Hoi,
De derde is op komst. Feest!
Nu ga je als vrouw naar een verloskundigenpraktijk op dat moment. Deze keer de vorige praktijk als afgelopen keren, dat beviel (

)goed. Dit keer kwamen we binnen, en ik zag al een jong ventje lopen. Dan kijk je toch enigszins raar op, maargoed, kan ook de IT-jongen zijn.
Dus wij stappen 't kantoortje binnen, en dat jochie komt ook binnen. Beetje raar typje. We gaan zitten, en de 'vaste' dame stelt hem voor als hun nieuwste verloskundige. Mijn bek viel open. Of we er een probleem mee hebben.. Nou uhh.. weet ik veel wat er staat te gebeuren. Dus, nee.
Vervolgens moest er inwendig een echo gemaakt worden. En voor de niet-kenners; dat is een dildo die naar binnen gaat om 't zaakje te begluren. Of hij dat even mocht doen. Dus mijn vriendin met d'r benen wijd, dat jochie ertussen, poes open, dildo erin.
Ik vond 't kut. Ik had er een naar gevoel bij. Ik ben niet preuts. Verre van. Maar het gaf mij een onprettig gevoel simpelweg omdat het NOOIT 100% professioneel kan zijn. Natuurlijk, 90% van de vrouwen daar zijn dik óf lelijk of allebei. Want zwanger. Maar mijn vriendin is (op dit moment nog) gewoon een lekker wijf, slank, afgetraind, etc.
Kortom; je kan als 25 jarig jochie NOOIT zonder enige seksuele gevoelens die handelingen 100% professioneel uitvoeren, naar mijn mening. En nee, 't is geen homo. Sowieso vind ik 't al een beetje raar ventje, en al helemaal vanwege z'n beroepskeuze.
Nu heb ik aangegeven bij 't bureau dat ik 't niet prettig vond. Ze verzekerden mij dat 't 100% professioneel is, en dat de kans 25% is dat hij bij de bevalling aanwezig is. De tussentijdse dingen kunnen ze 'm wel anders inplannen. Ik zit dus écht niet te wachten op die vent in mijn slaapkamer. M'n vriendin vind 't niet 'erg', maar als ze mag kiezen.. je snapt 't.
Ik wil voorstellen dat ze leugendetector neerzetten, (

)en hem op de man vragen of hij 0 seksuele gevoelens heeft. Klopt het, betaal ik en biedt ik m'n excuses aan. Klopt 't niet.. tja.
Maargoed, noem me een zeikerd, maar ik vind 't raar. Jullie?