voor het slapengaan was hij toonladders aan het oefenen, ik was even bang dat hij dat slapend zou voortzetten, dat zou niet de eerste keer zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd!
Je hebt in ieder geval gezongen...
ik kan me niet herinneren wanneer er voor het laatst iemand naast mijn bed heeft staan zingen, als er überhaupt iemand naast mijn bed heeft staan zingenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor het slapengaan was hij toonladders aan het oefenen, ik was even bang dat hij dat slapend zou voortzetten, dat zou niet de eerste keer zijn
groot feest vandaag?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik begin me een beetje jarig te voelen zo, dankjewel allemaal
Het is mij nog nooit overkomen, hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan me niet herinneren wanneer er voor het laatst iemand naast mijn bed heeft staan zingen, als er überhaupt iemand naast mijn bed heeft staan zingen
hij lag te zingen toen de wekker was gegaan. Is beter dan gisteren, toen probeerde hij de wekker uit te zetten en dacht het knopje wel op mijn hoofd te kunnen vinden. We zijn twee weken geleden van kant gewisseld in bed en dat zit kennelijk nog niet helemaal in zijn systeem.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan me niet herinneren wanneer er voor het laatst iemand naast mijn bed heeft staan zingen, als er überhaupt iemand naast mijn bed heeft staan zingen
toch ook harstikke leukquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vier het nooit met een feestje, we gaan samen met schoonmoeder uit eten.
bij mijn vader word je spontaan doof van het volume van de tv, echt niet normaalquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:38 schreef DevFreak het volgende:
Trof net mijn vader in de woonkamer. Hij heeft al wat oudere oren die behoorlijk minder zijn, te merken aan het volume van de muziek.
Zit ie op YouTube te luisteren naar een mega verotte plaat en hij hoort het niet eens
Misschien zocht ie juist knopjes om jou te laten zingenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij lag te zingen toen de wekker was gegaan. Is beter dan gisteren, toen probeerde hij de wekker uit te zetten en dacht het knopje wel op mijn hoofd te kunnen vinden. We zijn twee weken geleden van kant gewisseld in bed en dat zit kennelijk nog niet helemaal in zijn systeem.
Ja dat. Als ik dan naar boven loop is het zegmaar net over het randje van dat het geluid pijn doet aan je orenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mijn vader word je spontaan doof van het volume van de tv, echt niet normaal
maar positief afgesloten ?quote:
Ik wil het niet al te dramatisch laten klinken, maar als ik doof word is mijn leven voltooid.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Doof worden is toch ook wel 1 van mijn grootste angsten
Dat lijkt hem ook niks...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben veel banger voor blind worden eigenlijk. Ik ben nogal visueel ingesteld.
Ik ben ook erg visueel ingesteld, maar muziek is voor mij een primaire levensbehoefte.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben veel banger voor blind worden eigenlijk. Ik ben nogal visueel ingesteld.
tot straks danquote:
sweet van jequote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal Neil even uit laten blazen...
quote:
Whatever, Power is ook stroom, dus eennaadloze overgang naar gisteren...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Niet vergat, trouwens, maar zo snel niet bij de hand had. Ik heb een aantal cd's van Snap! maar alleen remix-editie van hun Greatest Hits. En de singleversie van The Power kon ik zo snel nergens vandaan toveren
Mooi thema weer, stroom. Er borrelen al allerlei tracks op in mijn gedachtenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whatever, Power is ook stroom, dus eennaadloze overgang naar gisteren...
Carpe diem, wat is actueel en je hebt weer een thema...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi thema weer, stroom. Er borrelen al allerlei tracks op in mijn gedachten
Benieuwd wat we te horen krijgen.
nu maar hopen dat er geen storing komtquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Carpe diem, wat is actueel en je hebt weer een thema...
Hou even op.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
nu maar hopen dat er geen storing komt
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Carpe diem, wat is actueel en je hebt weer een thema...
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou even op.
Ik heb vandaag zoveel gebeld dat mijn telefoon na 5 uur leeg was...
dan ben je wel even klaar daarmee....quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou even op.
Ik heb vandaag zoveel gebeld dat mijn telefoon na 5 uur leeg was...
Niemand?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag: Hoe kennen we meneer 'Off' in DJ land beter?
je was laatst op zoek naar een kado voor een van je zoons, nog geslaagd ?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dan ben je wel even klaar daarmee....
Duits.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee... Het accent klonk wat Italiaans of Frans...
quote:
Ja, die naam zegt me wel wat ja. Maar het was niet bij me opgekomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duits.
Zegt DJ Sven Väth je iets?
That's him...
Was vóór zijn DJ tijd.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, die naam zegt me wel wat ja. Maar het was niet bij me opgekomen.
Ja ik moest even wat manuscripten typenquote:
En lange reacties in andere MUZ-topicsquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja ik moest even wat manuscripten typen
Buenos nochesquote:
Ja die bedoelde ikquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En lange reacties in andere MUZ-topics
Mensen die DJ Sven Vath niet kennenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was vóór zijn DJ tijd.
Bij MUZ Trivia wist ook niemand het toen ik het vroeg, dus dat mag een schrale troost zijn...
Lennon weet nog steeds niet echt iets. We hebben maar een spel voor DS en een puzzel van 500 stukjes gekocht. En kopen nog een Nike voetbal. Normaal doen we iets groters of duurder, maar ja...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
je was laatst op zoek naar een kado voor een van je zoons, nog geslaagd ?
Het kan niet altijd super-feest zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon weet nog steeds niet echt iets. We hebben maar een spel voor DS en een puzzel van 500 stukjes gekocht. En kopen nog een Nike voetbal. Normaal doen we iets groters of duurder, maar ja...
Dat vond de glazenzetter ook toen mijn pa mijn broer en mij een voetbal gaf.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:53 schreef just me het volgende:
Ach een voetbal is toch het mooiste kado !
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat vond de glazenzetter ook toen mijn pa mijn broer en mij een voetbal gaf.
Het is gewoon een zeer tevreden kind denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
Het kan niet altijd super-feest zijnAch een voetbal is toch het mooiste kado !
Wij mochten niet in huis voetballen. We hadden ook genoeg ruimte om het huis trouwens (1000m2). Maar ja, als het gras nat was gingen we ballen op de tegels tussen huis en garage. En er zijn wat ramen van de garage gesneuveld, laten we het zo zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:56 schreef just me het volgende:
hier in huis werd er ook altijd gevoetbald, ik had er een kleinere bal voor gekocht.
Ik was best wel een soepele moeder
Hee Diaanquote:
Suede - Electricityquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Als er wensen/suggesties zijn binnen het thema (ik ben ruimdenkend), be my guest...
ik ga daar even over nadenken, maar eerst even Lennon naar bed brengen...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Als er wensen/suggesties zijn binnen het thema (ik ben ruimdenkend), be my guest...
wel gaaf zoveel ruimtequote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wij mochten niet in huis voetballen. We hadden ook genoeg ruimte om het huis trouwens (1000m2). Maar ja, als het gras nat was gingen we ballen op de tegels tussen huis en garage. En er zijn wat ramen van de garage gesneuveld, laten we het zo zeggen
Nou ben ik ruimdenkend, heb ik gezegd, maar...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:58 schreef just me het volgende:
Om in de vakantiestemming te komen,
mag ik Caravan Of Love horen meneer de DJ ?
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou ben ik ruimdenkend, heb ik gezegd, maar...
OK, vooruit!
ik kan me heel erg vinden in Eddy Grantquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Suede - Electricity
Pet Shop Boys - Axis (van het album Electric, met dat woord zo'n beetje als enige tekst)
Eddy Grant - Electric Avenue
Het gehele oeuvre van Electric Light Orchestra(Voorkeur voor When I Was A Boy, van hun meest recente album. Maar Mr. Blue Sky is natuurlijk ook altijd goed)
Staat deels al geselecteerd...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Suede - Electricity
Pet Shop Boys - Axis (van het album Electric, met dat woord zo'n beetje als enige tekst)
Eddy Grant - Electric Avenue
Het gehele oeuvre van Electric Light Orchestra(Voorkeur voor When I Was A Boy, van hun meest recente album. Maar Mr. Blue Sky is natuurlijk ook altijd goed)
quote:
wij deden altijd stoeprandjequote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont voetbalde altijd achter op het plein. Daar is wel menig PVC regenpijp gesneuveld
Take it easy...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik ga daar even over nadenken, maar eerst even Lennon naar bed brengen...
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
(het is officieus verkocht btw)
Miami 2017 (Seen the lights go out on Broadway) - Billy Joelquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:55 schreef MadMaster het volgende:
In een caravan heb je ook stroom nodigquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou ben ik ruimdenkend, heb ik gezegd, maar...
OK, vooruit!
Maar om nou te zeggen dat je vakantie hebt...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In een caravan heb je ook stroom nodig
Prima, ik hoor het welquote:
Oh ik vond het altijd super om te kamperenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar om nou te zeggen dat je vakantie hebt...
Kinderen begrijpen nu volgens mij amper nog wat stoeprandje is. Ik legde het een tijdje terug uit aan mijn neefje, die mij heel glazig aankeek. In veel straten, zeker in nieuwbouwwijken, hebben straten geen stoeprand meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
wij deden altijd stoeprandjetoen was het nog rustig op straat
Daar dacht ik nét aan!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
OMD met Electricity al genoemd?
Al geselecteerd.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
OMD met Electricity al genoemd?
mijn broers gooiden altijd heel hardquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
Wij deden het vroeger ook altijd, stoeprandje...
Dank, dat deed me aan deze denken...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Miami 2017 (Seen the lights go out on Broadway) - Billy Joel
Gary Numan - Are Friends Electric?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al geselecteerd.![]()
'Easy' mag ook...
U2 - The Electric Co.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, dat deed me aan deze denken...
Nee, niet gehoord.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:08 schreef peaceman het volgende:
MM ook radio 2 geluisterd vanmorgen? daar was deze ook op.
Verrassend goed nummer.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Miami 2017 (Seen the lights go out on Broadway) - Billy Joel
Kan ie mooier?
In NYC brandde het licht gewoon vannacht hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Om de vraag maar te beantwoorden. Aangezien die zanger er maar om blijft vragen, net als Facebook dat doet, ik lag in bed toen het licht uit ging.
Ik val ook wel eens in slaap met het licht aanquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In NYC brandde het licht gewoon vannacht hoor
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik val ook wel eens in slaap met het licht aan
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hot Chip heeft trouwens een best leuke cover daarvan gemaaktquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Kadanz - In het donker
al geweest?
En Dancing in the dark van Bruce?
Hmmm...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
En Dancing in the dark van Bruce?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |