Het is voor jou misschien heel raar om voor te stellen dat je als man geen seksuele gevoelens krijgt bij het zien van een naakte vrouw, maar het is toch echt zo. Ik ben zelf student geneeskunde en hier wordt al vanaf jaar 1 wekelijks lichamelijk onderzoek op elkaar geoefend. Wij staan regelmatig met onze vingers in de lies van een medestudent (die in onderbroek op de onderzoeksbank ligt) te porren in de hoop dat we slagaders voelen kloppen, en worden bijvoorbeeld de borsten van de dames onderzocht op knobbeltjes. Het klinkt als een slecht seksverhaal, maar het is gewoon de realiteit. Sterker nog, je bent je zó erg aan het concentreren op het doen van het onderzoek, dat je helemaal geen tijd hebt om te denken "hihi, ik zit nu aan iemands borsten", en dan zijn wij allemaal nog maar net uit de puberteit.
We hebben het hier over een medische professional. Deze jongen ziet al jaren lang elke dag vagina's, denk nou aljeblieft niet dat de vagina van je vriendin zo bijzonder is dat hij daar geil van gaat worden, want daar is hij helemaal niet mee bezig, de beste man doet gewoon zn werk.
Blijkbaar was de droombaan van deze jongen om baby's op de wereld te zetten, verpest dat nou niet voor zo iemand omdat JIJ te onzeker bent.
Ik snap dat deze situatie een beetje wennen is, maar laat je niet kennen