SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Dankjewel. Dit is het huis zoals het eruit zag toen wij het bijna 10 jaar geleden kochten. De zijmuur aan de buitenkant is nu helemaal begroeid met klimop en we hebben helemaal een tuin langs de zijmuur gekregen sinds oktober vorig jaar. Die moeten we nog beplanten.quote:
Gewoon de buren uitkopenquote:
Lekker genieten dusquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel. Dit is het huis zoals het eruit zag toen wij het bijna 10 jaar geleden kochten. De zijmuur aan de buitenkant is nu helemaal begroeid met klimop en we hebben helemaal een tuin langs de zijmuur gekregen sinds oktober vorig jaar. Die moeten we nog beplanten.
donaties zijn welkomquote:
Ja, bij mij ookquote:
Yeps. Op zich heerlijk huis en buurt om te wonen. Ik heb gisteren nog zitten lezen in het klustopic dat ik bijhield op Fok! destijds. Zo leuk om terug te lezen en te zien hoe het huis er toen uitzag. Zoveel anders is het nu.quote:
ik ga het op een rustig moment goed lezenquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Op zich heerlijk huis en buurt om te wonen. Ik heb gisteren nog zitten lezen in het klustopic dat ik bijhield op Fok! destijds. Zo leuk om terug te lezen en te zien hoe het huis er toen uitzag. Zoveel anders is het nu.
achteraan aansluitenquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik meld me ook voor het ontvangen van donaties
dat is niet aardig voor DDMquote:
Hij schiet de donatie voor.quote:
quote:
dan terug naar je plek, dat is achter DDMquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet voorschieten wat ik niet heb.
Moet je echt even doen. Is erg leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga het op een rustig moment goed lezen
quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
dan terug naar je plek, dat is achter DDM
Goeie vraag. Wat een herrie.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom is dat CellDweller toegevoegd aan Gup?Tis gelijk zijn nieuwe favoriet
Echt, waarom wordt er uberhaupt nog muziek toegevoegd aan GUP? Dat zou toch niet meer gedaan worden omdat Gup al last heeft van obesitas en suikerziekte?
wat moet ik me daar nu weer bij voorstellenquote:
Celldweller, Metallica, The Fratelli's, Bomfunk MC'S, Mambo No 5....altijd feest met Gup.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Echt, waarom wordt er uberhaupt nog muziek toegevoegd aan GUP? Dat zou toch niet meer gedaan worden omdat Gup al last heeft van obesitas en suikerziekte?
Prachtigquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:53 schreef just me het volgende:
Diaan, mijn huis is ook uit de jaren 30, ik heb ook paneeldeuren
mijn huis is uit 1890 ongeveer, vroeger woonde er twee gezinnen op deze oppervlaktequote:Op woensdag 18 januari 2017 19:53 schreef just me het volgende:
Diaan, mijn huis is ook uit de jaren 30, ik heb ook paneeldeuren
ik heb in de gang tegels liggen maar denk stiekem dat er ook granito ligt...quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Prachtig![]()
![]()
En die waren in dit huis dus allemaal afgedekt met een plaat. Zoals dat gewoonlijk was in de jaren 70/80.
en jij woont er alleen ?quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
mijn huis is uit 1890 ongeveer, vroeger woonde er twee gezinnen op deze oppervlakte
Het kan nooit zo erg zijn dan wat ik nu hoor. Lennon heeft rapper Boef ontdekt en kijkt nu de clip Blauw op YouTube, meerdere keren achter elkaar.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat er staat.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
wat moet ik me daar nu weer bij voorstellen
quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
mijn huis is uit 1890 ongeveer, vroeger woonde er twee gezinnen op deze oppervlakte
het ziet er niet meer oud uit aan de binnenkant,tis geheel gerenoveerd geen schouwen meer en tierelantijnen op het plafond ook de twee ingangen zijn weg en de muur in het midden doorgebroken natuurlijkquote:
Ow dat is wel jammer. Zo vind ik het ook jammer dat wij geen kamer en suite meer hebben. Onze buren nog wel. Het geeft zonder wel veel meer ruimte. Dat is dan wel fijn.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
het ziet er niet meer oud uit van de binnenkant,tis geheel gerenoveerd geen schouwen meer en tierelantijnen op het plafond ook de twee ingangen zijn weg en de muur in het midden doorgebroken natuurlijk
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:01 schreef MadMaster het volgende:
OK everybody lie down on the floor and keep calm...
Ik heb nu de schuifdeuren dichtquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is wel jammer. Zo vind ik het ook jammer dat wij geen kamer en suite meer hebben. Onze buren nog wel. Het geeft zonder wel veel meer ruimte. Dat is dan wel fijn.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nu de schuifdeuren dichtlekker knus
ik had het ook anders gedaan,ik had 1 schouw gehouden het is nu echt modern maar ik had er geen inspraak inquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is wel jammer. Zo vind ik het ook jammer dat wij geen kamer en suite meer hebben. Onze buren nog wel. Het geeft zonder wel veel meer ruimte. Dat is dan wel fijn.
ik rol over de vloer, wist niet dat dat niet mochtquote:
dat is een vent mag ik hopenquote:
dood geschotenquote:
quote:
quote:Divine overleed op 7 maart 1988 in zijn slaap in het Regency Plaza Suites Hotel te Los Angeles. Sectie wees uit dat de dood was veroorzaakt door een vergroot hart, ontstaan door morbide obesitas. Slaapapneu, die door het grote overgewicht werd veroorzaakt, zorgde voor een acute hartstilstand door verstikking.[2] Van de dokter had Milstead te horen gekregen, dat hij niet op zijn rug liggend moest slapen; hij deed dit echter toch, tegen het advies van zijn dokter in.[3] Hij woog bij zijn dood 170 kilogram.
ook wel zieligquote:
zal toch niet alleen aan de patat mét gelegen hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje eigen schuld hoor.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Hier heb ik hartslagen van boven de 200 op gehaald...
Nee zeker niet.quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
zal toch niet alleen aan de patat mét gelegen hebben
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Eindelijk weer eens een excuus om wat ska te draaien...
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dansen, springen, pogo, van alles.
Is wel even terug...
in april kun je het showenquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dansen, springen, pogo, van alles.
Is wel even terug...
ik dacht, ik probeer het gewoon evenquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zei: Is wel even terug.
Ik ben wat knie blessures verder nu...
Ik niet meer...quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
ik dacht, ik probeer het gewoon even
Voor mij ook, mede omdat ik van de meesten niet de echte naam ken.quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:25 schreef just me het volgende:
Facebook R49 heeft toch een behoorlijk aantal onbekende leden voor mij
Jij bent tenminste te herkennenquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor mij ook, mede omdat ik van de meesten niet de echte naam ken.
ik ken daar alleen jouquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor mij ook, mede omdat ik van de meesten niet de echte naam ken.
oh ?quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet niet of ik er na de volgende plaat nog ben...
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet niet of ik er na de volgende plaat nog ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |