luister ben fat as fck ben verre van fragielquote:Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja als ik meteen all-out ga gaat dat meisje straks nog dood. Weet niet hoeveel haar fragiele lijf kan handelen he.
welkquote:Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
gvd wil echt bij die Q&A zijn maar heb net sp[elletje gestart
Ik reageer altijd op al jouw postsquote:Op maandag 16 januari 2017 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet jij reageert zelden op mijn posts dus denk niet dat je met mij wil praten
Ik neuk je een bekkeninstabiliteit.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
luister ben fat as fck ben verre van fragiel
Welke Q&A? Braddie?quote:Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Sluit je die af. Het is niet moeilijk.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
val je makkelijk af als je je ervoor inzet?quote:Op maandag 16 januari 2017 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
luister ben fat as fck ben verre van fragiel
doe Syriëquote:Op maandag 16 januari 2017 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben even een vakantie aan het boeken.
Lijkt me echt niks eigenlijkquote:Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil graag profvoetballer worden, maar is geen werk in.
neequote:Op maandag 16 januari 2017 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
val je makkelijk af als je je ervoor inzet?
om te poepen?quote:Op maandag 16 januari 2017 20:04 schreef PeZu het volgende:
Ik ga graag gehurkt zitten met armen om mijn knieënen heengeslagen en iets naar voren leunendel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |