SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Dankjewel. Dit is het huis zoals het eruit zag toen wij het bijna 10 jaar geleden kochten. De zijmuur aan de buitenkant is nu helemaal begroeid met klimop en we hebben helemaal een tuin langs de zijmuur gekregen sinds oktober vorig jaar. Die moeten we nog beplanten.quote:
Gewoon de buren uitkopenquote:
Lekker genieten dusquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel. Dit is het huis zoals het eruit zag toen wij het bijna 10 jaar geleden kochten. De zijmuur aan de buitenkant is nu helemaal begroeid met klimop en we hebben helemaal een tuin langs de zijmuur gekregen sinds oktober vorig jaar. Die moeten we nog beplanten.
donaties zijn welkomquote:
Ja, bij mij ookquote:
Yeps. Op zich heerlijk huis en buurt om te wonen. Ik heb gisteren nog zitten lezen in het klustopic dat ik bijhield op Fok! destijds. Zo leuk om terug te lezen en te zien hoe het huis er toen uitzag. Zoveel anders is het nu.quote:
ik ga het op een rustig moment goed lezenquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Op zich heerlijk huis en buurt om te wonen. Ik heb gisteren nog zitten lezen in het klustopic dat ik bijhield op Fok! destijds. Zo leuk om terug te lezen en te zien hoe het huis er toen uitzag. Zoveel anders is het nu.
achteraan aansluitenquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik meld me ook voor het ontvangen van donaties
dat is niet aardig voor DDMquote:
Hij schiet de donatie voor.quote:
quote:
dan terug naar je plek, dat is achter DDMquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet voorschieten wat ik niet heb.
Moet je echt even doen. Is erg leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga het op een rustig moment goed lezen
quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
dan terug naar je plek, dat is achter DDM
Goeie vraag. Wat een herrie.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom is dat CellDweller toegevoegd aan Gup?Tis gelijk zijn nieuwe favoriet
Echt, waarom wordt er uberhaupt nog muziek toegevoegd aan GUP? Dat zou toch niet meer gedaan worden omdat Gup al last heeft van obesitas en suikerziekte?
wat moet ik me daar nu weer bij voorstellenquote:
Celldweller, Metallica, The Fratelli's, Bomfunk MC'S, Mambo No 5....altijd feest met Gup.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Echt, waarom wordt er uberhaupt nog muziek toegevoegd aan GUP? Dat zou toch niet meer gedaan worden omdat Gup al last heeft van obesitas en suikerziekte?
Prachtigquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:53 schreef just me het volgende:
Diaan, mijn huis is ook uit de jaren 30, ik heb ook paneeldeuren
mijn huis is uit 1890 ongeveer, vroeger woonde er twee gezinnen op deze oppervlaktequote:Op woensdag 18 januari 2017 19:53 schreef just me het volgende:
Diaan, mijn huis is ook uit de jaren 30, ik heb ook paneeldeuren
ik heb in de gang tegels liggen maar denk stiekem dat er ook granito ligt...quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Prachtig![]()
![]()
En die waren in dit huis dus allemaal afgedekt met een plaat. Zoals dat gewoonlijk was in de jaren 70/80.
en jij woont er alleen ?quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
mijn huis is uit 1890 ongeveer, vroeger woonde er twee gezinnen op deze oppervlakte
Het kan nooit zo erg zijn dan wat ik nu hoor. Lennon heeft rapper Boef ontdekt en kijkt nu de clip Blauw op YouTube, meerdere keren achter elkaar.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat er staat.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
wat moet ik me daar nu weer bij voorstellen
quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
mijn huis is uit 1890 ongeveer, vroeger woonde er twee gezinnen op deze oppervlakte
het ziet er niet meer oud uit aan de binnenkant,tis geheel gerenoveerd geen schouwen meer en tierelantijnen op het plafond ook de twee ingangen zijn weg en de muur in het midden doorgebroken natuurlijkquote:
Ow dat is wel jammer. Zo vind ik het ook jammer dat wij geen kamer en suite meer hebben. Onze buren nog wel. Het geeft zonder wel veel meer ruimte. Dat is dan wel fijn.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
het ziet er niet meer oud uit van de binnenkant,tis geheel gerenoveerd geen schouwen meer en tierelantijnen op het plafond ook de twee ingangen zijn weg en de muur in het midden doorgebroken natuurlijk
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:01 schreef MadMaster het volgende:
OK everybody lie down on the floor and keep calm...
Ik heb nu de schuifdeuren dichtquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is wel jammer. Zo vind ik het ook jammer dat wij geen kamer en suite meer hebben. Onze buren nog wel. Het geeft zonder wel veel meer ruimte. Dat is dan wel fijn.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nu de schuifdeuren dichtlekker knus
ik had het ook anders gedaan,ik had 1 schouw gehouden het is nu echt modern maar ik had er geen inspraak inquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is wel jammer. Zo vind ik het ook jammer dat wij geen kamer en suite meer hebben. Onze buren nog wel. Het geeft zonder wel veel meer ruimte. Dat is dan wel fijn.
ik rol over de vloer, wist niet dat dat niet mochtquote:
dat is een vent mag ik hopenquote:
dood geschotenquote:
quote:
quote:Divine overleed op 7 maart 1988 in zijn slaap in het Regency Plaza Suites Hotel te Los Angeles. Sectie wees uit dat de dood was veroorzaakt door een vergroot hart, ontstaan door morbide obesitas. Slaapapneu, die door het grote overgewicht werd veroorzaakt, zorgde voor een acute hartstilstand door verstikking.[2] Van de dokter had Milstead te horen gekregen, dat hij niet op zijn rug liggend moest slapen; hij deed dit echter toch, tegen het advies van zijn dokter in.[3] Hij woog bij zijn dood 170 kilogram.
ook wel zieligquote:
zal toch niet alleen aan de patat mét gelegen hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje eigen schuld hoor.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Hier heb ik hartslagen van boven de 200 op gehaald...
Nee zeker niet.quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
zal toch niet alleen aan de patat mét gelegen hebben
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Eindelijk weer eens een excuus om wat ska te draaien...
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dansen, springen, pogo, van alles.
Is wel even terug...
in april kun je het showenquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dansen, springen, pogo, van alles.
Is wel even terug...
ik dacht, ik probeer het gewoon evenquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zei: Is wel even terug.
Ik ben wat knie blessures verder nu...
Ik niet meer...quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
ik dacht, ik probeer het gewoon even
Voor mij ook, mede omdat ik van de meesten niet de echte naam ken.quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:25 schreef just me het volgende:
Facebook R49 heeft toch een behoorlijk aantal onbekende leden voor mij
Jij bent tenminste te herkennenquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor mij ook, mede omdat ik van de meesten niet de echte naam ken.
ik ken daar alleen jouquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor mij ook, mede omdat ik van de meesten niet de echte naam ken.
oh ?quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet niet of ik er na de volgende plaat nog ben...
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet niet of ik er na de volgende plaat nog ben...
dekking zoeken!! zijn ze helemaal van de pot geruktquote:
Ik hoor het ook.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:35 schreef just me het volgende:
Die Mevrouw MM toch, die heeft MM doodgeschoten
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:35 schreef just me het volgende:
Die Mevrouw MM toch, die heeft MM doodgeschoten
het was leuk je ontmoet te hebbenquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:40 schreef Fogel het volgende:
Als Donald Trump beschoten wordt moet de secret service dan "DONALD DUCK!!!!" roepen?
Als Donald Trump beschoten wordt moet de secret service dan "DONALD DUCK!!!!" roepen?
je zoekt nog een hete binkquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:42 schreef just me het volgende:
deze platen zijn wel een schot in de roos
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Dat pistool zat echt bij de LP...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Dat pistool zat echt bij de LP...
[ afbeelding ]
Die ook 'pseudo live' gemixed is...quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
Dat klinkt beter dan de studioversie.
Dat klinkt toch anders dan dit...quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ook 'pseudo live' gemixed is...
quote:
Ik hoor het niet.quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:59 schreef MadMaster het volgende:
De goede luisteraar hoort hier de basloop van Tom's Diner van Susanne Vega...
Ik ben vast een slechte luisteraar maar ik vind het heerlijk klinken.quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:59 schreef MadMaster het volgende:
De goede luisteraar hoort hier de basloop van Tom's Diner van Susanne Vega...
veels te heetquote:
wat een boefquote:
en jij slaapt al zo goedquote:
Dat heb ik al.quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan krijg je een slot op de deur.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:18 schreef Karzai het volgende:
Dank voor de muziek mad, ik ga der vandoor
Tot de volgende zitting.quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:18 schreef Karzai het volgende:
Mazzel!quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:18 schreef Karzai het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we het probleem!!
quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:18 schreef Karzai het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we het probleem!!
ik doe het wel openlijkquote:
Er komt zo nog wel iets om je wakker te houden...quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:28 schreef Melting het volgende:
Na dit nummer zal ik ook maar eens plat gaan.
Ogen vallen zowat dicht.
Was je vroeg wakker?quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:28 schreef Melting het volgende:
Na dit nummer zal ik ook maar eens plat gaan.
Ogen vallen zowat dicht.
Houdoe!quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:30 schreef Melting het volgende:
Mad, bedankt voor de lekkere muziekjes.![]()
Maar deze plaat is wel weer erg lekker.
Dus na deze plaat ga ik echt.
Fijne avond nog allemaal.
Hahaha.... daar lijkt het soms wel op.quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melting slaapt van 21.00 tot 3.00 uur of zo...
Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 januari 2017 21:30 schreef Melting het volgende:
Mad, bedankt voor de lekkere muziekjes.![]()
Maar deze plaat is wel weer erg lekker.
Dus na deze plaat ga ik echt.
Fijne avond nog allemaal.
En dan zo vroeg wakker??quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Hahaha.... daar lijkt het soms wel op.
Maar afgelopen 2 dagen sliep ik pas rond 23.30.
Nee..... dan meestal rond half 5 of zo.quote:
Dat is nog heel vroeg.quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee..... dan meestal rond half 5 of zo.
Is het ook.quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is nog heel vroeg.Lijkt me erg om zo vroeg steeds wakker te zijn.
een hele goede nacht gewenst!quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het ook.
Maar nu echt richting bed. Nog even lezen voor het slapen gaan.
Waarom zou het ene het ander uitsluiten?quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:34 schreef just me het volgende:
Mad ben ik nu gek of heb je verlengd ?
Dat doe ik ook altijd...quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het ook.
Maar nu echt richting bed. Nog even lezen voor het slapen gaan.
dat is ook weer waarquote:Op woensdag 18 januari 2017 21:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom zou het ene het ander uitsluiten?
Ik heb 2 keer verlengd...quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:34 schreef just me het volgende:
Mad ben ik nu gek of heb je verlengd ?
quote:
Mw. MM was haar winterwandeling aan het doen, dus ik had de tijd aan mezelf...quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
dat heb ik met het was vouwen ook maar gedaan
wat stoer met deze kou!quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM was haar winterwandeling aan het doen, dus ik had de tijd aan mezelf...
Dat kan harderquote:
bijzondere tekstquote:
quote:
kinderen liggen te slapen zekerquote:
Die zijn bij hun moeder. En ik zit met koptelefoon op, dus dat had op zich ook niks uitgemaakt.quote:
als ze niet thuis zijn hoef je ze ook niet te horenquote:Op woensdag 18 januari 2017 21:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die zijn bij hun moeder. En ik zit met koptelefoon op, dus dat had op zich ook niks uitgemaakt.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
Namens peaceman: daar istie dan eindelijk.
Done.quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet het altijd eerst wat doseren en opbouwen naar de climax.
Zeg dat maar tegen Peaceman...
quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Peaceman...
Ben je het licht aan het uitschieten nu?quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:51 schreef MadMaster het volgende:
I Wanna Shoot The Whole Day Down...quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben je het licht aan het uitschieten nu?
Geen climax voor jou, sorry...quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:59 schreef just me het volgende:
Leuke muziekjes Mad, dank daarvoor
de laatste nummers waren iets té heavy voor mij
ach je kunt niet alles hebbenquote:
Zal zo even posten wat je gemist hebt...quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is echt net weer thuis
Okéquote:Op woensdag 18 januari 2017 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal zo even posten wat je gemist hebt...
Ow dat is leuk, denk ik.quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Alstu.
Morgen classics met Melting en waarschijnlijk weer titels raden...
quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
Bedankt MM, waren weer 2 mooie uurtjes.![]()
MadMaster In De Schiettentquote:
quote:The KLF - Last Train to Trancentral (Live From the Lost Continent)
Divine - Shoot your shot (Maxi)
Herman Brood - Hot Shot
The Specials - Guns of Navarone (Live)
The Beat - Big Shot
The Specials - Longshot Kick De Bucket
Bob Marley - I Shot the Sheriff
Hollies - The Day That Curly Billy Shot Down Crazy Sam Mcgee
The Press - I'm Gonna Shoot The D.J.
David Guetta & Skylar Grey - Shot Me Down
Karen Young - Hot Shot
Kiss - Love Gun
Guns N' Roses - Paradise City
The Clash - The Guns of Brixton
DNA & Suzanne Vega - Tom's Diner
Apollonia 6 - Sex Shooter
Time Bandits - I'm Only Shooting Love
ABC - The Night You Murdered Love
The Aggrolites - Faster Bullet
The Selecter - Celebrate The Bullet
Buckshot Lefongue - Another Day
The Buoys - Give Up Your Guns
Blancmange - Murder
Rolling Stones - Gimme Shelter
U2 - Bullet the Blue Sky [Live]
Rage Against The Machine - Bullet In The Head
Rage Against The Machine - Killing In The Name
Dat schiet niet op dan.quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb een goede show gemist zo te zien
Zo verandert jouw nick ook elk half jaarquote:Op woensdag 18 januari 2017 22:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het kan onderweg maar zo veranderen.
Een naam krijg je en een nick verander je.quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zo verandert jouw nick ook elk half jaar
Reputatie is inherent aan ego.quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een naam krijg je en een nick verander je.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik ben bescheiden persoon. god
mijn schip strandt zo in bedquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:09 schreef Stien_Struis het volgende:
En ik zie wel waar het schip strandt vannacht.
Ik zei nog zo, melige disco.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:34 schreef tailfox het volgende:
is de ratten vanger van hamelen bezig?
klinkt wel lekker onder tussen beetje hw en zo maar gaan slapenquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:36 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, melige disco.
Allemaal klassiekers dit.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
klinkt wel lekker onder tussen beetje hw en zo maar gaan slapen
Ik zit dan bij de pizzeriaquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:58 schreef Melting het volgende:
Vanavond vanaf 19.30.... Golden oldies op den radio!
quote:
quote:
Mogguhquote:
ze zeggen het....quote:
en met een beetje pech geven ze mij een duwtje en kom ik in de oven terechtquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Altijd eerst kijken of ze goede oven hebben met steen en vuur eronder
Dan komt het vast wel goed.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:26 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben er al vaker gegeten, pizza en wijn smaken uitstekend
gewoon lekker bijkletsen met oud-collega's, één van de oud-collega's komt niet omdat hij morgen een hersenoperatie heeftquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dan komt het vast wel goed.
plaatjes radenquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:58 schreef Melting het volgende:
Vanavond vanaf 19.30.... Golden oldies op den radio!
oh jeequote:Op donderdag 19 januari 2017 10:38 schreef just me het volgende:
[..]
gewoon lekker bijkletsen met oud-collega's, één van de oud-collega's komt niet omdat hij morgen een hersenoperatie heeft
het gaat in principe redelijk goed met hem, de tumor drukt alleen op een plek waar hij insults door krijgt, ze gaan nu weer proberen een stukje weg te halen waardoor hij minder insults krijgt. En we gaan proosten op hem dus het moet wel goed komenquote:
Grinz zou voor deze persoon best een optie zijn maar ik denk dat zijn vrouw daar de humor niet van in kan zienquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:43 schreef Stien_Struis het volgende:
Een dagje later opereren en nog keer goed zuipen of denk ik vreemd ?
Volgens mijn muts ben ik botte lul maar toch is ze dol op me. Vrouwen ik snap er niets van?quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:03 schreef just me het volgende:
[..]
Grinz zou voor deze persoon best een optie zijn maar ik denk dat zijn vrouw daar de humor niet van in kan zien
Ik snap vrouwen ook niet altijd Stien (vooral mijn vrouwelijke collega's) terwijl ik toch geen botte lul benquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Volgens mijn muts ben ik botte lul maar toch is ze dol op me. Vrouwen ik snap er niets van?
Ben best wel gevoelig eik.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik snap vrouwen ook niet altijd Stien (vooral mijn vrouwelijke collega's) terwijl ik toch geen botte lul ben
Speelgoed van de duivel he. Mag niequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |