grote kans dat HP er een raar moederbord in heeft zitten wat upgraden moeilijk kan maken.
Die MSI was/is echt zo slecht nog niet hoor. Zeker voor gaming zou ik daar eerder voor gaan dan voor een HP. Deze HP is gewoon "just a desktop".
Ik kan het inclusief een nieuwe Windows ook niet goedkoper dan 900/950 euro voor je maken, anders zou ik je naaien en zit je alsnog met een kutpc.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien moet ik het uit mijn hoofd zettenVind bijna 1000 euro voor een pc gewoon echt veel geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |