Noel is heterquote:Op maandag 16 januari 2017 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
zijn vlogs zijn soms beetje gek
maar hij is zo heet
zijn insta stories zijn ook erg leuk
Oh haha, nou toch bedankt voor de moeite!quote:Op maandag 16 januari 2017 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, met turnen gaat het meer om de oefeningen met toestellen. En met ballet dans je.
Al wordt er ook een soort van gedanst op de vloer met turnen maar is toch anders he
verder weet ik er niks van
weet niet jij reageert zelden op mijn posts dus denk niet dat je met mij wil pratenquote:
Op zich snap ik die gedachtegang wel.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze zoeken iemand daar voor de lange termijn, en ik wil dit niet in de accountancy verder. als ik daar zou blijven zouden ze veel geld en tijd in mij investeren en moet sws verder doorleren, dus kan niet na half jaar zeg hey bedankt voor alles tot ziens heb ander baantje
linkquote:Op maandag 16 januari 2017 19:54 schreef Amarantha het volgende:
Dima over half uurtje is een Q&A waar je bij moet zijn.
Jij en nog iemand anders? Zei dat dan. Zolang die persoon maar geen Niels heet.quote:
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:54 schreef Amarantha het volgende:
R&P / Blue Monday Special: Q&A met een psychotherapeut DIMA!
Graag gedaan hequote:Op maandag 16 januari 2017 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh haha, nou toch bedankt voor de moeite!
Heb je nog leuke vriendinnen?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij en nog iemand anders? Zei dat dan. Zolang die persoon maar geen Niels heet.
sowquote:Op maandag 16 januari 2017 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet jij reageert zelden op mijn posts dus denk niet dat je met mij wil praten
Ze wil dat je haar domineert, alsof je haar dan vragen gaat stellen wat ze wil ;squote:Op maandag 16 januari 2017 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
oke wat wil je wat ik doe? beetje cockteasen en je spanken?
Kloptquote:Op maandag 16 januari 2017 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt he. Niemand is beter dan Noel, euh en dan andersom.
Ligt niet aan jou denk ikquote:Op maandag 16 januari 2017 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet jij reageert zelden op mijn posts dus denk niet dat je met mij wil praten
wat ga je mij vragen als ik wil dt je mij domineertquote:Op maandag 16 januari 2017 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
oke wat wil je wat ik doe? beetje cockteasen en je spanken?
het zijn wel aardige collega's maar ik vind het vak gewoon niet boeiendquote:Op maandag 16 januari 2017 19:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op zich snap ik die gedachtegang wel.Vond je het wel leuk daar?
Ik ookquote:Op maandag 16 januari 2017 19:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een poes mag van je nieuwe huisbaas.
jij weetquote:Op maandag 16 januari 2017 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze wil dat je haar domineert, alsof je haar dan vragen gaat stellen wat ze wil ;s
zo'n gevoelige boy ookquote:
Gewoon naar de gym gaan.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het zijn wel aardige collega's maar ik vind het vak gewoon niet boeiend
heb goed geobserveerd wat de rest qua werkzaamheden doet en wat ik later zou moeten doen maar het boeit me gewoon allemaal niet
Kan je wel makkelijk werk vinden in wat je wel wilt doen?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het zijn wel aardige collega's maar ik vind het vak gewoon niet boeiend
heb goed geobserveerd wat de rest qua werkzaamheden doet en wat ik later zou moeten doen maar het boeit me gewoon allemaal niet
Weet ikquote:Op maandag 16 januari 2017 19:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Aber haat iedereen, en wie ze nu nog niet haat haat ze volgende week wel
weet niet wat ik wil doenquote:Op maandag 16 januari 2017 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan je wel makkelijk werk vinden in wat je wel wilt doen?
haha hommotjequote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Aber haat iedereen, en wie ze nu nog niet haat haat ze volgende week wel
Wil graag profvoetballer worden, maar is geen werk in.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan je wel makkelijk werk vinden in wat je wel wilt doen?
Lees nou eens goedquote:Op maandag 16 januari 2017 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind je ama niet leuk genoeg?
Ja als ik meteen all-out ga gaat dat meisje straks nog dood. Weet niet hoeveel haar fragiele lijf kan handelen he.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze wil dat je haar domineert, alsof je haar dan vragen gaat stellen wat ze wil ;s
luister ben fat as fck ben verre van fragielquote:Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja als ik meteen all-out ga gaat dat meisje straks nog dood. Weet niet hoeveel haar fragiele lijf kan handelen he.
welkquote:Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
gvd wil echt bij die Q&A zijn maar heb net sp[elletje gestart
Ik reageer altijd op al jouw postsquote:Op maandag 16 januari 2017 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik neuk je een bekkeninstabiliteit.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
luister ben fat as fck ben verre van fragiel
Welke Q&A? Braddie?quote:Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Sluit je die af. Het is niet moeilijk.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
val je makkelijk af als je je ervoor inzet?quote:Op maandag 16 januari 2017 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
luister ben fat as fck ben verre van fragiel
doe Syriëquote:Op maandag 16 januari 2017 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben even een vakantie aan het boeken.
Lijkt me echt niks eigenlijkquote:Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil graag profvoetballer worden, maar is geen werk in.
neequote:Op maandag 16 januari 2017 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
val je makkelijk af als je je ervoor inzet?
om te poepen?quote:Op maandag 16 januari 2017 20:04 schreef PeZu het volgende:
Ik ga graag gehurkt zitten met armen om mijn knieënen heengeslagen en iets naar voren leunendel
nee dat is hoe ik rolquote:
Bel je moeder.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb een emotioneel momentje
wat ga jij vragenquote:Op maandag 16 januari 2017 20:04 schreef MAHL het volgende:
R&P / Blue Monday Special: Q&A met een psychotherapeut
nee johquote:
Daar word je hard vanquote:Op maandag 16 januari 2017 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb een emotioneel momentje
50.000 van die Haags_kwartiertjes die je moeder uitmaken voor hoer omdat je per ongeluk op de paal hebt geschotenquote:
maar wielrennen is afzien, voetballers hebben tijd om te fokkenquote:Op maandag 16 januari 2017 20:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
50.000 van die Haags_kwartiertjes die je moeder uitmaken voor hoer omdat je per ongeluk op de paal hebt geschoten![]()
Nee, daar ben ik echt veel te gevoelig voor.
Dan liever profwielrenner en af en toe een bekertje pis vangen
als 50000 man het roepen moet er wel een kern van waarheid inzittenquote:Op maandag 16 januari 2017 20:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
50.000 van die Haags_kwartiertjes die je moeder uitmaken voor hoer omdat je per ongeluk op de paal hebt geschoten![]()
Nee, daar ben ik echt veel te gevoelig voor.
Dan liever profwielrenner en af en toe een bekertje pis vangen
Je vroeg vanavond nog wat wij gingen eten, ik antwoordde en toen deed je teleurgesteld dat niemand antwoordde en dat je maar ging koken ;squote:Op maandag 16 januari 2017 20:01 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik reageer altijd op al jouw posts
quote:Op maandag 16 januari 2017 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Je vroeg vanavond nog wat wij gingen eten, ik antwoordde en toen deed je teleurgesteld dat niemand antwoordde en dat je maar ging koken ;s
dp zou een goeie zijnquote:Op maandag 16 januari 2017 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
wielrennen draait er gewoon om wie de nieuwste doping heeft
Ja, dat zeker, maar kies daar dan toch liever voor. Als ik het kon dan uiteraard.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar wielrennen is afzien, voetballers hebben tijd om te fokken
Jammer is dat.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Je vroeg vanavond nog wat wij gingen eten, ik antwoordde en toen deed je teleurgesteld dat niemand antwoordde en dat je maar ging koken ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |