SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:27 schreef Fogel het volgende:
Toch nog mooi op tijd voor het laatste deel van de show.
Eerder door Tomita danquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Kon zomaar door Mike Oldfield gecomponeerd zijn, dit.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Kon zomaar door Mike Oldfield gecomponeerd zijn, dit.
Ik verzamel versies van deze tune, heb er tientallen...quote:"Baroque Hoedown" was created by early Moog synthesizer pioneers (and frequent collaborators) Jean-Jacques Perrey and Gershon Kingsley (Perrey–Kingsley) in 1967.[1] It was contained on the album Kaleidoscopic Vibrations: Electronic Pop Music From Way Out. The composition was once described as being a "harpsichord gone country".
The composition later became the theme song for Disneyland's Main Street Electrical Parade in 1972 and all of its subsequent iterations around the world,[2] Hong Kong Disneyland's Disney Paint the Night Parade, and for a time, Walt Disney World's Electrical Water Pageant. It was also incorporated into Disneyland's Light Magic, Paint the Night Electrical Parade, and Remember... Dreams Come True as a tribute to the Main Street Electrical Parade.
“ In the 1970s, Walt Disney Productions chose this tune to be the theme for the Electrical Parade. It was extraordinary, I didn't know about it because the publishers said nothing to me. It was by chance, in 1980, that I went there and was so surprised to hear "Baroque Hoedown" arranged for a full orchestra.
Jean-Jacques Perrey, text from English subtitle
Jij jarig? Hoeraquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was een geslaagd einde van mijn verjaardag. Tnx, MM
Nog even een kopjen kofjen bij Saartje bietsen...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voor iemand die zegt dat ie er vandoor gaat, blijft ie wel lang hangen
dat zijn de zogenaamde plakkersquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voor iemand die zegt dat ie er vandoor gaat, blijft ie wel lang hangen
Ik ben daar ook goed in. Zeggen dat ik wegga en dan blijf ik nog kletsen.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben daar ook goed in. Zeggen dat ik wegga en dan blijf ik nog kletsen.
Ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben daar ook goed in. Zeggen dat ik wegga en dan blijf ik nog kletsen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
Maar voor nu zeg ik ook dag. Ik ga nog even tv kijken en dan naar bed. Morgen lekker vrij.![]()
Ik ben morgen ook lekker vrijquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
Maar voor nu zeg ik ook dag. Ik ga nog even tv kijken en dan naar bed. Morgen lekker vrij.![]()
zonder iets te zeggenquote:
dat is zeker je vrouwelijke kantquote:
En kom binnen zonder kloppen.quote:
Ik zeg meestal wel hallo en doei. En nu ook; ik ga zo even Jinek kijken of wat muziek luisteren op Spotify.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here!(tegenwoordig)
Hoewel ik soms wel doei zeg!
Doei!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zeg meestal wel hallo en doei. En nu ook; ik ga zo even Jinek kijken of wat muziek luisteren op Spotify.
Later
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zeg meestal wel hallo en doei. En nu ook; ik ga zo even Jinek kijken of wat muziek luisteren op Spotify.
Later
MM heeft nog iets gedraaid van een Ted (?). Over stoplichten in de Kalverstraat (?). Iets met een oud-portier van Paradiso ofzo?quote:
Ton Lebbink bedoel je? Dat was jaren 80, geen idee of die stoplichten er nog zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
MM heeft nog iets gedraaid van een Ted (?). Over stoplichten in de Kalverstraat (?). Iets met een oud-portier van Paradiso ofzo?
Hij had het erover dat jij dat wel kon waarderen of zoiets. Moet je ff het vorige topic teruglezen
Ja die!quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ton Lebbink bedoel je? Dat was jaren 80, geen idee of die stoplichten er nog zijn?
Heb geen idee, die straat vermijd ik deskundig.quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja die!
En er zijn geen stoplichten (meer) in de Kalverstraat. Tenzij buiten een kapperszaak ofzo.
Heel verstandig. Het is ook al jaren geleden dat ik daar ben geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:22 schreef Stien_Struis het volgende:
Heb geen idee, die straat vermijd ik deskundig.
De PC Hooftstraat staat er toch niet op?quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heel verstandig. Het is ook al jaren geleden dat ik daar ben geweest.
In maart komt een Amerikaanse vriendin naar hier, dus dan zal ik haar wel een keer moeten laten zien wat de duurste straat bij Monopoly is, maar ik blijf er niet lang.
Nopequote:Op woensdag 18 januari 2017 00:29 schreef Stien_Struis het volgende:
De PC Hooftstraat staat er toch niet op?
Volgens mij is tegenwoordig zelfs De Zeedijk duurder.quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nope
Hasbro mag de boel wel wat updaten
Zou me niet verbazen idd. De Kalverstraat is wel heul erg verpauperd.quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:36 schreef Stien_Struis het volgende:
Volgens mij is tegenwoordig zelfs De Zeedijk duurder.
Die dus...quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ton Lebbink bedoel je? Dat was jaren 80, geen idee of die stoplichten er nog zijn?
quote:Op woensdag 18 januari 2017 07:39 schreef MadMaster het volgende:
Met stroom wakker worden is toch een stuk relaxter.
Goedemorgen...
Helaas wel. De stoepen zijn ook niet echt veilig heb ik net gemerkt.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Koud. Witte wegen.
* OscarMopperkont gleed net bijna uit de bocht... met 10km/h
geen winterbanden onder je klikoquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Koud. Witte wegen.
* OscarMopperkont gleed net bijna uit de bocht... met 10km/h
Nee die moeten op maat gemaakt worden. Duur geintje als je de enige afnemer bent.quote:
dan maar voorzichtig door de bochtenquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee die moeten op maat gemaakt worden. Duur geintje als je de enige afnemer bent.
Driften met dat hokquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
dan maar voorzichtig door de bochten
Nee, dat doe ik ook.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben ik de enige in de wachtkamer van de huisarts die zo min mogelijk probeert te ademen om zo de bacillen van anderen te mijden?![]()
lijkt me wel iets voor Oscar, multifunctioneelquote:
Zeker weten.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:31 schreef just me het volgende:
[..]
lijkt me wel iets voor Oscar, multifunctioneel
Dat ziet er niet verkeerd uit, leuk huisjequote:Op woensdag 18 januari 2017 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit sfeerplaatje van Zwolle kwam net op mijn Facebook voorbij.
Zeker een leuk huisje.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:34 schreef just me het volgende:
[..]
Dat ziet er niet verkeerd uit, leuk huisje
Ik vind het wel iets hebben hoor, lekker als je binnen zit en alles is buiten witquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker een leuk huisje.
Als ik naar buiten kijken zijn alle bomen in het park ook wit. Was me nog niet opgevallen.
Yay ik ben dr niet alleen inquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik ook.
Succes trouwens bij de huisarts!
Ja, als je niet naar buiten hoeft, is het wel lekker. Maar ja, ik heb toch liever wat warmer weer, deuren lekker open. Ben ik ook een stuk actiever.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets hebben hoor, lekker als je binnen zit en alles is buiten wit
Volgens mij hoef ik vandaag de deur niet uit, buurjongen komt straks/vanmiddag wat klusjes doen, zoals badkraan monteren,dus vandaag een relaxed dagje.
Zo ziet het er hier uit jaquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit sfeerplaatje van Zwolle kwam net op mijn Facebook voorbij.
Ik ga zo toch de tuindeuren wel even op een kiertje zettenquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, als je niet naar buiten hoeft, is het wel lekker. Maar ja, ik heb toch liever wat warmer weer, deuren lekker open. Ben ik ook een stuk actiever.
Goed geregeld!
Voor extra effect, volgende keer een Chinees mondkapje meenemenquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben ik de enige in de wachtkamer van de huisarts die zo min mogelijk probeert te ademen om zo de bacillen van anderen te mijden?![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:53 schreef Fogel het volgende:
Kennen jullie de band Death by Unga Bunga? Nee? Luisteren!
Ja, dat is wel een beetje jammer inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zo ziet het er hier uit ja
Winter wonderland
Maar dan zonder kerst.
Ow echt? Hier zit en blijft alles dicht....quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo toch de tuindeuren wel even op een kiertje zetten![]()
Ik wil ook wel warmer weer, kan ik weer gaan golfen
quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Voor extra effect, volgende keer een Chinees mondkapje meenemen![]()
Of voor extra extra effect: gasmasker.
Pfff. Het is pas 10.15..... heb nog de heeeeeele dag om niks te doenquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
Pff het is al bijna 10:15 uur en ik heb nog niets gedaan. Ik had al een aantal dingen willen doen, maar zit nog te hangen achter de laptop. Schiet niet op zo.![]()
Hier staat het slaapkamerraam gewoon open.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow echt? Hier zit en blijft alles dicht....![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pfff. Het is pas 10.15..... heb nog de heeeeeele dag om niks te doen
Die staat bij ons overdag ook wel open en gaat 's avonds op tochtstand. Maar beneden is er geen raam of deur open hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier staat het slaapkamerraam gewoon open.
Gewoon wijd open zettenquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die staat bij ons overdag ook wel open en gaat 's avonds op tochtstand. Maar beneden is er geen raam of deur open hoor.
's avonds echt niet. Alleen als het heel warm is.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon wijd open zettenVerse lucht,immer
Ach, ik werk vanuit huis. En daardoor sowieso niet van 9 tot 5. Ik werk soms ook om 1 uur 's nachts.quote:
Waar ga je die halen?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:44 schreef DevFreak het volgende:
Ik zie dat hier mensen in het getroffen stroomstoringsgebied wonen ik ben blij dat ik daar niet woon zeg
Vanavond ga ik wel richting amsterdam om een poster op te halen van THe Rolling Stones
als ik zou durven zou ik vragen of jij gigolo bent maar ik durf het nietquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, ik werk vanuit huis. En daardoor sowieso niet van 9 tot 5. Ik werk soms ook om 1 uur 's nachts.
Maar goed, dat is voor mij ideaal deze vrijheid.
En je hebt ook geen gezin voor wie je moet wassen, strijken en koken e.d. Dat scheelt natuurlijk ook. En dat je vuilnisbak een stuk kleiner is dan een huis.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, ik werk vanuit huis. En daardoor sowieso niet van 9 tot 5. Ik werk soms ook om 1 uur 's nachts.
Maar goed, dat is voor mij ideaal deze vrijheid.
Neefjes en nichtjes hebben is het beste. Dan ga je alleen maar leuke dingen doen met ze en zodra ze vervelend worden, geef je ze terug aan papa en mama. En papa en mama mogen strijken, wassen, koken, etc. I-de-aal.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
En je hebt ook geen gezin voor wie je moet wassen, strijken en koken e.d.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neefjes en nichtjes hebben is het beste. Dan ga je alleen maar leuke dingen doen met ze en zodra ze vervelend worden, geef je ze terug aan papa en mama. En papa en mama mogen strijken, wassen, koken, etc. I-de-aal.
Nou, sterkte...quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
Ik vind het toch wel leuk om ze zelf te hebben hoor.
Nou, kom maar op met dat bakkiequote:Op woensdag 18 januari 2017 10:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
gisteren nog vers gemalen:
[ afbeelding ]
Wheheh hoe laat ben je er?quote:Op woensdag 18 januari 2017 11:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met dat bakkie
Dáárom heb ik dus 1.2 kilo gekocht hequote:Op woensdag 18 januari 2017 11:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Geen idee, kan wel morgen worden. Ik moet nog wakker worden
In Diemenquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waar ga je die halen?
Goed dat je het zegt trouwens, er is een platenzaak met een uitverkoop
Salequote:Op woensdag 18 januari 2017 11:17 schreef DevFreak het volgende:
[..]
In Diemenhoe heet die platenzaak dan?
ik heb nooit winterbandenquote:Op woensdag 18 januari 2017 11:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn aygo krijgt geen eens winterbanden rijd toch wel
Ik ook niet. Heb niet eens een auto.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:45 schreef just me het volgende:
[..]
als ik zou durven zou ik vragen of jij gigolo bent maar ik durf het niet
Precies. Geen last van al dat gezeikquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En je hebt ook geen gezin voor wie je moet wassen, strijken en koken e.d. Dat scheelt natuurlijk ook. En dat je vuilnisbak een stuk kleiner is dan een huis.
ik heb het toch niet gevraagdquote:
zelfs dat doe ik nietquote:Op woensdag 18 januari 2017 11:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
zolang ik in Nederland met 130 door bochten kan ga ik geen andere banden nemen.
Nasi van gisteren.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
Zo toch even wat gedaan. Nu even zitten en "lunchen".
Verse BLTquote:Op woensdag 18 januari 2017 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
Zo toch even wat gedaan. Nu even zitten en "lunchen".
BLT?quote:
elke keer weer schrikken he?quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Weer aardbevingen bij mijn nicht in Italië.![]()
Gelukkig geen schade bij hen.
Bark Lacking Tuna?quote:
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Weer aardbevingen bij mijn nicht in Italië.![]()
Gelukkig geen schade bij hen.
Bacon Lettuce Tomatoquote:Op woensdag 18 januari 2017 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
BLT?
Het wordt gewoon een boterham. Moet straks nog naar de winkel, maar kan pas na 15:00 uur dan kan ik meteen pakjes ophalen bij Primera.
Nog nooit gehad, maar aangezien er Lettuce op zit, zal ik het ook nooit eten.quote:
stoer hoorquote:Op woensdag 18 januari 2017 11:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
zolang ik in Nederland met 130 door bochten kan ga ik geen andere banden nemen.
bij mij is de tomaat de schuldige, die dingen lust ik alleen als pastasaus, verder schuif ik die dingen altijd door naar mijn tafelgenoot.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, maar aangezien er Lettuce op zit, zal ik het ook nooit eten.
Ow ja, dat ook nog inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mij is de tomaat de schuldige, die dingen lust ik alleen als pastasaus, verder schuif ik die dingen altijd door naar mijn tafelgenoot.
is gewoon een hamburgerquote:Op woensdag 18 januari 2017 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, maar aangezien er Lettuce op zit, zal ik het ook nooit eten.
Ow die eet echt bijna nooit. Alleen tijdens de vakantie en dan met Cheddar Cheese.quote:
vind het heel fijn om te weten hoeveel grip ik heb. Enige aso wat ik doe is gas bij geven in bochten. Heerlijk voel je de auto samen plakken in de bochtquote:Op woensdag 18 januari 2017 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
stoer hoor![]()
Gisteravond moest je dat ook met winterbanden echt niet proberen, het was spekglad.
"cheddar"quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die eet echt bijna nooit. Alleen tijdens de vakantie en dan met Cheddar Cheese.
Neem ontslag danquote:Op woensdag 18 januari 2017 12:33 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zin in een bier bij mijn hamburger, maar ik ben aan het werk, dus dan maar niet.
Einde lunchmededeling.
Die van mij is echt en 3 maanden gerijptquote:Op woensdag 18 januari 2017 12:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
"cheddar"
van die vage plakjes smeltkaas waar eigenlijk helemaal geen kaasbestandsdelen in zitten
alcoholvrij biertjequote:Op woensdag 18 januari 2017 12:33 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zin in een bier bij mijn hamburger, maar ik ben aan het werk, dus dan maar niet.
Einde lunchmededeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Dan kan ik geen hamburgers meer betalen...quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die van mij is echt en 3 maanden gerijpt
Maar wel lekker.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
"cheddar"
van die vage plakjes smeltkaas waar eigenlijk helemaal geen kaasbestandsdelen in zitten
Compleet geruï.... oh wachtquote:Op woensdag 18 januari 2017 12:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Rome na de aardbevingen van vandaag:
[ afbeelding ]
`Hey dat ding heb ik in het echt gezien.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Rome na de aardbevingen van vandaag:
[ afbeelding ]
+1quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
`Hey dat ding heb ik in het echt gezien.
Prachtige stad.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ook, en ik ga het voor juni weer zien
Rome![]()
+2quote:
Tune je in? Of heb je hem al gezien op BBC?twitter:hetuurvandewolf twitterde op woensdag 18-01-2017 om 13:18:00“A man on top of his game”, David Bowie – de laatste vijf. Morgen 22u50 @NPO2 PREVIEW https://t.co/ke9VU6aBv9 reageer retweet
Dat is wel een erg bijzondere trip geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2017 13:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat doet me denken aan mijn geschiedenisleraar die met zijn klas in Berlijn was, toevallig net op het moment dat de muur viel. Over levende geschiedenis gesproken... *jaloers*
Dat lijkt me wel ja! Alleen jammer voor de leraren die in het hotel moesten blijven, voor het geval dat er iets met de leerlingen gebeurdequote:Op woensdag 18 januari 2017 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is wel een erg bijzondere trip geweest.
Begrijpelijk maar ook erg jammer inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2017 13:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja! Alleen jammer voor de leraren die in het hotel moesten blijven, voor het geval dat er iets met de leerlingen gebeurde
Absoluut begrijpelijk. Die zijn verantwoordelijk voor de leerlingen en mobiele telefoons waren nog niet zo héél erg populair onder tieners in 1989quote:Op woensdag 18 januari 2017 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
Begrijpelijk maar ook erg jammer inderdaad.
Toen had ik nog geen mobiel hoor. Maar ik ben dan ook een laatbloeier, ik had er pas één in 2004.quote:Op woensdag 18 januari 2017 13:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Absoluut begrijpelijk. Die zijn verantwoordelijk voor de leerlingen en mobiele telefoons waren nog niet zo héél erg populair onder tieners in 1989
Maar zelfs als je ín een hotel zit als er zoiets gebeurt, dan krijg je nog genoeg mee, lijkt me.
Wow... ben je bij alles laat?quote:Op woensdag 18 januari 2017 13:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen mobiel hoor. Maar ik ben dan ook een laatbloeier, ik had er pas één in 2004.De sfeer alleen ook in zo'n stad op dat moment.
Thanks! Al gezien hoor. Staat al sinds de BBC uitzending op YouTube en Vimeoquote:Op woensdag 18 januari 2017 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Oscar!!Tune je in? Of heb je hem al gezien op BBC?twitter:hetuurvandewolf twitterde op woensdag 18-01-2017 om 13:18:00“A man on top of his game”, David Bowie – de laatste vijf. Morgen 22u50 @NPO2 PREVIEW https://t.co/ke9VU6aBv9 reageer retweet
Wij hadden het opgenomen, maar ik wacht op Nederlandse ondertiteling. Vind ik fijner kijken.quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Thanks! Al gezien hoor. Staat al sinds de BBC uitzending op YouTube en Vimeo
Bij vrouwen heet dat toch overtijd?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij vrouwen heet dat toch overtijd?![]()
!huelleHquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Ha!
PS: ik ben net geblockt door iemand op FB omdat hij een discussie (nou ja, discussie kun je het amper noemen...) met mij niet kon winnen. Hoe lief
Druk. Maar een goede versie er van. En daar?quote:
Ach, zo'n zwakzinnige die te pas en te onpas ACAB gilt en vindt dat Willem-Alexander afstamt van de Nazi's enzo. Ik hoefde maar 3 posts te maken, voordat hij mij toegilde "En nu opsjoutuh!" en mij blockte.quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, zo'n zwakzinnige die te pas en te onpas ACAB gilt en vindt dat Willem-Alexander afstamt van de Nazi's enzo. Ik hoefde maar 3 posts te maken, voordat hij mij toegilde "En nu opsjoutuh!" en mij blockte.
Ik was sowieso al klaar met dat stuk vuilnis, dus hij heeft me met die block eigenlijk nog een dienst bewezen ook.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Ha!
PS: ik ben net geblockt door iemand op FB omdat hij een discussie (nou ja, discussie kun je het amper noemen...) met mij niet kon winnen. Hoe lief
Gaat z'n gangetje.quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Druk. Maar een goede versie er van. En daar?
quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, zo'n zwakzinnige die te pas en te onpas ACAB gilt en vindt dat Willem-Alexander afstamt van de Nazi's enzo. Ik hoefde maar 3 posts te maken, voordat hij mij toegilde "En nu opsjoutuh!" en mij blockte.
Ik was sowieso al klaar met dat stuk vuilnis, dus hij heeft me met die block eigenlijk nog een dienst bewezen ook.
opsjoutuh? Klinkt als een geleerd typetjequote:Op woensdag 18 januari 2017 14:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje.Alvast dingen aan het regelen voor de immigratie!
Hehehe neuh, stap 1 is alle papieren verzamelen en op het ministerie van buitenlandse zaken laten voor zien van een officiële zegel met een rood lint er aan. Mag wat kosten, maar dan heb je ook wat!quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]als in; het is zo goed als rond?
Ah ok. Spannend hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe neuh, stap 1 is alle papieren verzamelen en op het ministerie van buitenlandse zaken laten voor zien van een officiële zegel met een rood lint er aan. Mag wat kosten, maar dan heb je ook wat!
1 dezeer dagen ga ik zelf hier naar het gemeentehuis om zelf papierwerk te regelen en in Mei kunnen we dan beginnen. De reden dat we al zo vroeg hier mee beginnen is dat er schofterig veel tijd overheen kan gaan voor je bepaalde papieren krijgt.
Zeker!quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
1 dezeer dagen ga ik zelf hier naar het gemeentehuis om zelf papierwerk te regelen en in Mei kunnen we dan
Zo wat een gedoe allemaal zeg. Maar wel ontzettend tof.quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Maar het is ook wel lastig hoor; als er een papiertje ontbreekt moet ze weer naar de hoofdstad van het eiland reizen (12 - 14 euro voor een retourtje) en dat papiertje weer inleveren voor een stempel. 1 à 2 weken later moet ze dan weer 12 - 14 euro uitgeven aan een retourtje om dat papier dan op te halen.
En het schijnt dat bij de betrokken instanties sowieso wel eens wat kwijt raakt, dus is de kans groot dat ze dus minstens opnieuw 2x moet reizen om nieuwe papieren aan te vragen, die in te leveren voor een stempel en weer op te halen.
Daarbij moet alles ingescand en gemaild worden. Gezien de verbinding in haar woonplaats echt belabberd is, moet ze dat misschien in een internetcafé in die hoofdstad doen, maar aangezien de wachtrijen bij ambassades en ministeries altijd ZO lang zijn dat je echt uren staat te wachten voor je aan de beurt bent, is er misschien geen tijd om vervolgens nog een internetcafé in te duiken voor de laatste bus naar huis vertrekt.
Goed, het is allemaal maar tientjeswerk, maar het is altijd wel zonde als er wat mis gaat. Naast het geld ben je ook weer veel tijd kwijt dan.
Aan de andere kant van de planeet!quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo wat een gedoe allemaal zeg. Maar wel ontzettend tof.![]()
Waar woont je vriendin? Dat heb ik nog niet mee gekregen.
Zeeland. Echt ellende om iemand daar weg te krijgen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:10 schreef Diaan73 het volgende:
Waar woont je vriendin? Dat heb ik nog niet mee gekregen.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeeland. Echt ellende om iemand daar weg te krijgen.
JA lekker is dat daar zeg.quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Maar het is ook wel lastig hoor; als er een papiertje ontbreekt moet ze weer naar de hoofdstad van het eiland reizen (12 - 14 euro voor een retourtje) en dat papiertje weer inleveren voor een stempel. 1 à 2 weken later moet ze dan weer 12 - 14 euro uitgeven aan een retourtje om dat papier dan op te halen.
En het schijnt dat bij de betrokken instanties sowieso wel eens wat kwijt raakt, dus is de kans groot dat ze dus minstens opnieuw 2x moet reizen om nieuwe papieren aan te vragen, die in te leveren voor een stempel en weer op te halen.
Daarbij moet alles ingescand en gemaild worden. Gezien de verbinding in haar woonplaats echt belabberd is, moet ze dat misschien in een internetcafé in die hoofdstad doen, maar aangezien de wachtrijen bij ambassades en ministeries altijd ZO lang zijn dat je echt uren staat te wachten voor je aan de beurt bent, is er misschien geen tijd om vervolgens nog een internetcafé in te duiken voor de laatste bus naar huis vertrekt.
Goed, het is allemaal maar tientjeswerk, maar het is altijd wel zonde als er wat mis gaat. Naast het geld ben je ook weer veel tijd kwijt dan.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeeland. Echt ellende om iemand daar weg te krijgen.
Er schijnt juist ook veel hier in Nederland mis te gaan bij de procedure!quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
JA lekker is dat daar zeg.
Nou ja, hopen dat het meevalt allemaal.
Zeeland....dorpjes waar er meer kerken staan dan er inwoners zijn!quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zeeland... ik snap echt niet waarom mensen daar wonen
* OscarMopperkont kwam er nog wel als koerier... wat een saaie bende daar
Ik gok dat zelfs Montana spannender is dan Zeelandquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeeland....dorpjes waar er meer kerken staan dan er inwoners zijn!
CTRL-Aquote:
Dat zou ten koste gaan van mijn eigen inkomenquote:
Dan moet je ook niet zeikenquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat zou ten koste gaan van mijn eigen inkomen![]()
Dus nee, dat is geen optie
Ach zeiken is wat overdreven. Maar dit project had allang klaar moeten zijn.quote:
Ons Bin Zeeuwe, ons bin te sûunig om te v'rhûize. Zoiets?quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]Dat was een andere vriendin, vroeger.
En idd; die zou ik met geen mogelijkheid uit haar directe woonomgeving weg kunnen krijgen. Zelfs niet naar een stadje wat verderop!
Niet verkeerdquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:53 schreef just me het volgende:
nieuwe badkraan
![]()
nieuwe vlotter in het toilet
![]()
leve mijn buurjongen die dit alles voor een kop koffie en een cigaret en een kleine vergoeding gedaan heeft.
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:53 schreef just me het volgende:
nieuwe badkraan
![]()
nieuwe vlotter in het toilet
![]()
leve mijn buurjongen die dit alles voor een kop koffie en een cigaret en een kleine vergoeding gedaan heeft.
![]()
Neuh, het was haar omgeving waar zij d'r hele leven gewoond had, en ze was gewoon niet van plan uit die omgeving weg te gaan. Ook het feit dat haar ouders daar wonen speelde heel erg mee.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ons Bin Zeeuwe, ons bin te sûunig om te v'rhûize. Zoiets?
quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:56 schreef just me het volgende:
ow wat een genot om gewoon naar het toilet te kunnen gaan en door te trekken, geen kraantjes meer open en dicht draaien, doortrekken, omkijken en klaar![]()
* just me gaat nu de nieuwe douchekraan testen
Dus je hebt haar en de koffers in de auto gepakt, haar in de omgeving van Zeeland uit de auto gezet met de melding: "even sigaretten halen?"quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, het was haar omgeving waar zij d'r hele leven gewoond had, en ze was gewoon niet van plan uit die omgeving weg te gaan. Ook het feit dat haar ouders daar wonen speelde heel erg mee.
Op de vraag of we halverwege ergens konden gaan wonen (Utrecht of zo), zei ze zonder enig sarcasme of grappige ondertoon: "Ja prima! Zolang het maar in Zeeland is, in mijn directe omgeving van nu!"
Dat soort mensen, of ze nu Zeeuw zijn of wat dan ook. Mensen die non-flexibel zijn wat betreft plek om te wonen.... daar heb ik weinig mee.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, het was haar omgeving waar zij d'r hele leven gewoond had, en ze was gewoon niet van plan uit die omgeving weg te gaan. Ook het feit dat haar ouders daar wonen speelde heel erg mee.
Op de vraag of we halverwege ergens konden gaan wonen (Utrecht of zo), zei ze zonder enig sarcasme of grappige ondertoon: "Ja prima! Zolang het maar in Zeeland is, in mijn directe omgeving van nu!"
quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dus je hebt haar en de koffers in de auto gepakt, haar in de omgeving van Zeeland uit de auto gezet met de melding: "even sigaretten halen?"
klinkt erg goed. Het was wel echt een gehannes met het toilet en een lekkende kraan kost ontzettend veel waterquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:56 schreef just me het volgende:
ow wat een genot om gewoon naar het toilet te kunnen gaan en door te trekken, geen kraantjes meer open en dicht draaien, doortrekken, omkijken en klaar![]()
Ach het liefst zou ik ook weer terug willen gaan naar mijn geboorteplaats, maar ik heb in totaal nu in 5 verschillende woonplaatsen gewoond en zou het ook prima vinden naar het westen te verhuizen, zolang het maar niet meteen in een grote stad is.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat soort mensen, of ze nu Zeeuw zijn of wat dan ook. Mensen die non-flexibel zijn wat betreft plek om te wonen.... daar heb ik weinig mee.
Als mevrouw dat gaat eisen en ze woont zo'n pokke-eind bij me vandaan, kan mevrouw lang wachten.quote:Nope, ik moest naar haar huis toe komen om het uit te maken.
Ja maar, wilde je echt met zo iemand samen zijn, dan? Die instelling was toch al wel eerder zichtbaar?quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]Zoiets.
Ik heb geprobeerd het via de telefoon uit te maken (iets wat ik normaal nooit doe, maar gezien de afstand tussen haar en mij zou het gewoon veel kosten om helemaal naar haar toe te rijden), maar zij wilde het per sé in persoon doen.
Goed, halverwege doen, om voor mij de kosten wat te besparen, aangezien ik ook altijd degene ben geweest die naar haar toe is gegaan en zij maar 2x bij mij is geweest?
Nope, ik moest naar haar huis toe komen om het uit te maken.
Okee, maar kunnen we de benzinekosten van een keertje eerlijk delen, deze ene keer?
Nou dat was goed.
Eenmaal daar; uit maken, beetje praten, klaar. Ze wilde me de deur uit laten en ik vroeg of ze nog wat voor de benzine kon geven.
Werd ze (ondanks de afspraak) hartstikke boos en gaf me 1 tientje en zat te foeteren dat ik bij mijn eigen vriendin een KILOMETERDECLARATIE zat in te dienen. Dat is ook wat ze tegen d'r familie en vrienden heeft gezegd.
Nee dat was niet meteen merkbaar eigenlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja maar, wilde je echt met zo iemand samen zijn, dan? Die instelling was toch al wel eerder zichtbaar?
Ow dat is inderdaad bijna het einde van de wereld. Wel mooi daar volgens mij.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de planeet!De Filipijnen.
zit ze ook op Fok!?quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat was niet meteen merkbaar eigenlijk.
En het was niet eens de hoofdreden waarom ik het uit maakte!Maar ik wil niet gemeen zijn door daar verder over te praten.
Dat siert je, maar ik dacht wat DDM ook dacht.quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat was niet meteen merkbaar eigenlijk.
En het was niet eens de hoofdreden waarom ik het uit maakte!Maar ik wil niet gemeen zijn door daar verder over te praten.
Hebben ze al internet in Zeeland dan?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:56 schreef just me het volgende:
ik was zo'n vijftien jaar geleden al online in de bibliotheek van Kapelle. Jaja, vooruitstrevend hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hebben ze al internet in Zeeland dan?
ik was het liefst in de regio Utrecht gebleven, maar ja, dat ging ook een beetje lastig. Als we ooit de staatsloterij winnen, dan is de kans groot dat we die kant op verhuizen, dan nemen we schoonmoeder gewoon mee die kant op.quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik woon trouwens al mijn hele leven in Enschede. peaceman is naar Enschede verhuisd omdat ik op dat moment ook niet uit Enschede weg kon ivm Twan. Anders was het misschien wel Zwolle of Apeldoorn geworden.
Ik hou vooral van oude ruïnes enzo zoals in Cambodja, maar qua natuur is het daar wel mooi.quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is inderdaad bijna het einde van de wereld. Wel mooi daar volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hebben ze al internet in Zeeland dan?
Nice!quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:16 schreef ToT het volgende:
Wat pica's die ik er vorig jaar heb gemaakt:
"Wherever I lay my hat is my home" geldt voor mij.quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik woon trouwens al mijn hele leven in Enschede. peaceman is naar Enschede verhuisd omdat ik op dat moment ook niet uit Enschede weg kon ivm Twan. Anders was het misschien wel Zwolle of Apeldoorn geworden.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was het liefst in de regio Utrecht gebleven, maar ja, dat ging ook een beetje lastig. Als we ooit de staatsloterij winnen, dan is de kans groot dat we die kant op verhuizen, dan nemen we schoonmoeder gewoon mee die kant op.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou vooral van oude ruïnes enzo zoals in Cambodja, maar qua natuur is het daar wel mooi.
Het raakt hier en daar alleen al wel aardig verpest door toerisme. Op sommige plekken zijn ze echt heel duidelijk op je geld uit en proberen ze je ook gigantisch af te zetten.
Maar gelukkig zijn er ook nog wel mooie omgevingen daar en zelfs sommige super toeristische gebieden kunnen leuk en mooi zijn daar.
Wat pica's die ik er vorig jaar heb gemaakt:prachtige foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Make love, not war ☮
Dat maakt mij nog saaier. Geboren in Enschede en nooit weg geweest. Ik woon zelfs in de buurt waar ik als Diaantje heb gewoond.quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:24 schreef just me het volgende:
Oh wat ben ik saai, geboren in Limburg, verhuisd toen ik 1 jaar was naar hier en hier woon ik nog steeds. Wel in een ander huis natuurlijk
Dank je!quote:
Ik heb altijd gezegd nooit weg te willen uit deze stad zo lang mijn ouders leven, ze zijn ondertussen beiden lang geleden overleden, ik zie geen aanleiding om hier weg te gaan tenzij die prins op zijn witte paard.....quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat maakt mij nog saaier. Geboren in Enschede en nooit weg geweest. Ik woon zelfs in de buurt waar ik als Diaantje heb gewoond.
Ik heb een wit paard en 2 huizen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd nooit weg te willen uit deze stad zo lang mijn ouders leven, ze zijn ondertussen beiden lang geleden overleden, ik zie geen aanleiding om hier weg te gaan tenzij die prins op zijn witte paard.....
Nu die prins nog...quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik heb een wit paard en 2 huizen.
Ja die zal nu wel bevoren zijnquote:Op woensdag 18 januari 2017 18:23 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
D'r zit wel een kikker in de vijver.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!
Onder water was wel spannend!Mijn GoPro is daar verzopen.
Maar de fotocamera heeft het overleefd!
En dat in een "duikbehuizing" van 15 euro uit China!
![]()
Als je er ook prima woont, waarom zou je? Zo'n gedoe verhuizen. Ik vind dat echt heel verschrikkelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd nooit weg te willen uit deze stad zo lang mijn ouders leven, ze zijn ondertussen beiden lang geleden overleden, ik zie geen aanleiding om hier weg te gaan tenzij die prins op zijn witte paard.....
hiernaast is het ook raakquote:Op woensdag 18 januari 2017 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]Inderdaad!
Holy shit! Ergste ruzie bij de buren nu die ik hier ooit gehoord heb!
quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als je er ook prima woont, waarom zou je? Zo'n gedoe verhuizen. Ik vind dat echt heel verschrikkelijk.
Ah lekker!quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]Inderdaad!
jullie wonen vlak bij elkaarquote:
CD met drilboorgeluiden opzetten dan.quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]Inderdaad!
quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
CD met drilboorgeluiden opzetten dan.
wij hebben maar aan 1 kant buren, dus dan zou het ToT moeten zijnquote:
Maar wij hebben geen ruzie.quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij hebben maar aan 1 kant buren, dus dan zou het ToT moeten zijn
Hier is het vader en zoon, maar mijn andere buren (die hier al een jaartje of 20 wonen) zeggen dat die zoon niet spoort, en dat ze niet anders weten dan dat dit gebeurt.quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zoals bijna elke avond. Stiefdochter en stiefvader maken ruzie.
Onze buurvrouw heeft de buurman weleens een klap gegeven. Het ging er best heftig aan toe. Over en weer geschreeuwd.quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah lekker!
Gesmijt met deuren, en er werd iets neergesmeten met een keiharde "FUCK!"
Maar ik heb ook wel iets gehoord waarbij met een bepaalde onprettige ziekte gescholden werd.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Onze buurvrouw heeft de buurman weleens een klap gegeven. Het ging er best heftig aan toe. Over en weer geschreeuwd.
Achter het huis... En wij zaten buiten en konden alles meeluisteren.
Lekker stel dan ook....quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is het vader en zoon, maar mijn andere buren (die hier al een jaartje of 20 wonen) zeggen dat die zoon niet spoort, en dat ze niet anders weten dan dat dit gebeurt.
Ik heb wel eens een met een glas aan mijn oor geluisterd naar de buren, na een ruzie vloog er een pak vla door de kamerquote:Op woensdag 18 januari 2017 18:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De dochter moest er toen tussen komen...
quote:
Wat voor pauperwijken wonen jullie dan?quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]Inderdaad!
Ik woon in een best nette wijk uit midden jaren '90.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
Wat voor pauperwijken wonen jullie dan?![]()
grapje he?
dubbelvla of gewone vla.. we willen de detailsquote:Op woensdag 18 januari 2017 18:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een met een glas aan mijn oor geluisterd naar de buren, na een ruzie vloog er een pak vla door de kamer
Precies. Nu willen we alles weten ookquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
dubbelvla of gewone vla.. we willen de details
quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
grapje he?
laten we het erop houden dat het dubbelvla was, ik kan het nog wel eens navragenquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
dubbelvla of gewone vla.. we willen de details
Ze zijn uiteindelijk gescheidenquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies. Nu willen we alles weten ook
Ja, schone schijn enzoquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Onze buren zijn op het oog echte "kakkers", praten en gedragen zich ook zo.
Maar thuis gaat het er dus wel anders aan toe.
Misschien dat ze slechthorend zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, schone schijn enzo
Elke keer als ik mijn buurman tegenkom denk ik; joh waarom schreeuw je altijd tegen je kinderen? Worden ze echt niet beter van ofzo.
In een flat met dikke muren.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
maak eens wat geluidsopnamesquote:
Goh, kan het zijn dat Twan de muziek iets harder aan heeft staan als jullie weg zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en de buurman kan niet zo goed tegen de (harde) muziek van Twan en laat dan de buurvrouw naar mij appen. Dat gebeurt meestal als wij niet thuis zijn
Dat zijn de meeste kinderen is mijn ervaring. Oost-Indisch doof.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien dat ze slechthorend zijn?
gewoon een mannen eigenschapquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste kinderen is mijn ervaring. Oost-Indisch doof.
Dat ben ik nog steeds.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste kinderen is mijn ervaring. Oost-Indisch doof.
Ow ja dat is wel zeker. Maar ik snap niet waarom hij haar laat appen en mij niet vraagt. Zij moet het altijd tegen mij zeggen terwijl zij het niet zo erg vindt. Hij is ook soms wel een beetje een zeikerd vind ik. We zitten aan elkaar vast en hebben oude huizen. En ja, dan hoor je elkaar soms. Wij horen hun kinderen vaker dat zij de onze denk ik.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh, kan het zijn dat Twan de muziek iets harder aan heeft staan als jullie weg zijn?Iets met kat, muizen, dansen en tafel?
Stuur je 'm keer pakketje met oordoppen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja dat is wel zeker. Maar ik snap niet waarom hij haar laat appen en mij niet vraagt. Zij moet het altijd tegen mij zeggen terwijl zij het niet zo erg vindt. Hij is ook soms wel een beetje een zeikerd vind ik. We zitten aan elkaar vast en hebben oude huizen. En ja, dan hoor je elkaar soms. Wij horen hun kinderen vaker dat zij de onze denk ik.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Stuur je 'm keer pakketje met oordoppen.
Dat is wel fijner inderdaad. Onze huiskamers zitten wel aan elkaar vast, maar ook de slaapkamers.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:26 schreef just me het volgende:
Ben blij dat hier de huiskamers niet aan elkaar zitten
aan de ene kant grenst die aan de keuken van de buren, aan de andere kant aan mijn gang.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is wel fijner inderdaad. Onze huiskamers zitten wel aan elkaar vast, maar ook de slaapkamers.
Da's ook leuk, pornofilm goed hard aanzetten, succes gegarandeerd.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is wel fijner inderdaad. Onze huiskamers zitten wel aan elkaar vast, maar ook de slaapkamers.
wat een gaaf huisquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:32 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
In het midden loopt de muur.
helaas is maar de helft van onsquote:
Ik heb ze nog nooit gehoord....quote:
We hebben geen tv op de slaapkamer... maar misschien op de iPad dan.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:32 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Da's ook leuk, pornofilm goed hard aanzetten, succes gegarandeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |