SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Lid beneden?quote:Op maandag 16 januari 2017 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik woon bij de Rijn en als ik naast de pot pis, wordt Duitsland nat!
aldus de NOS.quote:Turkse media melden dat de dader van de dodelijke schietpartij in een nachtclub op Oudjaarsnacht in Istanbul is opgepakt.
Maakt u daar schoon?quote:Op maandag 16 januari 2017 22:52 schreef just me het volgende:
ToT mag helemaal niet naast de pot piesen
quote:Op maandag 16 januari 2017 22:52 schreef just me het volgende:
ToT mag helemaal niet naast de pot piesen
quote:
gezelligquote:Op maandag 16 januari 2017 22:53 schreef Rafeiro het volgende:
Hallo
Denk dat ik maar even kom buurten, te druk schema deze week
* just me is nergens vies vanquote:
Die ene muppet heeft weer een ei uitgekakt, mafklapper dat het is.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
gezellig
hoe is het met de vogels ?
HARDER, DIEPER!quote:Op maandag 16 januari 2017 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik vind dat hierme nog echt prima te verstaan.Ze moeten het alleen niet kunstmatig gaan verzwaren of echt vanuit de middenrif grunten tussen bijna gesloten lippen door om het zo diep mogelijk te laten klinken.
Een ei hoort erbijquote:Op maandag 16 januari 2017 22:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die ene muppet heeft weer een ei uitgekakt, mafklapper dat het is.
oh wat gaafquote:Op maandag 16 januari 2017 22:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die ene muppet heeft weer een ei uitgekakt, mafklapper dat het is.
quote:Op maandag 16 januari 2017 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
HARDER, DIEPER!
En het was stil in dat andere topic
ik wil niet weten in welk topic jij zatquote:Op maandag 16 januari 2017 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
HARDER, DIEPER!
En het was stil in dat andere topic
Geen drol aan bij die vogels hoorquote:
Graag gedaan, en maf ze!quote:Op maandag 16 januari 2017 22:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt voor de deuntjes ToT!
* OscarMopperkont gaat verstandig doen en naar bed.
Trustenquote:Op maandag 16 januari 2017 22:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2017 22:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2017 23:01 schreef Fogel het volgende:
Voor het eerst in 10 jaar een keer een klacht gehad over de reiskosten bij een werktrip![]()
Niet erger dan "dat was wel een beetje ERG duur... ben ik niet zo blij mee" (en vervolgens gewoon zonder verdere vragen een goedkeuring geven).
quote:Op maandag 16 januari 2017 23:01 schreef Fogel het volgende:
Voor het eerst in 10 jaar een keer een klacht gehad over de reiskosten bij een werktrip![]()
Niet erger dan "dat was wel een beetje ERG duur... ben ik niet zo blij mee" (en vervolgens gewoon zonder verdere vragen een goedkeuring geven).
Ja, maar dat doe ik op zich bijna altijd wel. Het hotel was ook niet erg goedkoop. Wel heel erg goedquote:Op maandag 16 januari 2017 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]Business class gevlogen, zoals mijn vriendin laatst?
Awwww hee trussies meid!quote:Op maandag 16 januari 2017 23:04 schreef just me het volgende:
* just me gaat toch nog verstandig doen, tijd om te slapen.
dank voor de muziekjes ToT
U krijgt een glasvezelverbinding in het gebit?quote:Op maandag 16 januari 2017 23:03 schreef Rafeiro het volgende:
Als ik de komende dagen niet post niet bang worden enzo
Overmorgen gaat de tandarts optische dingen starten, zit nu al vol in de stress, maar nog 2x dat en ik ben daar klaar
quote:Op maandag 16 januari 2017 23:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik op zich bijna altijd wel. Het hotel was ook niet erg goedkoop. Wel heel erg goed
Trustenquote:Op maandag 16 januari 2017 23:04 schreef just me het volgende:
* just me gaat toch nog verstandig doen, tijd om te slapen.
dank voor de muziekjes ToT
Was dat maar zo, wat facings ofzo, maar dan slijpen ze eerst wat weg en dan smeren ze er wat op. En angsthaas ikke is daar best bang voorquote:Op maandag 16 januari 2017 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
U krijgt een glasvezelverbinding in het gebit?
Wat?quote:
Geen idee wat het inhoudt, maar sterkte!quote:Op maandag 16 januari 2017 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was dat maar zo, wat facings ofzo, maar dan slijpen ze eerst wat weg en dan smeren ze er wat op. En angsthaas ikke is daar best bang voor
Fakking duur!quote:
Ik zie het maar zo: Ik zie er zo tegenop dat het enkel nog mee kan vallen.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee wat het inhoudt, maar sterkte!
quote:Op maandag 16 januari 2017 23:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zie het maar zo: Ik zie er zo tegenop dat het enkel nog mee kan vallen.![]()
Oh dat valt best mee in veel gevallen. In ieder geval met de deal die het bedrijf waar ik voor werk heeft.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Fakking duur!
Mijn vriendin kreeg het laatst aangeboden omdat ze haar terugreis verneukt hadden.
Had je de presidentiële suite?quote:Op maandag 16 januari 2017 23:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh dat valt best mee in veel gevallen. In ieder geval met de deal die het bedrijf waar ik voor werk heeft.
Ahh okee!quote:Op maandag 16 januari 2017 23:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh dat valt best mee in veel gevallen. In ieder geval met de deal die het bedrijf waar ik voor werk heeft.
Ja je vraagt er al een tijdje om, dus bij deze!quote:Op maandag 16 januari 2017 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Lekkere muziek, ToT. Verrassend elektronisch.
Je beukt iedereen goed wakkerquote:Op maandag 16 januari 2017 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je vraagt er al een tijdje om, dus bij deze!
quote:Op maandag 16 januari 2017 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je dit soort muziek leuk vindt, ToT...
* Elfletterig zet zich schrapquote:Op maandag 16 januari 2017 23:20 schreef ToT het volgende:
Het nummer na het volgende zul je waarschijnlijk ook niet van me verwachten, maar Raffie kent hem ongetwijfeld wel: het is een echte Radio49 klassieker!
Uit de zelfde periode als deze!
En nee: fliker op met die knightly baggy!
Check ik na de show!quote:Op maandag 16 januari 2017 23:21 schreef Fogel het volgende:
In de categorie "andere" muziek dan wat mensen verwachten.... Zat zaterdag toevallig met de vocalist van deze band te bieren: https://soundcloud.com/tangled-tape
Klinkt goed.
quote:Op maandag 16 januari 2017 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ah, dit was dus die band die ook in mijn show zat
quote:Op maandag 16 januari 2017 23:23 schreef Fogel het volgende:
Ohja, ik zou vandaag slim doen en 23u naar bed gaan.
Maken we er maar GMT van ipv CET.
PDT kan ook nogquote:Op maandag 16 januari 2017 23:23 schreef Fogel het volgende:
Hopelijk denkt je werkgever er morgenochtend ook zo overquote:Op maandag 16 januari 2017 23:23 schreef Fogel het volgende:
Ja, maar nee. Beetje te drukke tijd gehad vandaag en gister.quote:
Het boeit echt helemaal niemand wat hoe laat ik op het werk kom.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk denkt je werkgever er morgenochtend ook zo over
Dat scheelt weerquote:Op maandag 16 januari 2017 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het boeit echt helemaal niemand wat hoe laat ik op het werk kom.
Zolang je het maar tijdig af hebt?quote:Op maandag 16 januari 2017 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het boeit echt helemaal niemand wat hoe laat ik op het werk kom.
quote:Op maandag 16 januari 2017 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
KASTANJE KASTANJE KASTANJE KASTANJE KASTANJE KASTANJE!!!!!
Ach je krijgt zo wel een opsomming van wat de kwaliteiten van religie zijn hoor!quote:Op maandag 16 januari 2017 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
"Qualities of Religion".... en toch hoor ik geluid in plaats van stilte.
Ik mis de achtste... - maar helaas is het erg waar. Ik probeer wel altijd mensen als individu te blijven zien, niet als gelovige. Maar religie als zodanig....:N Geef mijn portie maar aan Fikkie.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:37 schreef ToT het volgende:
De lyrics, de kwaliteiten van religie:
1 for denial of choice
2 for intimidation
3 for fear and hatred
4 for opression
5 for prejudice
6 for genocide
7 for self righteousness
the 8 qualities of religion
Eensch!quote:Op maandag 16 januari 2017 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik mis de achtste... - maar helaas is het erg waar. Ik probeer wel altijd mensen als individu te blijven zien, niet als gelovige. Maar religie als zodanig....:N Geef mijn portie maar aan Fikkie.
Ja... laten we die beerput maar niet opentrekken nuquote:Op maandag 16 januari 2017 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Eensch!
Ik zit heel vaak naar discussies van Christopher Hitchens en Richard Dawkins enzo te kijken, en Youtube channels als Logicked, AronRa, The atheist experience enz enz enz.
Als je ziet wat voor nonsens dan allemaal voorbij komt aan wat religie betreft.![]()
Hehehe agreed!quote:Op maandag 16 januari 2017 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja... laten we die beerput maar niet opentrekken nu
Ik ook. Ik vind de houding van remonstranten bijvoorbeeld geweldig. Zo zouden meer gelovigen moeten zijn.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:46 schreef Fogel het volgende:
Ik geloof in de leven en laten leven religie.
quote:Op maandag 16 januari 2017 23:46 schreef Fogel het volgende:
Ik geloof in de leven en laten leven religie.
Ik kan wel een paar dingen noemen hoor. Maar die discussie voeren we elders wel een keer.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:48 schreef ToT het volgende:
Ach en hier in Nederland hebben atheïsten sowieso niks te klagen.
Hehehe prima!quote:Op maandag 16 januari 2017 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar dingen noemen hoor. Maar die discussie voeren we elders wel een keer.
Ook in Nederland hebben gelovigen op diverse fronten een voorkeurspositie en dringen ze hun regeltjes aan niet-gelovigen op.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe prima!
maar vergeleken met in Engeland en ZEKER Amerika, is het hier gewoon prima!
Ik hou het bij GMT.quote:
True, true. Ook wel dingen mee meegemaakt hoor.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook in Nederland hebben gelovigen op diverse fronten een voorkeurspositie en dringen ze hun regeltjes aan niet-gelovigen op.
Hehehe no prob!quote:Op maandag 16 januari 2017 23:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik hou het mij GMT.
Bedankt voor de show
Het was een leuke en verrassend elektronische showquote:Op maandag 16 januari 2017 23:57 schreef ToT het volgende:
Nee dan haak ik zelf ook maar af.Ben ook wel wat moe.
quote:Op maandag 16 januari 2017 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was een leuke en verrassend elektronische show![]()
Bedankt voor het draaien
Aangezien in eindigde met Reincarnation?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Gup volgt de show van ToT op met een nummer getiteld All the Myths are True
Kennelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2017 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Aangezien in eindigde met Reincarnation?
gelukkig maar, vriezer niet ontdooid ?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 07:37 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Grote stroomstoring hier geweest. Electra schiet net pas weer aan...
Koffie nu dus eindelijk!
Nee, storing was sinds 4.19 uur...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 07:39 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig maar, vriezer niet ontdooid ?
* just me gaat hier op school de stoorzenders even aanpakkenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, storing was sinds 4.19 uur...
Het was wel heel erg donker.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wel supergaaf die beelden uit Amsterdam als alles donker is.
Nee, nu niet meer, sinds een uur weer stroom.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
En een goedemorgen.
Koud bij jullie in huis dan Mad?
ja dat scheelt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, nu niet meer, sinds een uur weer stroom.
En in bed was het wel warm...
succes maar weerquote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:43 schreef MadMaster het volgende:
Zo maar eens op pad.
Netwerken liggen overal plat, dus het zal een drukke dag worden...
Haha, rondrijden voor je telefoon.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja dat scheelt.
Paar jaar geleden hebben wij in januari een hele middag en avond geen stroom gehad. Toen uit noodklok maar om 20:00 uur naar bed gegaan. En in de auto rijden om telefoon op te laden.
Succes vandaag! 👍🏼
Je hebt groot gelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:43 schreef Karzai het volgende:
baas belde net kan weer terug rijden, nog een half uurtje wachten
tja je moet toch wat. Mijn ouders wonen in de buurt en hadden hetzelfde probleem, we konden daar ook niet laden.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, rondrijden voor je telefoon.
Die deed het in eerste instantie vannacht trouwens ook niet, zenders zullen ook wel uitgevallen zijn...
Ik heb al wat mensen terug naar huis gestuurd die her en der in het land gestrand waren.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
tja je moet toch wat. Mijn ouders wonen in de buurt en hadden hetzelfde probleem, we konden daar ook niet laden.
Ja en het treinverkeer is ook flink ontregeld las is.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:52 schreef Koen66 het volgende:
Lol, hier op m'n werk zetten ze op gasten te wachten die met de trein van Schiphol naar Almere zouden rijden
je zong kom uit de bedstee mijn liefstequote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:52 schreef Symphonic het volgende:
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn zangkwaliteiten om 6 uur in de ochtend laten wat te wensen over, maar het was goed bedoeld laten we maar zeggen.
Precies.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al wat mensen terug naar huis gestuurd die her en der in het land gestrand waren.
Morgen weer een dag...
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:52 schreef Symphonic het volgende:
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn zangkwaliteiten om 6 uur in de ochtend laten wat te wensen over, maar het was goed bedoeld laten we maar zeggen.
voor het slapengaan was hij toonladders aan het oefenen, ik was even bang dat hij dat slapend zou voortzetten, dat zou niet de eerste keer zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd!
Je hebt in ieder geval gezongen...
ik kan me niet herinneren wanneer er voor het laatst iemand naast mijn bed heeft staan zingen, als er überhaupt iemand naast mijn bed heeft staan zingenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor het slapengaan was hij toonladders aan het oefenen, ik was even bang dat hij dat slapend zou voortzetten, dat zou niet de eerste keer zijn
groot feest vandaag?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik begin me een beetje jarig te voelen zo, dankjewel allemaal
Het is mij nog nooit overkomen, hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan me niet herinneren wanneer er voor het laatst iemand naast mijn bed heeft staan zingen, als er überhaupt iemand naast mijn bed heeft staan zingen
hij lag te zingen toen de wekker was gegaan. Is beter dan gisteren, toen probeerde hij de wekker uit te zetten en dacht het knopje wel op mijn hoofd te kunnen vinden. We zijn twee weken geleden van kant gewisseld in bed en dat zit kennelijk nog niet helemaal in zijn systeem.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan me niet herinneren wanneer er voor het laatst iemand naast mijn bed heeft staan zingen, als er überhaupt iemand naast mijn bed heeft staan zingen
toch ook harstikke leukquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vier het nooit met een feestje, we gaan samen met schoonmoeder uit eten.
bij mijn vader word je spontaan doof van het volume van de tv, echt niet normaalquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:38 schreef DevFreak het volgende:
Trof net mijn vader in de woonkamer. Hij heeft al wat oudere oren die behoorlijk minder zijn, te merken aan het volume van de muziek.
Zit ie op YouTube te luisteren naar een mega verotte plaat en hij hoort het niet eens
Misschien zocht ie juist knopjes om jou te laten zingenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij lag te zingen toen de wekker was gegaan. Is beter dan gisteren, toen probeerde hij de wekker uit te zetten en dacht het knopje wel op mijn hoofd te kunnen vinden. We zijn twee weken geleden van kant gewisseld in bed en dat zit kennelijk nog niet helemaal in zijn systeem.
Ja dat. Als ik dan naar boven loop is het zegmaar net over het randje van dat het geluid pijn doet aan je orenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mijn vader word je spontaan doof van het volume van de tv, echt niet normaal
maar positief afgesloten ?quote:
Ik wil het niet al te dramatisch laten klinken, maar als ik doof word is mijn leven voltooid.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Doof worden is toch ook wel 1 van mijn grootste angsten
Dat lijkt hem ook niks...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben veel banger voor blind worden eigenlijk. Ik ben nogal visueel ingesteld.
Ik ben ook erg visueel ingesteld, maar muziek is voor mij een primaire levensbehoefte.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben veel banger voor blind worden eigenlijk. Ik ben nogal visueel ingesteld.
tot straks danquote:
sweet van jequote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal Neil even uit laten blazen...
quote:
Whatever, Power is ook stroom, dus eennaadloze overgang naar gisteren...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Niet vergat, trouwens, maar zo snel niet bij de hand had. Ik heb een aantal cd's van Snap! maar alleen remix-editie van hun Greatest Hits. En de singleversie van The Power kon ik zo snel nergens vandaan toveren
Mooi thema weer, stroom. Er borrelen al allerlei tracks op in mijn gedachtenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whatever, Power is ook stroom, dus eennaadloze overgang naar gisteren...
Carpe diem, wat is actueel en je hebt weer een thema...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi thema weer, stroom. Er borrelen al allerlei tracks op in mijn gedachten
Benieuwd wat we te horen krijgen.
nu maar hopen dat er geen storing komtquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Carpe diem, wat is actueel en je hebt weer een thema...
Hou even op.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
nu maar hopen dat er geen storing komt
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Carpe diem, wat is actueel en je hebt weer een thema...
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou even op.
Ik heb vandaag zoveel gebeld dat mijn telefoon na 5 uur leeg was...
dan ben je wel even klaar daarmee....quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou even op.
Ik heb vandaag zoveel gebeld dat mijn telefoon na 5 uur leeg was...
Niemand?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag: Hoe kennen we meneer 'Off' in DJ land beter?
je was laatst op zoek naar een kado voor een van je zoons, nog geslaagd ?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dan ben je wel even klaar daarmee....
Duits.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee... Het accent klonk wat Italiaans of Frans...
quote:
Ja, die naam zegt me wel wat ja. Maar het was niet bij me opgekomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duits.
Zegt DJ Sven Väth je iets?
That's him...
Was vóór zijn DJ tijd.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, die naam zegt me wel wat ja. Maar het was niet bij me opgekomen.
Ja ik moest even wat manuscripten typenquote:
En lange reacties in andere MUZ-topicsquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja ik moest even wat manuscripten typen
Buenos nochesquote:
Ja die bedoelde ikquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En lange reacties in andere MUZ-topics
Mensen die DJ Sven Vath niet kennenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was vóór zijn DJ tijd.
Bij MUZ Trivia wist ook niemand het toen ik het vroeg, dus dat mag een schrale troost zijn...
Lennon weet nog steeds niet echt iets. We hebben maar een spel voor DS en een puzzel van 500 stukjes gekocht. En kopen nog een Nike voetbal. Normaal doen we iets groters of duurder, maar ja...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
je was laatst op zoek naar een kado voor een van je zoons, nog geslaagd ?
Het kan niet altijd super-feest zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon weet nog steeds niet echt iets. We hebben maar een spel voor DS en een puzzel van 500 stukjes gekocht. En kopen nog een Nike voetbal. Normaal doen we iets groters of duurder, maar ja...
Dat vond de glazenzetter ook toen mijn pa mijn broer en mij een voetbal gaf.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:53 schreef just me het volgende:
Ach een voetbal is toch het mooiste kado !
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat vond de glazenzetter ook toen mijn pa mijn broer en mij een voetbal gaf.
Het is gewoon een zeer tevreden kind denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
Het kan niet altijd super-feest zijnAch een voetbal is toch het mooiste kado !
Wij mochten niet in huis voetballen. We hadden ook genoeg ruimte om het huis trouwens (1000m2). Maar ja, als het gras nat was gingen we ballen op de tegels tussen huis en garage. En er zijn wat ramen van de garage gesneuveld, laten we het zo zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:56 schreef just me het volgende:
hier in huis werd er ook altijd gevoetbald, ik had er een kleinere bal voor gekocht.
Ik was best wel een soepele moeder
Hee Diaanquote:
Suede - Electricityquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Als er wensen/suggesties zijn binnen het thema (ik ben ruimdenkend), be my guest...
ik ga daar even over nadenken, maar eerst even Lennon naar bed brengen...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Als er wensen/suggesties zijn binnen het thema (ik ben ruimdenkend), be my guest...
wel gaaf zoveel ruimtequote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wij mochten niet in huis voetballen. We hadden ook genoeg ruimte om het huis trouwens (1000m2). Maar ja, als het gras nat was gingen we ballen op de tegels tussen huis en garage. En er zijn wat ramen van de garage gesneuveld, laten we het zo zeggen
Nou ben ik ruimdenkend, heb ik gezegd, maar...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:58 schreef just me het volgende:
Om in de vakantiestemming te komen,
mag ik Caravan Of Love horen meneer de DJ ?
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou ben ik ruimdenkend, heb ik gezegd, maar...
OK, vooruit!
ik kan me heel erg vinden in Eddy Grantquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Suede - Electricity
Pet Shop Boys - Axis (van het album Electric, met dat woord zo'n beetje als enige tekst)
Eddy Grant - Electric Avenue
Het gehele oeuvre van Electric Light Orchestra(Voorkeur voor When I Was A Boy, van hun meest recente album. Maar Mr. Blue Sky is natuurlijk ook altijd goed)
Staat deels al geselecteerd...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Suede - Electricity
Pet Shop Boys - Axis (van het album Electric, met dat woord zo'n beetje als enige tekst)
Eddy Grant - Electric Avenue
Het gehele oeuvre van Electric Light Orchestra(Voorkeur voor When I Was A Boy, van hun meest recente album. Maar Mr. Blue Sky is natuurlijk ook altijd goed)
quote:
wij deden altijd stoeprandjequote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont voetbalde altijd achter op het plein. Daar is wel menig PVC regenpijp gesneuveld
Take it easy...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik ga daar even over nadenken, maar eerst even Lennon naar bed brengen...
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
(het is officieus verkocht btw)
Miami 2017 (Seen the lights go out on Broadway) - Billy Joelquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:55 schreef MadMaster het volgende:
In een caravan heb je ook stroom nodigquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou ben ik ruimdenkend, heb ik gezegd, maar...
OK, vooruit!
Maar om nou te zeggen dat je vakantie hebt...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In een caravan heb je ook stroom nodig
Prima, ik hoor het welquote:
Oh ik vond het altijd super om te kamperenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar om nou te zeggen dat je vakantie hebt...
Kinderen begrijpen nu volgens mij amper nog wat stoeprandje is. Ik legde het een tijdje terug uit aan mijn neefje, die mij heel glazig aankeek. In veel straten, zeker in nieuwbouwwijken, hebben straten geen stoeprand meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
wij deden altijd stoeprandjetoen was het nog rustig op straat
Daar dacht ik nét aan!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
OMD met Electricity al genoemd?
Al geselecteerd.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
OMD met Electricity al genoemd?
mijn broers gooiden altijd heel hardquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
Wij deden het vroeger ook altijd, stoeprandje...
Dank, dat deed me aan deze denken...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Miami 2017 (Seen the lights go out on Broadway) - Billy Joel
Gary Numan - Are Friends Electric?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al geselecteerd.![]()
'Easy' mag ook...
U2 - The Electric Co.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, dat deed me aan deze denken...
Nee, niet gehoord.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:08 schreef peaceman het volgende:
MM ook radio 2 geluisterd vanmorgen? daar was deze ook op.
Verrassend goed nummer.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Miami 2017 (Seen the lights go out on Broadway) - Billy Joel
Kan ie mooier?
In NYC brandde het licht gewoon vannacht hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Om de vraag maar te beantwoorden. Aangezien die zanger er maar om blijft vragen, net als Facebook dat doet, ik lag in bed toen het licht uit ging.
Ik val ook wel eens in slaap met het licht aanquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In NYC brandde het licht gewoon vannacht hoor
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik val ook wel eens in slaap met het licht aan
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hot Chip heeft trouwens een best leuke cover daarvan gemaaktquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Kadanz - In het donker
al geweest?
En Dancing in the dark van Bruce?
Hmmm...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
En Dancing in the dark van Bruce?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |