wel gaaf zoveel ruimtequote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wij mochten niet in huis voetballen. We hadden ook genoeg ruimte om het huis trouwens (1000m2). Maar ja, als het gras nat was gingen we ballen op de tegels tussen huis en garage. En er zijn wat ramen van de garage gesneuveld, laten we het zo zeggen
Nou ben ik ruimdenkend, heb ik gezegd, maar...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:58 schreef just me het volgende:
Om in de vakantiestemming te komen,
mag ik Caravan Of Love horen meneer de DJ ?
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou ben ik ruimdenkend, heb ik gezegd, maar...
OK, vooruit!
ik kan me heel erg vinden in Eddy Grantquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Suede - Electricity
Pet Shop Boys - Axis (van het album Electric, met dat woord zo'n beetje als enige tekst)
Eddy Grant - Electric Avenue
Het gehele oeuvre van Electric Light Orchestra(Voorkeur voor When I Was A Boy, van hun meest recente album. Maar Mr. Blue Sky is natuurlijk ook altijd goed)
Staat deels al geselecteerd...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Suede - Electricity
Pet Shop Boys - Axis (van het album Electric, met dat woord zo'n beetje als enige tekst)
Eddy Grant - Electric Avenue
Het gehele oeuvre van Electric Light Orchestra(Voorkeur voor When I Was A Boy, van hun meest recente album. Maar Mr. Blue Sky is natuurlijk ook altijd goed)
quote:
wij deden altijd stoeprandjequote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont voetbalde altijd achter op het plein. Daar is wel menig PVC regenpijp gesneuveld
Take it easy...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik ga daar even over nadenken, maar eerst even Lennon naar bed brengen...
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
(het is officieus verkocht btw)
Miami 2017 (Seen the lights go out on Broadway) - Billy Joelquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Als er wensen/suggesties zijn binnen het thema (ik ben ruimdenkend), be my guest...
In een caravan heb je ook stroom nodigquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou ben ik ruimdenkend, heb ik gezegd, maar...
OK, vooruit!
Maar om nou te zeggen dat je vakantie hebt...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In een caravan heb je ook stroom nodig
Prima, ik hoor het welquote:
Oh ik vond het altijd super om te kamperenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar om nou te zeggen dat je vakantie hebt...
Kinderen begrijpen nu volgens mij amper nog wat stoeprandje is. Ik legde het een tijdje terug uit aan mijn neefje, die mij heel glazig aankeek. In veel straten, zeker in nieuwbouwwijken, hebben straten geen stoeprand meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
wij deden altijd stoeprandjetoen was het nog rustig op straat
Daar dacht ik nét aan!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
OMD met Electricity al genoemd?
Al geselecteerd.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
OMD met Electricity al genoemd?
mijn broers gooiden altijd heel hardquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
Wij deden het vroeger ook altijd, stoeprandje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |