linkquote:Op maandag 16 januari 2017 19:54 schreef Amarantha het volgende:
Dima over half uurtje is een Q&A waar je bij moet zijn.
Jij en nog iemand anders? Zei dat dan. Zolang die persoon maar geen Niels heet.quote:
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:54 schreef Amarantha het volgende:
R&P / Blue Monday Special: Q&A met een psychotherapeut DIMA!
Graag gedaan hequote:Op maandag 16 januari 2017 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh haha, nou toch bedankt voor de moeite!
Heb je nog leuke vriendinnen?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij en nog iemand anders? Zei dat dan. Zolang die persoon maar geen Niels heet.
sowquote:Op maandag 16 januari 2017 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet jij reageert zelden op mijn posts dus denk niet dat je met mij wil praten
Ze wil dat je haar domineert, alsof je haar dan vragen gaat stellen wat ze wil ;squote:Op maandag 16 januari 2017 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
oke wat wil je wat ik doe? beetje cockteasen en je spanken?
Kloptquote:Op maandag 16 januari 2017 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt he. Niemand is beter dan Noel, euh en dan andersom.
Ligt niet aan jou denk ikquote:Op maandag 16 januari 2017 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet jij reageert zelden op mijn posts dus denk niet dat je met mij wil praten
wat ga je mij vragen als ik wil dt je mij domineertquote:Op maandag 16 januari 2017 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
oke wat wil je wat ik doe? beetje cockteasen en je spanken?
het zijn wel aardige collega's maar ik vind het vak gewoon niet boeiendquote:Op maandag 16 januari 2017 19:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op zich snap ik die gedachtegang wel.Vond je het wel leuk daar?
Ik ookquote:Op maandag 16 januari 2017 19:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een poes mag van je nieuwe huisbaas.
jij weetquote:Op maandag 16 januari 2017 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze wil dat je haar domineert, alsof je haar dan vragen gaat stellen wat ze wil ;s
zo'n gevoelige boy ookquote:
Gewoon naar de gym gaan.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het zijn wel aardige collega's maar ik vind het vak gewoon niet boeiend
heb goed geobserveerd wat de rest qua werkzaamheden doet en wat ik later zou moeten doen maar het boeit me gewoon allemaal niet
Kan je wel makkelijk werk vinden in wat je wel wilt doen?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het zijn wel aardige collega's maar ik vind het vak gewoon niet boeiend
heb goed geobserveerd wat de rest qua werkzaamheden doet en wat ik later zou moeten doen maar het boeit me gewoon allemaal niet
Weet ikquote:Op maandag 16 januari 2017 19:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Aber haat iedereen, en wie ze nu nog niet haat haat ze volgende week wel
weet niet wat ik wil doenquote:Op maandag 16 januari 2017 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan je wel makkelijk werk vinden in wat je wel wilt doen?
haha hommotjequote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Aber haat iedereen, en wie ze nu nog niet haat haat ze volgende week wel
Wil graag profvoetballer worden, maar is geen werk in.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan je wel makkelijk werk vinden in wat je wel wilt doen?
Lees nou eens goedquote:Op maandag 16 januari 2017 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind je ama niet leuk genoeg?
Ja als ik meteen all-out ga gaat dat meisje straks nog dood. Weet niet hoeveel haar fragiele lijf kan handelen he.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze wil dat je haar domineert, alsof je haar dan vragen gaat stellen wat ze wil ;s
luister ben fat as fck ben verre van fragielquote:Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja als ik meteen all-out ga gaat dat meisje straks nog dood. Weet niet hoeveel haar fragiele lijf kan handelen he.
welkquote:Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
gvd wil echt bij die Q&A zijn maar heb net sp[elletje gestart
Ik reageer altijd op al jouw postsquote:Op maandag 16 januari 2017 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik neuk je een bekkeninstabiliteit.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
luister ben fat as fck ben verre van fragiel
Welke Q&A? Braddie?quote:Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Sluit je die af. Het is niet moeilijk.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
val je makkelijk af als je je ervoor inzet?quote:Op maandag 16 januari 2017 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
luister ben fat as fck ben verre van fragiel
doe Syriëquote:Op maandag 16 januari 2017 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben even een vakantie aan het boeken.
Lijkt me echt niks eigenlijkquote:Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil graag profvoetballer worden, maar is geen werk in.
neequote:Op maandag 16 januari 2017 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
val je makkelijk af als je je ervoor inzet?
om te poepen?quote:Op maandag 16 januari 2017 20:04 schreef PeZu het volgende:
Ik ga graag gehurkt zitten met armen om mijn knieënen heengeslagen en iets naar voren leunendel
nee dat is hoe ik rolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |