SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door seto op 18-01-2017 10:05:38 ]
waar zitten die dan?quote:
Harde cringe hoorquote:Op donderdag 19 januari 2017 18:06 schreef McNulty het volgende:
hey henk
http://www.dumpert.nl/med(...)r_kan_ze_ook_ko.html
quote:
quote:Ik zie er zelf gewoon normaal uit. +-65 kg, sixpack verloren onder een klein laagje vet. Ik heb ook aangeboden om met haar mee te willen sporten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bevestigd wel wat we al dachten: broeder neukt hoerenquote:
heb je link geen zin om dat hele kuttopic te lezenquote:Op donderdag 19 januari 2017 20:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
bevestigd wel wat we al dachten: broeder neukt hoeren
nee sorryquote:Op vrijdag 20 januari 2017 11:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb je link geen zin om dat hele kuttopic te lezen
i brought you change nigga whut the fuck you thinking niggaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:59 schreef Faeroer het volgende:
ja man, warmonger die europa verneukt heeft met al die rapefugees, goede man
het is nooit de schuld van de zwarte manquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:16 schreef fathank het volgende:
@Faroer allemaal de schuld van de Republikeinen kan Obama niks aan doen
Dan moet hij ze beter kunnen uitdragen. Dat is ook stuk competentie die je van een politici mag verwachten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:43 schreef kaasplankje het volgende:
trump heeft juist de goede standpunten alleen snapt niemand dat
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:38 schreef McNulty het volgende:
Gelukkig is blanke Trump er nu![]()
Trump was gewoon de anti-stem. Niemand kan ontkennen dat hij zich als een complete pannenkoek heeft geprofileerd die inhoudelijk niet veel te vertellen had.
en vanavond zeker weer lekker naar de DWDD kijken hequote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:38 schreef McNulty het volgende:
Gelukkig is blanke Trump er nu![]()
Trump was gewoon de anti-stem. Niemand kan ontkennen dat hij zich als een complete pannenkoek heeft geprofileerd die inhoudelijk niet veel te vertellen had.
Ik ben niet zo geïnteresseerd in politieke discussies omdat deze zelden objectief zijn. De ideale politici is altijd degene die jouw ideologie en maatschappelijke standpunten het meest uitdraagt en de slechtste degene dat het minst doet. Hierdoor dragen mensen bewust oogkleppen voor "hun" politici en zijn ze kritisch t.o.v. de ander.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:03 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
en vanavond zeker weer lekker naar de DWDD kijken he
met een beetje geluk zit Sylvana er om te klagen over Trump
kadyrov heeft wel graag mma vechters / kickboxers om zich heenquote:
Lol anarchisten. Lekker speed gebruiken in een kraakpand en janken op de overheid en kapitalisme maar wel gewoon wajong krijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:08 schreef McNulty het volgende:
Schijt aan de overheid. Gwn anarchist zijn ja tog.
bengertje welquote:
Lekker aan baco man, vergeet alle zorgen. Maandag mag je weer...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:58 schreef fathank het volgende:
Is de wereld al vergaan? Moeten we naar de schuilkelders?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:08 schreef Montelly het volgende:
Wie zou Victoria Verstappen knallen?
[ afbeelding ]
Herken sommigen niet als ze irl tegenkom.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een verschil altijd die make-up en instagram filters.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol anarchisten. Lekker speed gebruiken in een kraakpand en janken op de overheid en kapitalisme maar wel gewoon wajong krijgen.
Hahaha die hgripquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:01 schreef Beach het volgende:
https://www.instagram.com/p/BPDZOCEh2x7/
hey Dima
deadlift je meer dan Max?
wat een flikkrtjquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:01 schreef Beach het volgende:
https://www.instagram.com/p/BPDZOCEh2x7/
hey Dima
deadlift je meer dan Max?
"no weight no point"quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
wat een flikkrtj
no pain no gain als onderschrift bij een 50 kg deadlift
jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:09 schreef Dimachaerus het volgende:
junior business controller
kan ik dat denk je
whahaha een groen links dieselquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:54 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)reviousPage=lr&pos=3
wil deze
wat moet je met die oude kktaxi dan?? wil je graag van je geld af geef het dan gwn aan mijquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:54 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)reviousPage=lr&pos=3
wil deze
Iddquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:23 schreef Sapstengel het volgende:
Maar dat Obama hier stoer kwam doen tijdens brexit was allemaal prima.
je kan wel tegen eu stemmen maar het maakt eigenlijk toch geen zak uitquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:23 schreef Sapstengel het volgende:
Maar dat Obama hier stoer kwam doen tijdens brexit was allemaal prima.
hahaha teringquote:
Moest echt hard lachen om diequote:
Hahaha zo domquote:
Gatver..quote:Op zondag 22 januari 2017 02:34 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
De struggle van traplopen zeker.
Dude wtfquote:Op zondag 22 januari 2017 12:11 schreef Sapstengel het volgende:
Die protesten brengen zoveel goeds
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Trump managed to get more fat women to walk in 1 day than Michelle Obama did in 8 years.
je bent goed aan het trainen zie ik vriend hoeveel pak je daarzo?quote:Op zondag 22 januari 2017 22:22 schreef Beach het volgende:
https://gfycat.com/MeagerInconsequentialHalcyon
Hey Beachtwitter:McDonald_69 twitterde op donderdag 19-01-2017 om 23:35:48Veerdienst Middellandse Zee .... #Jinek https://t.co/1ETCCZEdwU reageer retweet
Dat was alleen voor werkende mensen.quote:
Ja die heb je al gehad in vorm van lastenverlichting, anders had je nu veel meer moeten betalen😉quote:
hey bredebroerquote:Op maandag 23 januari 2017 10:58 schreef BredeBroeder het volgende:
10% korting op alles bij XXL boiss
heb je als een topic vol zit met walvissen, haha vol zitten, haha..quote:Op maandag 23 januari 2017 11:06 schreef seto het volgende:
[..]
hey bredebroer
vond wel grappig hoe je iedereen zo mad kreeg in dat R&P topic
hopelijk gebeurt dit zo vaak mogelijk dat Zweden eindelijk eens wakker wordtquote:
oh het is weer een zandhaasquote:Op maandag 23 januari 2017 14:45 schreef Faeroer het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/emillemon.khodagholi
hey jb hey ossum hey sanderquote:Op maandag 23 januari 2017 17:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Srs? Had jou wel meer in het kader DENK geplaatst.
verdomd goeie shit heb je gebruikt want ik begrijp geen kut van je.quote:Op maandag 23 januari 2017 19:24 schreef iBeats het volgende:
wat vinden de bazen hiervan dat de eindbaas halter niet berichtjes hier meer mag maken omdat hij in de bericht bij de fotos bij bondageskkltje zegde dat hij zijn baard kan scheren?
die wajong skkl heeft bij de moderator gaan huilen dat halter dat zegde en nu kan die geen bericht meer maken hier
dat is niet geldig om verbod te krijgen zeg ik omdat dat opgebouwde kritiek is
wat snap jij niet dan van mijn bericht?quote:Op maandag 23 januari 2017 19:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
verdomd goeie shit heb je gebruikt want ik begrijp geen kut van je.
Of optie 2: je bent zo'n graf naffer
hey oprottequote:Op maandag 23 januari 2017 20:07 schreef iBeats het volgende:
[..]
wat snap jij niet dan van mijn bericht?
daar staat dat halter niet berichten kan maken hier door de huilen van die lelijke bondage die niet die opgebouwde kritiek wil
ik wil dat halter weer bericht kan maken hier
sterfquote:Op maandag 23 januari 2017 20:07 schreef iBeats het volgende:
[..]
daar staat dat halter niet berichten kan maken hier door de huilen van die lelijke bondage die niet die opgebouwde kritiek wil
rot op homoquote:Op maandag 23 januari 2017 20:07 schreef iBeats het volgende:
[..]
pleur op homoquote:Op maandag 23 januari 2017 20:07 schreef iBeats het volgende:
[..]
quote:
hermafrodietquote:
Mjah ik heb niet zoveel met aangeboren afwijkingenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:08 schreef stinkie het volgende:
http://www.demorgen.be/bi(...)el-te-zijn-bac11975/
He Sap
Gvd heeft niemand die kin ooit bekeken dan?
Dit topic zit er anders vol mee.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ik heb niet zoveel met aangeboren afwijkingen [..]
quote:
gelukkig landt ze op waterquote:
Ja, dat mag je vragen. En nee: die bedoel ik er niet (specifiek) mee.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij al die bruinen bedoeltd?
volgens mij werkt dat zo inddquote:Op woensdag 25 januari 2017 14:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
gelukkig landt ze op water
dat is toch zacht
Kebab zit vol bacterien, las ik van de week.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:34 schreef McNulty het volgende:
of zou het gaan over gymmers die uit huis worden gejaagd door hun eigen vriendin om zich vervolgens te bekeren voor een kebabgleuf
Sisuquote:Op woensdag 25 januari 2017 14:34 schreef McNulty het volgende:
of zou het gaan over gymmers die uit huis worden gejaagd door hun eigen vriendin om zich vervolgens te bekeren voor een kebabgleuf
Get A Life.quote:
Ik heb i.i.g geen bacteriënbom in de vorm van een kebabgleuf op mijn wortel laten landen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:59 schreef seto het volgende:
jeetje cor wat is er in jouw kut gekropen vannacht??
quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:45 schreef fathank het volgende:
SEX / Dumpert ontdekt grootste kamelenteen deze eeuw
redpillquote:
mag je ook lkkr erbij notuleren?quote:
ja en koffie halenquote:Op donderdag 26 januari 2017 14:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
mag je ook lkkr erbij notuleren?
heey seto ben je toevallig ambtenaar?quote:
hey beach lkkre smaquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:01 schreef Beach het volgende:
https://www.instagram.com/olgachocolate/?hl=en
he sap
ja ik zag op zn fbquote:Op donderdag 26 januari 2017 13:09 schreef Beach het volgende:
hey Dima Kenan heeft z'n pols gebroken he
Nice, goede tieten voor haar lichaam.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:01 schreef Beach het volgende:
https://www.instagram.com/olgachocolate/?hl=en
he sap
heb gevraagd of ze rol wil in mijn nieuwe filmquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice, goede tieten voor haar lichaam.
film over homo's met geschoren benen die lekkere wijven afwijzen?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 07:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb gevraagd of ze rol wil in mijn nieuwe film
opdoeken die clubquote:Op vrijdag 27 januari 2017 07:14 schreef seto het volgende:
[..]
mocht ook weleens
nu al twee ministers en een staatssecretaris afgetreden over die deal
nee cocksuckers 54quote:Op vrijdag 27 januari 2017 07:49 schreef seto het volgende:
[..]
film over homo's met geschoren benen die lekkere wijven afwijzen?
je hebt wel babbeltjes voor zo'n jong kereltje die in HVJJN postquote:
whahaha wist dat je zou zoekenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:07 schreef fathank het volgende:
[..]
je hebt wel babbeltjes voor zo'n jong kereltje die in HVJJN post
ronny coleman scheert ook benenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:00 schreef seto het volgende:
[..]
dit zou nog steeds een film over mannen met geschoren benen kunnen zijn
Uit de tijd dat de Mr Olympia wedstrijd nog leuk was (mijn mening).quote:
als je het scheert lijkt hij juist groter vriendjequote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:56 schreef kaasplankje het volgende:
kijk als ik een kleine lul had liet ik mijn schaamhaar ook staan net zoals die chinezen
daarom heet het ook zo snap je
vlakke hand tegen de wangquote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
whahaha wist dat je zou zoeken
struggles met vriendin lol
stok niet dikker dan de duimquote:
dank je vriendquote:
waar gaat dit nou over? nee.. nee... laat maar ik wil het niet weten.quote:
gwn lekker vanaf day one de broek aanhebben in de relatiequote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:30 schreef Beach het volgende:
[..]
dank je vriend
hoe gaat dat in de negerwereld dan?
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:30 schreef Beach het volgende:
[..]
dank je vriend
alsof negers een broek aanhebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
gwn lekker vanaf day one de broek aanhebben in de relatie
hoef je ook niet te klappe
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:08 schreef fathank het volgende:
[..]
alsof negers een broek aanhebben
[ afbeelding ]
daar swaffelen zequote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:30 schreef Beach het volgende:
[..]
dank je vriend
niet genoeg cadeautjes gegeven deze week? Is ze soms duurder geworden?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
whahaha wist dat je zou zoeken
struggles met vriendin lol
Geen idee wat de koers van de Russische Roebel of de Thaise Bath doet.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
niet genoeg cadeautjes gegeven deze week? Is ze soms duurder geworden?
Je mag pas beginnen met roken als je schaamhaar hebt.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:59 schreef seto het volgende:
wat is een goed merk sigaretten om te beginnen met roken?
en uitgegroeid bentquote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je mag pas beginnen met roken als je schaamhaar hebt.
Je kunt ook meteen een flikflak doen van de brug als je jezelf aan een vroeg einde wil brengenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:59 schreef seto het volgende:
want??quote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:27 schreef iDonkey het volgende:
[..]
Je kunt ook meteen een flikflak doen van de brug als je jezelf aan een vroeg einde wil brengen
Caballero zonder filter.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:59 schreef seto het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie heeft aanraders om te doen als je kaolo gefrustreerd bent, inb4 gym
Koop cadeautje voor je moeder ja tog?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Goed idee. Biertje drbijquote:
mediterenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:44 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Uit de tijd dat de Mr Olympia wedstrijd nog leuk was (mijn mening).
Mr. Olympia was al naar de klote op het moment dat de judges "freaks" lieten winnen i.p.v. de bodybuilders met de classic physique (arnie, fank zane etc).quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Uit de tijd dat de Mr Olympia wedstrijd nog leuk was (mijn mening).
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mr. Olympia was al naar de klote op het moment dat de judges "freaks" lieten winnen i.p.v. de bodybuilders met de classic physique (arnie, fank zane etc).
zijn zeker die mensen die zich wassen in een schijtrivier waar lijken en uitwerpselen voorbij drijvenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:39 schreef Montelly het volgende:
Boys kijk deze minifilm, echt veel drama en een feelgood ending. Heeft mij zeker geïnspireerd..
Deze viking, heldquote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:40 schreef Faeroer het volgende:
[..]
zijn zeker die mensen die zich wassen in een schijtrivier waar lijken en uitwerpselen voorbij drijven
kalende 50ers die in Thailand meiden met neptieten neukenquote:
Volgens mij moet je dan nog van geluk spreken haha ja togquote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:48 schreef Beach het volgende:
[..]
kalende 50ers die in Thailand meiden met neptieten neuken
niet geklikt
hey Tim Sharky
Ik weet waar ik naartoe moet over 20 jaarquote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:48 schreef Beach het volgende:
[..]
kalende 50ers die in Thailand meiden met neptieten neuken
wrm over 20 jaar pas?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik weet waar ik naartoe moet over 20 jaar
Neuken.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:44 schreef BredeBroeder het volgende:
W.t.f.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kai Greene valt toch wel mee?
Roken is lekker.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2017 11:09 schreef Beach het volgende:
nerf war? als jij meedoet is het eerder nerd war
is dat die full auto op batterijen?quote:Op maandag 30 januari 2017 10:39 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
deze is zo hard
zal ik kopen voor de nerf war op kantoor?
pump action vriendquote:Op maandag 30 januari 2017 11:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
is dat die full auto op batterijen?
En ja, dit is een van de leukere dingen van kinderen hebben
Mwehehe shiitttquote:Op maandag 30 januari 2017 10:39 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
deze is zo hard
zal ik kopen voor de nerf war op kantoor?
bier drinken en dan naar de voedselbank met de autoquote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:06 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat doen jullie in t dagelijks leven
en wie betaalt dan jouw tyfus auto en jouw tyfus benzine hè?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:16 schreef Beach het volgende:
[..]
bier drinken en dan naar de voedselbank met de auto
ikquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
en wie betaalt dan jouw tyfus auto en jouw tyfus benzine hè?
rot op homoquote:Op woensdag 1 februari 2017 09:00 schreef Montelly het volgende:
Ik heb toch geprobeert vandaag..heb ripped skinny jeans aangetrokken die net tot boven enkels uitkomen, zwarte Nike sneakers(zie plaatje) en een bomberjack.
Werd niet gewaarde op de zaak, heb tevergeefs geprobeert uit te leggen dat dit laatste mode is maar collega's waren medogenloos😢
mooi hoorquote:Op woensdag 1 februari 2017 09:00 schreef Montelly het volgende:
Ik heb toch geprobeert vandaag..heb ripped skinny jeans aangetrokken die net tot boven enkels uitkomen, zwarte Nike sneakers(zie plaatje) en een bomberjack.
Werd niet gewaarde op de zaak, heb tevergeefs geprobeert uit te leggen dat dit laatste mode is maar collega's waren medogenloos😢
[ afbeelding ]
zitten geen ritsen aan de zijkant dus deze is al afgekeurdquote:Op woensdag 1 februari 2017 09:22 schreef seto het volgende:
ben je je jurkje vergeten montelly? anders werkt die hele look natuurlijk niet
[ afbeelding ]
did he grab somebody by the pony?quote:
Altijd lastig om dat te weten te komen.quote:
gewoon naar nu.nl gaan johquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Altijd lastig om dat te weten te komen.
Eerst door de bagger heengaan die links en liberaal over hem uitstort voordat je echt weet wat er aan de hand is.
Eens. En de USA produceert zelf ook meer dan genoeg olie om dat op te vangen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:06 schreef Faeroer het volgende:
als hij nou ook eens die saudis eruit gooit in plaats van alleen maar iraniërs
tfw je dood bent voor de oil money van die saudi familie ooit op isquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:06 schreef Faeroer het volgende:
https://www.theguardian.c(...)d-oil-revenues-slumpquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:10 schreef seto het volgende:
[..]
tfw je dood bent voor de oil money van die saudi familie ooit op is
hebben zeker weer een geldinjectie van Soros ontvangenquote:
Iran >> SA.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:06 schreef Faeroer het volgende:
Sorry voor de vertraging, maar ik was even geschorst.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:23 schreef McNulty het volgende:
cor zet ff deze moeilijk harde drive by
[ afbeelding ]
@Montelly: je account is gekaapt door Dima.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:00 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
heb je met karel anker gescholden??quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sorry voor de vertraging, maar ik was even geschorst.
Wat is er met deze Soros? Alex Jonesquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
hebben zeker weer een geldinjectie van Soros ontvangen
amerikaans-hongaarse billionair die een hekel heeft aan gewoon normaal doen. hij geeft geld aan de raarste organisaties om mensen op te fokken http://soros.dcleaks.com/quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat is er met deze Soros? Alex Joneshad het ook over hem bij JRE podcast.
Niet iedereen kon mijn getrol in SEX / Zwak voor tienermeiden waarderen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
heb je met karel anker gescholden??
hahahquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niet iedereen kon mijn getrol in SEX / Zwak voor tienermeiden waarderen.
leeftijdsdingetjequote:Op donderdag 2 februari 2017 12:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niet iedereen kon mijn getrol in SEX / Zwak voor tienermeiden waarderen.
die koninklijke familie zingt het nog wel een paar generaties uit hoorquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)d-oil-revenues-slump
kreeg hier wel stijfje van
hoop dat het lekker hard gaat voor ze
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 02-02-2017 om 12:34:36Iran has been formally PUT ON NOTICE for firing a ballistic missile.Should have been thankful for the terrible deal the U.S. made with them! reageer retweet
een dag geen streken uitgehaald is een dag niet geleefdquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:22 schreef Faeroer het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 02-02-2017 om 12:34:36Iran has been formally PUT ON NOTICE for firing a ballistic missile.Should have been thankful for the terrible deal the U.S. made with them! reageer retweet
Van die hertjes wel ja. Nu zijn ze begin 20 en spreken ze er schande van, maar als je over 15 kinderen en een uitgebluste echtgenoot met een bierbuik hebben zouden ze zo'n tiener echt niet laten schieten (of eigenlijk dus juist wel).quote:
maar hij is democraat gwn een goeie man dusquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
amerikaans-hongaarse billionair die een hekel heeft aan gewoon normaal doen. hij geeft geld aan de raarste organisaties om mensen op te fokken http://soros.dcleaks.com/
Fixed.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb FoK! weggehaald van het internet omdat het vol mongolen zit.
[..]
De correspondentquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:33 schreef Eleiko het volgende:
https://decorrespondent.n(...)e/156419890-f4c89a5d
Als het teveel is, lees dan alleen even het stukje rondom die foto's van die inauguratie.
moet nog kijken geen spoilersquote:
de correspondent is wel de laatste club die zal propageren dat ze objectieve journalistiek bedrijven, als je goed leest dan zie je dat het onderzoeksjournalistiek is.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:44 schreef fathank het volgende:
[..]
De correspondent
Eng clubje is dat hoor. Zogenaamde objectieve journalisitek. Beetje meningen verpakken in een mooi sausje en brengen als feit dat andere media niet durft te brengen.
Lekker schrijvend vanuit hun misplaatste superioriteitsgevoel. De zogenaamde intellectuele elite.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:00 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen is biased. Zei ik eerder het topic ook al.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
de correspondent is wel de laatste club die zal propageren dat ze objectieve journalistiek bedrijven, als je goed leest dan zie je dat het onderzoeksjournalistiek is.
lees ook: https://decorrespondent.n(...)s/155650990-09fc1192
Wat je verder overigens beschrijft is simpelweg de versimpeling van het nieuws van tegenwoordig, kijk maar naar bijv. de NOS. Dat is waarin de Correspondent is (for better or for worse) in onderscheid. Dat heeft niks te maken met 'wel of niet durven zeggen'.
populistje ben je henkie, net zo erg als degenen waartegen je ageert
stellen dat 'iedereen' (wie is iedereen, kutargument dus) biased is is nogal een boude uitspraak, zie https://en.m.wikipedia.org/wiki/Media_biasquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Iedereen is biased. Zei ik eerder het topic ook al.
NOS is sowieso niet veel meer dan AnP copypasta.
Onderzoeksjournalistiek draait om feiten brengen. Objectiviteit dus. Hetgeen De Correspondent vervolgens doet is het een sausje gieten bol van de hoogdravendheid en overtuigd van hun eigen gelijk en dat dan 'duiding' of 'perspectief' noemen. Terwijl het doorgaans niet meer dan verkapte opiniestukken zijn. Maar omdat ze zogenaamd onderzoeksjournalisten zijn hebben ze wel gelijk. De morele superioriteit druipt er vanaf.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
de correspondent is wel de laatste club die zal propageren dat ze objectieve journalistiek bedrijven, als je goed leest dan zie je dat het onderzoeksjournalistiek is.
lees ook: https://decorrespondent.n(...)s/155650990-09fc1192
Wat je verder overigens beschrijft is simpelweg de versimpeling van het nieuws van tegenwoordig, kijk maar naar bijv. de NOS. Dat is waarin de Correspondent is (for better or for worse) in onderscheid. Dat heeft niks te maken met 'wel of niet durven zeggen'.
populistje ben je henkie, net zo erg als degenen waartegen je ageert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |